abonnement Unibet Coolblue
pi_596946
En eeehhhhhh......vast!
  Trouwste user 2022 donderdag 28 december 2000 @ 22:58:29 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_596970
Georgie MOVEN !!!!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 december 2000 @ 22:58:58 #3
862 Arcee
Look closer
pi_596971
Yeeeeeeeeeeeeeees!

De 3 grootste roelers blijven over!

Wooooohooooooo!

  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 22:59:31 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_596974
He, komt alles toch nog goed!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 december 2000 @ 23:02:06 #5
862 Arcee
Look closer
pi_596981
Zegt Koos nou dat-ie eruit wil??
pi_596985
Ik had Bianca ook niet erg gevongen....maar dit is ook GOED!!!
pi_596986
Hahahahahaha!!!!! Georgie eruit!
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:05:53 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_596993
Koos zat wel iets te murmelen, over in z'n eigen bed slapen of zoiets, ik pikte 't ook niet helemaal op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:08:29 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_596998
Klopt 't nou dat in die buitenlandse versies altijd mooiere vrouwen en lelijkere mannen meedoen? Ik had ff die indruk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 december 2000 @ 23:12:05 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_597008
Hij lacht wel, maar hij is niet blij.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_597014
quote:
Op 28 december 2000 23:02 schreef misterDre het volgende:
Ik had Bianca ook niet erg gevongen....maar dit is ook GOED!!!
Als Bianca deze BB2 wint, is het me duidelijk : het leger sponsort zichzelf !
  donderdag 28 december 2000 @ 23:18:30 #12
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_597030
YESYESYESYESYESYES!!
Gerechtigheid!
  Trouwste user 2022 donderdag 28 december 2000 @ 23:23:21 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_597047
En Beau slacht hem ook nog eventjes.
En legt hem in reepjes bij madame Tussaud.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 december 2000 @ 23:24:58 #14
862 Arcee
Look closer
pi_597056
Wat zit Beau nou raar te vissen naar een reden voor 't wegstemmen van Georgie? Komt echt niet door dat puutje sjek, BB.

En waarom maken ze de andere percentages niet bekend? Zijn ze soms bang dat we daar al de winnaar uit af kunnen leiden en niet meer bellen? Vast wel.

  donderdag 28 december 2000 @ 23:26:06 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_597062
Zal wel een hoop tijd hebben gekost om bewegende beelden te vinden voor de compilatie van georgie!

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 28-12-2000 23:27]

  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:29:23 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_597079
Jammer dat ze dat stukkie waarin-ie zegt gemakkelijk 100 vrouwen te kunnen neuken, niet hebben laten zien. Was vooral leuk geweest voor de moeder van Kimmie!

En dan die rottige Fuwrby! Nou zit meneer ineens wél breed te smilen, terwijl-ie bij Dees nog niet het fatsoen had te doen alsof 't hem iets interesseerde.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 28 december 2000 @ 23:31:20 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_597083
Wat doet die Miranda paardenbek er toch steeds tussen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Trouwste user 2022 donderdag 28 december 2000 @ 23:35:00 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_597094
Xander van Volumia, NEEEEEEEEE !!!

Zeg dat het niet waar is?!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 december 2000 @ 23:39:59 #19
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597105
Weehoe!!!

Ze lieten juist de stukjes aan hem zien waarvan ik vond dat hij het verdiende om twee dagen voor de finale het huis uitgetrapt te worden! Weehoe!! En waarom praatte die jongen zo nasaal Ruud-achtig? Wist zich niet echt een houding te geven, volgens mij had hij het liefst een paar mensen op de bek geramd.
En die kop van Ferdie! Overtreft wat mij betreft Tessa als meest irritante kutkop ooit.

(Adrenaline, sorry)

Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:42:21 #20
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_597115
quote:
Op 28 december 2000 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Koos zat wel iets te murmelen, over in z'n eigen bed slapen of zoiets, ik pikte 't ook niet helemaal op.
Koos had het over de finale van vorig jaar.
Toen werd er een feest gegeven en de BB-ers brachten de nacht door in een hotel.
Koos had daar geen zin in.
The future is after you
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:42:40 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_597116
Ik had precies 't zelfde, Roache!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 28 december 2000 @ 23:45:51 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_597129
quote:
Op 28 december 2000 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat ze dat stukkie waarin-ie zegt gemakkelijk 100 vrouwen te kunnen neuken, niet hebben laten zien.
Dat heb ik toch echt zelfs 2 x gehoord deze uitzending
pi_597138
Kim lijkt me nog verliefder op Georgie dan Georgie op Kim ! Wat een vette hollywood-kus was dat zeg. Georgie: "Je bent helemaal rood !" (Of verstond ik dat nou verkeerd?)

Fewdie's lichaamstaal is wel: vooral Hieke niet teveel aanraken !

Dirk deed het goed voor de camera's: Nee - dat ga ik hier niet vertellen hoor !

Buitenlandse BB's : wat jammer toch, dat wij het met onze droogkloten en 'doe vooral normaals' moeten doen....

  Moderator donderdag 28 december 2000 @ 23:47:57 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_597140
Het blijft opvallend hoe verschillend de behandeling is die de weggestemde bewoners in de studio krijgen. Georgie werd weer 'ouderwets hard' aangepakt zeg! Zo stevig hadden we sinds Annet niet meer gezien. Ook gewoon 2X dat fragment over 100.000 anderen uitzenden.. dacht Sjors dat-ie nou alle ellende wel had gehad en nu alleen de leuke filmpjes kwamen, moest-ie er nog een keer aan geloven.

Het enige wat hem (en Kim) bespaard bleef, was de opmerking 'grafwijf' aan het adres van Kim. Gelukkig maar (vind ik).

Schattig van Hieke, om 'm zo nadrukkelijk te kijk te zetten als leugenaar. Ze had toch ook een gezicht kunnen trekken in de trant van 'ik kan het me niet meer herinneren.' Je zou haast medelijden met Georgie krijgen.
Ach.. nee, dat gaat veel te ver.

Voorspelling: Robin is te vroeg weggesprint en wordt ingehaald door stayer Koos. Bianca wordt derde.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_597143
quote:
Op 28 december 2000 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt 't nou dat in die buitenlandse versies altijd mooiere vrouwen en lelijkere mannen meedoen? Ik had ff die indruk.
Tsja, wat is lelijk en tsjee wat is dat andere. Doel je op de buiten- dan wel binnenkant. Alles qua beide kanten afgewogen zou ik in het voorliggende geval stellen dat ze als mens allen mislukt zijn en dat ze voorts niet echt lelijk zijn maar dat het nou ook weer niet top DNA is; geen kloon materiaal om met ruimtesondes mee te sturen of zo. Als vertegenwoordiger van eh, niemand eigenlijk, zou ik nog het liefst Ed in zijn mond willen eh....(had ik bijna ejaculeren of neuken of iets in die geest gezegd)tureluren en daar van willen leren. Dan zou ik vervolgens de wereld een lesje willen leren. Dat iedereen een droom kan hebben en een beloofde reisbestemming kan zien, of dat iedereen in Berlijn een berlijner is, of dat iedereen die voor een kwartje geboren is van Kok is (per liter dan)... en en dat dit alles gewoon in een gebaar is samen te ballen. Maar ja, dit zou te mooi zijn; HIJ is er uit he, The EDvertised, the ED-once, the EDyourcommand.

Sorry mensen, ik zit nog steeds in het verwerkingsproces. Ik weet het; hij is weg de mooie, mooie, goede, deugende ED!!!

Okee, kwa buitenland: daar hebben ze dezelfde proleten, gelukszoekers en wannabees als hier. Door de bank genomen zijn de Nederlandse meiskes wat knapper en zelfs een tikkie slimmer. Onze boys zijn weer wat meer hetero, en hebben wat minder referentie op het gebied van cultuur. Dat laatste beperkt zich tot 14 samenvattingen van even zoveel boeken en 6 verfilmingen. Naar de aard der zaak zijn onze landgenootjes nuchterder (tegen het nihilistische aan), gevoelsarmer en minder in staat tot abstract denken. Ik heb het uiteraard niet over de bloem der natie, doch over de door JdM chosen ones.

Mocht er een tijdperk aanbreken dat Hummie er meer over te zeggen zal krijgen - en dat gaat gebeuren - dan zullen we waarschijnlijk te maken krijgen met interessantere geno- en fenotypen. Dit met de bijbehorende voordelen natuurlijk.

Je weet het vaak soms nooit

  donderdag 28 december 2000 @ 23:50:39 #26
7403 rialto
is er geweest
pi_597154
Georgie deed het goed vanavond. Natuurlijk had hij graag langer gebleven, maar wat niet is dat is niet. Daarom des te knapper dat hij toch redelijk vlot overkwam in tegenstelling tot andere ex-bewoners bij hun exit. En het is toch ook niet gek dat Ferdi gekke bekken liep te trekken bij de exit van Desiree. Als je de veronica gids van deze week leest kan je duidelijk zien dat desiree op geen enkel respect kan rekenen van de ex-bewoners en dat zegt genoeg. Terug naar sjors. Ferdi en hij waren maatjes. Dus duidelijk de rede waarom ferdi nu wel enthousiast is. Trouwens leuk om te zien dat Sjors en Kim nog even lekker zoenen op tv. Betekend in ieder geval dat er vooralsnog geen rede is om te denken dat ze na BB helemaal niet verder gaan met elkaar.

Eigenlijk was dit de meest sympathieke exit tot nu toe. Geen overdreven gedoe (behalve dan het overbodige optreden van Dirk), stukje teleurstelling, een beau die uitspraken probeert te ontlokken en een bewoner die lekker overal doorheen lult.

Ik ben benieuwd wat het zaterdag zal worden.....

ik ga vanavond niet drinken
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:59:35 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_597175
quote:
Op 28 december 2000 23:47 schreef Moor het volgende:
Kim lijkt me nog verliefder op Georgie dan Georgie op Kim ! Wat een vette hollywood-kus was dat zeg.
Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat zij hiertoe opdracht, dan wel 'een vriendelijke verzoek' van de redactie had gekregen. Geeft leuke plaatjes!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_597181
Jezus Kolere, zat ik op m'n gemakkie ergus op te reageren, komt er in ene een waterval van reacties. Omdat die Geordiemongool er uit ligt. Big Jesus Motherfok mensen, dat zag je toch wel aankomen. De part time barkeeper van een looserkaffee met niet te zuipen bier en fakesuggesties voor de happy few.
Je weet het vaak soms nooit

pi_597189
Sorry Gert, dat grafwijf is ook voorbij gekomen, eenmaal. Maar hij maalde er niet zo om, goed, schaamde zich, maar kon er ook om lachen. & t Zit wel goed tussen die twee, kreeg ik de indruk.
pi_597190
Eh, bij de weg, heeft ie dat domme chloorkoppie gebekt (tv is down, weet je
Je weet het vaak soms nooit

  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 00:02:16 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_597191
quote:
Op 28 december 2000 23:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat zij hiertoe opdracht, dan wel 'een vriendelijke verzoek' van de redactie had gekregen. Geeft leuke plaatjes!
Nee hoor, volgens mij was ze spontaan even achter de coulissen gaan staan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:03:55 #32
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597203
Ja Ericsson, het is hier nu eenmaal geen plee waar je op je gemakkie bruine goedzwemmende dingen kunt doortrekken, al is dat uiteindelijk wél gebeurd, maar dat terzijde.

Ik vond het anders knap spannend!

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:05:30 #33
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_597212
Kijk Bart,zo had jij het vorig jaar nou ook moeten aanpakken met Sabine,gewoon een vette tongzoen ipv.een zoentje op de wang!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 00:06:27 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_597217
quote:
Op 29 december 2000 00:02 schreef Ericsson het volgende:
Eh, bij de weg, heeft ie dat domme chloorkoppie gebekt (tv is down, weet je
Wat doet een bolletje wit tegenwoordig?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_597227
Ja,ja, Cynix en Gert, weet-ik-ook-wel, allemaal gepushed natuurlijk, maar Kimmie had al eerder laten weten dat zij gewend (opgevoed) is om haar gevoelens niet zo gauw te tonen. Toen ze eruit was, riep ze meteen (in hun 'code') naar Georgie: "En het is niet een halve pisang, hoor !", en daarom had ik die conclusie al eerder getrokken. Ik vrees echter, dat Georgie zijn eigen gevoelens voor Kim nog niet zo serieus neemt/cq. kent,
anders was hij m.i. niet zo gemakkelijk over de vertoonde beelden heengestapt.
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:18:12 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_597263
Ik vond het wel een aardige uitzending. Lekker makkelijkbabbelende Georgie die de vragen van Beau niet echt serieus nam.

Beau was wel lekker op dreef. Ging hem ondanks de wat vlakke antwoorden van Georgie makkelijk af.

Dat ze toch nog bewegende beelden van hem hebben gevonden...knap zeer knap.

En Ferdi was fantastisch vanavond, prachtig, zittend naast Desiree en haar totaal negeren. Haar echt het gevoel geven dat ze niks anders is dan lucht.

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 december 2000 @ 00:20:37 #37
862 Arcee
Look closer
pi_597275
quote:
Op 29 december 2000 00:18 schreef marky het volgende:
En Ferdi was fantastisch vanavond, prachtig, zittend naast Desiree en haar totaal negeren.
Bwahahaha! Ferdi was gewoon een lul vanavond, net als anders. Met z'n "ik had ook zo graag tot 't einde willen blijven" blik. Jammer jongen, had je maar niet zo irritant moeten doen.
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:24:50 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_597306
quote:
Op 29 december 2000 00:20 schreef Arcee het volgende:
Bwahahaha! Ferdi was gewoon een lul vanavond, net als anders. Met z'n "ik had ook zo graag tot 't einde willen blijven" blik. Jammer jongen, had je maar niet zo irritant moeten doen.
HAP!!!
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:28:33 #39
215 misterDre
Paint it black!
pi_597320
quote:
Op 29 december 2000 00:20 schreef Arcee het volgende:
Bwahahaha! Ferdi was gewoon een lul vanavond, net als anders. Met z'n "ik had ook zo graag tot 't einde willen blijven" blik. Jammer jongen, had je maar niet zo irritant moeten doen.
Ferdi: Beau...nu wil je zeker mijn voorspelling horen!
Beau: Nee Ferdi..die wil ik niet horen
pi_597326
quote:
Op 29 december 2000 00:24 schreef marky het volgende:
HAP!!!
Kijk - dat bedoelen we nou, Marky.
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 00:30:03 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_597328
quote:
Op 29 december 2000 00:08 schreef Moor het volgende:
<..>Ik vrees echter, dat Georgie zijn eigen gevoelens voor Kim nog niet zo serieus neemt/cq. kent,
anders was hij m.i. niet zo gemakkelijk over de vertoonde beelden heengestapt.
OK. Maar het is natuurlijk wel zo dat Kim ruimschoots de gelegenheid heeft gehad om haar verliefdheid te 'voeden', terwijl Georgie het met twee foto's moest doen.

-edit-
En ik wil me ook graag even aansluiten bij de mensen die marky een beetje vervelend vinden af en toe.
/edit

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 29-12-2000 00:31]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:33:42 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_597346
quote:
Op 29 december 2000 00:29 schreef Moor het volgende:
Kijk - dat bedoelen we nou, Marky.
Ja maar wie is dan ook zoooo stom om dan meteen te reageren.
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:34:04 #43
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597349
quote:
Op 29 december 2000 00:29 schreef Moor het volgende:
Kijk - dat bedoelen we nou, Marky.
Ik negeer hem al best lang, alleen op zijn Kloon wil ik nog weleens een scheet laten, werrrkt bevrrrijdend!

Maar over de uitzending: Ferdi zit steeds op dát plekje, ze moeten toch die pleisters op de vloer (voor de kruk) iets naar rechts (voor de kijker links) verschuiven... Ach, wat maakt het nog uit, dit was de laatste donderdagavondaflevering 2000.

Ben te zaai voor een signature
pi_597368
Zat Fahrid nou op dat bankje naast Dees?? En zat Hieke nou naast Ferdi???

Ik dacht dat ik Fahrid in een flits zag zitten maar weet niet zeker of hij het was.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:38:45 #45
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_597372
quote:
Op 29 december 2000 00:30 schreef Gert het volgende:
-edit-
En ik wil me ook graag even aansluiten bij de mensen die marky een beetje vervelend vinden af en toe.
/edit
Af en toe?

Ik doe toch echt mijn best.

En Georgie is niet verliefd op Kim. Georgie vind Kim vooral geil en zou haar het liefst meteen nemen en als hij dat gedaan heeft is de relatie over.

pi_597388
quote:
Op 28 december 2000 23:50 schreef rialto het volgende:
Georgie deed het goed vanavond
<grote knip>
Georgie deed het goed???? Hij heeft het voorelkaar gekregen om net als alle beelden van hem in het huis, ook zijn presentatie buiten het huis saai en bewegingloos te maken. Nog nooit zo'n saaie life uitzending gezien.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_597395
quote:
Op 29 december 2000 00:38 schreef fashionably_late het volgende:
Zat Fahrid nou op dat bankje naast Dees?? En zat Hieke nou naast Ferdi???

Ik dacht dat ik Fahrid in een flits zag zitten maar weet niet zeker of hij het was.


Farid zat achter Desiree dacht ik. En Hieke zat volgens mij wel naast Ferdi. Maar ja, de ex-bewoners worden altijd naast elkaar gezet, dus dat zegt niet zoveel (waarom Annette 5 meter verder zat, begrijp ik niet)
pi_597414
quote:
Roache schreef : Ferdi zit steeds op dát plekje
En zit om de haverklap naar rechts boven te kijken of hij nog wel goed in beeld zit, (want je zal maar een paar cm op zijn geschoven) kijkt dan snel weer voor zich en gaat overdreven schokschouderend zitten lachen omdat hij zich, zeer bewust van de camera, anders geen houding weet te geven. En kijkt dan weer naar rechts boven.....
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:45:32 #49
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_597415
quote:
Op 29 december 2000 00:42 schreef Lamon het volgende:
(waarom Annette 5 meter verder zat, begrijp ik niet)
Klim geit
pi_597431
Ik weet denk ik wie FL gezien heeft, zat hij op dezelfde rijhoogte als de ex-bewoners maar dan aan de andere kant van het pad?

Dat was niet Farid maar inderdaad iemand die erg veel op 'm leek!

  vrijdag 29 december 2000 @ 00:50:00 #51
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_597436
quote:
Op 29 december 2000 00:45 schreef marky het volgende:
Klim geit

eerlijk is eerlijk Marky, dit is een leuke bijdrage...

En volgens mij was het niet Farid, die moest op Indy passen

  vrijdag 29 december 2000 @ 00:51:19 #52
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597441
quote:
Op 29 december 2000 00:45 schreef Tante Bep het volgende:
En zit om de haverklap naar rechts boven te kijken of hij nog wel goed in beeld zit, (want je zal maar een paar cm op zijn geschoven) kijkt dan snel weer voor zich en gaat overdreven schokschouderend zitten lachen omdat hij zich, zeer bewust van de camera, anders geen houding weet te geven. En kijkt dan weer naar rechts boven.....
Dat hoofd! Dat vreselijk minzame zich verheven boven het plebs voelende stuk ongeluk met z'n afgrijselijke.......woeh, wat een eng ding! Gelukkig heeft 'ie nu zijn beste vriend terug in zijn lege bestaan, kunnen ze samen gezellig zich een miltruptuur lachen bij het zien van al dit goeds over hun oprechte persoonlijkheden hier op FOK!, waar ze volgens mij stuk voor stuk hebben gelezen daags na de exit, in Georgie's geval vernederexit.
Gelukkig wordt er her en der nog tegenwicht gegeven aan het onverkwikkelijks wat de heren over zich heen hebben gekregen, al zal Georgie zich wel GOD voelen na het lezen van zijn ge-edite reacties in het gastenboek van zijn fanpage. (Ja Georgie, ze zijn stuk voor stuk nep!)
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:53:24 #53
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_597446
En nu nog effe serieus

Fahrid was wel in de studio want hij was ook bij de chat van Hieke.

Maar zat volgens mij niet in de zaal.

pi_597479
quote:
Op 29 december 2000 00:51 schreef Roache_ het volgende:
Dat hoofd! Dat vreselijk minzame zich verheven boven het plebs voelende stuk ongeluk met z'n afgrijselijke.......woeh, wat een eng ding! Gelukkig heeft 'ie nu zijn beste vriend terug in zijn lege bestaan, kunnen ze samen gezellig zich een miltruptuur lachen bij het zien van al dit goeds over hun oprechte persoonlijkheden hier op FOK!, waar ze volgens mij stuk voor stuk hebben gelezen daags na de exit, in Georgie's geval vernederexit.
Gelukkig wordt er her en der nog tegenwicht gegeven aan het onverkwikkelijks wat de heren over zich heen hebben gekregen, al zal Georgie zich wel GOD voelen na het lezen van zijn ge-edite reacties in het gastenboek van zijn fanpage. (Ja Georgie, ze zijn stuk voor stuk nep!)
Treffend gezegd, zij het te lief. By the way: wie is dat GOD? ((Ik ken alleen G. Verdomme, maar dat schijnt een site te wezen))

Evenwel waardeer ik oprechte woede!!

Je weet het vaak soms nooit

pi_597484
quote:
Op 29 december 2000 00:49 schreef Tante Bep het volgende:
Ik weet denk ik wie FL gezien heeft, zat hij op dezelfde rijhoogte als de ex-bewoners maar dan aan de andere kant van het pad?

Dat was niet Farid maar inderdaad iemand die erg veel op 'm leek!


Ja precies, die bedoelde ik! Niet Fahrid?? Zou ik wel raar hebben gevonden, dan had Hieke beter op de plaats van Dees kunnen gaan zitten.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 29 december 2000 @ 01:02:29 #56
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597488
GOD is een afkorting, anders zou het wel God zijn geweest. k gok iets in de trant van Gore Ongewassen Dildo, of iets in die richting, maar aan zulks zou ik me nooit schuldig maken natuurlijk.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 29 december 2000 @ 01:10:00 #57
374 beelzebub
master of disaster
pi_597513
quote:
Op 29 december 2000 00:38 schreef fashionably_late het volgende:
Zat Fahrid nou op dat bankje naast Dees?? En zat Hieke nou naast Ferdi???

Ik dacht dat ik Fahrid in een flits zag zitten maar weet niet zeker of hij het was.


Jazeker. Op de A1 tussen Diemen en Muiden zit een sexboerderij. Ze waren alvast aan het voorgloeien. En dat van die sexboerderij heb ik van horen zeggen
pi_597727
Fashion let heel goed op tijdens de uitzendingen
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_597774
quote:
Op 28 december 2000 23:47 schreef Moor het volgende:


Buitenlandse BB's : wat jammer toch, dat wij het met onze droogkloten en 'doe vooral normaals' moeten doen....


En dat in het "meest tolerante land ter wereld". Nergens zoveel Naaktstranden, coffeshops, parenclubs, Menno Buchprogramma's en andere doorbroken taboe's als hier, en WE zijn roomser dan de Paus.
  vrijdag 29 december 2000 @ 02:49:52 #60
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597794
Dan zou je eens in Club Pannonica moeten komen.....doeg Dogma's!
Ben te zaai voor een signature
pi_597863
Saaie Georgie, saaie uitzending. heb mijn nagels gelakt (paars).
Tis dat ik een zeer door mij gewaardeerde mede fokker op de hoogte moet houden, anders had ik de tv uitgezet.

Blij dat ie weg is. Nou Bianca nog.

pi_597901
quote:
Op 29 december 2000 03:09 schreef Tinkerbell het volgende:

Saaie Georgie, saaie uitzending. heb mijn nagels gelakt (paars).


Paars?? En dat met dit kabinet!!!

Ja, waar moeten we het vanaf zondag over hebben??

  vrijdag 29 december 2000 @ 10:55:20 #63
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_598380
Erg blij dat ZZZZZZZZjeorzzzzzzzzie weg is. En dat ie nu maar fijn het ravijn in mag skiën, of een flinke sneeuwlawine in z'n toch al zo tere nekje krijgt.
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 13:11:31 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_598757
Dat begrijp ik dus niet: meneer staat te trappelen om met papa en mama uit skieën te gaan, maar moest in het BB-huis aan de valium omdat hij vanwege nekklachten niet eens kon slapen.

Heeft-ie nou vréselijk zitten overdrijven met die hele nek-blessure? Was het een uiterst doortrapte manier om valium los te krijgen en zodoende 'relaxt' de drie maanden uit te zitten, zonder al te veel last van pieken en dalen in het gevoelsleven?

Wat ik nog meer niet snap: wat er nou precies leuk was aan die Zwitserse bewoners. Zelden zo'n stelletje strontvervelende klieren bij elkaar gezien.
Gadverdegodverdomme wat een foute kliek posers.
Ik zou ze allemaal wel willen schoppen. Kunnen ze hier nog wat van leren: camerabewust leuk, stoer of geil doen. KOTS Scchweissli Scheisli!
(By the way: sowieso moeten ze gozers die in hemdjes zonder mouwen lopen of hun haar hebben geblondeerd, verbieden om op TV te komen. En dan ben ik nog héél mild, vind ik zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 29-12-2000 13:16]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 29 december 2000 @ 15:58:04 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_599254
quote:
Op 29 december 2000 13:11 schreef Gert het volgende:
(By the way: sowieso moeten ze gozers die in hemdjes zonder mouwen lopen of hun haar hebben geblondeerd, verbieden om op TV te komen. En dan ben ik nog héél mild, vind ik zelf.
Dus jij had ook een hekel aan Ruud vorig jaar.
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2000 @ 16:18:21 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_599339
quote:
Op 29 december 2000 13:11 schreef Gert het volgende:
By the way: sowieso moeten ze gozers die in hemdjes zonder mouwen lopen of hun haar hebben geblondeerd, verbieden om op TV te komen. En dan ben ik nog héél mild, vind ik zelf.
He-le-maal mee eens, Gert!
Wat vorig jaar (bij BB1) nóg erger was: het dagenlang zónder hemd door het huis lopen. Met name Ruud en Bart maakten zich hier schuldig aan. Wél de beide finalisten, helaas.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 29 december 2000 @ 16:24:05 #67
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_599371
quote:
Op 29 december 2000 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
He-le-maal mee eens, Gert!
Wat vorig jaar (bij BB1) nóg erger was: het dagenlang zónder hemd door het huis lopen. Met name Ruud en Bart maakten zich hier schuldig aan. Wél de beide finalisten, helaas.
Dus het nedelandse belvolk valt voor mannen met korte mouwtjes en geblondeerd haar.

Vraag ik me toch echt af wie ze dit jaar gaan kiezen.

  vrijdag 29 december 2000 @ 17:34:25 #68
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_599614
Bianca heeft nog 1 strengetje blond haar achter op haar hoofd.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_599691
quote:
Op 29 december 2000 02:24 schreef Simba het volgende:
Fashion let heel goed op tijdens de uitzendingen
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 december 2000 @ 18:37:44 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_599761
quote:
Op 29 december 2000 13:11 schreef Gert het volgende:
Dat begrijp ik dus niet: meneer staat te trappelen om met papa en mama uit skieën te gaan, maar moest in het BB-huis aan de valium omdat hij vanwege nekklachten niet eens kon slapen.
Bianca ( sic! ) heeft hem ook verweten dat hij wel sneeuwballen gooide, maar verder niets deed in het BB-huis. Niet uitgezonden hij ging er toch al uit.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_600811
quote:
Op 29 december 2000 00:53 schreef marky het volgende:
En nu nog effe serieus

Fahrid was wel in de studio want hij was ook bij de chat van Hieke.

Maar zat volgens mij niet in de zaal.



"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')