abonnement Unibet Coolblue
pi_600778
Beau roeleert gewoon maar na zijn gezeik om alcohol laatste keer zou je dit topic ook wel "Beau is graag zat." kunnen noemen.

Stond een hele kan water voor hem maar nee hoor meneer moest en zou alcohol hebben.... Toch blijft het een snoes die Beau zou het leuk vinden als ie het volgend jaar weer presenteerd maar heb er een hard hoofd in.

Naja moet Hummie het volgende keer zelf presenteren, samen met Ton van Eijk of zo.

pi_600831
Philip Freriks lijkt mij wel wat.
  zaterdag 30 december 2000 @ 10:00:18 #28
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_600920
Ik hoor Ed nog zeggen dat hij BB wilde gebruiken als opstapje om presentator te worden..............
pi_600931
Ik kijk al weken alleen nog maar voor Beau.
Djee wat is hij lekker zeg...
fake a dream
pi_601090
Beau wordt presentator van ' over de balk ' lees ik net.
Naja ....
  zaterdag 30 december 2000 @ 11:55:48 #31
1464 ART
FOK!member
pi_601111
Beau heeft het inderdaad boven verwachting goed gedaan vind ik. Relativeren waar het moest, goed geïnformeerd, doorvragend (behalve bij Dees). En ook soms mooie inside-humor. Complimenten.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_601769
Jammer dat Beau dus volgend jaar waarschijnlijk geen BB3 presenteert.
Veel mensen hadden lage verwachtingen over zijn presentatiekunde vanwege RTL Live, maar daarvoor heeft hij op het inmiddels ter ziele gegane Talkradio 1395 AM heel veel mensen blij gemaakt met een spannende, kritische en geheel eigen manier van radio maken(o.a. Evert ten Napel op de Brandstapel)

Misschien doet Theo van Gogh het ook wel leuk

"What's the difference between a tire and 365 blowjobs A tire is a Goodyear and 365 blowjobs is a very good year".
pi_602832
Echt lachen, straks voor de volgende roept Beau: Ga je gang, je hebt 40 seconden en in beeld verschijnt 30.
LOL!

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 30-12-2000 20:38]

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_602842
Sh*t, nou heb ik het niet verstaan
Zei Beau nou 40 tegen Koos zijn dochter of niet?
't gaat om hoe je ermee omgaat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')