abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8953270
Wat mij opvalt, is dat elke vrouw er volgens mij bij haar geboorte standaard een stalker bij krijgt. elke vrouw die ik namelijk tegenkom wordt wel door iemand gestalkt (neej grapjassen dat ben ik niet nee). Hoe komt dit, vragen vrouwen daar zo nadrukkelijk om ofzo, als man zijnde wordt je namelijk nooit hinderlijk gestalkt. niks van een beetje negeren of een goeie opmerkingen niet kan oplossen.

wat denken de vrouwen hier zelf van.

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 14:02:08 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8953282
Volgens mij worden vrouwen echt niet zo massaal gestalked hoor .
pi_8953405
one word: aandachttekort.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 8 maart 2003 @ 14:12:43 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_8953484
Denk dat sommige dames het nodig vinden te vermelden dat ze een stalker hebben, omdat ze dan voor hun gevoel erbij horen, vinden het op een of andere manier wel vleiend voor zichzelf ook om het aan ieder die het horen wil te vertellen volgens mij. Maar ze weten meestal echt niet waarover ze het hebben.De meesten verstaan onder stalken de sullige buurjongen of klasgenoot die ze 3x heeft uitgevraagd en die ze dan steeds afwijzen. Een 'echte' stalker gaat veel verder dan dat. En believe me, het is echt niet iets wat je echt zou willen.
pi_8953517
als man zijnde word je ook wel gestalkt
046
Dank aan Yeahinho
pi_8953530
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 14:12 schreef Aventura het volgende:
Denk dat sommige dames het nodig vinden te vermelden dat ze een stalker hebben, omdat ze dan voor hun gevoel erbij horen, vinden het op een of andere manier wel vleiend voor zichzelf ook om het aan ieder die het horen wil te vertellen volgens mij. Maar ze weten meestal echt niet waarover ze het hebben.De meesten verstaan onder stalken de sullige buurjongen of klasgenoot die ze 3x heeft uitgevraagd en die ze dan steeds afwijzen. Een 'echte' stalker gaat veel verder dan dat. En believe me, het is echt niet iets wat je echt zou willen.
precies, gewoon een verschil van hoe je stalker definieerd
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 8 maart 2003 @ 14:21:23 #7
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8953660
voor zover ik weet is de meest irriterende vorm van stalken door vrouwen.

MOEDERS die je niet los kunnen laten. Ze willen weten waar je heen gaat wat je doet, je kamer door snuffelen, gewoon controle freack zijn.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  zaterdag 8 maart 2003 @ 17:06:09 #8
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8956905
ach ja, degene di mij stalked kennen ze in het ziekenhuis gaan stalken,
de beste oplossing
pi_8957492
Ik heb niet echt last van stalkers , maar wel vaak merk ik dat mannen soms superbezitterig op me reageren en dat is wel irritant . Ik hoop ook nooit een stalker te hebben want dat zou ik echt erg vinden .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8958845
Volgens mij valt het wel mee hoor. Ik en mijn vriendinnen hebben wel eens iemand aan de telefoon die meteen ophangt en dat 100.000 keer herhaalt, maar das niet echt stalken...

Ik heb wel een keertje een echte stalker gehad. Wekenlang ging me mobiel over zodra ik mijn slaapkamer verliet. 's nachts belde hij ook om te vertellen dat hij bijna klaarkwam, hij zei dat ie zichzelf zat te rukken en op het moment dat het gehijg op een hoogtepunt kwam, hing ie op. Zo irritant!!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8959338
ik wordt nu ook weer es gestalked, door een vriendin van de de vriendin van een vriend van mij .
best irritant als je om 11 uur opstaat om te zien dat je al 32 gemiste oproepen hebt. En haar ook steeds weer vertellen dat je haar irritant vind, en dat ze NIET langs mag komen omdat ik haar niet mag. En dan toch steeds bljiven proberen. Maarja, niks wat een paar weken negeren niet kan verhelpen zoals ik boven al zei
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8968364
ik geloof dat hier niet echt begrepen word wat stalken inhoud want wat rare telefoontjes is geen stalken hoor!!!!! Dat is iemand die je geen moment met rust laat, voor je deur staat die je tegenkomt als je boodschappen aan het doen bent en zich continu blijft opdringen. Telefoontjes zijn daar een onderdeel van maar ook bijvoorbeeld condoleancekaartjes met jou naam erop in de brievenbus krijgen en nooit zeker weten wat je te wachten staat op welk moment van de dag ook. Je pas prettig voelt als je thuiskomt en al je ramen zijn nog heel... je uiteindelijk geen andere uitweg ziet dan verhuizen en proberen zo weinig mogelijk gegevens achter te laten.... dat is stalken en het is zenuwslopend!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_8968392
zeker niet iets om trots op te zijn als dat je overkomt.....
pi_8971261
Weet je.... ik snap die stalkers helemaal niet.
Wat bezielt zo iemand? En telkens als ik weer die verhalen van mensen hoor over hun stalker en hoe ze met angst en beven weer afwachten of hij DEZE keer wel in de gevangenis verdwijnt... snappen die mannen (en soms vrouwen) het zelf dan niet wat ze aan het doen zijn?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_8972501
ik heb dan kennelijk geen stalker mee gekregen...misschien dachten ze dat ik een jongetje was ofzo....of ik ben gewoon te lelijk om een stalker te hebben...dat kan ook nog
  zondag 9 maart 2003 @ 19:13:33 #16
21366 Cathalijn
Blijf geloven...
pi_8986104
quote:
Op zondag 9 maart 2003 03:34 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb dan kennelijk geen stalker mee gekregen...misschien dachten ze dat ik een jongetje was ofzo....of ik ben gewoon te lelijk om een stalker te hebben...dat kan ook nog
Hm, beetje weinig zelfvertrouwen?

Cath.

Het is beter te huilen dan te lachen, want bij verdriet spreekt het hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')