ik heb mijn splinter cell te ruil aangeboden op xboxworld.nl omdat ik een live! titel wil en ik geen geld heb voor eentje op het moment.
En nu zit ik te mailen met iemand die daadwerkelijk beweert dat je splinter cell over live! kan spelen.
Nog leuker; als bron voert hij een webwinkel aan
[edit]ik zit op 6000 posts [/edit]
dank je FluxC5
quote:
Het grote XBOX games topic!!
Het grote X-box games topic [deel 2]
Het Grote XBox game topic [Deel 3]
Het Grote XBox game topic [Deel IV]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
Het grote XBOX games topic deeltje 7!
Het grote Xbox games topic deel 8
Het Xbox topic deel 9
[Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
Het grote XboX topic deel 11 [XBOX]
Het Grote XBox game topic [Deel XII]
XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Xbox topic, the sequel [deel 18]
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 07-03-2003 20:36]
Heeft dit soms hier iets mee te maken?
quote:Je ziekelijke obsessie om de Geemkjoeppers in te halen..
Op vrijdag 7 maart 2003 18:43 schreef Fliepke het volgende:[..]
trilt ie ook?
ik vraag me trouwens af wanneer we dat gamecube topic, qua aantal topics gaan inhalen... spammen!!!
(is ook mijn streven hoor )
quote:ssst
Op vrijdag 7 maart 2003 19:11 schreef FluxC5 het volgende:
Deeltje 20???Heeft dit soms hier iets mee te maken?
[..]Je ziekelijke obsessie om de Geemkjoeppers in te halen..
(is ook mijn streven hoor
)
quote:* Fliepke trekt een fles champagne onder het bed vandaan.
Op vrijdag 7 maart 2003 19:14 schreef FluxC5 het volgende:
We hebben ze ingehaald!!!!Wie haalt de champagne??
Weer een bewijs dat de XboX beter is!
doe me ook maar een glaasje, is vast goed tegen de koorts, zit nu op 39.3 graden
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 19:23 schreef afraidtech het volgende:
waar is deel 19 dan?
quote:Die hebben we samen met deel 17 verstoppeld
Op vrijdag 7 maart 2003 19:23 schreef afraidtech het volgende:
waar is deel 19 dan?
quote:ja jij wel
Op vrijdag 7 maart 2003 19:25 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Die hebben we samen met deel 17 verstoppeld
quote:Ja, je was een beetje laat, gewoon maar doorgaan met deze.
Op vrijdag 7 maart 2003 19:25 schreef afraidtech het volgende:
had deel 19 net geopent, lekker rommeltje deze verder gaan?
Wel ff een modje roepen om hem op te ruimen..
MODJE!!
quote:al gedaan
Op vrijdag 7 maart 2003 19:26 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ja, je was een beetje laat, gewoon maar doorgaan met deze.
Wel ff een modje roepen om hem op te ruimen..
MODJE!!
quote:weet ik veel ik wou het snel doen zo dat iemand geen topic hoefde te maken
Op vrijdag 7 maart 2003 19:28 schreef FluxC5 het volgende:
De topic-titel van de jouwe vind ik ook niet erg sterk, net alsof het een spintercell topic is..
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 19:54 schreef FluxC5 het volgende:
Het grote XBOX games topic!!
Het grote X-box games topic [deel 2]
Het Grote XBox game topic [Deel 3]
Het Grote XBox game topic [Deel IV]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
Het grote XBOX games topic deeltje 7!
Het grote Xbox games topic deel 8
Het Xbox topic deel 9
[Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
Het grote XboX topic deel 11 [XBOX]
Het Grote XBox game topic [Deel XII]
XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Xbox topic, the sequel [deel 18]
Als kubus-fan kan ik 1 ding zeggen: Cube is en blijft populairder bij Fok!
Anders beginnen we straks met Het grote gamecube topic deel 23
quote:Valsspelers!!
Op vrijdag 7 maart 2003 19:56 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Als kubus-fan kan ik 1 ding zeggen: Cube is en blijft populairder bij Fok!
Anders beginnen we straks met Het grote gamecube topic deel 23
edit: Dat lijstje heb ik trouwens helemaal handmatig over lopen typen van de search, op het einde kwam ik er pas achter dat bij 1 zo'n topic er al een beginnetje was..
ik wist helemaal niet dat dat over live! kon
quote:I wist dat wel, maar lijkt me best geinig spel voor live! (was amped trouwes wel een beetje leuk?)
Op vrijdag 7 maart 2003 20:39 schreef Fliepke het volgende:
mooie nieuwe trailer van Amped 2
http://www.teamxbox.com/showmedia.php?mid=277ik wist helemaal niet dat dat over live! kon
quote:Als je boarden leuk vind -> ja... Zag er goed uit en gameplay was ok
Op zaterdag 8 maart 2003 15:52 schreef FluxC5 het volgende:[..]
I wist dat wel, maar lijkt me best geinig spel voor live! (was amped trouwes wel een beetje leuk?)
quote:alleen werd ie zo f*cking snel saai....
Op zaterdag 8 maart 2003 16:36 schreef Neejoh het volgende:[..]
Als je boarden leuk vind -> ja... Zag er goed uit en gameplay was ok
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 17:25 schreef Fliepke het volgende:
Fable[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Er zijn nog meer screenshots en art, wie heeft er een ign account?
quote:alleen die lava verdient nog wat werk vind ik
Op zaterdag 8 maart 2003 17:27 schreef apengek het volgende:[..]
dat ziet er heeeeeeeeeel erg goed uit
quote:hoe bedoel je?
Op zaterdag 8 maart 2003 19:34 schreef Neejoh het volgende:
Fable, ook weer een verhaal wat me niet aantrekt, al ziet het er oh zo geil uitWaarom doen ze niet zo'n goed verhaal in een 'leuk' verhaal
quote:je hebt nog heel lang om te sparen
Op zaterdag 8 maart 2003 21:52 schreef damienfromhell het volgende:
Rot op met die plaatjes van Fable ik kan hetn iet meer aanzien het is zo mooi en heb geen geld voor xboxDus kappeh
quote:ja dat viel me ook wel op ja
Op zaterdag 8 maart 2003 17:43 schreef Fliepke het volgende:[..]
alleen die lava verdient nog wat werk vind ik
quote:Het gedoe dat je zelf je eigen pad kan kiezen, goed/slecht en al die dingen vind ik super. Maar het gedoe er om heen trekt me niet. Het middeleeuwse met magiërs and stuff.
Op zaterdag 8 maart 2003 20:13 schreef Fliepke het volgende:[..]
hoe bedoel je?
ik volg je niet
quote:Oh zo...
Op zondag 9 maart 2003 01:57 schreef Neejoh het volgende:[..]
Het gedoe dat je zelf je eigen pad kan kiezen, goed/slecht en al die dingen vind ik super. Maar het gedoe er om heen trekt me niet. Het middeleeuwse met magiërs and stuff.
quote:Dat bedoel ik...
Op zondag 9 maart 2003 00:38 schreef apengek het volgende:[..]
ja dat viel me ook wel op ja
beetje plat enzo
quote:
March 07, 2003 - Combat. It's one of the major staples of any RPG-style game, and there are many ways to approach it. Some games use the turn-based approach, where you select each member of your party and choose their attack. Often this descends into a situation where you 'Summon the Seventh Demon of Kunarg', spend 3 minutes watching a jaw-dropping spell effect where the earth is ripped in two, a 500 foot monster climbs out of the crack and pisses lava over your enemies. At the end of this, the world magically heals itself and the number '23' rises helpfully from your enemy, the only indicator of the damage that's been done, or indeed what just happened.Other games use a real-time, randomised system, where the roll of an invisible pair of dice dictates whether each attack equated to a wet fart or a lump hammer. Usually this turns into a situation where both opponents run furiously at each other, screaming their battle cries, before skidding to a halt a meter apart, pausing and then: Whack, Thunk, Whack, Thunk, Whack, Thunk. Uuuurgh. And someone gets eight inches of pointy stick up them.
Not being fans of either of these approaches, we opted for real-time, visceral, hands on, meaty combat where you could work up a sweat bashing away at combos, or contemplating your timing with the skill and audacity of Sun Tzu on coke. It seemed so simple.
It wasn't.
So many things can go wrong. So many things did go wrong that we compiled our list of all the things we learned to get our combat feeling anything more interesting than an old ladies' handbag fight. Here are some examples:
1) It's not in the animation...
Of course we don't mean it. However, in order for a strike to go from start to end pose, we're probably talking about a quarter of a second, maximum. Any more than that, and the time between one button-mash and the next becomes rather frustrating. Players start complaining about combat being 'too slow'. Frankly, anyone who can swish a broadsword 180 degrees in a tenth of a second is probably a steroid inflated freak, but apparently that's what feels 'realistic'.2) ...it's in the posing
With that in mind you begin to realise that the players actually see more of the end-poses than any other aspect of animation. If your hero lands a blow and finishes up looking like he's had a poo in his pants then nobody is going to be impressed, regardless how much damage it did, and regardless of how swanky the rest of the move was. That last frame of animation is the one that's on screen most of the time, so the character had better look like he knows everyone is watching.
3) Assailants and positioning
So, how about the assailants? Should they all run at you in a line? Should they try to be tactical and sneak around the back? Should they try and maintain a specific position relative to you? You have to be very careful with all this, or else you risk bandits milling about effectively saying:"Look, Mr Hero, I'm primary assailant -- I get to stand here, right in front of you so you can thwack me firs... oh, hello. The bugger's moved again. I wish you'd stand sti...aaaaarghsplat."
We opted for a complicated wheel-based affair that's far less interesting than this picture of a cute puppy.
4) Playing (un)fair
If there's more than one assailant in the battle at once, then you have to make sure they play fair, or more accurately, unfair. For example, we had to make our bandits think along these lines:"Don't hit him when someone else is hitting him. It might be a really good tactic lads, but he'll whinge 'There's only one of me.'" "Don't hide where he can't see you. Yes, I know he's allowed to, but he is the hero and it's his privilege." "Take plenty of time to attack. Stop, yawn, point to him, hold up a bloody sign saying, 'I'm going to attack you now,' if you have to, but make sure he doesn't start moaning about how unfair everything is; even if he did run into a group of seventy of your bandit mates without looking." "Oh, and make sure that you're blind. If you can see the player from over 30 meters away, just pretend you didn't, or he'll complain that he wasn't given time to react. Spoilt little bastard. It's OUR lives on the line. Does he care? Well??" There were many more things we discovered, including the importance of how a creature enters into the fray, how they respond to being hit, etc. However, the most important thing we learned, we learned from the best; or more accurately, from studying and copying every fine beat'em'up and action RPG we could get our hands on.
Basically:Every single attack must be covered up with so many big bastard sparkly, spangly effects that the player is too busy having an epileptic fit to see anything else, leaving you free to ignore all the other rules.
Sigh...
-- Dene & Simon Carter
quote:* afraidtech is totaal niet jaloers,
Op zondag 9 maart 2003 15:02 schreef donald_dick het volgende:
* donald_dick krijgt morgen zijn livepakketje binnen
wrom dat weet ik niet, live trekt me niet zo misschien ga ik het een maandje proberen (eerste maand is toch gratis)
quote:dit is geen console wars topic hoor, en sinds wanneer heeft de cube netwerk mogelijkheden
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef Ajax_master het volgende:
Nou waar blijft die Z-Box live nou?Gamecube kan al vanaf vrijdag online, jullie lopen weer achter,
en wat dacht je van xbconnect en gamespy dus dat is eigenlijk allang online
quote:eerste jaar
Op zondag 9 maart 2003 15:07 schreef afraidtech het volgende:[..]
* afraidtech is totaal niet jaloers,
wrom dat weet ik niet, live trekt me niet zo misschien ga ik het een maandje proberen (eerste maand is toch gratis)
quote:woei, kun je met een game online...
Nou waar blijft die Z-Box live nou?Gamecube kan al vanaf vrijdag online, jullie lopen weer achter,
quote:euh..xbox kan al heel lang via live online
* donald_dick gaat verder zoeken
quote:ik nie, maar de cube heeft toch ook nie standaart een nic erin zitten ofwel?
Op zondag 9 maart 2003 15:42 schreef donald_dick het volgende:[..]
euh..xbox kan al heel lang via live online
heb jij al een cube in nederland online geizen
* donald_dick gaat verder zoeken
Pak ik hem uit, moeten er verdomme AAA batt's in
Najah, morgen weer wat te doen...
quote:hahahah wist je dat nie
Op zondag 9 maart 2003 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft vandaag de DVD kitgekocht...Pak ik hem uit, moeten er verdomme AAA batt's in
Najah, morgen weer wat te doen...
quote:xbconnect? gamespy? heb halo eigenlijk best vaak online gespeelt nix geen las van lags...
Op zondag 9 maart 2003 16:04 schreef FluxC5 het volgende:
Ik heb al Halo online gespeeld..
Was minder leuk dan verwacht: best laggy en iedereen loopt met rocket launchers rond.
Maar toch: het was online!
quote:totaal geen problemen mee
Op zondag 9 maart 2003 16:37 schreef FluxC5 het volgende:
xbconnect, hij lagt als je zelf niet host
quote:LAG! snap je um!!
Op zondag 9 maart 2003 16:48 schreef FluxC5 het volgende:
raar, ik heb ook gewoon chello..
Misschien lag het aan die ander..
quote:dacht dat je hem niet had omgebouwd
Op zondag 9 maart 2003 16:39 schreef afraidtech het volgende:[..]
totaal geen problemen mee
en als je wel speelde wist je dat xbconnect van gamespy was..en geen 2 verschillende dingen..
en over dat laggen..dat valt best wel mee, je moet alleen iemand vinden met een hoge upload.. 1 persoon(dus 2 pseronen op 1 xbox is 80 kbit) neemt ongeveer 40 kbit in..dus reken zelf uit
verder zijn er veel mensenin amerika die al zo spelen..
anders kunnen we eens tegen elkaar spelen
quote:tis al weer een poos geleden hoor dat ik halo in me boxie heb gehad, maar ik ga de uitdaging aan
Op zondag 9 maart 2003 16:49 schreef donald_dick het volgende:[..]
dacht dat je hem niet had omgebouwd
en als je wel speelde wist je dat xbconnect van gamespy was..en geen 2 verschillende dingen..
en over dat laggen..dat valt best wel mee, je moet alleen iemand vinden met een hoge upload.. 1 persoon(dus 2 pseronen op 1 xbox is 80 kbit) neemt ongeveer 40 kbit in..dus reken zelf uitverder zijn er veel mensenin amerika die al zo spelen..
anders kunnen we eens tegen elkaar spelen
btw ik heb hem (nog) niet omgebouwd (over twee weekjes de xodus/matrix bestellen)
quote:Wat heeft dit met ombouwen te maken?
Op zondag 9 maart 2003 16:49 schreef donald_dick het volgende:[..]
dacht dat je hem niet had omgebouwd
quote:dat vraag ik mij ook af
Op zondag 9 maart 2003 16:53 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Wat heeft dit met ombouwen te maken?
quote:ik ga toch nie op live, en ik bouw me xbox om, om legale redenen hoor
Op zondag 9 maart 2003 17:05 schreef FluxC5 het volgende:
Maar je gaat je XboX toch niet ombouwen? Als je dat doet hoop ik met heel mn hard dat je niet meer op Live! kan!
quote:legale redenen?
Op zondag 9 maart 2003 17:08 schreef afraidtech het volgende:[..]
ik ga toch nie op live, en ik bouw me xbox om, om legale redenen hoor
quote:Kijk ik altijd thuis pas naar
Op zondag 9 maart 2003 15:51 schreef afraidtech het volgende:[..]
hahahah wist je dat nie
quote:yupz, backups maken van me games, ik leen redelijk vaak games uit maar als ik dan wil spelen heb ik um nie,
Op zondag 9 maart 2003 17:09 schreef FluxC5 het volgende:[..]
legale redenen?
quote:aha
Op zondag 9 maart 2003 17:16 schreef afraidtech het volgende:[..]
yupz, backups maken van me games, ik leen redelijk vaak games uit maar als ik dan wil spelen heb ik um nie,
quote:toch?
Op zondag 9 maart 2003 17:37 schreef Fliepke het volgende:[..]
aha
en live boeit me weinig....
quote:en divx blijft zeker heel ver van je XboX vandaan?
yupz, backups maken van me games, ik leen redelijk vaak games uit maar als ik dan wil spelen heb ik um nie,
quote:Dus je leent dan je Xbox "backups" uit zodat iemand anders maar leuk gaat modden en jij je kruisdoos nog kunt blijven gebruiken...
quote:nee als hij zn games uitleent, kan hij ze niet spelen en daarom heeft hij backups, dan kan hij ze altijd spelen
Op zondag 9 maart 2003 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Dus je leent dan je Xbox "backups" uit zodat iemand anders maar leuk gaat modden en jij je kruisdoos nog kunt blijven gebruiken...
quote:Daar is maar 1 oplossing voor: niet uitlenen!
Op zondag 9 maart 2003 19:45 schreef Fliepke het volgende:[..]
nee als hij zn games uitleent, kan hij ze niet spelen en daarom heeft hij backups, dan kan hij ze altijd spelen
quote:tsja ik heb vrienden
Op zondag 9 maart 2003 19:49 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Daar is maar 1 oplossing voor: niet uitlenen!
maar ja dat is heel persoonlijk natuurlijk
quote:Neej, om dat dus te beperken leent hij maar leuk zijn backups uit, of vergeet het geheel en dwingt zo zijn vrienden te kopen OF te huren...
Op zondag 9 maart 2003 19:45 schreef Fliepke het volgende:[..]
nee als hij zn games uitleent, kan hij ze niet spelen en daarom heeft hij backups, dan kan hij ze altijd spelen
Lijkt mij normaal...
quote:Lekkere screens, lekkere babes... Kunnen ze hier geen beach volleybal versie van maken, XXX rated?
Op zondag 9 maart 2003 22:10 schreef Fliepke het volgende:
Tao Feng
Waarom heeft iemand MK gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ik hoop het niet
Op zondag 9 maart 2003 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lekkere screens, lekkere babes... Kunnen ze hier geen beach volleybal versie van maken, XXX rated?
Wat blijkt nu.......PS2 material
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22460.asp
is er voor de x-doos een vergelijkbare game nu al te krijgen of comming?
Blinx hebben we maar die krijgt niet de beste reviews...
quote:Zeg doe es rustig
Op maandag 10 maart 2003 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
Het lijkt ingewikkeld te zijn om antwoord te krijgen op een simpele vraag.
Vanaf wanneer kun je als gewone huis-tuin-en-keuken gamer een Xbox Live starterspakketje krijgen?
Is er IEMAND die dat weet? *handen dramatisch ten hemel heft*
Vrijdag as is XBOX live dag
.
Vrijdag is ZEER okay. Al iets bekend over wat die meuk moet gaan kosten? 't Klinkt niet goedkoop namelijk.
Geeft niet, 't komt er toch wel, maar dan kunnen we ons vast voorbereiden. .
quote:Dat gaat waarschijnlijk enorm meevallen..
Op maandag 10 maart 2003 11:04 schreef Gellarboy het volgende:
Mjaaaaa, ik ben helemaal excited!.
.
Vrijdag is ZEER okay. Al iets bekend over wat die meuk moet gaan kosten? 't Klinkt niet goedkoop namelijk.
Geeft niet, 't komt er toch wel, maar dan kunnen we ons vast voorbereiden..
quote:Goeie vraag
Op maandag 10 maart 2003 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is dat niet 97409841 keer per dag op TV? Waarom staat het niet in alle bladen?
Wil Microsoft geen geld meer verdienen?
quote:Okay, ik heb net een orgasme gekregen! Thanks Bastard!
Op maandag 10 maart 2003 11:07 schreef Bastard het volgende:
Starterspakketje a 60 euro, krijg je 2 demo spellen bij die je online kan spelen.
Als je een live verbinding wil via Chello, moet dat dan via een router/switch of kun je het MAC adres van de netwerkkaart van je XboX zelf instellen, want je Chello verbinding werkt tog alleen met dat ene MAC adres?
[Dit bericht is gewijzigd door Snitch op 10-03-2003 11:30]
quote:Geen idee
Op maandag 10 maart 2003 11:23 schreef Snitch het volgende:
VRAAGJE:Als je een live verbinding wil via Chello, moet dat dan via een router/switch of kun je het MAC adres van de netwerkkaart van je XboX zelf instellen, want je Chello verbinding werkt tog alleen met dat ene MAC adres?
quote:dat komt doordat de xbox weinig spellen heeft
Op maandag 10 maart 2003 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Het valt me wel op dat het media gebeuren een beetje wegzakt de laatste tijd... En de meeste speelgoedzaken hebben wel de PS2 op de mainpage staan, maar voor de Xbox moet je gaan zoeken... En dan nog de manier van stallen: de Bart Smit in tilburg heeft 3 rekken vol PS2 en maar 1 rek Xbox, waarin ook nog eens veel van hetzelfde staat...
quote:omdatje niet wil dat 30.00 mensen in nederland in een keer op je netwerk gaan zitten...
Op maandag 10 maart 2003 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is dat niet 97409841 keer per dag op TV? Waarom staat het niet in alle bladen?
Wil Microsoft geen geld meer verdienen?
nu komtie ook voor de xbox maar lijkt mij behoorlijk matig
screenshot:
en voor de frogger fans:
dit lijkt mij wel een gave game: strident:
beetje bout screenshots maar ok
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
Het lijkt ingewikkeld te zijn om antwoord te krijgen op een simpele vraag.
Vanaf wanneer kun je als gewone huis-tuin-en-keuken gamer een Xbox Live starterspakketje krijgen?
Is er IEMAND die dat weet? *handen dramatisch ten hemel heft*
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:43 schreef Fliepke het volgende:
heb jij ook een XBox![]()
Heb net overigens even Unreal aangeschaft en meteen ingetekend op de Starterskit voor Live.
quote:Nee weet ik veel, ik had dat gewoon nooit verwacht
Op maandag 10 maart 2003 16:08 schreef Gellarboy het volgende:[..]
. Waarom
. is
. dat
. zo
. lachwekkend?
.
Heb 'm al maanden.Heb net overigens even Unreal aangeschaft en meteen ingetekend op de Starterskit voor Live.
quote:Weinig? LOL
Op maandag 10 maart 2003 12:53 schreef donald_dick het volgende:[..]
dat komt doordat de xbox weinig spellen heeft
ja stom maar is wel waar...
Ze bieden hier maximaal de helft aan van wat er te krijgen is...
quote:er zijn er zo 60 volgens xbox.com
Op maandag 10 maart 2003 16:16 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Weinig? LOL
Ze bieden hier maximaal de helft aan van wat er te krijgen is...
en das dammn weingi voor een console wat bijna (15 maart) 1 jaar in de winkels ligt
quote:ga ze maar natellen op xbox.com
Op maandag 10 maart 2003 16:35 schreef FluxC5 het volgende:
60? f*kking veel meer man!en dat frogger, das nog niet eens N64 kwaliteit!
quote:http://www.tothegame.com/relxbox.asp?sort=title&filter=info
Op maandag 10 maart 2003 16:21 schreef donald_dick het volgende:[..]
er zijn er zo 60 volgens xbox.com
en das dammn weingi voor een console wat bijna (15 maart) 1 jaar in de winkels ligt
quote:http://www.tothegame.com/xbox.asp?sort=title&filter=info
There are currently 223 games registered as released for XBOX.
quote:
There are currently 314 games registered as upcoming for XBOX.
quote:op xbox.com kwam ik op 248 maar daar zitten titels tussen die nog uit moeten komen
Op maandag 10 maart 2003 16:45 schreef Tain het volgende:[..]
http://www.tothegame.com/relxbox.asp?sort=title&filter=info
[..]http://www.tothegame.com/xbox.asp?sort=title&filter=info
[..]
hoe kom ik in godsnaam op 60
owww wacht..zoveel kon je in europa bestellen 3 maanden geleden
quote:dat zuigt bigtime idd
Op maandag 10 maart 2003 16:52 schreef Tain het volgende:
Alleen meer dan helft is volgens mij niet te krijgen in nederland
bij een lokale free record shop hebben ze er nooit zoveel en bij de speciaalzaken misschien 10 titels meer
quote:Ik ruik een boycot.... of smeergeld, of gewoon gebrek aan visie...
Op maandag 10 maart 2003 16:52 schreef Tain het volgende:
Alleen meer dan helft is volgens mij niet te krijgen in nederland
bij een lokale free record shop hebben ze er nooit zoveel en bij de speciaalzaken misschien 10 titels meer
quote:hoor ik daar dreamcast anyone?
Op maandag 10 maart 2003 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik ruik een boycot.... of smeergeld, of gewoon gebrek aan visie...
quote:www.dvdcrave.com
Op maandag 10 maart 2003 16:54 schreef afraidtech het volgende:
maar die australische online shop bestaat nog steeds (ook gewoon pal)wat was hun site ook al weer?
quote:dat bedoel ik, nog nooit wat besteld wie wel?
Op maandag 10 maart 2003 17:20 schreef Fliepke het volgende:[..]
Edit: op deze site zijn trouwens 210 artikelen gevonden, waarvan ca. 30 kabeltjes en controllers is, en 20 nog niet uit zijn, dan hou je er toch 160 over!
quote:daar kan je trouwens die gun kopen
Op maandag 10 maart 2003 19:03 schreef FluxC5 het volgende:
Op www.dvdkoopjes.com kun je ook heel gemakkelijk bestellen, en ze hebben heel veel spellen! (klik hier voor de hele lijst)Edit: op deze site zijn trouwens 210 artikelen gevonden, waarvan ca. 30 kabeltjes en controllers is, en 20 nog niet uit zijn, dan hou je er toch 160 over!
quote:ik wel
Op maandag 10 maart 2003 17:25 schreef afraidtech het volgende:[..]
dat bedoel ik, nog nooit wat besteld wie wel?
Werkt prima
quote:Ohja dat was is ook ff vergeten te zeggen, was ik ook al tegengekomen. Hoef je m niet uit Japan over te laten vliegen! (grote knipoog naar degene die dat net wel heeft gedaan)
Op maandag 10 maart 2003 19:09 schreef donald_dick het volgende:[..]
daar kan je trouwens die gun kopen
quote:moest effe zoeken, maar het is een belgische site...
Op maandag 10 maart 2003 19:09 schreef donald_dick het volgende:[..]
daar kan je trouwens die gun kopen
quote:Dreamcast had helemaal geen marketing... en was technisch gewoon aantrekkelijker dan de PS2, zeker kwa beeld kwaliteit...
Op maandag 10 maart 2003 17:02 schreef donald_dick het volgende:[..]
hoor ik daar dreamcast anyone?
maarjah, er komen er nog genoeg, en net als de PS1 duurt het even voor het publiek gevonden is...
Hasselt! oeps das wel hel ver!
Nee grapje je kan het ook op 10 andere (goedkopere) manieren laten bezorgen!
Edit: Ik vind het er btw wel betrouwbaar uitzien! Ze hebben adres en alles erbij staan, dus je kan zo langs gaan om een ruit in te gooien als iets fout gaat!
De site is een beetje knullig maar dat hoeft niks met betrouwbaarheid te maken hebben!
(steel batallion maar 176 euro! )
quote:denk toch echt dat het ligt aan slechte distributie...
Op maandag 10 maart 2003 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik ruik een boycot.... of smeergeld, of gewoon gebrek aan visie...
quote:true....
Op maandag 10 maart 2003 19:31 schreef Fliepke het volgende:[..]
denk toch echt dat het ligt aan slechte distributie...
En ik denk ook dat winkels er geen zin in hebben om van elke console elk spel in 3voud in de winkel te hebben liggen. Stom maar waar, i guess
quote:tuurlijk is dat waar
Op maandag 10 maart 2003 19:55 schreef afraidtech het volgende:[..]
true....
quote:niet arrogant worden he
Op maandag 10 maart 2003 19:57 schreef Fliepke het volgende:[..]
tuurlijk is dat waar
quote:http://gcshop.nl/details.php?id=493
Op maandag 10 maart 2003 19:20 schreef FluxC5 het volgende:
(steel batallion maar 176 euro!)
quote:dat kan ! maar misschien makkelijker om een routertje te kopen en een eigen intern netwerkje op te zetten. hoef je niet steeds je computer van internet te halen tijdens het spelen.
Op maandag 10 maart 2003 11:23 schreef Snitch het volgende:
VRAAGJE:Als je een live verbinding wil via Chello, moet dat dan via een router/switch of kun je het MAC adres van de netwerkkaart van je XboX zelf instellen, want je Chello verbinding werkt tog alleen met dat ene MAC adres?
quote:Dat is waar. Maar aangezien het bijna tijd is voor nieuw salaris, is het oude dus bijna op. Dus tot die tijd zoeken we even een goedkope oplossing.
Op maandag 10 maart 2003 23:56 schreef Viola_Holt het volgende:
dat kan ! maar misschien makkelijker om een routertje te kopen en een eigen intern netwerkje op te zetten. hoef je niet steeds je computer van internet te halen tijdens het spelen.
Of kun je gewoon in een keer aan de slag met die aller simpelste manier van aansluiten? Kabeltje er in en whoppa?
quote:dank je
Op maandag 10 maart 2003 20:12 schreef afraidtech het volgende:[..]
niet arrogant worden he
Ik stel mn LIVEpakketje uit voor onbepaalde tijd... ik heb er geen zin in nog.
quote:Voelt u zich wel goed.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:09 schreef Bastard het volgende:
KOMT IE:
quote:Andere dingen aan mn hoofd... ik game weinig op de consoles nu... ff aankijken hoe succesvol het is etc. etc.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:11 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Voelt u zich wel goed.
Voel me wel goed hoor
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:09 schreef Bastard het volgende:
KOMT IE:
quote:misschien dat chello inmiddels de policy heeft aangepast, maar toen ik nog lid was ging het per MAC-adres en moet je deze dus invoeren in de advanced settings van Live op je XBOX. Als de policy is aangepast en meerdere mac-adressen mogelijk zijn voor jouw aansluiting, dan moet je in ieder geval wel het ip-adres op je pc even releasen voordat je de kabel in je xbox prikt.
Op dinsdag 11 maart 2003 08:42 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dat is waar. Maar aangezien het bijna tijd is voor nieuw salaris, is het oude dus bijna op. Dus tot die tijd zoeken we even een goedkope oplossing.
Maar Chello heeft toch het IP nummer van je PC en geeft alleen internet door aan dat IP nummer? Dus als je er een ander IP nummer aan zou hangen (bijv van je Xbox) dat 'ie het dan niet zou pakken ofzo?Of kun je gewoon in een keer aan de slag met die aller simpelste manier van aansluiten? Kabeltje er in en whoppa?
quote:je hoeft het ook niet te snappen hoor
Op dinsdag 11 maart 2003 09:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar Snitch snapt 't vast wel!.
Thnx!
Overigens, ik drukte gisteren op het "Go Live" knopje in Unreal en nu staat het hele Live gebeuren al geinstalleerd op m'n machine!
Ik hoop dat dat goed gaat, vrijdag! .
quote:dat is toch geen ramp? hoef je het vrijdag niet meer te doen
Op dinsdag 11 maart 2003 09:25 schreef Gellarboy het volgende:
Gelukkig!.
Overigens, ik drukte gisteren op het "Go Live" knopje in Unreal en nu staat het hele Live gebeuren al geinstalleerd op m'n machine!
Ik hoop dat dat goed gaat, vrijdag!.
quote:Ik vraag me trouwens iets af, ik heb vaker op een aantal internetfora gelezen dat je XBox iets sneller wordt door die Live! update, laadtijden en dergelijke...
Op dinsdag 11 maart 2003 09:25 schreef Gellarboy het volgende:
Gelukkig!.
Ik hoop dat dat goed gaat, vrijdag!.
quote:hoe zou dat in vredesnaam mogelijk kunnen zijn?
Op dinsdag 11 maart 2003 09:48 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik vraag me trouwens iets af, ik heb vaker op een aantal internetfora gelezen dat je XBox iets sneller wordt door die Live! update, laadtijden en dergelijke...
Kan iemand dit bevestigen? of ontkrachten, tja bij mij staat het er al te lang op en ik merk dat soort dingen toch niet, maar ik ben er gewoon benieuwd naar
quote:Als je idd je MAC-adres kunt aanpassen in de XboX is er helemaal niets aan de hand, Chello heeft die policy helaas niet verandert
Op dinsdag 11 maart 2003 09:14 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
misschien dat chello inmiddels de policy heeft aangepast, maar toen ik nog lid was ging het per MAC-adres en moet je deze dus invoeren in de advanced settings van Live op je XBOX. Als de policy is aangepast en meerdere mac-adressen mogelijk zijn voor jouw aansluiting, dan moet je in ieder geval wel het ip-adres op je pc even releasen voordat je de kabel in je xbox prikt.
quote:geen idee, misschien wat optimalisaties in de software... waardoor het net iets beter loopt allemaal?
Op dinsdag 11 maart 2003 09:51 schreef afraidtech het volgende:[..]
hoe zou dat in vredesnaam mogelijk kunnen zijn?
quote:Dat kan
Op dinsdag 11 maart 2003 09:54 schreef Snitch het volgende:[..]
Als je idd je MAC-adres kunt aanpassen in de XboX is er helemaal niets aan de hand, Chello heeft die policy helaas niet verandert
quote:mac-adressen kun je niet aana passen is ingebakken op de nic
Op dinsdag 11 maart 2003 09:54 schreef Snitch het volgende:[..]
Als je idd je MAC-adres kunt aanpassen in de XboX is er helemaal niets aan de hand, Chello heeft die policy helaas niet verandert
quote:ik meen me toch echt een optie te herinneren dat je je de mac van je XBox kon aanpassen
Op dinsdag 11 maart 2003 09:55 schreef afraidtech het volgende:[..]
mac-adressen kun je niet aana passen is ingebakken op de nic
quote:had ik daar nu ook maar aan meegedaan.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:57 schreef Chevalric het volgende:
Woei! Nog een nachtje slapen en dan krijg ik m'n XBox live pakketje (als XBW z'n beloftes waar maakt).
bling bling, money is the thing
quote:whaaa UPC en info
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef Dr_Murko het volgende:
En aangezien UPC een partner van Microsoft is voor de XBOX Live service, verwacht ik niet dat er wat misgaat, en dat de helpdesks van beide partijen goed geinformeerd zijn.
quote:officieel kan het toch niet? ik dacht dat ik zoiets ooit eens heb mee gekregen op school
Op dinsdag 11 maart 2003 09:58 schreef Fliepke het volgende:
ik heb het nagecheckt...
Network options -> advanced -> macadress...
quote:doe dat maar weer uit je hoofd zetten dan
Op dinsdag 11 maart 2003 10:15 schreef afraidtech het volgende:[..]
officieel kan het toch niet? ik dacht dat ik zoiets ooit eens heb mee gekregen op school
quote:maar officieus wel !
Op dinsdag 11 maart 2003 10:15 schreef afraidtech het volgende:[..]
officieel kan het toch niet? ik dacht dat ik zoiets ooit eens heb mee gekregen op school
quote:JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!! tussen het live! geneuzel door staat mijn vraag nog open
Op maandag 10 maart 2003 10:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik was helemaal verheugd vorige week......zag op Canal + een review van een ultra stoere platform game. De naam zei me echter niets maar aan de graphix te zien was het X-doos.Wat blijkt nu.......PS2 material
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22460.asp
is er voor de x-doos een vergelijkbare game nu al te krijgen of comming?
Blinx hebben we maar die krijgt niet de beste reviews...
quote:kloten school zeg
Op dinsdag 11 maart 2003 10:16 schreef Fliepke het volgende:[..]
doe dat maar weer uit je hoofd zetten dan
quote:geen idee, ik ken het niet...
Op dinsdag 11 maart 2003 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!! tussen het live! geneuzel door staat mijn vraag nog open
quote:wat was zijn vraag ook alweer, dat ps2 converter ding?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:19 schreef Fliepke het volgende:[..]
geen idee, ik ken het niet...
NEXT!
quote:waar heb je het over?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:20 schreef afraidtech het volgende:[..]
wat was zijn vraag ook alweer, dat ps2 converter ding?
ik geloof dat we het over live hadden
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:19 schreef Fliepke het volgende:[..]
geen idee, ik ken het niet...
NEXT!
quote:lol, back 2 live, of mij ffies een tip geven welk spel ik ga kopen met multiplayer optie <-- misschien idtje
Op dinsdag 11 maart 2003 10:22 schreef Fliepke het volgende:[..]
waar heb je het over?
ik geloof dat we het over live hadden
quote:uc is niet echt mijn spel denk ik, beetje schieten en doen kan ik ook wel met halo
Op dinsdag 11 maart 2003 10:24 schreef Fliepke het volgende:
Na lang denken ga iktoch voor UC.
Mechassault is me te druk, en ghost recon... tja dat kan heel goed zijn of dat kan me heel erg tegenvallen
uhh hoe wil je dat voor stellen? allebij niet gezien kunnen worden als je stil bent? Of samen co-op doen?
Ik heb werkelijk geen id. Ik heb hem op de Peecee en daar kan je ook geen multi doen. Ik zou er maar niet teveel van verwachten
Jammer wel want het is een wijs spel ook al ben ik niet zo'n spelletjes fanaat
quote:dat kan niet...
Op dinsdag 11 maart 2003 10:27 schreef P1m het volgende:
Quote : splinter cell over live! kan spelen.uhh hoe wil je dat voor stellen? allebij niet gezien kunnen worden als je stil bent? Of samen co-op doen?
Ik heb werkelijk geen id. Ik heb hem op de Peecee en daar kan je ook geen multi doen. Ik zou er maar niet teveel van verwachten
Jammer wel want het is een wijs spel ook al ben ik niet zo'n spelletjes fanaat
quote:Sommige mensen hier zijn er helemaal gek van, ik heb het eventjes gespeeld bij de plaatselijke intertoys, maar mij kon het eerlijk gezegd niet zo boeien
Op dinsdag 11 maart 2003 10:35 schreef afraidtech het volgende:
MK:DA nog een beetje de moeite waard?
quote:niet voor 60 euro
Op dinsdag 11 maart 2003 10:35 schreef afraidtech het volgende:
MK:DA nog een beetje de moeite waard?
quote:/
Op dinsdag 11 maart 2003 11:03 schreef donald_dick het volgende:[..]
niet voor 60 euro
DVDcrave.com
voor een eurotje of 45?
quote:dan ruil je hem toch met iemand op XBoxworld.nl ofzo
Op dinsdag 11 maart 2003 11:08 schreef afraidtech het volgende:
ik wil silent hill 2 zo graaaaaaaag, maar zit geen mp optie op, dus als ik hem uitgespeeld heb ligt ie maar in de kast te liggen
quote:dat is een optie, maar ja kom nooit meer op xbw forum... geen zin an
Op dinsdag 11 maart 2003 11:10 schreef Fliepke het volgende:[..]
dan ruil je hem toch met iemand op XBoxworld.nl ofzo
althans dat vind ik altijd een mooie oplossing
quote:dan moet je niet zeuren
Op dinsdag 11 maart 2003 11:12 schreef afraidtech het volgende:[..]
dat is een optie, maar ja kom nooit meer op xbw forum... geen zin an
quote:ik heb hem binne 3 uur uitgepseeld..met alle 6 de endings en rankin S
Op dinsdag 11 maart 2003 11:08 schreef afraidtech het volgende:
ik wil silent hill 2 zo graaaaaaaag, maar zit geen mp optie op, dus als ik hem uitgespeeld heb ligt ie maar in de kast te liggen
maar nu speel ik hem niet meer..moet w8en op deel 3 ...
quote:nog te duur
Op dinsdag 11 maart 2003 11:06 schreef Fliepke het volgende:[..]
/
DVDcrave.com
voor een eurotje of 45?
quote:he niet zo chaggie misschien doe ik ut wel ja
Op dinsdag 11 maart 2003 11:13 schreef Fliepke het volgende:[..]
dan moet je niet zeuren
quote:net als xbw de walhalla is van de xbox ruilen...wat dacht je van de via via of marktplaats:P
Op dinsdag 11 maart 2003 11:13 schreef Fliepke het volgende:[..]
dan moet je niet zeuren
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:22 schreef donald_dick het volgende:[..]
net als xbw de walhalla is van de xbox ruilen...wat dacht je van de via via of marktplaats:P
quote:neuh..als ik de kast zie zal ik er wel een paar geuro's erin stoppen .. net als
Op dinsdag 11 maart 2003 11:24 schreef Fliepke het volgende:[..]
kutspel dus
quote:ik zat echt te twijfelen welke ik ga kopen........ damn is nie leuk meer
Op dinsdag 11 maart 2003 11:43 schreef donald_dick het volgende:[..]
neuh..als ik de kast zie zal ik er wel een paar geuro's erin stoppen .. net als
time crisis 2
die kan ik helemaal uitspelen met 1 credit
![]()
quote:dat merk ik
Op dinsdag 11 maart 2003 13:34 schreef Fliepke het volgende:
net toch maar effe een live! kitje gereserveerd bij de lokale intertoys...
maar er waren al 2 mensen voor me, zul je net zien dat ze er 2 binnenkrijgen.
Och zou niet eens zo erg zijn, heb toch nog geen spellen voor live!
Misschien haal ik me er dan wel Ghost Recon bij, ja ik wissel nogal snel van gedachte
quote:Waarom denk je dat ik zo vaak switch enzo
Op dinsdag 11 maart 2003 13:37 schreef afraidtech het volgende:[..]
dat merk ik
, ik ben er nog steeds niet over uit wat ik ga halen, me is gedoomed om zijn slechte smaak
quote:euh vrouwen?
Op dinsdag 11 maart 2003 14:56 schreef Fliepke het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik zo vaak switch enzo
quote:nee het ging meer om het feit van, Mechassault, UC of GR
Op dinsdag 11 maart 2003 15:21 schreef afraidtech het volgende:[..]
euh vrouwen?
quote:denk gok ik toch op slechte smaak
Op dinsdag 11 maart 2003 15:22 schreef Fliepke het volgende:[..]
nee het ging meer om het feit van, Mechassault, UC of GR
maar ik zit nog steeds te denken welke game ik ga halen... ik weet het nog steeds niet
quote:MK:DA?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:35 schreef afraidtech het volgende:[..]
denk gok ik toch op slechte smaak
maar ik zit nog steeds te denken welke game ik ga halen... ik weet het nog steeds niet
quote:mechassault zij robots
Op dinsdag 11 maart 2003 15:22 schreef Fliepke het volgende:[..]
nee het ging meer om het feit van, Mechassault, UC of GR
quote:daar gok ik dus ook op, maar weet ik nog nie cker
Op dinsdag 11 maart 2003 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
MK:DA?
quote:zeker een aanrader......
Op dinsdag 11 maart 2003 15:39 schreef afraidtech het volgende:[..]
daar gok ik dus ook op, maar weet ik nog nie cker
quote:de mening zijn daarover verdeelt merk ik
Op dinsdag 11 maart 2003 15:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zeker een aanrader......
quote:je bedoelde een aanrader.... dan moet je dead to rights nemen
Op dinsdag 11 maart 2003 15:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zeker een aanrader......
quote:welke punten houden je tegen om niet meteen naar de winkel te rennen?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:41 schreef afraidtech het volgende:[..]
de mening zijn daarover verdeelt merk ik
quote:zowieso geld
Op dinsdag 11 maart 2003 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
welke punten houden je tegen om niet meteen naar de winkel te rennen?
Classic film noir style inspired by Hong Kong action movies and hardboiled detective novels. The twisting plot, seedy citizens of Grant City and high adrenaline action leave players wanting more.
Provides an intense and adult experience with great depth and detail that can't be defined within existing game genres
More than a dozen game mechanics including diving, rolling, punching, kicking, and lethally disarming enemies in a variety of over-the-top ways
Jack's canine partner helps Jack investigate crime scenes, sniff out bombs, retrieve weapons and attack enemies.
Movie quality production- Screenwriter Flint Dille (G. I. Joe, Transformers series), movie music composer Kevin Manthei (Resident Evil, Air Force One, Halloween H20), sound effects/design firm GDH Digital (Star Trek, Babylon 5) and Weddington Productions (Lethal Weapon 4, Die Hard, Training Day) were brought in. Smashcut (The Matrix, Fight Club) was hired for motion capture effects and stunts.
Use of advanced technology- Dolby Digital sound effects, 16:9 anamorphic wide screen support and bump-mapping pixel shading
echt geil spel
[Dit bericht is gewijzigd door donald_dick op 11-03-2003 15:49]
quote:Op live!? lijkt me sterk, aangezien er toch wel heeeeel veel mensen met dat spel zijn.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:38 schreef donald_dick het volgende:[..]
GR ? ja dag...moet je een half uur w8 en op eeen server
laat ze maar 1st goede spellen uitbrengen
laat van de huidige 350.000 leden, 30.000 mensen dat spel spelen.
laten er op een willekeurig moment daarvan 4000 online zijn, mwa vast wel een spelletje te vinden
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 11-03-2003 15:48]
quote:lijkt me tien keer niets...
Op dinsdag 11 maart 2003 15:46 schreef donald_dick het volgende:
-knip-
quote:geld kan ik je niet bij helpen.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:45 schreef afraidtech het volgende:[..]
zowieso geld
, hmm het uitgemolken mk onderwerp misschien... qua grafisch weet ik niet wie kan mij daar wat over vertellen
quote:hou je niet van max payne? jou je niet van beat m ups like streaats of rage en fighting force ? hou je niet van minipuzzeltjes ? hou je niet van honden ? nee dan is het geen spel voor jouw
Op dinsdag 11 maart 2003 15:47 schreef afraidtech het volgende:[..]
lijkt me tien keer niets...
quote:heb doa3
Op dinsdag 11 maart 2003 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
geld kan ik je niet bij helpen.
uitgemolken vind ik zeker nier: beste in de reeks tot nu toe!
grafisch is ie minder als DOA3 maar dat komt omdat hij op alle consoles is uitgekomen maar ziet er nog steeds goed uit!
maar euh zijn er nog meer beat um ups? op doa3 en mk na?
quote:vergeet niet dat niet je eigen server kan aanmaken..vol is gewoon vol..en daarbij GC is me toch zo traag spel
Op dinsdag 11 maart 2003 15:46 schreef Fliepke het volgende:[..]
Op live!? lijkt me sterk, aangezien er toch wel heeeeel veel mensen met dat spel zijn.
laat van de huidige 350.000 leden, 30.000 mensen dat spel spelen.
laten er op een willekeurig moment daarvan 4000 online zijn, mwa vast wel een spelletje te vinden
quote:ik heb een beetje het idee, dat je dat spel een keer doorspeelt en dan in een hoek gooit
Op dinsdag 11 maart 2003 15:48 schreef donald_dick het volgende:[..]
hou je niet van max payne? jou je niet van beat m ups like streaats of rage en fighting force ? hou je niet van minipuzzeltjes ? hou je niet van honden ? nee dan is het geen spel voor jouw
quote:max payne was gaaf, beat um ups
Op dinsdag 11 maart 2003 15:48 schreef donald_dick het volgende:[..]
hou je niet van max payne? jou je niet van beat m ups like streaats of rage en fighting force ? hou je niet van minipuzzeltjes ? hou je niet van honden ? nee dan is het geen spel voor jouw
quote:Is dat niet de hele clue van XBox live! dat je je eigen servers kan aanmaken, maar die worden gehost op de servers van microsoft?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:50 schreef donald_dick het volgende:[..]
vergeet niet dat niet je eigen server kan aanmaken..vol is gewoon vol..en daarbij GC is me toch zo traag spel
Maar ik heb nog geen enkele live! titel gespeeld eigenlijk... dus tja, ik vind het sowiezo moeilijk een keuze te maken
quote:grafisch is ie fokin mooi
Op dinsdag 11 maart 2003 15:51 schreef afraidtech het volgende:[..]
max payne was gaaf, beat um ups
, minipuzzeltjes
, honden zijn lief... maar is ie grafisch ook nog een beetje ok? want het oog wil ook wat
en als je denkt dat het makkelijk is..vergeet het maar. ik ben nu 2 maanden bezig en ben pas bij 4de level van de 12
quote:je kan tot een X hoeveelheid aan spelers dat doen.. voor grote mogelijkheden ben ej toch op de MS servers aangewezen..en die zijn 24 druk ...
Op dinsdag 11 maart 2003 15:52 schreef Fliepke het volgende:[..]
Is dat niet de hele clue van XBox live! dat je je eigen servers kan aanmaken, maar die worden gehost op de servers van microsoft?
quote:zit er ook een multiplayer optie op? dat geeft dan waarschijnlijk de doorslag
Op dinsdag 11 maart 2003 15:55 schreef donald_dick het volgende:[..]
grafisch is ie fokin mooi
oke geen doa3 style maar zeker net zo gelikt als PGR
de minipuzzeltjes varieren van op tidj op a drkken om een slot open te krijgen, je beste vriendin doet een streaptise op bewakers af te leiden zodat je weg kan. dan komt er in beeld te zien welke knoppen je op juiste tijd moet indrukken. bommen onschadelijk maken, das meer een soort dolhof en als je de rand raakt dan ontploft alles.en als je denkt dat het makkelijk is..vergeet het maar. ik ben nu 2 maanden bezig en ben pas bij 4de level van de 12
quote:nee
Op dinsdag 11 maart 2003 15:59 schreef afraidtech het volgende:[..]
zit er ook een multiplayer optie op? dat geeft dan waarschijnlijk de doorslag
quote:ik zou ut nie weten joh
Op dinsdag 11 maart 2003 16:02 schreef donald_dick het volgende:[..]
nee
hoe wil je dat gaan doen
quote:Oh bedankt, dat wist ik eigenlijk niet
Op dinsdag 11 maart 2003 15:56 schreef donald_dick het volgende:[..]
je kan tot een X hoeveelheid aan spelers dat doen.. voor grote mogelijkheden ben ej toch op de MS servers aangewezen..en die zijn 24 druk ...
mocht je twijfelen..dan moet je UC nemen..die kan je gewoon ff spelen 15 minuten lang en dan weer weg gaan.. de rest moet je echt voor gaan zitten
quote:Splinter Cell, maar die heb je al gok ik
Op dinsdag 11 maart 2003 16:07 schreef afraidtech het volgende:
nu wil ik het weten... wat is de absolute must have ? (op halo na die heb ik al)
quote:ja op de pc.. dus ga hem niet meer voor de xbox kopen
Op dinsdag 11 maart 2003 16:11 schreef Fliepke het volgende:[..]
Splinter Cell, maar die heb je al gok ik
quote:Project Gotham Racing, en dies nog goedkoop ook !
nu wil ik het weten... wat is de absolute must have ? (op halo na die heb ik al)
quote:wolfenstein komt binnekort
Op dinsdag 11 maart 2003 16:13 schreef afraidtech het volgende:[..]
ja op de pc.. dus ga hem niet meer voor de xbox kopen
, is medal honor nog een beetje ok?
quote:heb ik al, en idd een must have
Op dinsdag 11 maart 2003 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Project Gotham Racing, en dies nog goedkoop ook !
Heilige maagd Maria, wat is dit VET! Grafisch echt briljant!!
Deze game wordt echt een KLAPPER!
Ik heb het over Brute Force en dit zijn de nieuwe filmpjes. quicktime..Tip, begin met de trailer.
Trailer
Ingame 1
Ingame 2
Ingame 3
Op sommige momenten houd ik echt van ome Billy. .
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 11-03-2003 19:03]
quote:brute force lijk me echt bruut
Op dinsdag 11 maart 2003 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
NIEUW NIEUW NIEUW!!! ZIEN IS GELOVEN...KOMT DAT ZIEN!!Heilige maagd Maria, wat is dit VET! Grafisch echt briljant!!
Ik heb het over Brute Force en dit zijn de nieuwe filmpjes. quicktime..Tip, begin met de trailer.Trailer
[url=http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/bruteforce_031003-001-00003.mov[Ingame 1[/url]
Ingame 2
Ingame 3Op sommige momenten houd ik echt van ome Billy.
.
quote:De omgevingen ingame zijn ongevenaard op een console!!!
Op dinsdag 11 maart 2003 19:02 schreef afraidtech het volgende:[..]
brute force lijk me echt bruut
quote:ik zeker kopen... zit ook een multiplayer op ofnie?
Op dinsdag 11 maart 2003 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
De omgevingen ingame zijn ongevenaard op een console!!!
quote:co-op zoiezo
Op dinsdag 11 maart 2003 19:17 schreef afraidtech het volgende:[..]
ik zeker kopen... zit ook een multiplayer op ofnie?
quote:ok die koop ik zowieso
Op dinsdag 11 maart 2003 21:22 schreef donald_dick het volgende:[..]
co-op zoiezo
quote:lijkt me ook zeker een mooi spelleke,
NIEUW NIEUW NIEUW!!! ZIEN IS GELOVEN...KOMT DAT ZIEN!!Heilige maagd Maria, wat is dit VET! Grafisch echt briljant!!
Ik heb het over Brute Force en dit zijn de nieuwe filmpjes. quicktime..Tip, begin met de trailer.Trailer
Ingame 1
Ingame 2
.
Over dat Unreal trouwens... Ik begin 't nu redelijk in de vingers te krijgen en 't is e.r.n.s.t.i.g. cool!!
Maar ik kan de 2-Player mode niet ontdekken. Wat we nu dus doen is "Instant Action" kiezen en dan in het spel een ram geven op de 2e controller. Dan kun je joinen.
Weet iemand of dat op een andere manier kan?
Iets wat me wat irriteert bij Unreal is het fenomeen "Widescreen". Ik heb een widescreen TV, maar als ik 'm op widescreen zet, dan springt 'ie na een tijdje automatisch terug naar 4:3. Unreal geeft 't niet goed door. Ook m'n Xbox staat ingesteld op widescreen, dus ik snap er geen drol van.
quote:Wel verleidelijk... misschien als ik tijd heb en zon live pakketje kan vinden dat ik het toch wel ophaal dan
Op woensdag 12 maart 2003 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
Gaan we vrijdag. gezellig
. met z'n allen Unrealen?
quote:*Bek open valt*
Ingame 1
Ingame 2
.
Ga je ook nog vertellen dat het LIVE compatible is???
quote:Tis absoluut niet mijn spel maar het ziet er erg mooi uit !
Ingame 1
Ingame 2
.
quote:Jezus, die gast die de ingamebeelden speelt bakt er helemaal niks van!
Ingame 1
Ingame 2
.
quote:nee
Op woensdag 12 maart 2003 10:08 schreef Bastard het volgende:[..]
*Bek open valt*
Ga je ook nog vertellen dat het LIVE compatible is???
quote:ik heb een lieve vader en een lieve collega dus geen problemo
Op woensdag 12 maart 2003 10:04 schreef FluxC5 het volgende:
Heeft iedereen hier dan wel een credit card?
quote:Ik heb er zelfs
quote:ik nie moet ik voor betalen daar heb ik geen zin aan... ik een goeie leef omgeving
Op woensdag 12 maart 2003 10:56 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik heb er zelfs
. 2
.
quote:Zekers, maar waarom moet je een Credit Card nodig hebben?
quote:Anders kan je niet je XboxLive pakket installeren geloof ik !
Op woensdag 12 maart 2003 11:48 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Zekers, maar waarom moet je een Credit Card nodig hebben?
quote:en wrom nie, volgens mij kan het wel... anders gebruik je het nummer van die cc wat je gebruikt hebt
Op woensdag 12 maart 2003 11:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Anders kan je niet je XboxLive pakket installeren geloof ik !
quote:Heb jij internet thuis?
Op woensdag 12 maart 2003 11:56 schreef Smots het volgende:
Yes!
Setje is binnen!
quote:* afraidtech joined, wil eers live en uc kopen maar dat doet er niet teo
Op woensdag 12 maart 2003 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Alhoewel het me stiekem eerst een beetje triest leek, lijkt 't me nu steeds leuker om met een groep van Fok! te Unreal-en..
quote:Doe dan!! Beroof een bank! Leg je oma om! Gijzel de kassameisjes van een speelgoedzaak!
Op woensdag 12 maart 2003 12:12 schreef afraidtech het volgende:
* afraidtech joined, wil eers live en uc kopen maar dat doet er niet teo
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:13 schreef qbus het volgende:
Heb je nog steeds verplicht een credit-card nodig voor live ?
quote:Nee, maar wel op mijn werk
Op woensdag 12 maart 2003 12:10 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Heb jij internet thuis?
.
quote:of ik kijk ze heeeeeeeeeeeeel lief aan
Op woensdag 12 maart 2003 12:17 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Doe dan!! Beroof een bank! Leg je oma om! Gijzel de kassameisjes van een speelgoedzaak!
quote:Als jij werkt dan werk ik ook.
Op woensdag 12 maart 2003 12:17 schreef Smots het volgende:
Nee, maar wel op mijn werk
Het is behelpen, maar zo kan ik in ieder wèl online.
quote:ik werk ook, nou ja probeer ik althans
Op woensdag 12 maart 2003 12:22 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Als jij werkt dan werk ik ook.
.
(En de luxe van 'Xbox op het werk ontbreekt bij mij, dus.)
afraidtech, je site doet het niet. .
quote:maar ik kan tot een uur of tien/half elf op mijn werk blijven zitten.
Op woensdag 12 maart 2003 12:22 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Als jij werkt dan werk ik ook.
.
(En de luxe van 'Xbox op het werk' ontbreekt bij mij, dus.)
quote:Ja! Luuk!
Op woensdag 12 maart 2003 12:39 schreef Smots het volgende:
maar ik kan tot een uur of tien/half elf op mijn werk blijven zitten.
quote:Die komt dan gewoon bij ons langs! Kan ze je op afstand aan flarden schieten!
(Niet tot onverdeeld genoegen van Pizzaslut, maar da's weer een ander verhaal)
quote:Das zeer vlot zeg!
Op woensdag 12 maart 2003 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga zo mn live pakketje ophalen..
quote:ja vertel vertel
Op woensdag 12 maart 2003 14:34 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe zit dat, Daggla, vertel!
quote:geen bots kiezen... dan kan ej wel met ze 2en spelen
Op woensdag 12 maart 2003 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
Gaan we vrijdag. gezellig
. met z'n allen Unrealen?
Over dat Unreal trouwens... Ik begin 't nu redelijk in de vingers te krijgen en 't is e.r.n.s.t.i.g. cool!!
Maar ik kan de 2-Player mode niet ontdekken. Wat we nu dus doen is "Instant Action" kiezen en dan in het spel een ram geven op de 2e controller. Dan kun je joinen.
Weet iemand of dat op een andere manier kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |