quote:Op woensdag 3 november 2004 13:06 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ze sluipt heel lief wat rond in de konijnenkooi en jumpt dan op mijn nijnen als ze zich even omdraaien om ze vervolgens heel hard te bijten in hun billen
quote:Op zondag 7 november 2004 12:30 schreef Oblivion het volgende:
Jij kan dus breien! Mooi! Ik ga jou emailen!![]()
Check PB... op dat andere...quote:Op zondag 7 november 2004 12:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Casper gaat vandaag wel hartstikke lekker. Lekker rustig op straat dus rustige hondquote:Op zondag 7 november 2004 12:52 schreef Oblivion het volgende:
Hoe gaat het verder met Casper en de kitty's?![]()
Is ze niet vreselijk boos op je dan?quote:Op zondag 7 november 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Ze is nu (met kattenoppas) alweer vanaf do-avond alleen thuis, het is altijd een verrassing wat ik tegenkom na een paar dagen weg te zijn geweest. (Behalve een mauwende, luid spinnende vrijerige kat die dat uren volhoudt als ik lang weg ben geweest)
quote:Op zondag 7 november 2004 14:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Casper gaat vandaag wel hartstikke lekker. Lekker rustig op straat dus rustige hondZoals je aan bovenstaande pic kan zien voelt meneer zich ondertussen genoeg thuis bij ons om eens lekker aan het puberen te slaan.
Hij is af en toe heel opstandig en wat sloperig.
Met Casper en de poezebeesten gaat het steeds beter. Uk mept hem nog maar eens per week in elkaar ipv 3 keer per dag![]()
Nee, loopt constant om me heen, aandacht aandacht aandacht, we spelen meteen even een poosje. Ze is gék op flessendopjes, wil er de hele tijd achteraan rennenquote:Op zondag 7 november 2004 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Is ze niet vreselijk boos op je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |