quote:dat verschilt ook per man...de één wacht af wat jij doet, de ander neemt het initiatief.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:08 schreef danoontje het volgende:
Dat is zo. Maar als je mee gaat naar huis na het stappen, nemen ze dan meteen aan dat je voor de sex gaat en nemen ze je verder dan niet serieus ofzo?
quote:woei ik hoef echt geen seks naar 1 keer stappen (ben een mannetje
Op zaterdag 8 maart 2003 01:04 schreef danoontje het volgende:
-knip-
quote:Sex.
Oke, ik snap er niks meer van. Ik ben aan t onderzoeken wat mannen nou eigenlijk willen, dus vraag ik het hier maar eens..
quote:als je 's avonds met iemand meegaat gebeurt het wel sneller lijkt me ja. Maar dat merk je vanzelf. En als je het niet wilt dan spreek je toch gewoon 's middags af. Het gaat er niet om wat mannen willen. Het gaat erom wat jij op dat moment wil.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:13 schreef danoontje het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Maar als je iemand echt leuk vind en beter wilt leren kennen, kan je dan beter juist niet meegaan en een keer proberen af te spreken overdag ofzo? Want ik heb echt het idee dat zodra je meteen meegaat en intiem gaat doen, dat de kans echt superklein wordt dat er nog een vervolg aan zit..
quote:Klopt helemaal.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:13 schreef danoontje het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Maar als je iemand echt leuk vind en beter wilt leren kennen, kan je dan beter juist niet meegaan en een keer proberen af te spreken overdag ofzo? Want ik heb echt het idee dat zodra je meteen meegaat en intiem gaat doen, dat de kans echt superklein wordt dat er nog een vervolg aan zit..
(ik zou er nog een heel verhaal omheen kunnen vertellen en nee het geldt waarschijnlijk niet voor alle mannen maar om eerlijk te zijn wel de meer dan grote meerderheid van de mannen. Wil je ze leren kennen dan kan je beter niet meteen met ze naar bed gaan)
C-O-M-M-U-N-I-C-A-T-I-E people
ffs vraag die vent dan wat die wil.
als je alles uit subtiele hints moet halen die per persoon weer verschillen vind je het dan gek dat iedereen elkaar niet begrijpt
Sex speelt bij mij nog geen rol aangezien ik nog maagd ben.
Ik vind het tot nu toe heerlijk om gewoon lekker te knuffelen en om geknuffeld te worden.
Maar zoals al gezegd werd, verschilt die van persoon tot persoon.
Edit:
Oh, en ogen vind ik ook heel mooi.
Enkele weken terug had ik een vriendin, ze zat op m'n schoot en we waren lekker aan het knuffelen en zoenen enzo.
Ze keek me aan met haar licht-blauwe ogen... ik smolt gewoon helemaal weg. Ogen zeggen heel veel over de persoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 08-03-2003 01:19]
Ik heb t vaak gezellig in een kroeg maar neej ik ga niet meej naar huis.
Wrom nie?
Simpel ik durf geen vrouw aan te spreken.
Maargoed dat terzijde.
Als het al bij mij zou gebeuren is het per geval verschillend.
Meteen met iemand het bed induiken is niet geheel mijn stijl (alhoewel t wel is voorgekomen) en 9 van de 10 keer neem ik zoiets dus ook niet serieus.
Dus als t aan mij ligt neej niet meteen naar bed.
Bovendien het enige waar ik in zwolle stap is de Joffer.
GrTz
quote:Wat ik me afvraag Danoontje is het volgende:
....Op zo'n moment heb ik dus zoiets dat ik niet meteen met hem naar bed wil ofzo. In dat opzicht zijn de meeste mannen dan nog wel redelijk relaxed. Maar op zo'n moment kun je dus echt niet inschatten wat ze willen. En dan negen van de tien keer gaan ze 's ochtends weg en hoor je er niks meer van. ....
Je moet de ´uitdaging´ niet te snel wegnemen voor mannen.
Laat de uitdaging lang genoeg bestaan om zo´n verpletterende indruk op hem achter te laten dat het hem tegen die tijd al lang niet meer alleen om de sex gaat ...
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 08-03-2003 01:22]
quote:Ik weet t ook niet, ik vind het altijd hartstikke leuk om nog wat na te kletsen of te zoenen en knuffelen en tegen elkaar aan te liggen. Ik denk dat mijn probleem ook wel is dat ik een beetje te ongeduldig ben. En mannen houden volgens mij ook iets meer van een beetje hard-to-get vrouwen (voor zover ik dat kan beoordelen dan;) )
Op zaterdag 8 maart 2003 01:19 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Wat ik me afvraag Danoontje is het volgende:
Als je - zoals je schrijft - iemand in de kroeg tegenkomt en zoiets hebt van ´ik wil niet meteen met hem naar bed´... waarom laat je zo iemand dan wel die nacht bij je slapen? (Omdat je schrijft dat ze ´negen van de tien keer de volgende ochtend weg zijn zonder nog wat te laten horen).
Als je iemand tegenkomt en het klikt, ga dan een enorm potje zoenen (of drie potjes), maar laat ze lekker naar hun eigen huis gaan. Als hij interesse in jou heeft, dan neemt hij echt wel weer contact op.
Het is altijd leuker om je te verheugen op een volgend afspraakje.
En idd dan een keer wat drinken ergens en lekker babbelen of naar de bios.
Want (sorry dat ik t zeg) (please don't kill me) ja idd de meeste mannen denken alleen maar aan sex.
(ja daar hoor ik dus ook bij) (neej ik kan me beheersen en duik niet met alles t bed in) eigenwaarde noemen ze zoiets toch?
quote:Lees mijn gouden tip nog maar even. Trust me... it works
Op zaterdag 8 maart 2003 01:23 schreef danoontje het volgende:[..]
Ik weet t ook niet, ik vind het altijd hartstikke leuk om nog wat na te kletsen of te zoenen en knuffelen en tegen elkaar aan te liggen. Ik denk dat mijn probleem ook wel is dat ik een beetje te ongeduldig ben. En mannen houden volgens mij ook iets meer van een beetje hard-to-get vrouwen (voor zover ik dat kan beoordelen dan;) )
quote:Nee zelfbeheersing. Overigens zijn er best mannen die eerst iemand willen leren kennen voordat ze ermee in bed duiken. Neemt niet weg dat sex met vetgedrukte letters in de agenda staat. Zo niet vanavond of volgende week dan wel over een paar weken of volgende maand maar het staat op de planning
Op zaterdag 8 maart 2003 01:25 schreef Bluescreen het volgende:
(ja daar hoor ik dus ook bij) (neej ik kan me beheersen en duik niet met alles t bed in) eigenwaarde noemen ze zoiets toch?
quote:Ja, jij weet er wel van van! Ik ga t proberen
Op zaterdag 8 maart 2003 01:25 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Lees mijn gouden tip nog maar even. Trust me... it works
Als je iemand niet gelijk de eerste avond meeneemt naar je huis dan is de kans op een vervolg volgens mij groter.
Oftewel, eerste avond met iemand mee naar huis betekent voor mannen een 'one night stand' met een easy chick. En met zo iemand wil een man geen relatie...
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 01:28 schreef danoontje het volgende:[..]
Ja, jij weet er wel van van! Ik ga t proberen
Onthou de wijze woorden van tante Loesje, je zult zien dat je dan in ieder geval minder teleurgesteld gaat worden (ik heb helaas geen toverstafje om je te behoeden voor de trieste gevallen die zich af en toe onder het vent-volk begeven en zich MAN durven noemen), maar op deze manier scheid je wel een beetje het kaf van het koren.
Let op, ik suggereer niet dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken...maar zo'n principe van geen sex in de eerste nacht begrijp ik ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |