abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10722257
Ooow Badgirly wat een snoesjes
#geen
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:30:54 #52
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10722600
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Snuggles loopt nog veel te niezen maar wordt wel steeds actiever dus dat lijkt me een goed teken. Bailey is ietsje minder wild na zijn castratie, maar toch nog wel wild Maar we zijn al blij met deze verbetering. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij denkt dat hij ook een hond is.
Bailey wilt ook steeds bovenop Snuggles springen, die daar helemaal niet van gediend is. Snuggles is een echte kat, verontwaardigd en arrogant als Bailey zo'n streek uithaalt Waar Snuggles voortschrijd racet Bailey, waar Snuggles voorzichtig is is Bailey lomp. En ga zo maar door

Heerlijk dat katten zo verschillend kunnen zijn he, elk hun eigen karakter. 'K denk dat Bailey nog wel wat rustiger zal worden aangezien het een tijdje duurt na de castratie voordat de hormonen weer een beetje op orde zijn
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:34:54 #53
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10722694
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:
Ooow Badgirly wat een snoesjes
'T zijn schatjes ja heheh Leef er elke week onwijs naartoe, zie ze immers maar 1 keertje in de 7 dagen en nog vrij kort ook.

Ben thuis opgegroeid tussen de katten, bergen met katten wel te verstaan. Zat ook altijd onder de krabbels en krassen omdat ik dacht dat iedere kat wel van knuffelen hield

pi_10742303
Fritz was bij de dierenarts geweest met me ouders en omdat hij altijd enorm wild wordt en eigenlijk niet te onderzoeken is is hij dus ook nog nooit echt onderzocht. De dierenarts vond alleen dattie er een beetje slonzig uit zag (vacht niet echt mooi), maar hij kon hem dus niet onderzoeken want hij vreet hem zowat op . Fritz is al dertien dus het kon volgens hem goed zijn dat hij een nierprobleem aan het ontwikkelen is. Nu heeft ie van dat speciale voer gekregen wat hij moet eten en we moeten zijn gewicht in de gaten houden. Als hij teveel afvalt de komende weken (omdat ie best mager is) dan wil de dierenarts hem toch goed onderzoeken, wat betekent dat ze hem ff plat moeten spuiten want anders breekt ie de tent af daar. Ik hoop dus maar niet dat er iets met fritz is... Maar goed hij gedraagt zich verder niet ernaar alsof hij iets heeft anders waren we al lang en breed naar de dierenarts gegaan. Dus we moeten hem goed in de gaten houden. Toch schrik je stiekem wel een beetje....
pi_10744582
Tis te hopen dat ze Fritz eens goed kunnen onderzoeken

Wij hadden er ook zo één.
Als ie de kattenmand al zag, zat ik boven in huis in het lastigste hoekje waar je hem al blazend en grommend achter vandaan moest krijgen
Laat staan bij de dierenarts op de tafel te behandelen was.

pi_10754774
Ow die Fritz

Bailey niest nu ook, zijn neusje zit dicht. Ik ben bang dat Snuggles hem heeft aangestoken met de niesziekte

#geen
pi_10755473
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:08 schreef DuchessX het volgende:
Ow die Fritz

Bailey niest nu ook, zijn neusje zit dicht. Ik ben bang dat Snuggles hem heeft aangestoken met de niesziekte

Was ie niet ingeënt dan
pi_10757939
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Was ie niet ingeënt dan

Jawel maar ondanks dat kan hij het toch krijgen, omdat het niesziektevirus, net als het griepvirus bij de mensen, muteert.
#geen
pi_10758893
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 17:13 schreef DuchessX het volgende:

Jawel maar ondanks dat kan hij het toch krijgen, omdat het niesziektevirus, net als het griepvirus bij de mensen, muteert.

Ja, das waar, was ik ff vergeten
Ik hoop dat het meevalt met B.
pi_10759237
me konijn is al weer bejaard al weer 9 jaar en hij zit nu de hele tijd te slapen of met de bal te spelen
[14.gif]
pi_10759657
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:42 schreef Chen het volgende:
me konijn is al weer bejaard al weer 9 jaar en hij zit nu de hele tijd te slapen of met de bal te spelen
Wat leuk!! Zo 9 jaar voor een konijn is zeker niet mis!!

Met Fritz gaat alles trouwens prima, zoals het ook eigenlijk al was. Alleen ziet ie er een beetje warrig uit (zie foto ook). Hij heeft nu van dat speciale nier-eten gekregen en gelukkig vindt ie het lekker dus stel dat ie straks niets anders mag dan lust hij het in elk geval! Daarvoor kregen hij ook proefpakjes mee van de dierenarts. We moeten hem vanavond wegen en dan over 2 weken weer, als hij erg afvalt moeten we terug en krijgt ie een onderzoek.

Even nog een foto van fritz

pi_10773624
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:07 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Wat leuk!! Zo 9 jaar voor een konijn is zeker niet mis!!

Met Fritz gaat alles trouwens prima, zoals het ook eigenlijk al was. Alleen ziet ie er een beetje warrig uit (zie foto ook). Hij heeft nu van dat speciale nier-eten gekregen en gelukkig vindt ie het lekker dus stel dat ie straks niets anders mag dan lust hij het in elk geval! Daarvoor kregen hij ook proefpakjes mee van de dierenarts. We moeten hem vanavond wegen en dan over 2 weken weer, als hij erg afvalt moeten we terug en krijgt ie een onderzoek.

Even nog een foto van fritz

[afbeelding]

vindt hij het al een beetje lekker?
[14.gif]
pi_22974612
* Bluezz reanimeert topic

Vandaag is de steiger weggehaald voor mijn huis, waar Xena weken lang de "steiger-sloerie" op heeft uitgehangen samen met een zwart witte kat van de overkant.
Het hele huizenblok stond in de steigers vanwege schilders en onderhoud, het was net een enorm klimrek voor katten

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 31-10-2004 19:27:15 ]
pi_22981123
Ik mis mn poesjes

Een weekje op visite bij schoonmoeder...

Steigers en katten zijn een leuke combi
pi_23037431
raar en jammer dat dit topic niet loopt...
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:58:32 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23037589
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
raar en jammer dat dit topic niet loopt...
Erg jammer ja...

Wil best slowchatten over mijn beestjes eigenlijk
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23037821
gewoon stug doorkletsen, gaan er vanzelf meer mensen meepraten hoop ik
pi_23038857
Zoals het een echt SC topic beaamt, zeg ik welterusten (op deze rare dag)

Xena kwam een uurtje geleden binnen met een of andere (zw/w) buurkat, heeeel raar als je 1 kat gewend bent in je huis, Xien ging lekker op de bak, en het buurdingpoesje at haar bakje ff lekker leeg

Trusten en tot morgen misschien
pi_23038900
truste Bluezz

Wij hebben ooit een kat van een buurman in onze prulenbak aangetroffen
pi_23043551
Goedemorgen mensen!!!!!!!

Gisteravond kwam ming, mijn kruising siamees heel zielig binnen en met goede reden!!!!!!!!
Ze heeft een wondje op haar kont net boven haar staart, zo te zien is ze gebeten door een andere kat, het ziet er prima uit, is mooi schoongemaakt, dus verder no prob, maar ming kan zich zo heerlijk aanstellen, ze wilde perse onder mijn deken slapen bij me, superzielig kermend als ik haar iets opschoof(kruising siamees, dus babbelt overal over ), ook vanmorgen zit ze nog heel zielig te kijken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 3 november 2004 @ 10:40:47 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23044920
Mijn tuin zit altijd vol met buurtkatten. Lijkt wel of Sjonnie ze uitnodigt Als we de katten dan 's avonds eten willen geven en koppen gaan tellen gebeurd het regelmatig dat je een kattenkoppie teveel hebt

Ondertussen is onze hond een opstandige puber aan het worden Hij is begonnen met dingen slopen... Vind ik eigenlijk niet zo heel geweldig maar misschien moet ik het opvatten als iets positiefs: dat het beestje zich bij ons zo op zijn gemak voelt dat hij kan gaan puberen
pi_23047019
mogge

volgesn mij regende het gisteravond.. er kwamen telkens natte katten door het kattenluik van mn schoonmoeder naar binnen gezet
pi_23047651
Onze Luna zit onze Mickey voortdurend op zn kop (en kont ) Luna is 13 weken, Mickey is 10 jaar. Arme Mickey moet het wel ontgelden sinds deze chaotische stuiterbal in huis is
pi_23047950
Oh en de konijnen hebben er ook vaak onder te lijden

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2004 13:08:37 ]
  woensdag 3 november 2004 @ 13:01:12 #75
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23047963
Luna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')