quote:dank je, wat dat betreft ben ik toch ruim voldoende als filmcriticus zijnde, om in het begin al te denken / zien dat het een 'nederlandse' foto is... raar misschien, maar dat zie je, naderhand begon ik te twijfelen omdat mensen soms een vierkant in hun lichaam schrapen om van een geest af te komen, vandaar dat ik bij The Exorcist kwam, ik wist dat dat fout was, maar dan waren mijn komende antwoorden: Exocist2, Exorcist 3 et cetera
Op woensdag 12 maart 2003 15:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je was erg warm met dit antwoord trouwens
In Evil Dead wordt op een bepaald moment geluisterd naar onbegrijpelijke spreuken vanaf een bandrecorder, waardoor demonen gewekt worden. Eén van die spreuken is na heel goed te luisteren gewoon een engelstalige zin. Wie kan mij die zin noemen en waar slaat de tekst van die specifieke zin op?
quote:Behalve dat het een nederlandse film is, had je dus ook nog een Monique van de Ven film als eerste antwoord gegeven.
Op woensdag 12 maart 2003 15:37 schreef Patch het volgende:
dank je, wat dat betreft ben ik toch ruim voldoende als filmcriticus zijnde, om in het begin al te denken / zien dat het een 'nederlandse' foto is...
quote:Het was een zin die iets vertelde over Sam Raimi geloof ik...Een inside joke ofzo...
Op woensdag 12 maart 2003 15:39 schreef Duckman het volgende:
Voor de horrorliefhebbers:In Evil Dead wordt op een bepaald moment geluisterd naar onbegrijpelijke spreuken vanaf een bandrecorder, waardoor demonen gewekt worden. Eén van die spreuken is na heel goed te luisteren gewoon een engelstalige zin. Wie kan mij die zin noemen en waar slaat de tekst van die specifieke zin op?
quote:Ik ook niet. ga hem weleens halen op dvd of zo. Ik dacht trouwens dat je bijna alle film wel op dix had
Op woensdag 12 maart 2003 15:29 schreef Mike het volgende:[..]
Ik heb 'm nog nooit gezien.
*schaamt*
quote:Je zit in de goede richting...
Op woensdag 12 maart 2003 15:42 schreef Patch het volgende:[..]
Het was een zin die iets vertelde over Sam Raimi geloof ik...Een inside joke ofzo...
Ik wacht nog even af of er nog iemand anders een exacter antwoord kan geven dan Patch, anders gaat de punt naar hem en mag hij de volgende vraag stellen...
quote:Dat zal het niet zijn, maar volgens mij weet niemand hem gewoon. Ik heb iig geen id. Volgens mij moet je de film meerdere malen gezien hebben om dit te kunnen weten...
Op donderdag 13 maart 2003 08:03 schreef Duckman het volgende:
Inderdaad niet zoveel reakties meer. Schrikt mijn vraag iedereen zo af?
Nou ja, dan geef ik het antwoord maar:
De tekst die je kunt herkennen is : "Sam and Rob are the hitchhikers down the road". Dit slaat op een scene in het begin van de film, waar Sam Raimi en Robert Tapert (producer) als figuranten te zien zijn als de auto van de hoofdrolspelers voorbij rijdt.
Wie stelt er een nieuwe vraag?
quote:ik wist dat hij makkelijk was
Op donderdag 13 maart 2003 08:54 schreef B het volgende:
Jack N.
of
Dr. Lecktor Hannibal
alleen een beetje flauw om meteen twee namen te noemen
Maar Anthony Hopkins was dit keer wel erg makkelijk
Aan jou de eer voor de volgende vraag
het wil niet lukken sorry.
ik zit op een mac en elke keer als ik een nieuw plaatje hierin zet gooit hij de vorige weg. Patch stel je vraag dan maar. kut mac
[Dit bericht is gewijzigd door dj-ango op 13-03-2003 10:14]
wat hebben de volgende acteurs met elkaar gemeen?
-Catherina Zeta Jones
-Tim Curry
-George Wendt (Norm van "cheers")
-John Ratzenberger (Cliff van "cheers")
-Dabbs Greer (de oudere Tom Hanks in "The Green Mile")
-Famke Janssen
-Eddie Murphy
quote:i spy?
Op donderdag 13 maart 2003 10:12 schreef Patch het volgende:
Hey, dus ik had het antwoord goed van "Evil Dead", dan doe ik een nieuwe vraag
weggevertje naar mijn mening...wat hebben de volgende acteurs met elkaar gemeen?
-Catherina Zeta Jones
-Tim Curry
-George Wendt (Norm van "cheers")
-John Ratzenberger (Cliff van "cheers")
-Dabbs Greer (de oudere Tom Hanks in "The Green Mile")
-Famke Janssen
-Eddie Murphy
quote:nope
Op donderdag 13 maart 2003 10:15 schreef dj-ango het volgende:[..]
i spy?
quote:nope
Op donderdag 13 maart 2003 13:15 schreef Bulls-Ass het volgende:
oscar nominaties voor een bijrol
is een gokje uiteraard
wou wel leuk zijn als ze een oscarnominatie ooit hadden gekregen voor een bijrol, ik zie George Wendt al op het podium staan...
quote:LOL, met uiteraard een biertje in zijn rechterhand
Op donderdag 13 maart 2003 13:17 schreef Patch het volgende:[..]
nope
wou wel leuk zijn als ze een oscarnominatie ooit hadden gekregen voor een bijrol, ik zie George Wendt al op het podium staan...
quote:dacht ik oorspronkelijk ook maar kan me niet herinnere van Zeta-Jones in een tekenfilm haar stem heeft verleend
Op donderdag 13 maart 2003 13:47 schreef Mike het volgende:
Is het weer iets met stemmen en tekenfilms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |