abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2003 @ 12:11:29 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8975732
Ik werk de laatste 4 maanden bij de TPG op zaterdagochtend. Dan moet je natuurlijk wel is pakketjes bezorgen. Zo moest ik afgelopen zaterdag een zooi pakketten bezorgen. Wat gebeurde er nou....ik belde aan, zoals altijd....en er doet een meisje van een jaar of 17 open in haar pyjama. Echt een enoooooooooooorm mooi meisje, ze zag er heel lief uit en ze lachte ook lief. Dus ik zeg: goeiemorgen...ik heb een pakketje voor je (met een big smile op m'n gezicht ). Zij neemt het aan en bedankt...de hele tijd keek ze me heel lief aan en lachte de hele tijd naar me. Toen ging de deur dicht en ging ik verder lopen met post....verder geen mooie dames gezien hoor

Ik weet dus helemaal nix van dat meisje (op haar adres na)...maar ik kan haar niet uit m'n hoofd krijgen, zo lief als ze keek en lachte naar me. Als ik nix doe weet ik zeker dat ik haar niet meer zal zien (ik heb elke week een andere wijk en je heoft natuurlijk niet elke week een pakketje te bezorgen daar).
Nou kwam ik op het idee haar een "brief" te schrijven, waar gewoon in staat wie ik ben en waarom ik die brief stuur (omdat ik haar dus gewoon echt mooi vond en haar sindsdien niet uit m'n hoofd krijg). Ze heeft gewoon iets met me gedaan.
Nou vraag ik me af.....is dat een goed idee of niet? Misschien is zij me allang weer vergeten....
graag jullie mening alvast bedankt

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  † In Memoriam † zondag 9 maart 2003 @ 12:13:55 #2
34726 Fratz
Max
pi_8975789
je kan het in ieder geval proberen, niet geschoten is altijd mis!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_8975815
gewoon doen, ik denk dat ze het zeker wel leuk zou vinden.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:15:12 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8975817
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:13 schreef Fratz het volgende:
je kan het in ieder geval proberen, niet geschoten is altijd mis!
Dat is waar....maar ik vraag me af wat de vrouwen er van denken in het algemeen....
En als ik stuur moet ik het wel snel doen denk ik
  zondag 9 maart 2003 @ 12:16:41 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8975844
Stel je bent dat meisje, en je bent superblij met de voorbinddildo die die maffe postbode net bracht, en je krijgt ineens een brief van hem dat hij je wel leuk vindt... Wat doe je?
  zondag 9 maart 2003 @ 12:18:16 #6
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8975879
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:16 schreef Slarioux het volgende:
Stel je bent dat meisje, en je bent superblij met de voorbinddildo die die maffe postbode net bracht, en je krijgt ineens een brief van hem dat hij je wel leuk vindt... Wat doe je?
hahahaha, nee aan het doosje te zien waren het daglenzen, via internet besteld, dus sorry

ff ontopic:

Aan wie moet ik de brief richten??? Hoe moet ik het omschrijven? "Aan het meisje dat gisterochtend een pakketje aannam van de postbode

[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 09-03-2003 12:19]

pi_8975897
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:16 schreef Slarioux het volgende:
whaha
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
  zondag 9 maart 2003 @ 12:21:40 #8
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8975956
Ik vinnut romantisch! Doen! Wel ff opletten dat het geen enge brief wordt, dat ze denkt dat ze gestalkt wordt of zo. Zet dus iig je eigen adres er voluit bij, dan weet zij ook waar jij woont. Suc6!
en haalt het maar net!
  zondag 9 maart 2003 @ 12:21:58 #9
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8975964
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
hahahaha, nee aan het doosje te zien waren het daglenzen, via internet besteld, dus sorry
Het FOK! fotoboek al doorgebladerd? Of CU2? Enzo...
pi_8975968
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat is waar....maar ik vraag me af wat de vrouwen er van denken in het algemeen....
En als ik stuur moet ik het wel snel doen denk ik

Je wilt antwoord op vragen die alleen duidelijk worden in What Women Want.
Stuur die brief en misschien krijg je nog wat terug...als je nix hoort weet je meteen hoe 't der voor staat
pi_8975986
Je kan natuurlijk eerst ook ffe gaan observeren, Misschien heeft ze wel een vriend dan kan je vanzelf meer weten
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:24:01 #12
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8976009
quote:
Aan wie moet ik de brief richten??? Hoe moet ik het omschrijven? "Aan het meisje dat gisterochtend een pakketje aannam van de postbode
Dat lijkt me een heel goed begin, en dan wat moois van Shakespeare erin of zo, altijd goed.
en haalt het maar net!
  zondag 9 maart 2003 @ 12:24:49 #13
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976026
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:21 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik vinnut romantisch! Doen! Wel ff opletten dat het geen enge brief wordt, dat ze denkt dat ze gestalkt wordt of zo. Zet dus iig je eigen adres er voluit bij, dan weet zij ook waar jij woont. Suc6!
Ik zal ook inderdaad mijn eigen adres ervoor zetten. Maar ik heb het idee dat het nogal vreemd overkomt als je zo'n brief krijgt. Inderdaad het idee van stalken, ik ben bang dat ik haar bang maak ofzo... Hoe laat ik duidelijk merken in een brief dat ik absoluut niet zo ben? behalve dan door mijn adres erbij te zetten
  zondag 9 maart 2003 @ 12:24:52 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8976028
Oeh! Ik (vrouw ) zou het wel prachtig vinden hoor, ineens een lief briefje van de postbode!

Kijk anders voor inspiratie eens Il postino

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:25:37 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8976045
Ik vind het een gaaf idee, ik zou het zeker eens wagen
Want je hebt eigenlijk niks te verliezen
  zondag 9 maart 2003 @ 12:27:08 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976079
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:25 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het een gaaf idee, ik zou het zeker eens wagen
Want je hebt eigenlijk niks te verliezen
Dat is inderdaad waar...maar toch blijft het altijd eng (ook al heb je niet eens persoonlijk contact via een brief). T'is best moeilijk om zo'n stap te nemen....maar ik hoor alleen maar positieve reacties....dus ik denk dat ik hem vandaag ga schrijven en posten (dan krijgt ze, heel vreemd, op zondag post )...

Wat moet ik trouwens als aanhef gebruiken??? Hoi? wie heeft er goede ideeën (Al het begin is moeilijk)

[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 09-03-2003 12:29]

pi_8976106
Ik zou geen brief schrijven, dat lijkt zo serieus meteen.

Stuur een leuk kaartje, met daarop gewoon kort waarom je die stuurt en je tel. nr.

Houd het luchtig

zondag 9 maart 2003 @ 12:28:52 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8976112
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:28 schreef Phuturistixxx het volgende:

Stuur een leuk kaartje, met daarop gewoon kort waarom je die stuurt en je tel. nr.

Houd het luchtig

daar zit ook wel wat in
pi_8976124
Gewoon doen. Niet te moeilijke brief moeilijk kaartje ofzo maar gewoon van "zin om eens wat te drinken?".. of iets dergelijks.

En inderdaad even goed zien te adresseren "Aan het zeventienjarige meisje dat vorige week zaterdagochtend in pyjama een pakketje van mij aannam", of iets dergelijks

Aangezien je d'r verder toch niet kent is het ook geen ramp als ze d'r niet of negatief op reageert, toch?

zondag 9 maart 2003 @ 12:30:48 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976152
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:29 schreef mrmiddel het volgende:
Gewoon doen. Niet te moeilijke brief ofzo maar gewoon van "zin om eens wat te drinken?".. of iets dergelijks.

En inderdaad even goed zien te adresseren "Aan het zeventienjarige meisje dat vorige week zaterdagochtend in pyjama een pakketje van mij aannam", of iets dergelijks

Aangezien je d'r verder toch niet kent is het ook geen ramp als ze d'r niet of negatief op reageert, toch?

Inderdaad.......

Ik was ook wel van plan het een luchtige brief te houden, niet meteen serieus ofzo, gewoon over waarom ik deze brief schrijf....en dan zeggen dat het me leuk lijkt in contact met haar te komen

zondag 9 maart 2003 @ 12:31:21 #21
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8976170
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik zal ook inderdaad mijn eigen adres ervoor zetten. Maar ik heb het idee dat het nogal vreemd overkomt als je zo'n brief krijgt. Inderdaad het idee van stalken, ik ben bang dat ik haar bang maak ofzo... Hoe laat ik duidelijk merken in een brief dat ik absoluut niet zo ben? behalve dan door mijn adres erbij te zetten

Ehhmmm... het zou mij wel geruststellen als je behalve heel romantisch ook blijk geeft van enige realiteitszin zal ik maar zeggen. Dus: ook duidelijk zeggen dat ze niet hoeft te reageren als ze niet wil en dat je het er verder bij zult laten, en gewoon voorstellen om een keertje wat te gaan drinken als ze het wel leuk vindt. Of doe een ander voorstel, als het maar wel een ontmoeting op een openbare plaats is (met mensen in de omgeving, geen wandeling door een afgelegen bos)
en haalt het maar net!
pi_8976196
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad.......

Ik was ook wel van plan het een luchtige brief te houden, niet meteen serieus ofzo, gewoon over waarom ik deze brief schrijf....en dan zeggen dat het me leuk lijkt in contact met haar te komen

heb je geen valentijnskaartje over ofzo?
  zondag 9 maart 2003 @ 12:33:23 #23
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8976226
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:28 schreef Phuturistixxx het volgende:

Houd het luchtig

kaartje schmaartje! Zou ik niet op ingaan! Het moet wel een beetje de interesse van de andere partij opwekken natuurlijk. Laten we even er vanuit gaan dat ze de postbode alweer totaal vergeten is en niet ineens blij opveert met een minimaal teken van leven.
en haalt het maar net!
pi_8976308
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

kaartje schmaartje! Zou ik niet op ingaan! Het moet wel een beetje de interesse van de andere partij opwekken natuurlijk. Laten we even er vanuit gaan dat ze de postbode alweer totaal vergeten is en niet ineens blij opveert met een minimaal teken van leven.

Wat is er nu leuker dan een leuk kaartje van een stille aanbidder ontvangen

==VALENTIJN?? ==

Gewoon een leuke lkorte tekst erop zodat het niet te heavy wordt, lijkt mij leuk, maar das natuurlijk heel persoonlijk

pi_8976415
quote:

[..]

[..]

Vandaar dat ze zo lief lachte.
Ze zag waarschijnlijk nog geen steek zonder die lenzen.
Ik vind het trouwens helemaal geen slecht idee.
Wat je ook zou kunnen doen is af en toe eens in de buurt rondkijken, misschien dat je haar nog eens tegen het lijf loopt.
Eerlijk gezegd had je direct al iets moeten doen, nu kan je er alleen nog maar achteraan lopen.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:40:55 #26
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976438
Precies......iedereen kiest een andere methode en iedereen vindt de ene leuker om te ontvangen dan de ander...
ik heb het berichtje geschreven....ik zal hem hier wel ff plaatsen:

Hoi

Afgelopen zaterdag moest ik een pakketje bij jullie bezorgen. Toen deed jij open. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, maar zoals altijd zeg je dan goeiemorgen enzo

Nou zal je wel denken: waarom dit berichtje van mijn postbode?
Nou dat zit zo Ik vond je gewoon een enorm leuk meisje om te zien, je lachte heel lief en zag er leuk uit.
Je bent mij waarschijnlijk allang vergeten en normaalgesproken doe ik dit soort dingen ook nooit. Dit is voor mij ook voor het eerst, maar ik vond je gewoon een enorm leuk meisje vanaf het moment dat ik je zag.
Je hoeft natuurlijk niet te reageren op dit bericht ook al zou ik het wel heel leuk vinden. Ik laat gewoon mijn adres en gegevens achter enzo, en als het je leuk lijkt kan je dan reageren, maar als je dat niet doet... dan laat ik je ook echt met rust (ik ben geen stalker ofzo).
Dat was eigenlijk wat ik kwijt wou ik hoop dat je erop reageert en misschien kunnen we dan is iets leuks doen, bioscoopje ofzo.

Groetjes Martin (je postbode van afgelopen zaterdag)

Hier is mijn adres voor als je wil reageren en mn tel nummer voor als je wil smsen of bellen:

-knip-

06-441 ** ***

Misschien dat je ook msn hebt:

silentchaos2themax@hotmail.com

Het tel nummer en adres heb ik geknipt maar zij krijgt ze wel hoor

zondag 9 maart 2003 @ 12:41:35 #27
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8976454
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:36 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Wat is er nu leuker dan een leuk kaartje van een stille aanbidder ontvangen

==VALENTIJN?? ==

Een brief natuurlijk! Waarin eindeloos lang je schoonheid wordt bezongen! Niet van dat nuchtere hollandse gedoe van een kaartje is al gek genoeg en eerst maar es evn de kat uut de boom kiekn.
en haalt het maar net!
pi_8976509
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:40 schreef SilentChaos het volgende:
Precies......iedereen kiest een andere methode en iedereen vindt de ene leuker om te ontvangen dan de ander...

Hoi

Afgelopen zaterdag moest ik een pakketje bij jullie bezorgen. Toen deed jij open. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, maar zoals altijd zeg je dan goeiemorgen enzo

Nou dat zit zo Ik vond je gewoon een enorm leuk meisje om te zien, je lachte heel lief en zag er leuk uit.
Je bent mij waarschijnlijk allang vergeten en normaalgesproken doe ik dit soort dingen ook nooit. Dit is voor mij ook voor het eerst, maar ik vond je gewoon een enorm leuk meisje vanaf het moment dat ik je zag.
Je hoeft natuurlijk niet te reageren op dit bericht ook al zou ik het wel heel leuk vinden. Ik laat gewoon mijn adres en gegevens achter enzo, en als het je leuk lijkt kan je dan reageren, maar als je dat niet doet... dan laat ik je ook echt met rust (ik ben geen stalker ofzo).
Dat was eigenlijk wat ik kwijt wou ik hoop dat je erop reageert en misschien kunnen we dan is iets leuks doen, bioscoopje ofzo.

Hier is mijn adres voor als je wil reageren en mn tel nummer voor als je wil smsen of bellen:

-knip-

06-441 ** ***

Ik denk dat het voldoende is om 1 keer te zeggen dat ze een enorm lief meisje lijkt.
Anders val je in herhaling en dat is meestal een afknapper.
Verder lijkt het eerlijk en onschuldig. Ze zal iig niet direct de politie bellen.
pi_8976519
quote:

Hoi

-knip-

06-441 ** ***

Niet slecht.. al zou ik zelf niet zo snel overgaan op "bioscoopje" maar eerder gewoon wat drinken o.i.d.. gewoon heel erg makkelijk en vrijblijvend.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:43:53 #30
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8976523
Hm. Wel een lief en oke berichtje eigenlijk, maar kan je er niet nog iets inzetten van dat je niet meer kunt slapen of zo?
en haalt het maar net!
  zondag 9 maart 2003 @ 12:44:09 #31
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976532
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:43 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Ik denk dat het voldoende is om 1 keer te zeggen dat ze een enorm lief meisje lijkt.
Anders val je in herhaling en dat is meestal een afknapper.
Verder lijkt het eerlijk en onschuldig. Ze zal iig niet direct de politie bellen.

Dat is het belangrijkst, dat ze de politie niet belt ....die moeten toch altijd al mij hebben
pi_8976538
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Hm. Wel een lief en oke berichtje eigenlijk, maar kan je er niet nog iets inzetten van dat je niet meer kunt slapen of zo?
2 desperate
pi_8976553
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkst, dat ze de politie niet belt ....die moeten toch altijd al mij hebben

Ow...

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_8976555
En je post toch hoe het afloopt hé
pi_8976586
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als dat je enige zorg is, dan zou ik zeggen: "Go for it!"
Verder heb je niets te verliezen, lijkt me.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:46:12 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976587
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:44 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

2 desperate

Inderdaad, dat vind ik weer een beetje te wanhopig overkomen......en liegen aan het begin van een relatie is niet goed ik heb gister heerlijk geslapen :D:D
  zondag 9 maart 2003 @ 12:47:18 #37
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976623
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:45 schreef Olivis het volgende:
En je post toch hoe het afloopt hé
Uiteraard laat ik het weten wat er gebeurd (als er wat gebeurd)

ontopic: Van het "bioscoopje" heb ik ff gewoon gezellig wat drinken gemaakt

pi_8976628
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:46 schreef SilentChaos het volgende:
en liegen aan het begin van een relatie is niet goed
De boel opblazen ook niet
pi_8976648
stop er een foto bij! weet ze meteen wie je was
pi_8976676
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:48 schreef spineshank het volgende:
stop er een foto bij! weet ze meteen wie je was
Als ze dat al niet eens meer weet heeft 't toch sowieso weinig nut, niet?
  zondag 9 maart 2003 @ 12:49:58 #41
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_8976705
Ik zou erbij zetten:

En na het avondje uit bezorg ik je weer thuis (aangetekend)

pi_8976717
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:49 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou erbij zetten:

En na het avondje uit bezorg ik je weer thuis (aangetekend)

Humor

Belangrijk

zondag 9 maart 2003 @ 12:51:03 #43
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8976750
Neeeeeee geen foto. Alsjeblieft zeg. Dat staat zo desperate!
Als hij haar opgevallen is die keer aan de deur, weet ze echt nog wel wie ´die postbode´ is....

Verder leuke brief. Beetje lang, maar wel leuk. Zou de gok maar gewoon wagen als ik jou was hoor!

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8976772
En vooral niet onnodig mee wachten! Hoe sneller hoe beter
  zondag 9 maart 2003 @ 12:52:59 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976811
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:51 schreef Loesje29 het volgende:
Neeeeeee geen foto. Alsjeblieft zeg. Dat staat zo desperate!
Als hij haar opgevallen is die keer aan de deur, weet ze echt nog wel wie ´die postbode´ is....

Verder leuke brief. Beetje lang, maar wel leuk. Zou de gok maar gewoon wagen als ik jou was hoor!

Ok dan doe ik hem vanmiddag nog op de bus bij haar (Leuk man, postbode zijn )...zal ik er een envelop omheen doen?
pi_8976836
Ze zal je nog wel kennen hoor, als je als 17 jarige in die kleding door een leeftijdsgenoot word wakkergebeld lach je meestal niet als je hem niet graag hebt.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:53:56 #47
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8976838
quote:

Hoi

-knip-

06-441 ** ***

ga nog even je leestekens na
anders kom je zo dom over...

"enzo" kun je ook beter laten... beetje herformuleren dus...
oh en wel schrijven he? niet typen

pi_8976846
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ok dan doe ik hem vanmiddag nog op de bus bij haar (Leuk man, postbode zijn )...zal ik er een envelop omheen doen?

Hoe wil je anders zorgen dat ie bij de goeie persoon terecht komt?
pi_8976891
quote:

[..]

Als de moeder het dan opraapt...

aan de andere kant, wat zou je erop schrijven... als je haar naam hebt kan je die er misschien opzetten, maar niet vergissen, moesten die lenzen voor de moeder bestemd zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 09-03-2003 12:57]

zondag 9 maart 2003 @ 12:56:17 #50
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8976921
quote:

[..]

Absoluut een envelop er omheen! Had je het idee dat ze daar al op zichzelf woont of bij haar ouders? Stel je voor dat haar moeder die brief eerst leest. Dan voelt ze zich misschien een beetje opgelaten en da´s niet een goed begin

Nu nog even denken wat je op de envelop moet schrijven....

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zondag 9 maart 2003 @ 12:56:28 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976926
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:53 schreef Olivis het volgende:
Ze zal je nog wel kennen hoor, als je als 17 jarige in die kleding door een leeftijdsgenoot word wakkergebeld lach je meestal niet als je hem niet graag hebt.
Ik heb geen TPG uniform ...loop gewoon rond in m'n eigen kleding (meestal wel een dikke trui en jas in dit klote land).

En trouwens.....hoezo niet typen? Als ik ga schrijven....dan kan ze hem niet lezen ....maakt meteen ook weer zo'n klote indruk, zo'n triest handschrift

zondag 9 maart 2003 @ 12:56:52 #52
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8976943
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:55 schreef Olivis het volgende:

[..]

Moet jij weten want dan weet ma en heel de familie het misschien direct

en dus?
denk dat je zo wel een leuke indruk maakt
  zondag 9 maart 2003 @ 12:57:48 #53
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8976965
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb geen TPG uniform ...loop gewoon rond in m'n eigen kleding (meestal wel een dikke trui en jas in dit klote land).

En trouwens.....hoezo niet typen? Als ik ga schrijven....dan kan ze hem niet lezen ....maakt meteen ook weer zo'n klote indruk, zo'n triest handschrift

Schrijven is veel persoonlijker, anders bel een vriendin, vraag je moeder/zusje ofzo...
dat is gewoon beter imo
  zondag 9 maart 2003 @ 12:58:31 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8976991
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:56 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Absoluut een envelop er omheen! Had je het idee dat ze daar al op zichzelf woont of bij haar ouders? Stel je voor dat haar moeder die brief eerst leest. Dan voelt ze zich misschien een beetje opgelaten en da´s niet een goed begin

"Aan het meisje wat afgelopen zaterdag een pakketje aannam van de postbode"

Oh en de leestekens...die 3 puntjes kopieerde die niet goed Maar dat zit wel goed (Ik heb wel vwo gedaan hoor ...niet dat Nederlands mijn sterkste kant was...). Maar inderdaad, dom overkomen is niet positief haha
Nu nog even denken wat je op de envelop moet schrijven....

[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 09-03-2003 12:59]

pi_8977005
Heb de tekst even geweizigd
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:55 schreef Olivis het volgende:

[..]

Als de moeder het dan opraapt...

Aan de andere kant, wat zou je erop schrijven? Als je haar naam hebt kan je die er misschien opzetten, maar niet vergissen, moesten die lenzen voor de moeder bestemd zijn

quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het meisje in nachtkleding uit haar bed gebeld werd...
sorry... ben niet altijd even duidelijk
  zondag 9 maart 2003 @ 13:01:43 #56
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8977095
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Schrijven is veel persoonlijker, anders bel een vriendin, vraag je moeder/zusje ofzo...
dat is gewoon beter imo

Mijn moeder laat ik hier graag buiten en...m'n zus zit in portugal voor een half jaar ...maar zij zou dit wel een fantastische actie hebben gevonden en ze zou graag schrijven.....en om het een vriendin van me te laten schrijven....daar heb ik nu geen tijd voor want ik breng hem vanmiddag nog weg waarschijnlijk
pi_8977228
Doe rustig, maar schrijf hem zelf. Als je er je tijd voor neemt en heel rustig schrijft is hij leesbaar voor iedereen hoor.

Moest je links schrijven (zoals ik) gebruik een balpen, met een vulpen maak je dan vegen.

Ohja, geen parfum opspuiten

zondag 9 maart 2003 @ 13:07:00 #58
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8977239
Is het niet...
Aan het meisje DAT afgelopen zaterdag....?
Kan het mishebben hoor. Het is zondagochtend. Ehm, middag.

En dat is inderdaad een goede zin voor op de envelop
Misschien kan je er nog ´in haar pyama´ tussen zetten haha.

zondag 9 maart 2003 @ 13:09:27 #59
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8977310
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:07 schreef Loesje29 het volgende:
Is het niet...
Aan het meisje DAT afgelopen zaterdag....?
Kan het mishebben hoor. Het is zondagochtend. Ehm, middag.

En dat is inderdaad een goede zin voor op de envelop
Misschien kan je er nog ´in haar pyama´ tussen zetten haha.

Het is DAT meisje ja Wilde ik ook net posten
  zondag 9 maart 2003 @ 13:10:58 #60
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8977343
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:06 schreef Olivis het volgende:
Doe rustig, maar schrijf hem zelf. Als je er je tijd voor neemt en heel rustig schrijft is hij leesbaar voor iedereen hoor.

Moest je links schrijven (zoals ik) gebruik een balpen, met een vulpen maak je dan vegen.

Ohja, geen parfum opspuiten

Goed dat je doorhebt dat ik links ben meeste linkshandige mensen schrijven slecht...ik schrijf nooit met vulpen trouwens (om de reden die je dus noemde).

Op de envelop staat nu: "Aan het meisje dat zaterdag-ochtend een pakketje aannam van de postbode"

Toch maar "Dat" gebruikt...staat inderdaad beter

zondag 9 maart 2003 @ 13:13:42 #61
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8977409
Discusseer rustig door.....ik ga hem nu wegbrengen....ben dus over een half uurtje terug...

mocht ik reactie krijgen dan horen jullie dat uiteraard! Maar ik ga er van uit dat er nix gebeurd (ik zou zelf ook niet weten wat ik met zo'n brief aanmoet . Ik zou toch wel de moeite nemen te reageren waarschijnlijk..maar ik weet niet hoe vrouwen denken )
Ben benieuwd....en tot vanmiddag dan maar weer.
Bedankt allemaal in ieder geval, anders had ik nooit wat ondernomen (en dat zou toch zonde zijn , t'is aan de andere kant ook wel weer een leuke ervaring)

pi_8977459
Je mag ervan uit gaan dat ze je minstens gaat adden op msn... doet iedereen toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 09-03-2003 13:42]

pi_8978428
Nu maar hopen dat ze geen vriend (of vriendin ) heeft
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:59:53 #64
15407 patty
pretslet
pi_8979706
Oh, dus dat was jij. Nou ik heb de brief aan mijn tekkel gevoerd hoor, sorry maar ik val niet op postbodes
Buikpijn van het lachen!
  zondag 9 maart 2003 @ 15:23:49 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8980345
Zo...die is gepost...

ik hoop inderdaad ook wel dat ze me minstens op msn toevoegd (als ze msn heeft)...en anders...jammer dan.....t'is altijd leuk dit soort vage dingen te doen

pi_8980379
Ik ben benieuwd!
  zondag 9 maart 2003 @ 15:47:49 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8980956
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:15 schreef Olivis het volgende:
Je mag ervan uit gaan dat ze je minstens gaat adden op msn... doet iedereen toch.
En inderdaad dat heeft ze gedaan

dus het nieuws:

Ze heeft gereageerd

Ik kreeg opeens op m'n msn een onbekend iemand. Ze zegt: hoi?
ik: hallo
zij: had jij me een brief geschreven?
ik: ja dat denk ik wel ja
zij: ik wil niet lullig overkomen...maar ik heb al een vriend
ik: ja ik had ook niets verwacht verder ofzo hoor
zij: maar ik ga weer off, moet werken...doei doei xxxxxxx
ik: doei doei

pi_8981335
Ach dat geeft niet.
Toch goed gedaan

Nu hopen dat je daar nooit meer iets gaat moeten afleveren

zondag 9 maart 2003 @ 16:22:52 #69
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8981950
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

dus het nieuws:

Ze heeft gereageerd

Coole actie! Jammer dat het niets is geworden, maar je hebt het iig gebrobeerd. En je hebt mij ook weer op een ideetje gebracht...

Trouwens, nogmaals de tip om il postino eens te huren...

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8984621
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik werk de laatste 4 maanden bij de TPG op zaterdagochtend. Dan moet je natuurlijk wel is pakketjes bezorgen. Zo moest ik afgelopen zaterdag een zooi pakketten bezorgen. Wat gebeurde er nou....ik belde aan, zoals altijd....en er doet een meisje van een jaar of 17 open in haar pyjama. Echt een enoooooooooooorm mooi meisje, ze zag er heel lief uit en ze lachte ook lief. Dus ik zeg: goeiemorgen...ik heb een pakketje voor je (met een big smile op m'n gezicht ).
Zoiets heb ik een keer gehad, met een vent die hier m'n kabelinternet kwam aansluiten.

Grandioos, krijg je 2 uur later een meeltje 'schrik niet, ik ben die man die net je internet in orde gemaakt heeft'.

Ik vind het niks, maar misschien vind het meisje het enorm leuk.

Succes!

-edit- Je hebt het al gedaan

pi_8985574
quote:

[..]

dus het nieuws:

Ze heeft gereageerd

Zo doe je dat dus!
En een clown is heel iets anders. Jij hoeft in ieder geval niet boos op jezelf te zijn dat je niets geprobeerd hebt. Klasse werk!
  zondag 9 maart 2003 @ 18:49:07 #72
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8985608
JA kut is dat

En ik vond het nog zo'n mooie actie, nou ja volgende keer beter
en een clown hoef je je niet te voelen, want hoe moest jij weten dat ze al een vriend had

pi_8986121
Dit is echt cool zeg!! Dat mogen mannen ook wel eens bij mij doen, echt romantisch!! Werk je niet in de buurt toevallig, dan zal ik eens lenzen gaan bestellen
  zondag 9 maart 2003 @ 19:30:46 #74
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8986501
Hartstikke bedankt voor de leuke reacties.....inderdaad, ik heb gedaan wat ik kon en ik kon natuurlijk ook niet ruiken dat ze een vriend had . Ik vind het wel cool dat jullie allemaal zo'n respect er voor hebben, ik d8 dat het nogal vreemd was. Maar ik doe wel vaker dit soort vreemde dingen haha. Maar iedereen bedankt!

En Danoontje....Als je in Den Haag woont heb je altijd kans dat ik opeens voor je deur sta

zondag 9 maart 2003 @ 19:37:24 #75
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8986663
quote:
Ze heeft gereageerd

WAT GAAF MAN
okay jammer dat 't niet helemaal de reactie is die je wilt, maar ze laat in elk geval iets van zich horen en ze zegt niet dat je een freak bent
Op naar de volgende
pi_8986687
Ik ken die vriend lekker Ga nog wel eens met hem poolen
pi_8986767
Niet geschoten is altijd mis..dus altijd doen!
pi_8986866
* mrmiddel wil ook postbode worden

(gat in de markt!)

pi_8989862
quote:
Op zondag 9 maart 2003 19:14 schreef danoontje het volgende:
Dit is echt cool zeg!! Dat mogen mannen ook wel eens bij mij doen, echt romantisch!! Werk je niet in de buurt toevallig, dan zal ik eens lenzen gaan bestellen
zet je adres dan in je profiel
  zondag 9 maart 2003 @ 21:25:43 #80
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8990400
quote:
Op zondag 9 maart 2003 19:14 schreef danoontje het volgende:
Jullie vrouwen zijn echt vreemd. Normaal mag je nooit op uiterlijk alleen afgaan. Wat doet meneer de postbode, hij gaat puur op uiterlijk af, en opeens is het enorm romantisch.

Ik vind het een leuke actie, daar niet van, maar vind de reacties van de dames wat vreemd...

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 9 maart 2003 @ 21:35:24 #81
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_8990744
Als je haar echt heel leuk vind dan schrijf je der een brief. Wat kan je gebeuren!
Ergste is als je daar ooit weer een pakketje moet bezorgen en haar pa doet open ofzo
Gewoon doen duzzz
En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
  zondag 9 maart 2003 @ 21:38:56 #82
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_8990855
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:35 schreef Mysterygirl het volgende:
Als je haar echt heel leuk vind dan schrijf je der een brief. Wat kan je gebeuren!
Ergste is als je daar ooit weer een pakketje moet bezorgen en haar pa doet open ofzo
Gewoon doen duzzz
Lezen blijft ook een kunst hè
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
  maandag 10 maart 2003 @ 14:31:51 #83
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_9006995
Idd, sommige mensen kunnen echt niet lezen. Het hele verhaal is allang afgewikkeld. Ik had niet verwacht dat ie het zou doen! Gaaf man! Wel een beetje tegenstrijdig... in die brief zet je, dat je normaal nooit dit soort dingen doet... en hier op fok zet je:"ik doe wel vaker dit soort vage dingen" Hopen dat ze dit niet leest
  maandag 10 maart 2003 @ 14:36:12 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_9007141
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:31 schreef bdb het volgende:
Idd, sommige mensen kunnen echt niet lezen. Het hele verhaal is allang afgewikkeld. Ik had niet verwacht dat ie het zou doen! Gaaf man! Wel een beetje tegenstrijdig... in die brief zet je, dat je normaal nooit dit soort dingen doet... en hier op fok zet je:"ik doe wel vaker dit soort vage dingen" Hopen dat ze dit niet leest
Ja ik bedoelde eigenlijk vroeger op school ofzo...gedichten sturen naar meisjes op valentijn via de schoolkrant.....ik heb ooit zelfs is midden op school een meisje een bos rozen gegeven.....had ze echt niet verwacht... nix geworden hoor, ze is nu wel een hele goede vriendin en ga elke week met haar stappen
Dat bedoelde ik dus met "vage dingen".....nou dit is de volgende op het rijtje
  maandag 10 maart 2003 @ 14:39:17 #85
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9007273
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Jullie vrouwen zijn echt vreemd. Normaal mag je nooit op uiterlijk alleen afgaan. Wat doet meneer de postbode, hij gaat puur op uiterlijk af, en opeens is het enorm romantisch.

Ik vind het een leuke actie, daar niet van, maar vind de reacties van de dames wat vreemd...

Idd.
Leg dit eens uit, dames?
pi_9054011
Gewoon doen!!!
Zo is een vriendin van me aan haar vriend gekomen.
Hij zag haar op wintersport, ze raakten aan de praat op een terrasje, en ze vertelde in het gesprek onder andere dat haar vader directeur was van een reclameburo in (**censuur**). Een paar weken later kwam er dus een brief op dat buro, geadresserd aan "de dochter van de directeur"
Ze vond dat zo lief dat hij dat gedaan heeft, dat ze wat hebben afgesproken..
En nu zijn ze al weer 7 jaar bij elkaar.....
There is someting about taking the hood down that puts you in a really good mood
pi_9054689
Wat een mega actie misschien maak je nog een kans als het met haar vriend uit gaat
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 21:25:42 #88
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_9127189
Dank je wel

Mooi verhaal over die vriendin van je. Morgen moet ik weer werken dus wie weet wie er allemaal open doen als ze pakketjes aannemen (grootste deel van de mensen is gewoon oud hoor ). Als ik ooit weer is wat tegen kom, dan stuur ik gewoon weer een briefje, je hebt toch nix te verliezen....

pi_9127239
Altijd doen natuurlijk!
Anders wordt het zowiezo nooit niks!

Succes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')