Een ex van mij vond het GE-WEL-DIG als ik heel hard in haar clit zou knijpen, ze kwam er bijna automatisch door klaar. Ik weet heus wel dat clit heel gevoelig is, en zo'n actie eigenlijk verboden zou moeten worden, maar... zijn er meer meiden die dat ECHT lekker vinden??
Tell me please!!
quote:HAHAHAHA... nee
Op zaterdag 8 maart 2003 19:37 schreef raampje het volgende:
was je vriendin een vent ofzo?
quote:Ach ja verschilt per meisje.
Op zaterdag 8 maart 2003 19:36 schreef Snuk het volgende:maar... zijn er meer meiden die dat ECHT lekker vinden??
Tell me please!!
Sommigen komen 12 keer achter elkaar als je er de tuinslangstraal op het hardste standje op zet, en voor anderen is likken al te veel.
quote:Hey trouwens! Het is toch je ex, waarom wil je het weten?
Op zaterdag 8 maart 2003 19:36 schreef Snuk het volgende:
Omdat ik me afvraag of ik wel vaker dit soort meiden tegen zal komen hahaha
quote:Is dat zo leuk dan?
Op zaterdag 8 maart 2003 19:41 schreef Snuk het volgende:Omdat ik me afvraag of ik wel vaker dit soort meiden tegen zal komen hahaha
Maar ik denk niet dat je er veel tegen zal komen die het echt hard willen, al verschilt het natuurlijk per meisje.. Mij mag je iig overslaan
Serieus, nee vind ik niet lekker.
Sabbelen erop, wrijven erop, spelen ermee, jummy, knijpen nee...
quote:Is this a proposal?
Op zaterdag 8 maart 2003 20:30 schreef erodome het volgende:
Ik kan ook niet voor andere vrouwen spreken, maar sla mij maar over als je wil knijpen, want ik knijp terug!!!!!!!
In je ballen!!!!!!!!!!!!!Serieus, nee vind ik niet lekker.
Sabbelen erop, wrijven erop, spelen ermee, jummy, knijpen nee...
quote:Inderdaad, linker hand... nou weet je alles. Ik dacht ik maak haar even boos, altijd leuk. Maar verdomme ze vond het wel erg lekker... ach ja, genoeg erover
Op zondag 9 maart 2003 11:40 schreef Ordos20 het volgende:
ik vind het nog steeds raar..... je pakte dus die opgewonden klit en deed je duim en wijsvinger eromheen en dan maar keihard knijpen?
quote:LOL mijn huidige vriendin geniet er ook wel van als het wat 'ruwer' gaat, te hard knijpen resulteerd echter in een tegenknijp
Op zondag 9 maart 2003 11:41 schreef Snuk het volgende:[..]
Inderdaad, linker hand... nou weet je alles. Ik dacht ik maak haar even boos, altijd leuk. Maar verdomme ze vond het wel erg lekker... ach ja, genoeg erover
quote:kom jij dan ook zo hard?
Op maandag 10 maart 2003 12:44 schreef Bloodangel het volgende:[..]
LOL mijn huidige vriendin geniet er ook wel van als het wat 'ruwer' gaat, te hard knijpen resulteerd echter in een tegenknijp
quote:Ja, dat zou ik eigenlijk ook willen weten
Op maandag 10 maart 2003 14:34 schreef Kwets het volgende:[..]
kom jij dan ook zo hard?
jij klaar..... ff een knijpje bij de vrouw...... zo das ook gedaan
quote:Hahaha, ja zo kan je het ook zien
Op maandag 10 maart 2003 19:48 schreef anima het volgende:
opzich wel makkelijk.jij klaar..... ff een knijpje bij de vrouw...... zo das ook gedaan
Maar ik vind het toch veel leuker als ik wat meer moet doen voor een vrouw, dat is (voor mij) tenslotte het doel van sex - have fun and loads of cum!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |