dit las ik op een persoonlijke site van iemand:
quote:
wel maken we een praatje met drie makers van het programma 'moskou-peking express', die de wagon met ons delen. het programma wordt vanaf januari op net 5 uitgezonden. zij stappen in het grensplaatsje sukhbaatar in mongolie uit om een spel voor te bereiden voor de kandidaten, die op dit moment aan het baikalmeer zitten.[....]
eenmaal terug in ulaanbataar, sluiten we de week met kevin en ingrid gezellig af met een dikke pizza. hier lopen we weer de crew van het programma moskou-peking express tegen het lijf. 28 augustus is wordt de finale opgenomen op een geheime lokatie (we mogen natuurlijk niet weten wie wint, want het programma wordt pas in januari in nederland en belgie uitgezonden), maar waar anders kan dat zijn dan in de verboden stad? we zullen er zijn de 28e!
[...]
donderdagavond 28 augustus ontmoetten we kevin en ingrid in cafe 'hidden tree', iets buiten het centrum. en laat nou uitgerekend daar het slotfeest van het programma moskou-peking express zijn! we feliciteren de winnaars (wat zou een primeurtje aan 'prive' opleveren...?) en maken er een gezellige avond van.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 08-12-2003 19:22]
quote:Leuk! Nog 2 maandjes wachten. Ik ben nog steeds erg benieuwd.
Op maandag 26 januari 2004 13:06 schreef -Mk- het volgende:
vanaf zondag 21 maart om 20:30 op net5
Expeditie Robinson
De deelnemers moeten verder zelf hun transport, eten en verblijfplaats proberen te regelen. Voor al die inspanningen ontvangen ze punten en per aflevering valt het koppel met de minste punten af. Uiteindelijk blijven er twee koppels over die strijden om de eindoverwinning.
De reeks heeft veel weg van The Trip, een programma dat MTV onlangs uitzond. In die serie waren twee koppels te zien: het ene moest van de Noordkaap naar Gibraltar reizen, het andere maakte de omgekeerde reis. Ook zij moesten dat doen met een beperkt budget.
http://www.pekingexpress.vt4.bequote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef CJ het volgende:
Hubba hubba![]()
[afbeelding]
Wesley & Joeri. Leuke tweeling.![]()
Iemand meer info over hen?
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:45 schreef Hakkert het volgende:
Hoeiiii we kunnen weer.. hai cptmarco.. Nu schatje nog
Was ik jou helemaal vergetenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
ik ben er (bijna) klaar voorquote:Op zondag 14 maart 2004 14:45 schreef Hakkert het volgende:
Hoeiiii we kunnen weer.. hai cptmarco![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |