quote:Kewl... waar kan ik het krijgen?
Op maandag 18 augustus 2003 10:25 schreef Yawp het volgende:
ja hoor... zat latex kleding.
Verkoop het namelik
quote:Hoe lang is de levertijd?
Op maandag 18 augustus 2003 17:10 schreef Yawp het volgende:
m'n webwinkeltje
www.heatwave.nl
ik stond afgelopen maand juli in het id&tmagazine met een latex-outfit, eens ff kijken of ik die hier kan plaatsen
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
quote:Tsss... draag jij het zo ongeveer 24/7...? :-) Kewl!
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:03 schreef Esssmeralda het volgende:
*hmmm... ben zeer benieuwd hoe het staat foto's?? *ik stond afgelopen maand juli in het id&tmagazine met een latex-outfit, eens ff kijken of ik die hier kan plaatsen
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
quote:Doorgaans sneller dan dat ik op dit forum kijk
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
m'n webwinkeltje
www.heatwave.nl
--------------------------------------------------------------------------------Hoe lang is de levertijd?
Doorgaans binnen enkele dagen
quote:Binnenkant van het jurkje 'insmeren' met talkpoeder.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:00 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb wel een zo'n goedkoop jurkje voor mijn vriendin gekocht bij de plaatselijke sexboer.
Probleem was alleen dat ze het met geen mogelijkheid aankreeg.
Iemand tips er voor hoe je zoiets aan krijgt? Smeer je je helemaal in met vaseline ofzo?
quote:Leuke site, maar errug summier in de productomschrijvingen en plaatjes, hoor... Wel allemaal lekker goedkoop, trouwens
m'n webwinkeltje
www.heatwave.nl
quote:Mij lijkt het ook geweldig om een keer een heel strak iets van latex aan te hebben. Nu vroeg ik me af of het vloeibare latex ongeveer overeenkomt met een normaal iets van latex, voelt het ook lekker glad en strak aan? En maakt het uit als je behaard bent (beenhaar, okselhaar, enz). Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En weet iemand een manier hoe ik eens een strakke latex legging of catsuit aan kan proberen, want als ik er 1 wil kopen ben je weet ik hoeveel geld kwijt.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:09 schreef erodome het volgende:
Latex!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben er dol op.........Heb een rokje van latex, helaas nog niet meer, maar dat komt nog wel...
Heb ook weleens van die vloeibare latex gehad, dat is erg leuk spul, maar je moet er wel wat handigheid in krijgenIk vind het heerlijk zitten, het sluit heerlijk strak om je heen waardoor je vormen erg goed uitkomen, maar het strakke voelt ook lekker, latex voelt zowiezo erg lekker aan.
En ja het zweet wel, maar dat is ook wel een leuk gevoel
quote:nou vloeibare latex is naar onze mening leuk voor 1 keer, wij hebben het een keer gedaan, maar je moet eerst echt alle haartjes weghalen, en je flink insmeren met bodylotion, en bovendien duurt het heel lang voordat het droog is en als je het netjes wil doen moet je er ong 3 lagen op doen, dan ben je zo'n 3 uur bezig, voor je een topje hebt zeg maar.
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:06 schreef FLover het volgende:[..]
Mij lijkt het ook geweldig om een keer een heel strak iets van latex aan te hebben. Nu vroeg ik me af of het vloeibare latex ongeveer overeenkomt met een normaal iets van latex, voelt het ook lekker glad en strak aan? En maakt het uit als je behaard bent (beenhaar, okselhaar, enz). Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En weet iemand een manier hoe ik eens een strakke latex legging of catsuit aan kan proberen, want als ik er 1 wil kopen ben je weet ik hoeveel geld kwijt.
quote:Geldt dat oom voor 'gewone'latex kleding? Dat je beter geen haar kan hebben? En zijn er nog tips waar ik het een en ander kan krijgen, voor niet al te veel geld? Ben maar een arme student.
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:43 schreef The Bitch het volgende:[..]
nou vloeibare latex is naar onze mening leuk voor 1 keer, wij hebben het een keer gedaan, maar je moet eerst echt alle haartjes weghalen, en je flink insmeren met bodylotion, en bovendien duurt het heel lang voordat het droog is en als je het netjes wil doen moet je er ong 3 lagen op doen, dan ben je zo'n 3 uur bezig, voor je een topje hebt zeg maar.
quote:wees niet zo ongeduldig man!
Op vrijdag 7 maart 2003 16:19 schreef Shining het volgende:
Kom op mensen...wel allemaal even kijken maar niks posten..?Dan zal ik ook maar eerlijk zeggen wat ik heb: een t-shirt en een soort jeans van rubber
Heb jij wel eens iemand in een laxtexpakje in een pit zien staan?quote:Op woensdag 20 augustus 2003 13:08 schreef Ixian_Herald het volgende:
Hou het liever bij leer, dat ademt nog een beetje en kan wat klappen hebben als je midden in een pit staat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |