quote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef Hik het volgende:
Nog meer mensen met de atlas op schoot gekeken trouwens,
Misschien een beetje welquote:of is dat weer mijn afwijking?![]()
Pitbullekes doen dat nietquote:Op maandag 15 maart 2004 11:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja dat stuk met die pitbull was geweldigdie zijn die kakker zijn arm te likken
![]()
![]()
![]()
"hij proeft vast even" riep iemand hier in huis al![]()
Dat vind ik eigenlijk best weinig....quote:Op maandag 15 maart 2004 10:55 schreef -Mk- het volgende:
Kijkcijfer:
Afl. 1: 579.000
Misschien dat er een hoop mensen pas volgende week kijken nadat ze vandaag hebben gehoord hoe leuk het is. Expeditie Robinson moest het het eerste seizoen toch ook hebben van mond op mondreclame?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best weinig....
Misschien dat heel veel mensen( net als ik) het liever op maandagavond kijken tijdens de herhaling
Geweldig dat wij ondertitels hebben en dus weten wat die lui zeggen en zij maar raden. Net als die vent die poen wilde hebben om die twee mee te nemen en zij "hmmm hij is wel wat agressief"quote:Op maandag 15 maart 2004 12:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat stukje met die Rusky die rustig een sigaretje opstak terwijl die zeikerd maar wilde vertrekken![]()
Geldquote:Op maandag 15 maart 2004 12:16 schreef roflmaopimp het volgende:
Die Reinier is zo slaapverwekkend, wat moet zo'n mooie vrouw bij zo'n zeldzame droplul
Weinig??quote:Op maandag 15 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Misschien dat heel veel mensen( net als ik) het liever op maandagavond kijken tijdens de herhaling
SBS?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Weinig??
Reken maar dat ze er tevreden mee zijn bij SBS hoor..
Ja.. haha, ik wel hoor, dat is juist leuk kan je precies zien waar ze zijn..quote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef Hik het volgende:
Nou ja, schijnbaar hadden ze wel een soort GPS bij zich, om de teams te kunnen localiseren. Ook zou dat nep geweest zijn?
Nog meer mensen met de atlas op schoot gekeken trouwens, of is dat weer mijn afwijking?![]()
Stukje uit interview met EP:quote:Op maandag 15 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
quote:Verwacht je dat de reeks evenveel kijkers trekt als Expeditie Robinson?
"Nee. Ik hoop dat we er net zoveel zullen halen als in het eerste jaar van Robinson, zo tussen de vijf- en zevenhonderdduizend. Het is maar de vraag of deze serie ook hetzelfde publiek trekt. De uitdaging waarvoor deze mensen staan, ziet er natuurlijk heel anders uit. Het gaat hier om ontberingen á la de Camel Trophy en het afleggen van gigantische afstanden. "
Dat snap ik dus ook niet!! En daarnaast, ze vragen alleen maar of mensen Engels spreken, maar 'n beetje Nederlander kent ook wel wat worden Frans en Duits (en evt. Spaans)... Maar de deelnemers probéren het niet eens!!!! Beetje dom...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef Hik het volgende:
Maar nogmaals (niemand heeft het hier maar over, dram, dram): waarom heeft bijna niemand van die gasten Russisch geleerd???
![]()
Misschien mocht dat niet van de organisatie? het zou wel oneerlijk zijn als een paar personen gewoon vloeiend Russisch spraken en de rest alleen mavo Engelsquote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef Hik het volgende:
Maar nogmaals (niemand heeft het hier maar over, dram, dram): waarom heeft bijna niemand van die gasten Russisch geleerd???
![]()
SBS is de moedermaatschappij, waar onder andere SBS6, NET5 en Veronica onder vallen.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
SBS?
Het wordt op Net5 uitgezonden![]()
Heb het gister niet helemaal gevolgd, zal vanavond wel ff kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |