abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8963212
Ik ben nou al bij 3 winkels geweest (Appie, Edah en Poeiz) en nergens hebben ze gele paprika's !

Al weken niet !

Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo is ?

pi_8963232
zal wel iets met de vogelpest te maken hebben. Of anders is het de schuld van Saddam!
pi_8963255
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zal wel iets met de vogelpest te maken hebben. Of anders is het de schuld van Saddam!
zoiets denk ik... vraag het is bij de Ab
  zaterdag 8 maart 2003 @ 21:19:05 #4
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8963265
ik denk dat die supermarkten gewoon niet helemaal sporen
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8963287
pfff, dit is het enige relevante wat ik heb kunnen vinden over gele paprika's

http://www.xperiencelife.nl/index.php?url=/leerling/vraagbaak/vraag.php?id=183

pi_8963450
Kwaliteit was een beetje slecht de afgelopen paar dagen, maar super de boer en konmar in westen van het land moeten ze hebben. Werk bij Distributiecentrum ervan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_8963520
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:25 schreef Tain het volgende:
Kwaliteit was een beetje slecht de afgelopen paar dagen, maar super de boer en konmar in westen van het land moeten ze hebben. Werk bij Distributiecentrum ervan
Van alle paprika's was de kwaliteit bedroevend de laatste tijd.. Rotte plekken en paprika's waarvan de binnenkant zo'n beetje was volgegroeid.
pi_8963528
Albert Heijn verkoopt alleen maar zwarte paprika's naar dat boekhoudschandaal.

Het nieuwe paprikaseizoen moet nog beginnen http://www.groenned.nl/nieuws/w-paprika.html

[Dit bericht is gewijzigd door datisklote op 08-03-2003 21:29]

pi_8963535
De C1000 hier heeft ze wel, maar dan in een netje waar ook een groene en een rode in zit, dus je bent gedwongen die ook te nemen.
tjah....het blijft een domme goedkope japanner...
pi_8963555
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Van alle paprika's was de kwaliteit bedroevend de laatste tijd.. Rotte plekken en paprika's waarvan de binnenkant zo'n beetje was volgegroeid.

Yup alleen gele en oranje werden op het distributiecentrum al weggeflikkerd, dat was een soort puree geworden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Moderator zaterdag 8 maart 2003 @ 21:28:48 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8963557
gele kleurstof mag niet meer gebruikt worden (vandaar ook groene heineken kratjes) zit cadmium in

* Bosbeetle heeft nog een illegaal geel heineken kratje

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Milf zaterdag 8 maart 2003 @ 21:30:23 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_8963599
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
gele kleurstof mag niet meer gebruikt worden (vandaar ook groene heineken kratjes) zit cadmium in

* Bosbeetle heeft nog een illegaal geel heineken kratje

bewaar maar goed.
is nostalgie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_8963623
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:16 schreef gelly het volgende:
Ik ben nou al bij 3 winkels geweest (Appie, Edah en Poeiz) en nergens hebben ze gele paprika's !

Al weken niet !

Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo is ?

Ik werk bij een AH, op de groente afdeling en zover ik weet zijn er geen "problemen" met gele paprika's bij ons

Ik weet wel dat er een tijdje geleden de "Hartman" kassen in Noord Holland zijn overstroomd en een deel van die kassen werder daardoor onbruikbaar En raad eens wat er in die kassen geteeld werd ? Juist paprika's en aubergine's

Dus vandaar

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8963695
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:31 schreef febster het volgende:

[..]

Dus vandaar

Hmm, ok.
pi_8963717
De inkoop prijs per kg is al 4 euro per kg (bij de kweker) terwijl groen maar 1,80 per kg kost. (prijs 7 maart.)
  Moderator zaterdag 8 maart 2003 @ 21:34:09 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8963753
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:30 schreef nikky het volgende:

[..]

bewaar maar goed.
is nostalgie

die doe ik idd nooit weg
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_8963769
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:31 schreef febster het volgende:

[..]

Ik werk bij een AH, op de groente afdeling en zover ik weet zijn er geen "problemen" met gele paprika's bij ons

Ik weet wel dat er een tijdje geleden de "Hartman" kassen in Noord Holland zijn overstroomd en een deel van die kassen werder daardoor onbruikbaar En raad eens wat er in die kassen geteeld werd ? Juist paprika's en aubergine's

Dus vandaar

En om het ook nog erger te maken, in spanje is het ook slecht weer en daar willen ze ook nog weleens vandaan komen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 21:36:41 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8963852
* Jojogirl heeft deze week bij de Lidl en C1000 in Leiden gewoon gele paprika kunnen kopen. Niet alleen in zo'n verpakking met meerdere kleuren, maar ook gewoon los.
  zondag 9 maart 2003 @ 00:26:09 #19
2 Jorma
absolution
pi_8969070
Ik heb vandaag nog een losse gele paprika bij de C1000 gehaald (89 cent). Ze hadden ze ook in zo'n netje met nog 2 andere ja.
pi_8970117
Plus markt heeft ze ook nog. Oh ja ik wist niet dat paprika's per kleur ook een andere prijs hadden. Dus ik van elk kleurtje een in een zakje doen ga ik ze wegen wil ik een bonnetje moetje een kleur kiezen nouja dan maar de eerste die ik zie ga ze niet weer helemaal terug leggen. Ja het leven is zwaar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_8970449
paprika wordt volgens mij vanuit argetinie ingevoerd, was laatst een docu over... maarja daar gaat het nu slecht en zijn veel boeren/ transportbedrijven daar gesloten en is NL afhankelijk van onze kassen (dus kleiner aanbod enz.)

correct me if i am wrong

zondag 9 maart 2003 @ 11:30:18 #22
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8975133
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
pfff, dit is het enige relevante wat ik heb kunnen vinden over gele paprika's

http://www.xperiencelife.nl/index.php?url=/leerling/vraagbaak/vraag.php?id=183

Dus als ik het goed begrijp moeten die groene gewoon nog geel worden?
Ik heb mij gister inderdaad ook al verbaasd over het ontbreken van de gele paprika in zo'n zakje met drie paprikas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')