Dat valt niet onder betrappen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Skaai het volgende:
Ik heb ze nog nooit betrapt, maar ik weet wel dat ik ooit vroeger als kleine Skaai luid stampend de trap op kwam rennen, hun slaapkamerdeur open gooide, ze bezig zag en riep van 'Wat zijn jullie aan het doeeeeen??'
Ik lag naast ze op het matras.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:10 schreef Moja het volgende:
[..]
Als je er wakker van wordt maken ze wel heel veel herrie
of je slaapt gewoon erg licht![]()
DUDE, ik deed het al niet meer toen de baby er was, op onze kamer sliep in een wieg en niet eens iets kon zien omdat ik bang was dat ze er een trauma van zouden krijgen, maar als je zou oud men als ik denk dat jij geweest moet zijn ?!? omfgquote:
Da's waarschijnlijk omdat in ze landen waar ze met twaalf in een hut wonen wel wat anders hebben om zich druk over te maken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een baby een trauma omdat zijn ouders ernaast liggen te krikken? Get real. In landen waar mensen met twaalf in een hut wonen, gebeurt dat ook gewoon allemaal hoor. Denk niet dat die kindertjes getraumatiseerd zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef Moja het volgende:
Ik was een jaar of 9 samen met een vriendinnetje buiten bij ons huis aan het spelen, op een gegeven moment keken ik of die vriendin door het slaapkamerraam en zagen we dus mn vader die zich uitleefde op mn stiefmoederop een gegeven moment kijkt mn vader opzij en ziet twee lachende gezichtjes tegen het raam geplakt ->
![]()
![]()
mn stiefmoeder heeft er geloof ik meer een trauma aan over gehouden dan ik![]()
Mijn ouders toch nog wel 7 keer!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef flipsen het volgende:
Mijn ouders hebben het gelukkig maar 2x gedaan...
Viezerikenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Mijn ouders toch nog wel 7 keer!Maar ik was gelukkig wel de laatste!
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef Preapus het volgende:
Ik ben zelf een "ouder" en heb wel eens gehoord dat m'n dochter "genomen" werd.
Dát is pas erg, zeker als je hoort aan de geluiden dat die vent er nix van bakte![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |