Eigenlijk bijna niet. Ze was goed wakker toen ik haar ophaalde bij de D.A., wilde alleen steeds aan de hechtingen zittenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:47 schreef jolene het volgende:
Bluezz, hoe lang heeft Xena last gehad van d'r sterillisatie.
Windy, wordt deze maand 6 maanden dus ze mag ook binnenkort naar de dierenarts
Maar gelukkig beschermt Harrie mijn breiwerkje als ik er even niet bijbenquote:Op zondag 7 november 2004 12:28 schreef Spindizzy het volgende:
En dit kom je 's ochtends tegen als je een keer vergeet je hond zijn kluif te geven als het tijd is voor zijn gebruikelijke kluifuurtje
[afbeelding]
Ow die is gaaf.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten tot Sinterklaas, dan mogen we m uitpakken
dat word onderdaad problematischquote:Op woensdag 17 november 2004 09:13 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow die is gaaf.
Alleen gaat dat niet echt meer in huis passen.
Ik denk dat die bij mij alleen nog maar diagonaal midden in de woonkamer past.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat word onderdaad problematischDe cavia's verhuizen zelfs compleet met kooi naar een nieuw te installeren boekenkast, om plaats te maken voor dit meubel
(2kamerwoning2 mensen, drie katten en 2 cavia's)
Ik had dat met mijn kittens ook heel erg. 's Avond gaf ik een piepklein pluisje een aai over de bol en 's ochtends lag er opeens een grote gevaarlijke noorse bosmuts naast me te knorrenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:24 schreef jolene het volgende:
Ze is nu bijna 6 maanden.
En ik heb het idee dat ik al een heel tijdperk achter me heb liggen.
Omdat haar start slecht was..en hoe ze nu is..al bijna een hele dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |