quote:Zeg het met plaatjes...
Op vrijdag 28 maart 2003 01:27 schreef -Dalai- het volgende:[..]
quote:ja ik wou eigenlijk een enorme paardelul voor je posten, maar daar schijn ik voor te worden geband
Op vrijdag 28 maart 2003 01:29 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Zeg het met plaatjes...
quote:39 ben je?
Op vrijdag 28 maart 2003 01:31 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Alles in het nette, Ryan... Oh, behalve dat geintje met je pc dan... Welke hulpsinterklaas zal daar eens iets van openbaren...? Niet goed voor je record, Ryan...
quote:Ik moet dat plaatje van je maar terug bezorgen hè, want hier staat het verkeerd. Welk topic zal ik eens kiezen? Kan dat plaatje van zodiakk ook wel bij.
Op vrijdag 28 maart 2003 01:30 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja ik wou eigenlijk een enorme paardelul voor je posten, maar daar schijn ik voor te worden geband
quote:En gnffl'en...?
Op vrijdag 28 maart 2003 01:35 schreef NoSigar het volgende:
Heerlijk topic!
(neutraal)
quote:Misschien een idee om dat topic ook nog even te verRyaneren?
Op vrijdag 28 maart 2003 01:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
En gnffl'en...?
quote:En daar loopt je flamepostje op stuk hè in al jullie grmbl, gniffl, rjp-topics en wat dies meer zij heb ik nog nooit gepost... In GMtopicje wel ja. En heb er gewoon aan bijgedragen, ben d'r niet voor geband iig en tot aan het eind zullen we maar zeggen. Toen zodiakk snel een plaatje moest weghalen. Vervelende opmerking heb ik gemaakt, dat wel, ja. En toen kwam het flamen in weer een ander topic. En vanavond gaan we hem lekker met z'n alle door de stront halen, want #wij zijn wel van het conflictmodel en wij weten wat er in zijn verRyanklote PC staat, dus kijk jij maar uit hoor... Ik doe het in m'n broek van jullie, weet je dat... En ja echt lullig plaatje was dat van zodiakk, echt lullig, gelukkig heb ik er tot op zekere hoogte maar het zwijgen toe gedaan... Een verkeerde inschatting maakt iedereen wel eens, zelfs zodiakk..
Op vrijdag 28 maart 2003 01:41 schreef plunk het volgende:[..]
Misschien een idee om dat topic ook nog even te verRyaneren?
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 28-03-2003 01:54]
quote:Ik heb daarover met Vlens gesproken en dacht ik een agreement over...
Op vrijdag 28 maart 2003 01:44 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zullen #we je anders even bellen, Ryan? Om het uit te praten?
Ik hoor nergens bij, hoewel ik een aantal mensen via Fok en chat ken. Ik heb niets dan respect voor je postings die van een behoorlijke dosis intelligentie en redelijkheid getuigen.
Kom alsjeblieft naar RJP, en doe je best met vragen, raden, plaatjes geven enzovoorts.
IMHO is iemand als jij meer dan welkom daar. En bovendien krijg ik geen enkele reactie op mijn laatste plaatje.
.
Mijn ervaring met dat topic is dat het zeer ontspannend, afleidend en bevredigend kan zijn.
Kortom, we hebben iemand nodig als Ryan3. Wees welkom.
quote:Maar ik ben Vlens toch niet? Nou ja, of wel natuurlijk. Zou ook best kunnen. Mooie positie hoor, hulpsinterklaas.
Op vrijdag 28 maart 2003 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb daarover met Vlens gesproken en dacht ik een agreement over...
Had je nou maar een akkoord met Ollie gesloten vanavond... Dan hadden #we je agreement kunnen respecteren... In a way... #We bellen je om een uur of drie... Blijf je op...? Alles in het nette natuurlijk...
quote:NoSigar, ik ken je niet goed en hoewel ik me gewoonlijk daardoor niet laat weerhouden, heb ik op dit moment mijn bedenkingen. Sorry, dat ligt aan mij. Wrs. niet aan jou. Dus wees niet boos. het is in wezen ook onzin wat ik nu debiteer. Nogal een uitputtend weekje achter de rug, dus dat werkt ook niet echt mee. Aan rjp heb ik in het begin meegedaan, toen de plaatjes nog makkelijk waren en Yvonne ook nog meedeed, maar vind het nu te moeilijk. Bovendien zit ik nog te broeden over een plaatje dat zodiakk in het GMtopic plaatste en scherpzinnige -Dalai- hier net...
Op vrijdag 28 maart 2003 01:58 schreef NoSigar het volgende:
Beste Ryan3,Ik hoor nergens bij, hoewel ik een aantal mensen via Fok en chat ken. Ik heb niets dan respect voor je postings die van een behoorlijke dosis intelligentie en redelijkheid getuigen.
Kom alsjeblieft naar RJP, en doe je best met vragen, raden, plaatjes geven enzovoorts.
IMHO is iemand als jij meer dan welkom daar. En bovendien krijg ik geen enkele reactie op mijn laatste plaatje..
Mijn ervaring met dat topic is dat het zeer ontspannend, afleidend en bevredigend kan zijn.
Kortom, we hebben iemand nodig als Ryan3. Wees welkom.
quote:Hmz Ryan. Wartaal.
Op vrijdag 28 maart 2003 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
*Gemompel*
quote:Welnee man...
Op vrijdag 28 maart 2003 02:02 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Maar ik ben Vlens toch niet? Nou ja, of wel natuurlijk.
quote:Denk het niet...
Zou ook best kunnen.
quote:Past idd echt bij jou...
Mooie positie hoor, hulpsinterklaas.
quote:Ik blijf op ja. Bel maar, niet meteen neerleggen hè. En niet vloeken... Daar hou ik niet van... Waarom pas om 3 uur trouwens, wat is dat voor een onzin...?
Had je nou maar een akkoord met Ollie gesloten vanavond... Dan hadden #we je agreement kunnen respecteren... In a way... #We bellen je om een uur of drie... Blijf je op...? Alles in het nette natuurlijk...
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 28-03-2003 02:11]
Ontspanning en rust zijn de sleutelwoorden hier.
Blijft altijd welkom wmb.
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 28-03-2003 02:15]
quote:Misschien binnenkort. Ik vrees echter dat bepaalde frequente posters dit als aanleiding zien om mij te beschuldigen van slowchat...
Op vrijdag 28 maart 2003 02:11 schreef NoSigar het volgende:
Onderschat jezelf niet.
Altijd welkom wmb.
quote:Bedenk eens iets man...
Op vrijdag 28 maart 2003 02:09 schreef plunk het volgende:[..]
Hmz Ryan. Wartaal.
quote:Tja, wanneer je dat niet doet is er geen enkele aanleiding. Maar idd, slowchatten wordt niet erg gewaardeerd daar. Moet mezelf ook wel een inhouden en wordt dan (wanneer ik dat niet doe) streng terechtgewezen.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:12 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Misschien binnenkort. Ik vrees echter dat bepaalde frequente posters dit als aanleiding zien om mij te beschuldigen van slowchat...
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 28-03-2003 02:25]
quote:Doen we niet hoor, Ryan. Wees maar niet bang. We zullen je welbespraakt de grafkanker wensen; dat ligt ons wat beter.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien binnenkort. Ik vrees echter dat bepaalde frequente posters dit als aanleiding zien om mij te beschuldigen van slowchat...
Oh, het kan ook vier uur worden. Of iets later. Je merkt het wel.
quote:Volgens mij wordt alles wat ik inbreng in hun topics gezien als slowchat en verRyankloot, dus dat win ik nooit.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:17 schreef NoSigar het volgende:[..]
Tja, wanneer je dat niet doet is er geen enkele aanleiding. Maar idd, slowchatten wordt niet erg gewaardeerd daar. Moet mezelf ook wel een inhouden en wordt dan streng terechtgewezen.
Lees de laatste twee topics door en je begrijpt alles.
quote:Praatjes.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:18 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Doen we niet hoor, Ryan. Wees maar niet bang. We zullen je welbespraakt de grafkanker wensen; dat ligt ons wat beter.
Oh, het kan ook vier uur worden. Of iets later. Je merkt het wel.
quote:Geef eens een hint wat ik zou moeten bedenken? Ik begrijp er namelijk geen ene moer van.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:13 schreef Ryan3 het volgende:
Bedenk eens iets man...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |