quote:Nee, hij is nog niet uit... Hij komt ergens in de herfst uit, er is iig nog geen exacte releasedate...
Op maandag 7 juli 2003 11:47 schreef Atreidez het volgende:
Is er een releasedate bekend voor Rush Hour? Of is ie al uit?
IK heb hem nu eindelijk, toen der tijd computer+ budget probleme nen ik wa s hem helemaal vergeten wel lollig
quote:Aan het begin heb je nog geen commercial nodig, maak eerst een industriezone met een redelijk lange weg naar de residential zone, zodat de Dirty Industry kan groeien, en er mensen komen wonen. Als de weg druk wordt en je commercial 'demand' krijgt kan je erlangs commercial zones maken. Succes!
Op donderdag 10 juli 2003 20:08 schreef HomerJ het volgende:
Mijn commercial zone loopt niet, het blijft blauw, en ik krijg ook geen streepje van die 3 hoe kant dit?
quote:Anders lees ff de voorgaande topics ff door
Op donderdag 10 juli 2003 20:08 schreef HomerJ het volgende:
Mijn commercial zone loopt niet, het blijft blauw, en ik krijg ook geen streepje van die 3 hoe kant dit?
quote:Doe geen moeite.
Op maandag 14 juli 2003 08:19 schreef Dixidito het volgende:
Iemand een idee hoe je je eigen mp3's in Simcity kan importeren? Ik zag namelijk bij de eerste keer spelen dat dat kon, maar nu kan ik "eigen muziek" niet meer aanklikken. Ik heb al geprobeerd bij Radio\Stations een eigen mapje te maken, maar ook dat werkte niet
Het kán wel, het is me ook meerdere malen gelukt, maar even zovele keren lukte het niet. Het is me een raadsel waarom je de ene keer wel je eigen mp3's hoort en een andere keer niet. Ik heb het na een tijdje maar opgegeven.
De oplossing is heel simpel: de in-game muziek uitzetten en gewoon Winamp mee laten draaien, klaar!
quote:Ik ben er al achter... gewoon in deze directory zetten:
Op maandag 14 juli 2003 09:55 schreef Frollo het volgende:
Doe geen moeite.Het kán wel, het is me ook meerdere malen gelukt, maar even zovele keren lukte het niet. Het is me een raadsel waarom je de ene keer wel je eigen mp3's hoort en een andere keer niet. Ik heb het na een tijdje maar opgegeven.
De oplossing is heel simpel: de in-game muziek uitzetten en gewoon Winamp mee laten draaien, klaar!
Program Files\Maxis\SimCity 4\Radio\Stations\Mayor\Music
En dan kun je in Simcity alle muziek van Simcity zelf uitvinken en vervolgens "Eigen muziek" aanvinken. Dan speelt ie je eigen muziek af. Stukken beter dan die muziek die bij het spel zit
quote:fall 2003, dus nog ff geduld
Op woensdag 16 juli 2003 12:55 schreef Dixidito het volgende:
Wanneer komt Rush Hour uit? Of is ie al uit? Ik zie hem nergens te koop staan namelijk.
quote:Om hier nog ff op terug te komen:
Op donderdag 3 juli 2003 17:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
denk het niet. Heb nog nooit in NY een ave gezien met bomen in het midden... Een avenue is gewoon een breede weg (4 lanes):
Tip iemand?
quote:Heb je Rush Hour al dan?
Op woensdag 30 juli 2003 00:00 schreef Bastard het volgende:
Wat is nou DE gouden tip om te beginnen?
Kheb in een paar uur tijd zwarte huizen ( ?? ), schulden, en energietekort..Tip iemand?
quote:Hij heeft het over de gewone SimCity 4
Op woensdag 30 juli 2003 11:10 schreef Frollo het volgende:[..]
Heb je Rush Hour al dan?
quote:SC is gelukkig geen modespel. Over een jaar zal ik het nog spelen, al dan niet met uitbreidingssets.
Op woensdag 30 juli 2003 22:17 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig spelen een hoop mensen dit spel nog.
Dat kan je van de huidige generatie merchandising-games, gebaseerd op de <willekeurige 3D>engine, niet zeggen.
quote:Helemaal gelijk
Op woensdag 30 juli 2003 22:23 schreef K3 het volgende:[..]
SC is gelukkig geen modespel. Over een jaar zal ik het nog spelen, al dan niet met uitbreidingssets.
Dat kan je van de huidige generatie merchandising-games, gebaseerd op de <willekeurige 3D>engine, niet zeggen.
Kan je simcity 4000 ook over een netwerk spelen dat je buursteden van mekaar bent ofzo
Want ik lees wel over de stad van die en buurstad van die en weet ik veel wat.
Ik hoop van wel misschien dat ik m dan nog aanschaf
quote:Je bouwt je eigen buursteden
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ik had een vraagje:
Kan je simcity 4000 ook over een netwerk spelen dat je buursteden van mekaar bent ofzoWant ik lees wel over de stad van die en buurstad van die en weet ik veel wat.
Ik hoop van wel misschien dat ik m dan nog aanschaf
Ik heb nu zo'n dikke 50.000 tevreden mensen wonen, maar heb een ontzettende vraag naar hi-tech industrie ofzo (Grote gele balk helemaal rechts.) Ik heb de belasting er voor lager staan als voor de andere om het aantrekkelijk te maken maar er is niemand die dat bouwt ofzo. Hoe kom ik er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |