ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...
quote:Hoezo generalisatie... Ik word het nu wel een beetje zat
Op vrijdag 7 maart 2003 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...
quote:
-knip-Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren
-knip-
quote:Dat leert hij haar dan wel, zijn reputatie kennende.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:54 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Wat wil je dan een non ?? Volgens mij ben je als dan eindelijk een net meisje vind iemand die gaat zitten zeuren dat ze te weinig ervaring heeft.
quote:Zijn reputatie?
Op vrijdag 7 maart 2003 15:55 schreef Silicium het volgende:[..]
Dat leert hij haar dan wel, zijn reputatie kennende.
3 uur lang de saaie lul uithangen in een kroeg en dan zeuren op fok als andere gozers wel succes hadden.
quote:Nee, maar het gaat om de manier waarop... zo openbaar en zo genant. laat ze het dan discreet doen, ik wil niet zien dat zij zo'n sukkel met rood petje zit af te lebberen.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:51 schreef Kreator het volgende:
Iemand die sex heeft is een hoer?
quote:Dan tief je maar op. Ik vind het belachelijk dat je anderen geen leuke avond wenst en alleen maar zit te zeiken over achterhaalde normen en waarden, waar jij je als 30plusser niet in kan vinden.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nee, maar het gaat om de manier waarop... zo openbaar en zo genant. laat ze het dan discreet doen, ik wil niet zien dat zij zo'n sukkel met rood petje zit af te lebberen.
quote:Nou zijn sommige vrouwen (vast ook wel mannnen) erg makkelijk. Dan moet je niet raar opkijken dat je een reputatie krijgt. Dat getuigt van weinig respect naar jezelf toe vind ik.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Nee hoor ze vinden sex lekker en doen het dus, als jij elke dag met een ander ligt te neuken ben je toch ook geen hoer. Ze geniet van het leven en zolang ze het veilig doet is er niks mis mee, toch?
Maar misschien ben ik wel ouderwets
quote:"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Kwark het volgende:
jammer he, dat ze met iedereen =knip=en behalve met jou
quote:Dat nummer heb ik dus op CD staan. Meatloaf.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:50 schreef zwijntje het volgende:
Good girls go to heaven, Bad girls go everyewhere!
quote:Een prettige avond is prima, maar dit gaat te ver. Fatsoen is ver te zoeken.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:59 schreef Slarioux het volgende:
Dan tief je maar op. Ik vind het belachelijk dat je anderen geen leuke avond wenst en alleen maar zit te zeiken over achterhaalde normen en waarden, waar jij je als 30plusser niet in kan vinden.
quote:krijg lekker de tering, farzin
Op vrijdag 7 maart 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:[..]
"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
quote:Maar wie zegt dat ze gepaald gaat worden door die twee gasten? Dat zijn jouw onnette gedachten.
en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....
quote:Ik zie geen een vraag, laat staan een normale, in de openingspost staa.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:[..]
"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
quote:Laten we lekker liev doen hier ja?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:02 schreef Kwark het volgende:[..]
krijg lekker de tering, farzin
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Kwark het volgende:
jammer he, dat ze met iedereen neuken behalve met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |