Ik weet dus helemaal nix van dat meisje (op haar adres na)...maar ik kan haar niet uit m'n hoofd krijgen, zo lief als ze keek en lachte naar me. Als ik nix doe weet ik zeker dat ik haar niet meer zal zien (ik heb elke week een andere wijk en je heoft natuurlijk niet elke week een pakketje te bezorgen daar).
Nou kwam ik op het idee haar een "brief" te schrijven, waar gewoon in staat wie ik ben en waarom ik die brief stuur (omdat ik haar dus gewoon echt mooi vond en haar sindsdien niet uit m'n hoofd krijg). Ze heeft gewoon iets met me gedaan.
Nou vraag ik me af.....is dat een goed idee of niet? Misschien is zij me allang weer vergeten....
graag jullie mening alvast bedankt
quote:Dat is waar....maar ik vraag me af wat de vrouwen er van denken in het algemeen....
Op zondag 9 maart 2003 12:13 schreef Fratz het volgende:
je kan het in ieder geval proberen, niet geschoten is altijd mis!
quote:hahahaha, nee aan het doosje te zien waren het daglenzen, via internet besteld, dus sorry
Op zondag 9 maart 2003 12:16 schreef Slarioux het volgende:
Stel je bent dat meisje, en je bent superblij met de voorbinddildo die die maffe postbode net bracht, en je krijgt ineens een brief van hem dat hij je wel leuk vindt... Wat doe je?
ff ontopic:
Aan wie moet ik de brief richten??? Hoe moet ik het omschrijven? "Aan het meisje dat gisterochtend een pakketje aannam van de postbode
[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 09-03-2003 12:19]
quote:whaha
Op zondag 9 maart 2003 12:16 schreef Slarioux het volgende:
Stel je bent dat meisje, en je bent superblij met de voorbinddildo die die maffe postbode net bracht, en je krijgt ineens een brief van hem dat hij je wel leuk vindt... Wat doe je?
quote:Het FOK! fotoboek al doorgebladerd?
Op zondag 9 maart 2003 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
hahahaha, nee aan het doosje te zien waren het daglenzen, via internet besteld, dus sorry
quote:Je wilt antwoord op vragen die alleen duidelijk worden in What Women Want.
Op zondag 9 maart 2003 12:15 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Dat is waar....maar ik vraag me af wat de vrouwen er van denken in het algemeen....
En als ik stuur moet ik het wel snel doen denk ik
quote:Dat lijkt me een heel goed begin, en dan wat moois van Shakespeare erin of zo, altijd goed.
Op zondag 9 maart 2003 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Aan wie moet ik de brief richten??? Hoe moet ik het omschrijven? "Aan het meisje dat gisterochtend een pakketje aannam van de postbode
quote:Ik zal ook inderdaad mijn eigen adres ervoor zetten. Maar ik heb het idee dat het nogal vreemd overkomt als je zo'n brief krijgt. Inderdaad het idee van stalken, ik ben bang dat ik haar bang maak ofzo... Hoe laat ik duidelijk merken in een brief dat ik absoluut niet zo ben? behalve dan door mijn adres erbij te zetten
Op zondag 9 maart 2003 12:21 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik vinnut romantisch! Doen! Wel ff opletten dat het geen enge brief wordt, dat ze denkt dat ze gestalkt wordt of zo. Zet dus iig je eigen adres er voluit bij, dan weet zij ook waar jij woont. Suc6!
Kijk anders voor inspiratie eens Il postino
quote:Dat is inderdaad waar...maar toch blijft het altijd eng (ook al heb je niet eens persoonlijk contact via een brief). T'is best moeilijk om zo'n stap te nemen....maar ik hoor alleen maar positieve reacties....dus ik denk dat ik hem vandaag ga schrijven en posten (dan krijgt ze, heel vreemd, op zondag post
Op zondag 9 maart 2003 12:25 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het een gaaf idee, ik zou het zeker eens wagen
Want je hebt eigenlijk niks te verliezen
Wat moet ik trouwens als aanhef gebruiken??? Hoi? wie heeft er goede ideeën (Al het begin is moeilijk)
[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 09-03-2003 12:29]
Stuur een leuk kaartje, met daarop gewoon kort waarom je die stuurt en je tel. nr.
Houd het luchtig
quote:daar zit ook wel wat in
Op zondag 9 maart 2003 12:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik zou geen brief schrijven, dat lijkt zo serieus meteen.Stuur een leuk kaartje, met daarop gewoon kort waarom je die stuurt en je tel. nr.
Houd het luchtig
En inderdaad even goed zien te adresseren "Aan het zeventienjarige meisje dat vorige week zaterdagochtend in pyjama een pakketje van mij aannam", of iets dergelijks
Aangezien je d'r verder toch niet kent is het ook geen ramp als ze d'r niet of negatief op reageert, toch?
quote:Inderdaad.......
Op zondag 9 maart 2003 12:29 schreef mrmiddel het volgende:
Gewoon doen. Niet te moeilijke brief ofzo maar gewoon van "zin om eens wat te drinken?".. of iets dergelijks.En inderdaad even goed zien te adresseren
"Aan het zeventienjarige meisje dat vorige week zaterdagochtend in pyjama een pakketje van mij aannam", of iets dergelijks
Aangezien je d'r verder toch niet kent is het ook geen ramp als ze d'r niet of negatief op reageert, toch?
Ik was ook wel van plan het een luchtige brief te houden, niet meteen serieus ofzo, gewoon over waarom ik deze brief schrijf....en dan zeggen dat het me leuk lijkt in contact met haar te komen
quote:Ehhmmm... het zou mij wel geruststellen als je behalve heel romantisch ook blijk geeft van enige realiteitszin zal ik maar zeggen. Dus: ook duidelijk zeggen dat ze niet hoeft te reageren als ze niet wil en dat je het er verder bij zult laten, en gewoon voorstellen om een keertje wat te gaan drinken als ze het wel leuk vindt. Of doe een ander voorstel, als het maar wel een ontmoeting op een openbare plaats is (met mensen in de omgeving, geen wandeling door een afgelegen bos)
Op zondag 9 maart 2003 12:24 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Ik zal ook inderdaad mijn eigen adres ervoor zetten. Maar ik heb het idee dat het nogal vreemd overkomt als je zo'n brief krijgt. Inderdaad het idee van stalken, ik ben bang dat ik haar bang maak ofzo... Hoe laat ik duidelijk merken in een brief dat ik absoluut niet zo ben? behalve dan door mijn adres erbij te zetten
quote:heb je geen valentijnskaartje over ofzo?
Op zondag 9 maart 2003 12:30 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Inderdaad.......
Ik was ook wel van plan het een luchtige brief te houden, niet meteen serieus ofzo, gewoon over waarom ik deze brief schrijf....en dan zeggen dat het me leuk lijkt in contact met haar te komen
quote:kaartje schmaartje! Zou ik niet op ingaan! Het moet wel een beetje de interesse van de andere partij opwekken natuurlijk. Laten we even er vanuit gaan dat ze de postbode alweer totaal vergeten is en niet ineens blij opveert met een minimaal teken van leven.
Op zondag 9 maart 2003 12:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik zou geen brief schrijven, dat lijkt zo serieus meteen.Stuur een leuk kaartje, met daarop gewoon kort waarom je die stuurt en je tel. nr.
Houd het luchtig
quote:Wat is er nu leuker dan een leuk kaartje van een stille aanbidder ontvangen
Op zondag 9 maart 2003 12:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:[..]
kaartje schmaartje! Zou ik niet op ingaan! Het moet wel een beetje de interesse van de andere partij opwekken natuurlijk. Laten we even er vanuit gaan dat ze de postbode alweer totaal vergeten is en niet ineens blij opveert met een minimaal teken van leven.
==VALENTIJN?? ==
Gewoon een leuke lkorte tekst erop zodat het niet te heavy wordt, lijkt mij leuk, maar das natuurlijk heel persoonlijk
quote:Vandaar dat ze zo lief lachte.
Op zondag 9 maart 2003 12:18 schreef SilentChaos het volgende:[..]
hahahaha, nee aan het doosje te zien waren het daglenzen, via internet besteld, dus sorry
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |