quote:En bedankt voor deze nuttige bijdrage
Op vrijdag 7 maart 2003 14:46 schreef MetalMessiah het volgende:
Lee Harvey Oswald had dat ook.
quote:zeker van de fbi gehoord?
Op vrijdag 7 maart 2003 14:46 schreef MetalMessiah het volgende:
Lee Harvey Oswald had dat ook.
quote:Nee totaal niet .
Op vrijdag 7 maart 2003 14:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk dat het toch een soort onzekerheid is van mezelf , zijn er meer mensen die dit herkennen ??
Ik geeft toe dat het een lullige bijdrage was, maar wel een passende gezien je vraagstelling.
Sorry.
quote:mét die uitleg vind ik t wel een nuttige bijdrage
Op vrijdag 7 maart 2003 14:54 schreef MetalMessiah het volgende:
Veel bekende moordenaars hebben aangegeven dat ze op zoek waren naar erkenning van de wereld voor hun persoon; ze wilden niet anoniem ten ondergaan maar herinnerd worden tot in de eeuwigheid.Ik geeft toe dat het een lullige bijdrage was, maar wel een passende gezien je vraagstelling.
Sorry.
maar tuurlijk wil iedereen wel belangrijk zijn, al is waarschijnlijk ook iedereen dat wel, alleen merk je het niet zo
weet je hoeveel mensen in de plomp zouden zijn geraakt als wij er niet waren oef...wat ben ik belangrijk
quote:volgens mij is nu toch wel aardig goed bewezen dat oswald het niet gedaan kan hebben en dat hij dus niet onder het kopje "Veel bekende moordenaars" valt...
Op vrijdag 7 maart 2003 14:54 schreef MetalMessiah het volgende:
Veel bekende moordenaars hebben aangegeven dat ze op zoek waren naar erkenning van de wereld voor hun persoon; ze wilden niet anoniem ten ondergaan maar herinnerd worden tot in de eeuwigheid.Ik geeft toe dat het een lullige bijdrage was, maar wel een passende gezien je vraagstelling.
Sorry.
Dat is onzekerheid ja.
onzekerheid kun je wegnemen door schijt aan de wereld te hebben . .. van nature uit is niemand onzeker .. de omgeving zorgt daarvoor. . dus zolang je je daar niks van aantrekt .. kan je ook niet veel gebeuren . ..
quote:Wat een lulkoek.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:09 schreef Flierp het volgende:
zolang jij vind dat je een goed leven gehad hebt .. is er niks aan de hand...onzekerheid kun je wegnemen door schijt aan de wereld te hebben . .. van nature uit is niemand onzeker .. de omgeving zorgt daarvoor. . dus zolang je je daar niks van aantrekt .. kan je ook niet veel gebeuren . ..
quote:Waarschijnlijk wel onzekerheid. Ik ben zelf ook heel erg onzeker, maar ga precies de andere kant op. Het maakt mij echt geen ene moer uit of mensen me vergeten of niet. In jouw situatie kan ik me niet echt inleven.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk dat het toch een soort onzekerheid is van mezelf , zijn er meer mensen die dit herkennen ??
2 zeker heden heb je:
-het leven is onzeker
-dood ga je toch, wel op den duur
en wat je daar tussen in doet .. boeie.
en hoe je je er bij voeld... voor het gemak zou ik het zo plezier mogelijk doen.
Zoeken naar het nut van leven is zinloos.
besteed je tijd anders.
zet muziek zohard dat je niet meer KUNT denken
[Dit bericht is gewijzigd door kless op 07-03-2003 16:26]
Het leven is maar relatief. Je moet proberen er van te genieten en vooral doen wat je zelf wilt. En waarvan je denkt dat het het beste voor jezelf is.
Schijt hebben aan de wereld dus. Want het is jou leven en ook jou wereld.
quote:Waarom zou je je relaties overanalyseren terwijl je weet dat de ander dat niet doet.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:24 schreef kless het volgende:
ga es murderd by numers kijken.2 zeker heden heb je:
-het leven is onzeker
-dood ga je toch, wel op den duuren wat je daar tussen in doet .. boeie.
en hoe je je er bij voeld... voor het gemak zou ik het zo plezier mogelijk doen.
Zoeken naar het nut van leven is zinloos.
besteed je tijd anders.
zet muziek zohard dat je niet meer KUNT denken
Maar das mijn kijk op zaken.
Doe er je voordeel mee of kraak het af.
Ach... wat loop ik nou te zeiken, in 2060 vergaat de wereld
quote:Wil je de geschiedenisboeken inkomen dan moet je inderdaad Sadam Hoessein of Bush een kogel door het hoofd jagen. Anders zit het er niet in
Op vrijdag 7 maart 2003 17:19 schreef AngelMouse het volgende:
Ik herken dit wel jah....
Maar bij mij is het niet alleen wat betrefd familie en vrienden, maar op grotere schaal...
Ik vind het best een eng idee dat over 100 jaar niemand meer iets over mij weet, daarbij krijg ik toch wel een beetje het gevoel dat t leven nogal zinloos is....
Misschien wordt het toch maar eens tijd dat ik Bush ga vermoordenAch... wat loop ik nou te zeiken, in 2060 vergaat de wereld
En dan nog ben je maar een naam voor al die mensen die je hebben onthouden. Ze denken niet aan je als persoon maar alleen aan de daad die je hebt gedaan.
Het leven is zinloos ja. Het is overleven en genieten en het beste proberen eruit te halen. Een hoger doel is er niet gewoon.
Proberen om zo goed mogelijk door het leven te gaan. Lekker genieten dus
Dat laatste blijkt ook niet altijd mogelijk
quote:Oh dat bedoel ik nou met onaf . Je hebt een grote rol gespeeld in iemands leven en dan blijf je afvragen hoe het met die persoon is en hoe die tegenover jou staat . Zo'n persoon blijft toch bij je op een bepaalde manier , dan wil je juist weten of hoe het met degeen is en hoop je voor de beste voor hem , en dan maakt het de situatie zo dubbel dat het contact over is .
Op vrijdag 7 maart 2003 17:27 schreef XimeniaX het volgende:
Je leeft om te sterven, en hoe je leven wordt bepaal je helemaal zelf.
Ik had dat gevoel dat ik voor niks hier sta heel errug lang, totdat ik een vriend van zelfmoord had afgepraat, helaas heb ik nu ruzie met hem en heb ik dr eigenlijks spjit van dat ik het heb gedaan.:?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |