quote:De digitale camera is niet hier
Op zondag 18 mei 2003 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Ohhh spannend!!
Open je direkt! een Snuggles topic met al jullie belevenissen met foto's ?
quote:Leuk! Foto?
Op zondag 18 mei 2003 19:11 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb babyvisjes!! ik denk wel 30(kersenbuikjes!)
quote:Ik krijg ze nie op de foto ze zijn ook nog zo mini!!!
Op zondag 18 mei 2003 20:42 schreef Bluezz het volgende:[..]
Leuk! Foto?
Kersenbuikjes![]()
Bailey wilt steeds aan Snuggles kontje ruiken en dan gaat Snuggles blazen. Snuggles is heel nieuwsgierig, heeft al kennisgemaakt met de honden en heeft een groot deel van het huis al verkend. Hij ligt nu prinsheerlijk bij mijn echtgenoot op zijn borstkas/schouder. Bailey ligt 30 cm verderop op het buro te slapen. Het lijkt erop dat het best goed gaat...
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-05-2003 17:00]
quote:Die babies krijg ik er echt nie op, maar dis de pappa:
Op zondag 18 mei 2003 20:42 schreef Bluezz het volgende:[..]
Leuk! Foto?
Kersenbuikjes![]()

LIEF HE?!!!
kun je ook nog een foto van de buikjes maken?
quote:Oeh wat een mooi beestje!
Op maandag 19 mei 2003 21:21 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Die babies krijg ik er echt nie op, maar dis de pappa:
Ow Bluezz, Snuggles blijkt de niesziekte te hebben de arme schat
Hij was erg timide toen we hem ophaalden uit het asiel terwijl hij vorige week nog enthousiast ronddartelde in zijn hok. Hij niest zich helemaal suf, snottert en hoest en zijn neus is vies. We hebben nu een antibioticakuur van tien dagen gekregen maar als het morgen erger is moeten we terug naar de dokter. In ieder geval was het geven van het pilletje geen probleem, nu nog zorgen dat hij goed blijft drinken.
Ik hoop echt dat B. (kunnen honden ook nz krijgen?) ingeënt is?
Nou, fijne start, hoop dat medicatie goed lukt bij jullie lieve Snuggles ![]()
Sterkte!
'k Ga over 5 weken m'n kitten ophalen, van een ongewenst nestje. Ben blij dat ik ze heb kunnen redden van de ether...
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Ow nee toch!
Dat hebben ze dus niet gemerkt/gezien in het asiel, verdommeIk hoop echt dat B. (kunnen honden ook nz krijgen?) ingeënt is?
Nou, fijne start, hoop dat medicatie goed lukt bij jullie lieve Snuggles
Sterkte!
quote:We zijn vandaag teruggeweest met Snuggles omdat hij plukjes haar (met een klein stukje huid) verliest. Voor wat betreft de niesziekte gaat het al wat beter met hem en het verlies van de haren is exceem vanwege stress maar dat schijnt over te gaan als hij een beetje zijn draai gevonden heeft. Het advies van de dokter was hem lekker zijn gang laten gaan en verwennen zodat hij zich hier thuis gaat voelen. Nou dat gaat best lukken
Op dinsdag 20 mei 2003 22:59 schreef BadGirly het volgende:
Gatver dat ze dat niet opgemerkt hebben zeg, die beestjes worden daar toch op gecontroleerd? Succes met de medicatie'k Ga over 5 weken m'n kitten ophalen, van een ongewenst nestje. Ben blij dat ik ze heb kunnen redden van de ether...
Bailey is tegen de niesziekte ingeënt en heeft op dit moment nergens last van; Zito en Senna kunnen de niesziekte niet krijgen; het is een typische kattenziekte.
We hadden overigens verwacht dat Senna jaloers zou zijn op Snuggles en zich afhankelijk zou gaan gedragen maar het is juist allemaal erg goed gegaan; ze is net als Zito, heel enthousiast en blij met Snuggles
Gekke beestenboel bij ons ![]()
Morgen komt de digitale camera weer terug dus kunnen we mooie plaatjes maken ![]()
BadGirly hoe oud is jouw kitten als je hem/haar ophaalt? Is het een poes of een kater? Is dit je eerste poes/kater? Spannend hoor!
quote:Ow ik hoop maar dat snuggles snel beter wordt, gelukkig kan hij het goed vinden met je andere katten
Op woensdag 21 mei 2003 20:15 schreef DuchessX het volgende:[..]
BadGirly hoe oud is jouw kitten als je hem/haar ophaalt? Is het een poes of een kater? Is dit je eerste poes/kater? Spannend hoor!
M'n kitten is dan 10 weken oud en het is een poesje. 'K zie ze maar één keer in de week en dat is veel te weinig aangezien ze groeien als kool. 'T is niet m'n eerste kat, thuis ben ik opgegroeid tussen de katten en ook nu hebben we een kater. Hopelijk kunnen zij het ook goed samen vinden
quote:Oeh wat spannendddd!!!! Ga je ook foto's hier posten??? Ik ben benieuwd of het goed zal gaan met de kater
Op woensdag 21 mei 2003 22:45 schreef BadGirly het volgende:[..]
Ow ik hoop maar dat snuggles snel beter wordt, gelukkig kan hij het goed vinden met je andere katten
M'n kitten is dan 10 weken oud en het is een poesje. 'K zie ze maar één keer in de week en dat is veel te weinig aangezien ze groeien als kool. 'T is niet m'n eerste kat, thuis ben ik opgegroeid tussen de katten en ook nu hebben we een kater. Hopelijk kunnen zij het ook goed samen vinden
quote:*sgopje*
Op zondag 25 mei 2003 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd BGDuchessX, hoe is het nu met Snuggles, enneh..met jullie intussen jeweetwelkater
Dit is onze Nori
, het is een donkere foto, om de een of andere reden mislukken ze altijd. Zal het aan de kleur van het katje liggen? 'T is daar in huis in ieder geval altijd vrij donker.
Het enige katje uit het nest met zo'n aparte tekening, echt een uitblinkertje want de rest is allemaal zwart. Hij ligt trouwens boven op een zijden bloem die ze uit een vaas hadden gesleept en door het hele huis hadden verstopt.

'T zijn allemaal heerlijke bengeltjes, ben helemaal weg van ze
Maar goed, als het eenmaal zo ver is kan ik dubbel genieten!
quote:Snuggles loopt nog veel te niezen maar wordt wel steeds actiever dus dat lijkt me een goed teken. Bailey is ietsje minder wild na zijn castratie, maar toch nog wel wild
Op zondag 25 mei 2003 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd BGDuchessX, hoe is het nu met Snuggles, enneh..met jullie intussen jeweetwelkater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |