abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8958750
Hallo,

Misschien weet iemand wat we moeten doen.
we hebben een kater van 10 maanden. Hij heeft een kattebak waar ie geregeld ook op gaat, poepen doet hij daar altijd , maar het plassen wil hij nog wel eens op een andere plek doen dan in de kattebak.
Dan bedoel ik op een handoek in de douche op een kleedje en zelfs al een keer op ons bed Aan de kattebak ligt het niet want die was daarnet pas verschoond toen we de kat weer betrapte op het plassen in de badkamer. we worden er gek van.

Misschien heeft iemand een advies of een tip.

Declan

[Dit bericht is gewijzigd door declan op 08-03-2003 18:23]

Als krenten liggen te wellen, en rozijnen waren in het recept vermeld
Zijn de krenten dan zinloos geweld?
  zaterdag 8 maart 2003 @ 18:21:56 #2
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8958766
is ie gecastreerd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_8958771
Laten castreren
pi_8958777
Dat is een teken dat ie geslachtsrijp is en zijn terein gaat
afbakenen (sproeien) 1 oplossing en dat is castereren.

[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 08-03-2003 18:23]

pi_8958787
Tjoptjop...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 18:24:20 #6
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_8958817
geen kattepis
Sterf moeilijk met een wraak
pi_8958819
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:22 schreef Conflict het volgende:
Laten castreren
Daar zaten wij ook al aan te denken, sproeien is het niet echt plassen wel.
pi_8958897
Het kan veel oorzaken hebben, ook een lichamelijke zoals blaasgruis...

Lees dit anders even:

http://www.carton.nl/rmc/rmc22.htm

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8958905
Beessie zo snel mogelijk laten castreren.
Wacht je te lang daarmee dan wordt het sproeien een gewoonte van hem, wat je zo goed als niet meer af kunt leren.
pi_8958915
Mijn poes heeft dit ook een hele tijd gedaan.
Altijd op mijn bed Ze mag in ieder gaval niet meer de slaapkamer in als ik daar niet ben. Als ze het toch weer eens geflikt heeft, pak ik haar en wrijf haar met haar snuit flink door de zeik heen en zeg dat ik dat niet zo leuk vind. Als de geur goed tot haar is doorgedrongen zet ik haar in de kattenbak en zeg dan een stuk aardiger dat het daar wel mag. Ze heeft het nu al een hele tijd niet meer gedaan.
pi_8958989
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:27 schreef Dit_vind_ik_er_van het volgende:
Mijn poes heeft dit ook een hele tijd gedaan.
Altijd op mijn bed Ze mag in ieder gaval niet meer de slaapkamer in als ik daar niet ben. Als ze het toch weer eens geflikt heeft, pak ik haar en wrijf haar met haar snuit flink door de zeik heen en zeg dat ik dat niet zo leuk vind. Als de geur goed tot haar is doorgedrongen zet ik haar in de kattenbak en zeg dan een stuk aardiger dat het daar wel mag. Ze heeft het nu al een hele tijd niet meer gedaan.
Kan inderdaad helpen, als je het niet op een agressieve manier doet; dus niet schreeuwen of een pets geven...
En je moet de kat 'op heterdaad' betrappen; want 5 minuten later heeft 'ie al geen benul meer van wat 'ie gedaan heeft.
pi_8959403
Schop geven als ie pist hard, maar helpt wel
Doei
pi_8959509
dank jullie wel
pi_8987915
Heeeeeee in het asiel is nog plaats genoeg voor zo`n kat
pi_8988037
Je hebt katten die perse niet willen plassen op een kattenbak waar ze ook op poepen. Probeer er eens een 2e kattenbak bij te zetten? Wie weet helpt het?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_8992996
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:17 schreef Angelique_35 het volgende:
Heeeeeee in het asiel is nog plaats genoeg voor zo`n kat
Das wel de makkelijkste oplossing he?
pi_8993052
Onze poes deed dat ook en dat kwam dus (zoals cartwoman al zei) door blaasgruis.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')