quote:Wordt verdomd moeilijk als je alleen maar een mobiel hebt.
Op zaterdag 8 maart 2003 22:40 schreef Loesje29 het volgende:
Bel dan ook met je vaste telefoon ipv sms-en.
quote:0909-0312
Op zaterdag 8 maart 2003 22:41 schreef nikky het volgende:[..]
nummer? voor jamai?
kan ik nog ff snel bellen
quote:Opzich heel spannend bewijsmateriaal, ik denk alleen dat het gewoon een te simpel iets is. Zo'n massafake zullen ze echt wel beter regelen dan.
Op zaterdag 8 maart 2003 22:40 schreef RoelerMF het volgende:
quote uit ander forum, het bewijs van doorgestoken kaartOp www.sidn.nl Zie je dat www.jamaimusic.nl en jimmusic.nl door allebei hetzelfde productiebedrijf is geregistreerd. Dit gebeurde op 27 februari 2003. Toen zat Hind ook nog in de Race. Als je op dat moment domeinen moet registreren en je weet niet wie er in de final zit, dan registreer je toch ook www.hindmusic.nl ?
Mijn conclusie, en je mag het ermee eens zijn of niet..., is dat er al bepaald was wie in de final zou staan.
quote:JAMAI 0909 0312
Op zaterdag 8 maart 2003 22:41 schreef nikky het volgende:[..]
nummer? voor jamai?
kan ik nog ff snel bellen
quote:Ik wil ook bellen maar krijg steeds ingesprek....
Op zaterdag 8 maart 2003 22:41 schreef -Hans- het volgende:[..]
tnx man!
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 08-03-2003 22:43]
quote:Ja ja, ik heb wel 70 ¤-cent teveel ja
Op zaterdag 8 maart 2003 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
damn.. mensen die smssen... zeker geld te veel of zo
quote:erg verdacht
quote uit ander forum, het bewijs van doorgestoken kaartOp www.sidn.nl Zie je dat www.jamaimusic.nl en jimmusic.nl door allebei hetzelfde productiebedrijf is geregistreerd. Dit gebeurde op 27 februari 2003. Toen zat Hind ook nog in de Race. Als je op dat moment domeinen moet registreren en je weet niet wie er in de final zit, dan registreer je toch ook www.hindmusic.nl ?
Mijn conclusie, en je mag het ermee eens zijn of niet..., is dat er al bepaald was wie in de final zou staan.
quote:Doe es effe normaal zeg.
De platenmaatschappij laat alle namen registreren en als er iemand afvalt dan wordt dit meteen weer vrijgegeven. Net zoals bij http://www.will-youngonline.com/ en http://www.will-youngonline.com/ daar was de derde ook geregistreerd, maar is vrijgegeven.
quote:Zelfs de intelligenste crimineel maakt een keer een dom foutje
Op zaterdag 8 maart 2003 22:42 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Opzich heel spannend bewijsmateriaal, ik denk alleen dat het gewoon een te simpel iets is. Zo'n massafake zullen ze echt wel beter regelen dan.
quote:Mja ik ook
Op zaterdag 8 maart 2003 22:42 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Ik wil ook bellen maar krijg steeds ingesprek....
quote:al heel oud!
Op zaterdag 8 maart 2003 22:43 schreef SmashBro het volgende:
Wat is Isn't She Lovely toch een leuk liedje.
Jamai: Wat is dat voor taal joh?
Jim: Klinkt wel een beetje hetzelfde als wat wij zingen.
Jamai: Mij is verteld dat het Engels is.
Jim: Kan wel eens kloppen. Gewoon de hele tijd yes zeggen en het lijkt nog wat.
quote:Je kan toch niet zomaar na een week een domein weer droppen
Op zaterdag 8 maart 2003 22:43 schreef CJ het volgende:[..]
Doe es effe normaal zeg.
De platenmaatschappij laat alle namen registreren en als er iemand afvalt dan wordt dit meteen weer vrijgegeven. Net zoals bij http://www.will-youngonline.com/ en http://www.will-youngonline.com/ daar was de derde ook geregistreerd, maar is vrijgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |