Al weken niet !
Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo is ?
quote:zoiets denk ik... vraag het is bij de Ab
Op zaterdag 8 maart 2003 21:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zal wel iets met de vogelpest te maken hebben. Of anders is het de schuld van Saddam!
http://www.xperiencelife.nl/index.php?url=/leerling/vraagbaak/vraag.php?id=183
quote:Van alle paprika's was de kwaliteit bedroevend de laatste tijd.. Rotte plekken en paprika's waarvan de binnenkant zo'n beetje was volgegroeid.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:25 schreef Tain het volgende:
Kwaliteit was een beetje slecht de afgelopen paar dagen, maar super de boer en konmar in westen van het land moeten ze hebben. Werk bij Distributiecentrum ervan
Het nieuwe paprikaseizoen moet nog beginnen http://www.groenned.nl/nieuws/w-paprika.html
[Dit bericht is gewijzigd door datisklote op 08-03-2003 21:29]
quote:Yup alleen gele en oranje werden op het distributiecentrum al weggeflikkerd, dat was een soort puree geworden
Op zaterdag 8 maart 2003 21:27 schreef gelly het volgende:[..]
Van alle paprika's was de kwaliteit bedroevend de laatste tijd.. Rotte plekken en paprika's waarvan de binnenkant zo'n beetje was volgegroeid.
* Bosbeetle heeft nog een illegaal geel heineken kratje
quote:bewaar maar goed.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
gele kleurstof mag niet meer gebruikt worden (vandaar ook groene heineken kratjes) zit cadmium in* Bosbeetle heeft nog een illegaal geel heineken kratje
quote:Ik werk bij een AH, op de groente afdeling en zover ik weet zijn er geen "problemen" met gele paprika's bij ons
Op zaterdag 8 maart 2003 21:16 schreef gelly het volgende:
Ik ben nou al bij 3 winkels geweest (Appie, Edah en Poeiz) en nergens hebben ze gele paprika's !Al weken niet !
Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo is ?
Ik weet wel dat er een tijdje geleden de "Hartman" kassen in Noord Holland zijn overstroomd en een deel van die kassen werder daardoor onbruikbaar En raad eens wat er in die kassen geteeld werd
? Juist paprika's en aubergine's
Dus vandaar
quote:die doe ik idd nooit weg
Op zaterdag 8 maart 2003 21:30 schreef nikky het volgende:[..]
bewaar maar goed.
is nostalgie
quote:En om het ook nog erger te maken, in spanje is het ook slecht weer en daar willen ze ook nog weleens vandaan komen
Op zaterdag 8 maart 2003 21:31 schreef febster het volgende:[..]
Ik werk bij een AH, op de groente afdeling en zover ik weet zijn er geen "problemen" met gele paprika's bij ons
Ik weet wel dat er een tijdje geleden de "Hartman" kassen in Noord Holland zijn overstroomd en een deel van die kassen werder daardoor onbruikbaar
En raad eens wat er in die kassen geteeld werd
? Juist paprika's en aubergine's
Dus vandaar
correct me if i am wrong
quote:Dus als ik het goed begrijp moeten die groene gewoon nog geel worden?
Op zaterdag 8 maart 2003 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
pfff, dit is het enige relevante wat ik heb kunnen vinden over gele paprika'shttp://www.xperiencelife.nl/index.php?url=/leerling/vraagbaak/vraag.php?id=183
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |