abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12621696
ik geloof dat de videotheek hier een aantal banden van heeft. Morgen ff gaan kijken, misschien kan ik ze wel overkopen (want ik denk niet dat iemand die nog huurt)
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:45:46 #52
75745 krizzy.nl
Het leven is geen krentuhbol!
pi_15023946
Ik ben bezig met mijn digitale verzameling van deze serie wat uit te bouwen... zijn er mischien nog mensen die leuke en mooie plaatje hebben van spullen van deze serie??
Ik heb een project site in elkaar gesmeten met wat leuke plaatjes e.d. erop http://www.krizzy.nl/oz

Hoge bomen.... maken lange planken!
pi_15024387
GEWELDIG!!!

Heb je zel ALLEMAAL!?!?!?!

Omg, Ik zie Blokkie en Krakkie weer!? Allemaal herinneringen die boven komen waaien
Aan de ene kant bedankt hiervoor, aan de andere kant...aaaah...jaloezie ten overvloede!

Ik wil ze hebben!!! please please please! Ik heb alleen de eerste 2 afleveringen op band.. Hoeveel wil je er voor hebben!
Ik hjeb net ook een post van jou gevonden op een ander forum, en die box ziet er mooi uit zeg! Chapeau!
Ik had de VARA al lange tijd geleden hierover gemaild maar ze kunnen er echt niet meer aankomen en de originele aanbieder, Cineclub Video is failliet verklaard, al lange tijd trouwens. Ik kon wel eens langskomen bij de Vara om in hun archief te duiken en naar die strips te zoeken die ze elke week acherin hun gids hadden geplaatst.

http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/ozintro.html

[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 29-11-2003 18:22]

zaterdag 29 november 2003 @ 18:41:38 #54
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_15024777
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 18:11 schreef Smeich het volgende:
GEWELDIG!!!

Heb je zel ALLEMAAL!?!?!?!

Omg, Ik zie Blokkie en Krakkie weer!? Allemaal herinneringen die boven komen waaien
Aan de ene kant bedankt hiervoor, aan de andere kant...aaaah...jaloezie ten overvloede!

Ik wil ze hebben!!! please please please! Ik heb alleen de eerste 2 afleveringen op band.. Hoeveel wil je er voor hebben!
Ik hjeb net ook een post van jou gevonden op een ander forum, en die box ziet er mooi uit zeg! Chapeau!
Ik had de VARA al lange tijd geleden hierover gemaild maar ze kunnen er echt niet meer aankomen en de originele aanbieder, Cineclub Video is failliet verklaard, al lange tijd trouwens. Ik kon wel eens langskomen bij de Vara om in hun archief te duiken en naar die strips te zoeken die ze elke week acherin hun gids hadden geplaatst.

http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/ozintro.html
[afbeelding]
[afbeelding]

Wie is Krakkie?

En ik heb nu de eerste 4 afleveringen op video..

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_15024793
DIT is Krakkie

rings a bell now?

zaterdag 29 november 2003 @ 19:04:12 #56
22457 Patch
pi_15025089
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 18:43 schreef Smeich het volgende:
DIT is Krakkie

[afbeelding]

rings a bell now?

Dat ie zo heette was ik vergeten.
En dit is inderdaad de 2e serie van Oz....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_15025229
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:45 schreef krizzy.nl het volgende:
Ik ben bezig met mijn digitale verzameling van deze serie wat uit te bouwen... zijn er mischien nog mensen die leuke en mooie plaatje hebben van spullen van deze serie??
Ik heb een project site in elkaar gesmeten met wat leuke plaatjes e.d. erop http://www.krizzy.nl/oz

[afbeelding]

Oh my god! Dit is absoluut geweldig! Ik ben bereid flink wat neer te tellen om die hele serie op DVD te krijgen. Dit is puur jeugdsentiment. Het staat allemaal nog in mijn heugen gegrifd, vooral die enge heks uit het westen
  zondag 30 november 2003 @ 03:02:27 #58
75745 krizzy.nl
pi_15032223
Yup ik heb ze allemaal, op 3 na dan... Eigenlijk miste ik er 4 maar door geweldige hulp van Apollin heb ik aflevering 23 ook aan de dvd's kunnen toevoegen.

Op de extra's dvd komen ook alle 52 vara tv magazine strips... (ook dankzij Apollin!)

De rede waarom er geen copien worden gemaakt is een duidelijke maar toch zeer gezellige reactie van de vara. En eigenlijk is het ook alleen maar begonnen uit angst om de serie kwijt te raken op die gate VHS tapes...

De regelgeving is samen met VEEL screenshots, Tovenaar van Oz hebbe dingetjes, Filmpjes en meer te vinden op de project website: http://www.krizzy.nl/oz

Ook voor de mensen die niet alle karakters meer weten staat een karakter lijst met plaatje online

Ik heb nog even een paar leuke shots:

pi_15032618
quote:
Op zondag 30 november 2003 03:02 schreef krizzy.nl het volgende:
Yup ik heb ze allemaal, op 3 na dan... Eigenlijk miste ik er 4 maar door geweldige hulp van Apollin heb ik aflevering 23 ook aan de dvd's kunnen toevoegen.

Op de extra's dvd komen ook alle 52 vara tv magazine strips... (ook dankzij Apollin!)

De rede waarom er geen copien worden gemaakt is een duidelijke maar toch zeer gezellige reactie van de vara. En eigenlijk is het ook alleen maar begonnen uit angst om de serie kwijt te raken op die gate VHS tapes...

De regelgeving is samen met VEEL screenshots, Tovenaar van Oz hebbe dingetjes, Filmpjes en meer te vinden op de project website: http://www.krizzy.nl/oz

Ook voor de mensen die niet alle karakters meer weten staat een karakter lijst met plaatje online

Ik heb nog even een paar leuke shots:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

indrukwekkend project!

Zou zoiets ook wel van Nils Holgersson willen doen.. Daarvan heb ik een paar afleveringen op divx gezet. Die zet ik binnenkort online als ik mn 1 Mbit upload lijn heb.

Ik wil graag jouw DVD's hebben

pi_15032990
quote:
Op zondag 30 november 2003 03:02 schreef krizzy.nl het volgende:
De rede waarom er geen copien worden gemaakt is een duidelijke maar toch zeer gezellige reactie van de vara.
Je hebt toch gewoon maling aan de vara!? Dat zeggen ze gewoon! Weet je hoe rijk je kan worden, alleen al aan mij

I'm beggin you, PLEASE!!!!!!!!!

zondag 30 november 2003 @ 11:58:42 #61
75745 krizzy.nl
pi_15034097
Helaas, dat kan ik niet doen... Maar ik begrijp jullie zeer zeker wel!!! Daarom ben ik eigenlijk ook die project site gestart zodat er teminste wat meer op internet tevinden zou zijn over deze geweldige serie!

Voor de mensen die het nog niet opgevallen was staan er op de site ook korte filmpjes en geluids fragmeten....

zondag 30 november 2003 @ 12:40:03 #62
75745 krizzy.nl
pi_15034759
Ik heb de afbeeldingen collectie ff een dikke update gegeven...

zondag 30 november 2003 @ 12:50:11 #63
22457 Patch
pi_15034956
Volgens mij heeft de Vara de rechten niet meer van Oz.

En dan nog, wat let het je om ze op dvd te zetten en te verkopen in je vriendenkring?

pi_15035593
quote:
Op zondag 30 november 2003 12:50 schreef Patch het volgende:
Volgens mij heeft de Vara de rechten niet meer van Oz.

En dan nog, wat let het je om ze op dvd te zetten en te verkopen in je vriendenkring?

Ik betaal grif voor die DVD's !
Ik kan je samples overigens niet afspelen. Mediaplayer zegt dat ze beschadigd zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 30-11-2003 13:40]

zondag 30 november 2003 @ 14:14:14 #65
75745 krizzy.nl
pi_15036471
quote:
ik kan je samples overigens niet afspelen. Mediaplayer zegt dat ze beschadigd zijn.
Gewoon ff een paar keer proberen of anders even downloaden met de rechter muis knop... (t zit een beetje scheef in de routing)
  zondag 30 november 2003 @ 14:57:08 #66
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_15037259
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  zondag 30 november 2003 @ 15:03:49 #67
75745 krizzy.nl
pi_15037371
Even over de duplicatie van de serie...

Naast dat de VARA mij vriendelijk gevraagt heeft dit niet te doen zijn er nog een aantal aspecten die dit moeilijk maken. Deze zijn afkomstig van verschillende personen die direct inbreng hebben gehad in het project. D.w.z. het terbeschikking stellen van beeld, foto en film matteriaal. Daarbij komt dat het project nog loopt, er wordt nu hard gewerkt aan de 11de DVD met de strips, karakters, serie info enz enz...

Deze discussie zullen we intern in de groep vast nog vaker krijgen, daarom heb ik een lijst met alle mensen die deze dvd's graag willen hebben. Ik heb ook jullie nemen en mailadressen op de lijst gezet zodat ALS er HEEL MISCHIEN duplicaten worden gemaakt jullie van mijn een mailtje krijgen...

Dat is alles wat ik op dit moment voor iederen kan doen, hoe rot het ook klinkt mischien...

pi_15040281
zet kgielen@euronet.nl maar op je lijstje..

Dat begin van de serie (tune) is wel leuk geanimeerd met die vlakken

pi_15040743
De Vara heeft die rechten inderdaad niet meer.

Je moet idd die filmbestandjes downloaden, ik had ook melding van een beschadigd bestand toen ik ze wou bekijken vanaf de site.

Hoe heten die vliegende apen trouwens die de boze heks van het Westen op Doortje afstuurt? Of hadden die geen naam?

en mijn emailadres heb je nog niet, dus bij deze: m.harms@chello.nl

Alvast ONTZETTEND bedankt!

zondag 30 november 2003 @ 18:38:01 #70
75745 krizzy.nl
pi_15041253
Geen dank... Ik had je e-mail idd nog nie maar k had j profiel url ff ge-ctrl-c't

Die vliegende apen waren idd de vliegende apen...
de aanvoerder heeft de naam Carna...

Bij daal acties hoorde je de andere vliegende apen wel eens het volgende roepen... "Carna!.. VAL!"

De apen konden opgeroepen worden door de rode hoed die vroeger van de heks van het westen was...

[Dit bericht is gewijzigd door krizzy.nl op 30-11-2003 18:47]

zondag 30 november 2003 @ 18:42:04 #71
75745 krizzy.nl
pi_15041322

Plaatje van doorje met hoed (uit aflevering 12)

pi_15041557
Ja klopt, bedankt!

Wat zonde trouwens dat je die drie afleveringen mist zeg. Je hebt de rest allemaal van tv opgenomen he?

zondag 30 november 2003 @ 19:02:26 #73
75745 krizzy.nl
pi_15041706
Jha alles is van TV opgenomen.... in oorsprong miste ik 4 afleveringen maar toen kwam ik met iemand in contact die aflevering 23 (een van de belangrijkste die ik miste) op film rol had... deze persoon heeft deze door een bedrijf op tape laten zetten waarna ik hem aan de dvd's kon toevoegen...

Maar gelukkig heb ik wel alle strips kunnen krijgen (van de zelfde persoon trouwens, Apollin) zodat je het verhaal even kan lezen... Deze strips komen op de 11de dvd (extra's dvd)

zondag 30 november 2003 @ 19:03:13 #74
62182 Georges
That's the shit
pi_15041718
Geweldige serie, liep erg lang. Hoeveel afleveringen eigenlijk?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 30 november 2003 @ 19:05:10 #75
75745 krizzy.nl
pi_15041748
*OFFTOPIC/FF Tussendoor*

Die Marvin van jou he... (je avatar) is trouwens weer mega grappig in Loony Toons Back in Action! Die film is zo gewelig! Als hij in de bios is ga k r zekers heen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')