quote:En 350 te weinig.
Op zondag 9 maart 2003 22:15 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Hoog inzetten kan altijd, maar een richtprijs van 500 voor deze laptop vind ik wel erg veel
quote:
Op zondag 9 maart 2003 22:28 schreef Uiruru het volgende:
Wel rekening mee houden dat dit een topmodel toshiba is. Makkelijk uitwisselbare selectbay, makkelijk verwisselbare accu en HD. Accu is zeer goed. Stevige behuizing.ik heb dezelfde
quote:draait 'ie DIVX? ik heb een Tecra 8000, 400Mhz, en films zijn niet vooruit te branden op die 2 1/2mb videokaart, lijkt bij mij wel een slideshow,
Op zaterdag 8 maart 2003 18:37 schreef Bart-Willem het volgende:
-Li-ion accu (gaat ongeveer 2,5 uur mee bij office-gebruik, divx of spellen doet 'ie er korter mee natuurlijk)
als je me tips kan geven hoe ik DIVX films vloeiend beeldvullend krijg ben ik je erg dankbaar..
25eur
quote:Je hebt ook dat Neomagic-kaartje?
Op zondag 9 maart 2003 23:02 schreef extreme het volgende:[..]
draait 'ie DIVX? ik heb een Tecra 8000, 400Mhz, en films zijn niet vooruit te branden op die 2 1/2mb videokaart, lijkt bij mij wel een slideshow,
als je me tips kan geven hoe ik DIVX films vloeiend beeldvullend krijg ben ik je erg dankbaar..
Gewoon Divx 3.11 pakken en installeren, geluid mag best op mono. Dan is 't goed te doen.
Ligt trouwens ook welk besturingssysteem je gebruikt. Windows 98 is ideaal voor Divx.
[Dit bericht is gewijzigd door Bart-Willem op 09-03-2003 23:26]
quote:ik wil me eigenlijk nergens mee bemoeien, maar doe het toch omdat ik in deze business zit ook en ook genoeg markt-inzicht heb hiervoor... : ga naar marktplaats.nl en dan krijg je vast iemand zo gek om er 500 voor te betalen, ze betalen daar ook snel meer dan de nieuwprijs soms, maar dat terzijde; dat ding is gewoon niet meer dan 300 waard, zeker omdat het een 66MHz FSB model is en niet, zoals velen denken, een P2 met 100Mhz FSB, waar nog wel Windows xp op te installeren is (zelf ook 2 geïnstalleerd met p2-350 cpu maar wel 256mb ram). Die 2.5 uur is uiterst rekbaar voor zo'n oude batterij en een tv-out en al die andere dingetjes heeft zelfs mijn p1-200mmx -> k6-366 laptop uit begin '98 van ctx, dus dat is ook niets bijzonders.
Op zondag 9 maart 2003 22:48 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
En 350 te weinig.
Wat dacht je van 475? Kom ik 'm wel naar het voor jou 't meest dichtbijzijnde station brengen.
[..]
* dr.dunno zag net op wat inkooplijsten dat hij voor minder dan het dubbele p4 snelheid heeft
suc6 met je verkoop
quote:Dat is knap, aangezien ik ook over zulke lijsten beschik. Tel daar maar 19% bij op, en over de orderkosten maar niet te beginnen.
Op zondag 9 maart 2003 23:56 schreef dr.dunno het volgende:* dr.dunno zag net op wat inkooplijsten dat hij voor minder dan het dubbele p4 snelheid heeft
66mhz of niet: dat ding is eigenlijk gewoon 500 waard. Als je een gebruikte auto koopt, ga je ook niet lopen muggenziften om enkele nadeeltjes dat dat ding heeft ten opzichte van een nieuwe. Als je gewoon persé het beste wil hebben, dan koop je dat ding gewoon nieuw.
Met de accu is trouwens absoluut niets mis, aangezien het een li-ion accu is die altijd goed behandeld is (pas opladen wanneer 'ie leeg was, het mag anders bij li-ion maar dat deed ik niet).
quote:ja, maar laten we het er maar op houden dat ik dan heel wat betere prijzen dan jij krijg
Op maandag 10 maart 2003 00:16 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Dat is knap, aangezien ik ook over zulke lijsten beschik. Tel daar maar 19% bij op, en over de orderkosten maar niet te beginnen.
quote:tuurlijk wel, da's de overweging die je maakt tussen een nieuwe met 0 nadelen behalve aanschafprijs en afschrijving en een 2de handse met andere nadelen. jij blijft jouw mening houden, ikke in mijn professionele opinie de mijne... meningen kunnen verschillen, de intelligentie van potentiële kopers ook, dus ik dicht je meer succes toe op marktplaats.nl
66mhz of niet: dat ding is eigenlijk gewoon 500 waard. Als je een gebruikte auto koopt, ga je ook niet lopen muggenziften om enkele nadeeltjes dat dat ding heeft ten opzichte van een nieuwe.
quote:klinkt heel nobel, maar in praktijk vaak ongeloofwaardig; des te lovenswaardiger als jij dat al die jaren hebt volgehouden, elke keer je laptopje helemaal leeg laten draaien en dan weer op te laden, altijd de tijd ervoor nemend en nooit stiekem tussendoor eens eraan hangen om te voorkomen dat je tijdens je snoerloze periode met je gezicht in de punani zou vallen door lege batterij
Met de accu is trouwens absoluut niets mis, aangezien het een li-ion accu is die altijd goed behandeld is (pas opladen wanneer 'ie leeg was, het mag anders bij li-ion maar dat deed ik niet).
* dr.dunno gelooft allang niet meer in was-van-oud-oma'tje-dus-nooit-gebruikt-verhalen, nofi
quote:Wordt jij ook door MCdos gebeld voor speciale aanbiedingen die ze niet op de lijst zetten dan?
Op maandag 10 maart 2003 00:43 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ja, maar laten we het er maar op houden dat ik dan heel wat betere prijzen dan jij krijg
orderkosten? daar doe ik niet aan![]()
quote:Beetje ver gezocht. Dat Vraag & Aanbod-forum is hier niet voor niets gekomen.
tuurlijk wel, da's de overweging die je maakt tussen een nieuwe met 0 nadelen behalve aanschafprijs en afschrijving en een 2de handse met andere nadelen. jij blijft jouw mening houden, ikke in mijn professionele opinie de mijne... meningen kunnen verschillen, de intelligentie van potentiële kopers ook, dus ik dicht je meer succes toe op marktplaats.nl
quote:Het is een li-ion accu, die kunnen daar tegen. Ze hebben geen last van geheugen-effect, en gaan ook niet minder presteren wanneer ze tussentijds opgeladen worden. Nimh kan daar absoluut niet tegen. Daarbij: als die accu geen 2,5 uur mee zou kunnen gaan, had ik dat wel gepost.
klinkt heel nobel, maar in praktijk vaak ongeloofwaardig; des te lovenswaardiger als jij dat al die jaren hebt volgehouden, elke keer je laptopje helemaal leeg laten draaien en dan weer op te laden, altijd de tijd ervoor nemend en nooit stiekem tussendoor eens eraan hangen om te voorkomen dat je tijdens je snoerloze periode met je gezicht in de punani zou vallen door lege batterij
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:37 schreef Bart-Willem het volgende:
Richtprijs is rond de 500 Euro. Dus doe maar een bod!
quote:Ik heb vandaag een jongen in me klas gesproken die vrijwel de zelfde laptop heeft gekocht voor 150 euro.
Op maandag 10 maart 2003 13:08 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Reageer dan niet.
quote:Van een Marokkaan zeker...
Op maandag 10 maart 2003 17:39 schreef blup het volgende:[..]
Ik heb vandaag een jongen in me klas gesproken die vrijwel de zelfde laptop heeft gekocht voor 150 euro.
quote:Die kan nooit eerlijk zijn. En "vrijwel dezelfde"klinkt ook lekker wazig. Hij zag er hetzelfde uit, maar er ligt een P100 in zeker?
Op maandag 10 maart 2003 17:39 schreef blup het volgende:[..]
Ik heb vandaag een jongen in me klas gesproken die vrijwel de zelfde laptop heeft gekocht voor 150 euro.
quote:Ja.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:28 schreef Bart-Willem het volgende:
Iemand een leuk bod toevallig?
quote:Nee van een colega.
Op maandag 10 maart 2003 18:25 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Die kan nooit eerlijk zijn. En "vrijwel dezelfde"klinkt ook lekker wazig. Hij zag er hetzelfde uit, maar er ligt een P100 in zeker?
quote:Wat dacht je van 450?
Op dinsdag 11 maart 2003 20:48 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Ja.
400,-
quote:Nee.
Op dinsdag 11 maart 2003 21:47 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Wat dacht je van 450?
quote:Tja, 400 vind ik te weinig. Ik heb wel eventueel een 128mb module er bij, maar aangezien er 2x 64 in zit, kom je dan op 192mb ram.
Op dinsdag 11 maart 2003 21:55 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Nee.
Als hij 192mb geheugen had en 10gb schijf had ik het misschien gedaan.
400, niks meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Bart-Willem op 11-03-2003 22:08]
quote:je kan beter omlaag gaan... qua vraagprijs dan
Op donderdag 13 maart 2003 23:14 schreef Bart-Willem het volgende:
En hoppa, even omhoog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |