Drie jaar geleden waren we op vakantie in Frankrijk. Was nogal een klein en gehoorig huisje Op een gegeven moment zit ik, me zus, haar vriend en een vriend te monopolyen en horen we van boven het bed piepen en geroezemoes, was nogal overduidelijk wat ze aan het doen waren...... zus en ik keken elkaar ff aan onder het motto 'Dit willen wij niet horen......." en gewoon verder gespeeld
Heb mijn ouders 1 keer betrapt, ik denk dat ik een jaar of 6 geweest ben. Details zal ik jullie besparen, maar zoiets vergeet je je leven lang niet meer
Overigens hadden ze geen idee dat ik ze gezien had, ze waren te druk bezig met elkaar.
Maar om nou te spreken van trauma's....dat valt wel mee
quote:Same here
Op donderdag 13 maart 2003 21:55 schreef Jory het volgende:
ik wel horen en zien..
maar khad er geen problemen mee ofzow.. kwist toch wel dat zij dat ook nog doen..mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder
)
quote:De mijne ook. Soms irritant, maar soms vraagt ze me zelfs om raad of tips (what the fuck?! denk ik dan). Meestal is het gewoon een "hee hoe doe jij dat?" en "Heb jij dat ook wel eens gehad?" gesprek. En soms is het dom giechelen... Ranzige details hoef ik niet te weten.
Op donderdag 13 maart 2003 21:55 schreef Jory het volgende:mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder
)
Ontopic:
Ik heb ze blijkbaar eens betrapt in een vakantiehuisje toen ik 3 was. Weet er niks meer van. Ik bleek iets gezegd te hebben als "wat zijn jullie nou aan het doen?" en mijn moeder (de schat) antwoordde: "Ik ben pappa een pleister aan het opplakken."
LOL, heb ik allemaal gelukkig nooit hoeven meemaken, ik slaap gelukkig aan de andere kant van het huisquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef dafjedaf het volgende:
*zucht* ouders die sex hebben is bah. Ik sliep als kind standaard met watjes in mn oren, maar dat hielp niet echt. Toen ik ouder werd ben ik er meerdere keren echt heel boos over geworden, de nacht voor mn wiskunde examen (wat om 0900 was) gingen ze tot half 4 door, constant gegiechel en gezoem van weet ik wat voor vibrators en toestanden... Toen heb ik na drie keer aankloppen, schreeuwen en op hun mobiel bellen de deur ingetrapt en een enorme rel gestart. Zo.![]()
Persoonlijk vind ik speelgoed vinden erger dan ze op heterdaad betrappen.... YAK!!!![]()
Ik denk dat ik daar trauwmatise ervaringen aan zou overhouden. Raak je daardoor niet beschadig!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef dafjedaf het volgende:
*zucht* ouders die sex hebben is bah. Ik sliep als kind standaard met watjes in mn oren, maar dat hielp niet echt. Toen ik ouder werd ben ik er meerdere keren echt heel boos over geworden, de nacht voor mn wiskunde examen (wat om 0900 was) gingen ze tot half 4 door, constant gegiechel en gezoem van weet ik wat voor vibrators en toestanden... Toen heb ik na drie keer aankloppen, schreeuwen en op hun mobiel bellen de deur ingetrapt en een enorme rel gestart. Zo.![]()
Persoonlijk vind ik speelgoed vinden erger dan ze op heterdaad betrappen.... YAK!!!![]()
Ik heb het wel op DVDquote:Op maandag 5 april 2004 15:00 schreef Fool het volgende:
* Mental picture...
Aaargh!
Gelukkig nog nooit gezien... wil ik graag zo houden!
Het kan nog erger: je eigen schoonouders betrappen, dat beeld wil je al helemaal niet zien.quote:Op donderdag 13 maart 2003 18:35 schreef Mysterygirl het volgende:
Ben zelf ook wel eens betrapt door mijn schoonmoeder, das nog veel erger
MIJN GOD. wat erg.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef Ivatje het volgende:
Ik vraag vaak mijn moeder of ze "het" nog steeds doen en zij zegt altijd "Natuurlijk"![]()
![]()
Ik heb ook een keertje gevraagd of ze ooit anaale sex hebben gedaan en mijn moeder zei "ja"![]()
Mijn moeder is open van dat betreff en ik ben nieuwskeurig en ik vraag altijd te veel...![]()
Toen ik iets kleiner was heb ik een keertje een grote witte vibratorin de kast gevonden. Toen wist ik niet dat dat een vibrator was.
Ik vroeg mijn moeder wat dat was en zij zei dat voor massage is
![]()
Toen vond ik dat leuk en heb de hele dag mijn armen en benen gemasseerd, maar mijn vader en moeder wilde niet zeggen dat ik ermee moest ophouden...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |