abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 december 2000 @ 11:40:29 #1
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_598529
Heb gisteravond de preview gezien en het lijkt me best een leuk programma. Leent zich ook prima om op FOK behandeld te worden. Of niet.

Wat vind Fokkers van de Hunt?

Back in town
pi_598552
nog nix want heb ut nog niet gezien
Just say hi!
pi_598669
Da's waar ook, wanneer begint de eerste aflevering Elbutre en misschien kan je even in het kort uitleggen wat het programma precies inhoudt.

Ovrigens las ik gisteren in het Film, Tv en Muziek forum dat op 5 januari "de Mol" weer begint, ik vond het vorig jaar een erg leuk programma. IK zet de link er even bij, de site zal een dezer dagen wel worden geactiveert want nu wordt alleen de aankondiging vermeldt maar ik kan me van vorig jaar herinneren dat een paar dagen voor de start vh programma alle deelnemers op de site werden geintroduceerd, dus de site maar ff in de gaten houden. http://www.wieisdemol.nl/

  vrijdag 29 december 2000 @ 12:29:55 #4
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_598675
Bep, en wie het nog meer interesseert:
www.dehunt.nl
Ben te zaai voor een signature
pi_598695
Ik denk dat ze met 'de cunt' meer kijkers trekken
pi_598714
de HUNT wordt een wreed goed programma denk ik zo nadat ik gisteren heb gekeken......
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
  vrijdag 29 december 2000 @ 12:52:58 #7
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_598726
quote:
Op 29 december 2000 12:26 schreef Tante Bep het volgende:
Da's waar ook, wanneer begint de eerste aflevering Elbutre en misschien kan je even in het kort uitleggen wat het programma precies inhoudt.
Drie mensen(vossen)moeten in 29 dagen van Zuid Nederland naar een waddeneiland zien te komen zonder gesnapt te worden door camera's.
iedere keer dat ze op camera worden vastgelegd krijgt diegene die ze ontdekt 3000 gulden. Dat bedrag gaat van de 100.000 gulden waar de 'vossen' mee beginnen af.
Back in town
pi_598846
De hunt is toch al een keer uitgezonden
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
  vrijdag 29 december 2000 @ 13:51:34 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_598860
De Hunt werd vorig jaar alleen op internet uitgezonden. Ik heb het toen niet gevolgd, het mist dan toch het makkelijke van even voor de tv hangen.

Daarvoor had je toch ook zo'n soort programma, met Jack van Gelder volgens mij? Dat heb ik toen wel gevolgd, was ook erg leuk.

Lekker douchen!
  vrijdag 29 december 2000 @ 14:41:28 #10
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_599016
quote:
Op 29 december 2000 13:51 schreef sjak het volgende:

Daarvoor had je toch ook zo'n soort programma, met Jack van Gelder volgens mij? Dat heb ik toen wel gevolgd, was ook erg leuk.


Klopt dat heette Wanted, waarin drie koppels door Nederland moesten reizen en iedere donderdag tijdens de live-uitzending een uur in een telefooncel moesten staan, zonder ontdekt te worden. Jammer dat dat programma nooit is voortgezet, was errug leuk en spannend!
Back in town
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:25:29 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_600127
quote:
Op 29 december 2000 14:41 schreef Elbutre het volgende:
Klopt dat heette Wanted, waarin drie koppels door Nederland moesten reizen en iedere donderdag tijdens de live-uitzending een uur in een telefooncel moesten staan, zonder ontdekt te worden. Jammer dat dat programma nooit is voortgezet, was errug leuk en spannend!
Da's waar ook! Onbegrijpelijk dat zoiets dan niet een vervolg krijgt, terwijl er zoveel shit wordt uitgezonden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_600198
De Hunt wordt geproduceerd door RedForest (http://www.redforest.net), het bedrijfje van Rolf X. Wouters (waarvan kennen we die ook alweer???).
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2000 @ 23:49:06 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_600417
Als Rolf 'snuif' X er iets mee te maken heeft, ben ik toch wel extra op m'n hoede. Als ze hun tandenborstel maar niet vergeten zijn...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_600471
De acteur die "Master of the Hunt" speelt is iig erg leuk.
Om zijn gekke bekken te zien ga ik alleen al kijken.
(En omdat ik een TV heb, natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 30-12-2000 00:04]

  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 00:22:28 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_600528
Én omdat we kijk- en luistergeld betaald hebben (versleuteld in de belasting inmiddels). Die reden was je nog vergeten, Moor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 30 december 2000 @ 00:25:22 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_600535
quote:
Op 30 december 2000 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
Én omdat we kijk- en luistergeld betaald hebben (versleuteld in de belasting inmiddels). Die reden was je nog vergeten, Moor.
Kijk- en luistergeld komt alleen ten goede (nou ja) aan publieke omroepen.

Ik ga kijken om de plotselinge leegheid in mijn dagen op te vullen. Is er al een forum?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-12-2000 00:30]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_600544
TV gaat weer op zolder tot BB-3.
  Moderator zaterdag 30 december 2000 @ 00:57:49 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_600586
Heb in het feedback-forum ook even een topic aangemaakt: het zou m.i. leuk zijn als de FOK-crew spoedig een HUNT-forum regelt. Dan kunnen de verslaafden onder ons een zachte doorstart maken.. De maand januari beviel me toch niet zo, vorig jaar. En zo'n TV-programma, het geeft toch een binding hè..

Moet er een HUNT-FORUM komen?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 31 december 2000 @ 17:30:32 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_606286
De site ziet er iig erg gelikt uit:

www.dehunt.nl/

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')