1e aflevering is dubbele aflevering denk ik...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk?
Tot nuquote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk?
jammer, zat er net helemaal in.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef Lula het volgende:
afgelopen
Dat compenseren ze met hun leuke snuitjesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
BH's hebben ze overigens niet nodig
Ik ookquote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef cptmarco het volgende:
Geweldige nieuwe serie.... ik ben verkocht
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik wil een B&H topic van Sanne en Lotte![]()
![]()
ikl was dus niet de enige die me daaraan gelijk irriteerdequote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef Scope het volgende:
Hij heeft de stem van Joop BRaakhekke, die Reinier.
Die kakker met dat hangbuikje en dat tikteefje als partner jahquote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef cptmarco het volgende:
Reinier is dat die irritante Bucklermannetje?
Dat lijkt mij inderdaad niet slim. Iedereen die ooit met de Transsib gereist heeft weet dat het erg lastig is om het tempo van de trein bij de houden met de auto. Bij het verlaten van de trein moet je altijd scherp in de gaten houden wanneer deze vertrekt. Mis je de trein dan willen mensen je soms wel meenemen voor 100 dollar naar het volgende station, honderden kilometers verderop. En dat wordt dan altijd een race tegen de klok. Er zijn verhalen bekend van mensen die dit geintje vele stations lang hebben moeten doen, omdat ze de trein niet konden inhalen. Ik zou dus nooit de plaats in de trein hebben opgegeven.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef cptmarco het volgende:
Ze gaan niet met de trein
Ik weet niet of dat slim is.....
Ik erger me nu al aan hem.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:59 schreef Lula het volgende:
Zijn er hier al fans van Reinier?
Idd toen kreeg ik toch wel ff een raar gevoel in me maagquote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Die belgische presentatrice![]()
![]()
Btw dit topic moet echt in TV, dan wordt er meer gereageerd
Leuk programma trouwens, maar sommige koppels moeten er snel uit zoals die ouwe lul met z'n dochter, echt kansloos.
Het enige echte spannende moment vond ik dat lugubere hotel met die wazige gasten en halve nazi figuren. Ik was er al lang vandoor gegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |