Ik denk tot Peking.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk?

Mja je komt daar toch naartoe voor het avontuur en aangezien het pas de 3e of 4e dag isquote:Op zondag 14 maart 2004 22:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet slim. Iedereen die ooit met de Transsib gereist heeft weet dat het erg lastig is om het tempo van de trein bij de houden met de auto. Bij het verlaten van de trein moet je altijd scherp in de gaten houden wanneer deze vertrekt. Mis je de trein dan willen mensen je soms wel meenemen voor 100 dollar naar het volgende station, honderden kilometers verderop. En dat wordt dan altijd een race tegen de klok. Er zijn verhalen bekend van mensen die dit geintje vele stations lang hebben moeten doen, omdat ze de trein niet konden inhalen. Ik zou dus nooit de plaats in de trein hebben opgegeven.

wrom niequote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef Little_Acorn het volgende:
ik ben een enorrrme fan, maar niet van reinier.

quote:Op zondag 14 maart 2004 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik blif erbij, ergens bespeurde ik een seksuele, perverse ondertoon, toen Reinier en z'n secretaresse te horen kregen dat ze erg laag waren ge-eindigd, ook al hadden ze een voorsprong van tig kilometer. De natte plek in reinier's broek bij de gedachte dat z'n vrouwtje niet tevreden was met zijn optreden, werd al langzaam aan zichtbaar.

Morgen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wanneer is de herhaling?

Ik heb het ook gemist. In slaap gevallenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wanneer is de herhaling? En kan het een beetje aanExpeditie Robinson
tippen?

Was het zo saai?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist. In slaap gevallen.

Ok, toch maar ff kijken danquote:Op zondag 14 maart 2004 22:14 schreef static het volgende:
[..]
Morgen.

Ik vind het leukerquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wanneer is de herhaling? En kan het een beetje aanExpeditie Robinson
tippen?

Als je de trein neemt kan niet meer eerst eindigen in de volgende afval ronde. Je krijgt dan dus niet het maximum van de punten, en ze denken dat ze in dit deel van Rusland (waar je makkelijker reist dan in het Oosten), op een betere plaats kunnen terechtkomen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet slim. Iedereen die ooit met de Transsib gereist heeft weet dat het erg lastig is om het tempo van de trein bij de houden met de auto. Bij het verlaten van de trein moet je altijd scherp in de gaten houden wanneer deze vertrekt. Mis je de trein dan willen mensen je soms wel meenemen voor 100 dollar naar het volgende station, honderden kilometers verderop. En dat wordt dan altijd een race tegen de klok. Er zijn verhalen bekend van mensen die dit geintje vele stations lang hebben moeten doen, omdat ze de trein niet konden inhalen. Ik zou dus nooit de plaats in de trein hebben opgegeven.

geen echte avonturier naar mijn idee, doet alleen maar mee om iets te vertellen te hebben in het clubhuis van de golfvereniging.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
wrom nie![]()

sorry, waterski-verenigingquote:Op zondag 14 maart 2004 22:19 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
geen echte avonturier naar mijn idee, doet alleen maar mee om iets te vertellen te hebben in het clubhuis van de golfvereniging.

Ja volgens mij wel. Net zoals George Michael geloof ik (ook van Griekse kom af)..quote:Op zondag 14 maart 2004 21:39 schreef Scope het volgende:
Elias Papadopoulos? Heet ie echt zo?

Mijn god, ik dacht dat die vent achterin 40 was met z'n knickebockers..quote:Op zondag 14 maart 2004 22:16 schreef Bayswater het volgende:
Naam: Reinier
Leeftijd: 38 jaar

Ja, om te zien is 'ie net een knaap van krap 23 jaar oud, met z'n ranke lijf.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:23 schreef Lula het volgende:
ik kan niet geloven dat die Reinier pas 38 jaar is

LOL of zoietsquote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ja, om te zien is 'ie net een knaap van krap 23 jaar oud, met z'n ranke lijf.

En eerst was ze dus secetaressequote:Naam: Clarinca
Leeftijd: 27 jaar
Wat wilde je worden toen je klein was: kraamverzorgster/journalist
Beroep: product manager

Wacht even...we hebben het toch over die Reinier...baas met secretaresse?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ja, om te zien is 'ie net een knaap van krap 23 jaar oud, met z'n ranke lijf.

Ja. Lekker ding toch? Gezellig in een tentje met een visje en een wijntje.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Wacht even...we hebben het toch over die Reinier...baas met secretaresse?

Nou, ik krijg er helemaal natte voeten van.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Lekker ding toch? Gezellig in een tentje met een visje en een wijntje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |