Hoelang nog tot jij je vriend(in) weer ziet, en hoelang heb je haar dan niet gezien?
Gelukkig is ze nu hier, maar moet haar straks voor meer dan 8 weken missen
Maar het komt goed! Weet het zeker
voor mijn liefie
quote:Ben je in Finland aan het studeren of werk je er?
Op zondag 9 maart 2003 10:30 schreef ToBe het volgende:
Ken het probleem. Mijn vriendin woont in Nederland en ik in Finland. Stukkie uit elkaarGelukkig is ze nu hier, maar moet haar straks voor meer dan 8 weken missen
Maar het komt goed! Weet het zeker
voor mijn liefie
quote:Studie, werk, stage, afstuderen. Zit er nu 7 maanden en heb er nog 17 te gaan. Vriendin nu sinds bijna 3 maanden. Komt allemaal goed!
Op zondag 9 maart 2003 10:31 schreef Quintony het volgende:[..]
Ben je in Finland aan het studeren of werk je er?
quote:Je vriendin zit daar nu al ruim 3 maanden, mijn vriendin zit nog op school helaas
Op zondag 9 maart 2003 10:32 schreef ToBe het volgende:[..]
Studie, werk, stage, afstuderen. Zit er nu 7 maanden en heb er nog 17 te gaan. Vriendin nu sinds bijna 3 maanden. Komt allemaal goed!
Maargoed over een jaartje of 2 is ze klaar en dan zien we wel weer
quote:Waar is ze dan?
Op zondag 9 maart 2003 09:25 schreef Quintony het volgende:
Over 11 dagen en 14 uur zie ik m'n vriendin eindelijk weer
Heb haar dan ruim 10 weken niet meer gezien. Niet in levende lijven, uiteraard is er netmeeting en webcams etc, maar toch. (mijn vlucht)Hoelang nog tot jij je vriend(in) weer ziet, en hoelang heb je haar dan niet gezien?
quote:klik even op dat (mijn vlucht) in de opneingspost, of op dat lonly night ding in mijn signature
Op zondag 9 maart 2003 10:35 schreef Yodium het volgende:[..]
Waar is ze dan?
de VS
quote:waar ergens in de VS woont ze? Hoe heb je haar leren kennen?
Op zondag 9 maart 2003 10:40 schreef Tyntje het volgende:
Ze is afgelopen kerst vertrokken, en ik zie haar pas weer begin Mei.
Ga ik eindelijk haar eens opzoeken in America.
Die van mij woont in Nelson, Missouri (klein gat met 200 inwoners ofsow). Maar ze studeerd (en leeft daar nu ook) in Springfield, Missouri. Ik heb haar leren kennen tijdens mijn afstuderen, wat ik gedaan heb op de uni waar zij studeerd.
quote:mensen die vannacht gewoon bij hun vriendin hebben geslapen
Op zondag 9 maart 2003 10:41 schreef Viper2k het volgende:
Hmm... zie er over een uurtje of 2 weer .. en euhm heb haar gister gezien..Zo wie kan daar tegenop
quote:ik wel hoor, ik FOK lekker door, ook als ik bij m'n vriendin ben of zij is hier. (niet altijd uiteraard
Op zondag 9 maart 2003 10:43 schreef Viper2k het volgende:
Dat soort mensen zoeken hun heil niet op FOK!
Vrij onhandig, zij woont in Groningen en ik in Emmen
quote:Ik zag haar een seconde geleden en als ik opzij kijk zie ik haar weer...
Op zondag 9 maart 2003 10:41 schreef Viper2k het volgende:
Hmm... zie er over een uurtje of 2 weer .. en euhm heb haar gister gezien..Zo wie kan daar tegenop
Beat that
Beat that
R&P wordt op deze manier erg eentonig
En nee het is niet zo dat ik net verkering met haar had, was al een maand of 7 a 8 aan.
Ej heel tof voor je dat je weer bij elkaar bent, altijd leuk natuurlijk! Maar wat is het probleem ofzo, dat je elkaar mist en dat iedereen dat hier ff kan melden? hmz btje nutteloos,...maar again tof hoor maar zoals ik hierboven lees zijn al zoooooveel topics over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |