quote:
Op maandag 15 maart 2004 15:25 schreef HarigeKerel het volgende:Misschien mocht dat niet van de organisatie? het zou wel oneerlijk zijn als een paar personen gewoon vloeiend Russisch spraken en de rest alleen mavo Engels
Lijkt me niet, je zag toch dat die Rani en Hans zich wel degelijk hadden voorbereid met allemaal Russische zinnetjes die ze hadden laten opschrijven...
(De rest zijn gewoon sukkels dus
![]()
)
quote:
Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef mbn het volgende:
Ik vond het een beetje gevaarlijk lijken wat de productie heeft gedaan. Mensen die liften en een slaapplaats zoeken, zonder de taal te spreken. Erg gevoelig voor overvallen enzo lijkt me, zeker als je zag waar ze rond leken te lopen.
Mwa... dat vond ik nogal meevallen hoor! Die mensen hadden GPS bij zich, ze mogen niet reizen na zessen 's avonds, er is een cameraman bij, ze zijn op de Russische tv geweest... Ik denk dat de gemiddelde reiziger een héél wat kleiner safety-net heeft!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.