Misschien weet iemand wat we moeten doen.
we hebben een kater van 10 maanden. Hij heeft een kattebak waar ie geregeld ook op gaat, poepen doet hij daar altijd , maar het plassen wil hij nog wel eens op een andere plek doen dan in de kattebak.
Dan bedoel ik op een handoek in de douche op een kleedje en zelfs al een keer op ons bed Aan de kattebak ligt het niet want die was daarnet pas verschoond toen we de kat weer betrapte op het plassen in de badkamer. we worden er
gek van.
Misschien heeft iemand een advies of een tip.
Declan
[Dit bericht is gewijzigd door declan op 08-03-2003 18:23]
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 08-03-2003 18:23]
quote:Daar zaten wij ook al aan te denken, sproeien is het niet echt plassen wel.
Op zaterdag 8 maart 2003 18:22 schreef Conflict het volgende:
Laten castreren
Lees dit anders even:
quote:Kan inderdaad helpen, als je het niet op een agressieve manier doet; dus niet schreeuwen of een pets geven...
Op zaterdag 8 maart 2003 18:27 schreef Dit_vind_ik_er_van het volgende:
Mijn poes heeft dit ook een hele tijd gedaan.
Altijd op mijn bedZe mag in ieder gaval niet meer de slaapkamer in als ik daar niet ben. Als ze het toch weer eens geflikt heeft, pak ik haar en wrijf haar met haar snuit flink door de zeik heen en zeg dat ik dat niet zo leuk vind. Als de geur goed tot haar is doorgedrongen zet ik haar in de kattenbak en zeg dan een stuk aardiger dat het daar wel mag. Ze heeft het nu al een hele tijd niet meer gedaan.
quote:Das wel de makkelijkste oplossing he?
Op zondag 9 maart 2003 20:17 schreef Angelique_35 het volgende:
Heeeeeee in het asiel is nog plaats genoeg voor zo`n kat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |