abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10515974
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Ohhh spannend!!
Open je direkt! een Snuggles topic met al jullie belevenissen met foto's ?
De digitale camera is niet hier Maar mss lukt het met de webcam wel. Ik doe mijn best!
#geen
pi_10516986
Ik heb babyvisjes!! ik denk wel 30 (kersenbuikjes!)
pi_10519325
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:11 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb babyvisjes!! ik denk wel 30 (kersenbuikjes!)
Leuk! Foto?
Kersenbuikjes
pi_10521467
quote:
Op zondag 18 mei 2003 20:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk! Foto?
Kersenbuikjes

Ik krijg ze nie op de foto ze zijn ook nog zo mini!!!
pi_10536251
JAAAAAAAAAAAAAAAAH we hebben Snuggles!
Helaas slechte kwaliteit foto's maar beter dan niets:
Bailey zit links en Snuggles zit rechts.

Snuggles:

Bailey wilt steeds aan Snuggles kontje ruiken en dan gaat Snuggles blazen. Snuggles is heel nieuwsgierig, heeft al kennisgemaakt met de honden en heeft een groot deel van het huis al verkend. Hij ligt nu prinsheerlijk bij mijn echtgenoot op zijn borstkas/schouder. Bailey ligt 30 cm verderop op het buro te slapen. Het lijkt erop dat het best goed gaat...

#geen
pi_10537753
-edit- Antwoorden over Snuggles zie ik al in het Centrale kattenfoto topic

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-05-2003 17:00]

pi_10540987
Snuggles wat een lieverd!!!!
pi_10546332
quote:
Op zondag 18 mei 2003 20:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk! Foto?
Kersenbuikjes

Die babies krijg ik er echt nie op, maar dis de pappa:

pi_10546481
Oe, Inkie mooi, Papa kersenbuik
pi_10547484
jaaaaaaaaaaa na 400000 foto's heb ik eindelijk de babies er 'redelijk' scherp op, tis ook maar een kleine gedeelte, in totaal zijn het er denk ik zo'n 30 a 40..

LIEF HE?!!!

pi_10547728
JOEHOEEEEEE GELUKT!!!!
Echt schattig zijn ze, piepklein

kun je ook nog een foto van de buikjes maken?

pi_10568795
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:21 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Die babies krijg ik er echt nie op, maar dis de pappa:

[afbeelding]

Oeh wat een mooi beestje!

Ow Bluezz, Snuggles blijkt de niesziekte te hebben de arme schat Hij was erg timide toen we hem ophaalden uit het asiel terwijl hij vorige week nog enthousiast ronddartelde in zijn hok. Hij niest zich helemaal suf, snottert en hoest en zijn neus is vies. We hebben nu een antibioticakuur van tien dagen gekregen maar als het morgen erger is moeten we terug naar de dokter. In ieder geval was het geven van het pilletje geen probleem, nu nog zorgen dat hij goed blijft drinken.

#geen
pi_10572907
Ow nee toch!
Dat hebben ze dus niet gemerkt/gezien in het asiel, verdomme

Ik hoop echt dat B. (kunnen honden ook nz krijgen?) ingeënt is?

Nou, fijne start, hoop dat medicatie goed lukt bij jullie lieve Snuggles

Sterkte!

dinsdag 20 mei 2003 @ 22:59:09 #39
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10574941
Gatver dat ze dat niet opgemerkt hebben zeg, die beestjes worden daar toch op gecontroleerd? Succes met de medicatie

'k Ga over 5 weken m'n kitten ophalen, van een ongewenst nestje. Ben blij dat ik ze heb kunnen redden van de ether...

pi_10593256
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Ow nee toch!
Dat hebben ze dus niet gemerkt/gezien in het asiel, verdomme

Ik hoop echt dat B. (kunnen honden ook nz krijgen?) ingeënt is?

Nou, fijne start, hoop dat medicatie goed lukt bij jullie lieve Snuggles

Sterkte!

quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 22:59 schreef BadGirly het volgende:
Gatver dat ze dat niet opgemerkt hebben zeg, die beestjes worden daar toch op gecontroleerd? Succes met de medicatie

'k Ga over 5 weken m'n kitten ophalen, van een ongewenst nestje. Ben blij dat ik ze heb kunnen redden van de ether...

We zijn vandaag teruggeweest met Snuggles omdat hij plukjes haar (met een klein stukje huid) verliest. Voor wat betreft de niesziekte gaat het al wat beter met hem en het verlies van de haren is exceem vanwege stress maar dat schijnt over te gaan als hij een beetje zijn draai gevonden heeft. Het advies van de dokter was hem lekker zijn gang laten gaan en verwennen zodat hij zich hier thuis gaat voelen. Nou dat gaat best lukken Hij zat vanavond samen met bailey op de vensterbank, een erg leuk gezicht.

Bailey is tegen de niesziekte ingeënt en heeft op dit moment nergens last van; Zito en Senna kunnen de niesziekte niet krijgen; het is een typische kattenziekte.

We hadden overigens verwacht dat Senna jaloers zou zijn op Snuggles en zich afhankelijk zou gaan gedragen maar het is juist allemaal erg goed gegaan; ze is net als Zito, heel enthousiast en blij met Snuggles Gekke beestenboel bij ons
Morgen komt de digitale camera weer terug dus kunnen we mooie plaatjes maken

BadGirly hoe oud is jouw kitten als je hem/haar ophaalt? Is het een poes of een kater? Is dit je eerste poes/kater? Spannend hoor!

#geen
  woensdag 21 mei 2003 @ 22:45:34 #41
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10597153
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 20:15 schreef DuchessX het volgende:

[..]
BadGirly hoe oud is jouw kitten als je hem/haar ophaalt? Is het een poes of een kater? Is dit je eerste poes/kater? Spannend hoor!

Ow ik hoop maar dat snuggles snel beter wordt, gelukkig kan hij het goed vinden met je andere katten

M'n kitten is dan 10 weken oud en het is een poesje. 'K zie ze maar één keer in de week en dat is veel te weinig aangezien ze groeien als kool. 'T is niet m'n eerste kat, thuis ben ik opgegroeid tussen de katten en ook nu hebben we een kater. Hopelijk kunnen zij het ook goed samen vinden

pi_10665913
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:45 schreef BadGirly het volgende:

[..]

Ow ik hoop maar dat snuggles snel beter wordt, gelukkig kan hij het goed vinden met je andere katten

M'n kitten is dan 10 weken oud en het is een poesje. 'K zie ze maar één keer in de week en dat is veel te weinig aangezien ze groeien als kool. 'T is niet m'n eerste kat, thuis ben ik opgegroeid tussen de katten en ook nu hebben we een kater. Hopelijk kunnen zij het ook goed samen vinden

Oeh wat spannendddd!!!! Ga je ook foto's hier posten??? Ik ben benieuwd of het goed zal gaan met de kater
#geen
pi_10666039
Ben benieuwd BG

DuchessX, hoe is het nu met Snuggles, enneh..met jullie intussen jeweetwelkater

pi_10680217
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd BG

*sgopje*
  maandag 26 mei 2003 @ 18:33:46 #45
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10692222
'k heb hier wat foto's:

Dit is onze Nori , het is een donkere foto, om de een of andere reden mislukken ze altijd. Zal het aan de kleur van het katje liggen? 'T is daar in huis in ieder geval altijd vrij donker.

Het enige katje uit het nest met zo'n aparte tekening, echt een uitblinkertje want de rest is allemaal zwart. Hij ligt trouwens boven op een zijden bloem die ze uit een vaas hadden gesleept en door het hele huis hadden verstopt.

'T zijn allemaal heerlijke bengeltjes, ben helemaal weg van ze

pi_10692741
Ooh, wat een mooi katje BG!!
Een bloem door de kamer slepen
  maandag 26 mei 2003 @ 19:37:19 #47
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10693365
Ze zijn nu 6 weekjes en al heel erg zelfstandig. Plassen ook al 2 weken op de kattenbak. Gisteren gingen ze met z'n tweeën tegelijk erin zitten, zag er echt niet uit hihihi twee van die kleintjes naast elkaar. En maar graven, alle korrels vlogen door de lucht
pi_10693516
Dus nog 4 weekjes smachten, tot ze bij je kan wonen
  maandag 26 mei 2003 @ 20:28:30 #49
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10694409
De weken gaan echt tergend langzaam nu, bovendien hebben we ook nog een bruiloft met overnachting aan het einde van die weken...dus dan duurt het nóg langer

Maar goed, als het eenmaal zo ver is kan ik dubbel genieten!

pi_10722240
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd BG

Snuggles loopt nog veel te niezen maar wordt wel steeds actiever dus dat lijkt me een goed teken. Bailey is ietsje minder wild na zijn castratie, maar toch nog wel wild Maar we zijn al blij met deze verbetering. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij denkt dat hij ook een hond is.
Bailey wilt ook steeds bovenop Snuggles springen, die daar helemaal niet van gediend is. Snuggles is een echte kat, verontwaardigd en arrogant als Bailey zo'n streek uithaalt Waar Snuggles voortschrijd racet Bailey, waar Snuggles voorzichtig is is Bailey lomp. En ga zo maar door
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')