quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:[..]
Snuggles loopt nog veel te niezen maar wordt wel steeds actiever dus dat lijkt me een goed teken. Bailey is ietsje minder wild na zijn castratie, maar toch nog wel wild
Maar we zijn al blij met deze verbetering. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij denkt dat hij ook een hond is.
Bailey wilt ook steeds bovenop Snuggles springen, die daar helemaal niet van gediend is. Snuggles is een echte kat, verontwaardigd en arrogant als Bailey zo'n streek uithaaltWaar Snuggles voortschrijd racet Bailey, waar Snuggles voorzichtig is is Bailey lomp. En ga zo maar door
quote:'T zijn schatjes ja heheh
Op dinsdag 27 mei 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:
Ooow Badgirly wat een snoesjes
Ben thuis opgegroeid tussen de katten, bergen met katten wel te verstaan. Zat ook altijd onder de krabbels en krassen omdat ik dacht dat iedere kat wel van knuffelen hield
Wij hadden er ook zo één.
Als ie de kattenmand al zag, zat ik boven in huis in het lastigste hoekje waar je hem al blazend en grommend achter vandaan moest krijgen ![]()
Laat staan bij de dierenarts op de tafel te behandelen was.
Bailey niest nu ook, zijn neusje zit dicht. Ik ben bang dat Snuggles hem heeft aangestoken met de niesziekte
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:08 schreef DuchessX het volgende:
Ow die Fritz![]()
Bailey niest nu ook, zijn neusje zit dicht. Ik ben bang dat Snuggles hem heeft aangestoken met de niesziekte
quote:Jawel maar ondanks dat kan hij het toch krijgen, omdat het niesziektevirus, net als het griepvirus bij de mensen, muteert.
Op donderdag 29 mei 2003 14:57 schreef Bluezz het volgende:[..]
Was ie niet ingeënt dan
quote:Ja, das waar, was ik ff vergeten
Op donderdag 29 mei 2003 17:13 schreef DuchessX het volgende:Jawel maar ondanks dat kan hij het toch krijgen, omdat het niesziektevirus, net als het griepvirus bij de mensen, muteert.
quote:Wat leuk!! Zo 9 jaar voor een konijn is zeker niet mis!!
Op donderdag 29 mei 2003 18:42 schreef Chen het volgende:
me konijn is al weer bejaard al weer 9 jaar en hij zit nu de hele tijd te slapen of met de bal te spelen
Met Fritz gaat alles trouwens prima, zoals het ook eigenlijk al was. Alleen ziet ie er een beetje warrig uit (zie foto ook). Hij heeft nu van dat speciale nier-eten gekregen en gelukkig vindt ie het lekker dus stel dat ie straks niets anders mag dan lust hij het in elk geval! Daarvoor kregen hij ook proefpakjes mee van de dierenarts. We moeten hem vanavond wegen en dan over 2 weken weer, als hij erg afvalt moeten we terug en krijgt ie een onderzoek.
Even nog een foto van fritz ![]()
quote:vindt hij het al een beetje lekker?
Op donderdag 29 mei 2003 19:07 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Wat leuk!! Zo 9 jaar voor een konijn is zeker niet mis!!
Met Fritz gaat alles trouwens prima, zoals het ook eigenlijk al was. Alleen ziet ie er een beetje warrig uit (zie foto ook). Hij heeft nu van dat speciale nier-eten gekregen en gelukkig vindt ie het lekker dus stel dat ie straks niets anders mag dan lust hij het in elk geval! Daarvoor kregen hij ook proefpakjes mee van de dierenarts. We moeten hem vanavond wegen en dan over 2 weken weer, als hij erg afvalt moeten we terug en krijgt ie een onderzoek.
Even nog een foto van fritz
Erg jammer ja...quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
raar en jammer dat dit topic niet loopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |