wat denken de vrouwen hier zelf van.
quote:precies, gewoon een verschil van hoe je stalker definieerd
Op zaterdag 8 maart 2003 14:12 schreef Aventura het volgende:
Denk dat sommige dames het nodig vinden te vermelden dat ze een stalker hebben, omdat ze dan voor hun gevoel erbij horen, vinden het op een of andere manier wel vleiend voor zichzelf ook om het aan ieder die het horen wil te vertellen volgens mij. Maar ze weten meestal echt niet waarover ze het hebben.De meesten verstaan onder stalken de sullige buurjongen of klasgenoot die ze 3x heeft uitgevraagd en die ze dan steeds afwijzen. Een 'echte' stalker gaat veel verder dan dat. En believe me, het is echt niet iets wat je echt zou willen.
MOEDERS die je niet los kunnen laten. Ze willen weten waar je heen gaat wat je doet, je kamer door snuffelen, gewoon controle freack zijn.
Ik heb wel een keertje een echte stalker gehad. Wekenlang ging me mobiel over zodra ik mijn slaapkamer verliet. 's nachts belde hij ook om te vertellen dat hij bijna klaarkwam, hij zei dat ie zichzelf zat te rukken en op het moment dat het gehijg op een hoogtepunt kwam, hing ie op. Zo irritant!!
quote:Hm, beetje weinig zelfvertrouwen?
Op zondag 9 maart 2003 03:34 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb dan kennelijk geen stalker mee gekregen...misschien dachten ze dat ik een jongetje was ofzo....of ik ben gewoon te lelijk om een stalker te hebben...dat kan ook nog
Cath.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |