quote:Neato!
Op donderdag 26 juni 2003 09:22 schreef Frggl het volgende:
Mijn eerste creatie, het Wimbledon-stadion (Minor League Stadium mod):
quote:Net de Banlieu-stations in Parijs.
quote:kan je ook het wtc bouwen? Ben namelijk samen met een vriend begonnen om NYC na te maken. We hebben een hele eigen map zitten maken. Eerst hebben de omtrek van Inet gedownen en daarna helemaal in PS bewerkt. Dus het landschapje hebben maar we zitten nu nog te wachten op rushhour met de wide ave's van new york en op een wtc gebouw
Op donderdag 26 juni 2003 09:22 schreef Frggl het volgende:
De Lot Editor is nu uit (als je geregistreerd hebt te downloaden op simcity.ea.com) waarmee je zelf 'lots' kan ontwerpen.Mijn eerste creatie, het Wimbledon-stadion (Minor League Stadium mod):
quote:Het WTC kan met de lot editor niet gemaakt worden, het is namelijk geen Architect Tool waar je gebouwen mee kan ontwerpen, je kan alleen de indeling van zogenaamde 'lots' wijzigen met bepaalde (onderdelen van) bestaande gebouwen en andere 'props'. De avenues kan je wel zelf maken, door gewoon de open grass area-tile te editen, hier op zetten wat je wilt en daarna die lots gewoon tussen twee wegen in te plaatsen.
Op donderdag 26 juni 2003 22:02 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
kan je ook het wtc bouwen? Ben namelijk samen met een vriend begonnen om NYC na te maken. We hebben een hele eigen map zitten maken. Eerst hebben de omtrek van Inet gedownen en daarna helemaal in PS bewerkt. Dus het landschapje hebben maar we zitten nu nog te wachten op rushhour met de wide ave's van new york en op een wtc gebouw
Er is wel al iemand bezig met een model van het WTC, die misschien in de nabije toekomst als landmark beschikbaar gemaakt kan worden (meer info hier)
En hier misschien een mooi voorbeeld, iemand die New York op een mooie en realistische manier heeft nagebouwd.
quote:Shit gek dat is ontzettend goed gelukt om New York City na te bouwen, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig
Op zondag 29 juni 2003 17:39 schreef Frggl het volgende:[..]
En hier misschien een mooi voorbeeld, iemand die New York op een mooie en realistische manier heeft nagebouwd.
Ik ga vast beginnen
quote:Met zo'n klein dorp als het mijne heeft SC4 helaas niet genoeg details om het realistisch na te maken. Maar ik kom aardig in de buurt...
Op maandag 30 juni 2003 13:44 schreef Dezz het volgende:
Is het geen leuk idee dat iedereen probeert z'n eigen stad of dorp na te bouwenIk ga vast beginnen
quote:thnx. Die kerel heeft NYC mooi nagebouwd. Ik vind alleen die map van Forkboy ofzo zo lelijk. Ik heb ook dan me eigen map gemaakt van NYC (map gedownload bij mta.com).
Op zondag 29 juni 2003 17:39 schreef Frggl het volgende:[..]
Het WTC kan met de lot editor niet gemaakt worden, het is namelijk geen Architect Tool waar je gebouwen mee kan ontwerpen, je kan alleen de indeling van zogenaamde 'lots' wijzigen met bepaalde (onderdelen van) bestaande gebouwen en andere 'props'. De avenues kan je wel zelf maken, door gewoon de open grass area-tile te editen, hier op zetten wat je wilt en daarna die lots gewoon tussen twee wegen in te plaatsen.
Er is wel al iemand bezig met een model van het WTC, die misschien in de nabije toekomst als landmark beschikbaar gemaakt kan worden (meer info hier)
quote:Die map van Forkboy ziet er toch super goed uit!
Op maandag 30 juni 2003 20:30 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
thnx. Die kerel heeft NYC mooi nagebouwd. Ik vind alleen die map van Forkboy ofzo zo lelijk. Ik heb ook dan me eigen map gemaakt van NYC (map gedownload bij mta.com).
quote:Shame on you
Op dinsdag 1 juli 2003 12:37 schreef HomerJ het volgende:
IK heb het spel nog steeds niet gespeeld
quote:ik vind hem niet mooi afgewerkt. Als je bijv. kijkt bij die kerel die NYC had nagebouwd dan zie je allemaal bulten in de zee. De kust lijn is niet mooi smooth afgewerkt.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:49 schreef Dezz het volgende:[..]
Die map van Forkboy ziet er toch super goed uit!
Vooral de bruggen vind ik erg vet, wat afwisseling is echt nodig, al die dingen zien er nu hetzelfde uit. Ook de space-shuttle en de ufo zijn natuurlijk gaaf, en het vliegen met de heli lijkt me ook leuk. Het schijnt zelfs dat je er criminelen mee door de stad kan achtervolgen
quote:Ja in je heli kan je criminelen achter na zitten of met je politie auto. Maar ik wil een screenshot zien van de avenues die ook in rushhour komen.
Op woensdag 2 juli 2003 02:37 schreef Frggl het volgende:
Nieuwe rush-hour screenshots:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Vooral de bruggen vind ik erg vet, wat afwisseling is echt nodig, al die dingen zien er nu hetzelfde uit. Ook de space-shuttle en de ufo zijn natuurlijk gaaf, en het vliegen met de heli lijkt me ook leuk. Het schijnt zelfs dat je er criminelen mee door de stad kan achtervolgen
quote:Die is er al lang hoor, een van de eerste shots:
Op woensdag 2 juli 2003 19:23 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Maar ik wil een screenshot zien van de avenues die ook in rushhour komen.
Links in beeld ...
quote:ja weet je zeker dat dat een ave is? Het kan ook gewoon een elevated highway zijn die over loopt in streets...
Op woensdag 2 juli 2003 20:12 schreef Frggl het volgende:[..]
Die is er al lang hoor, een van de eerste shots:
Links in beeld ...
quote:bedoel je die twee wegen met die bomen er tussen of die weg met 4 lanes? Want van die twee wegen met de bomen er tussen weet ik zeker dat het geen ave is.
Op donderdag 3 juli 2003 13:33 schreef Dezz het volgende:
Dat is zeker een avenue
quote:Er staan hekjes om de bomen. Als je tussen twee wegen een stuk open laat en met bomen beplant, krijg je nog steeds geen hekjes, dus het zal toch wel een ave zijn.
Op donderdag 3 juli 2003 17:02 schreef The.PhantoM het volgende:
bedoel je die twee wegen met die bomen er tussen of die weg met 4 lanes? Want van die twee wegen met de bomen er tussen weet ik zeker dat het geen ave is.
Er zit veel werk in om zo'n hele map te maken en ook nog eens allemaal bergen toe te voegen en de kust smooth maken. Maar ik ben nooit tevreden... Ben nu weer bezig met een nieuwe region waarbij ik het land toch iets hoger maak en waarbij ik manhattan wat langer maak. Want de afmetingen kloppen niet van Manhattan (zie screenshot). Manhattan is 3,3 km breed en ongeveer 20 km lang. Om de screenshot is ie ongeveer 3 km breed en 11 km lang. Dus ik ben weer bezig met een nieuwe ... Ja ik ben een mierenneuker
.
Bij de nieuwe map zullen Brooklyn, Staten Island het zelfde blijven qua vorm. The Bronx moet ik een beetje aanpassen en Queens ook. Manhattan heb ik totaal vernieuwd. Het hele totaal is nog groter geworden... Ik moet nu nog het water doen en de bergen toevoegen en eventueel de kustlijn smooth maken.
Als iemand interessen heeft in de oude map (zie screenshots hierboven) dan wil ik hem wel online zetten...
quote:denk het niet. Heb nog nooit in NY een ave gezien met bomen in het midden... Een avenue is gewoon een breede weg (4 lanes):
Op donderdag 3 juli 2003 17:06 schreef Frollo het volgende:[..]
Er staan hekjes om de bomen. Als je tussen twee wegen een stuk open laat en met bomen beplant, krijg je nog steeds geen hekjes, dus het zal toch wel een ave zijn.
quote:Je kan een hele goede NY region ook hier downloaden ipv zelf helemaal te maken
Op donderdag 3 juli 2003 17:12 schreef The.PhantoM het volgende:
Hier trouwens twee screenies van mijn NYC region.Er zit veel werk in om zo'n hele map te maken en ook nog eens allemaal bergen toe te voegen en de kust smooth maken. Maar ik ben nooit tevreden... Ben nu weer bezig met een nieuwe region waarbij ik het land toch iets hoger maak en waarbij ik manhattan wat langer maak. Want de afmetingen kloppen niet van Manhattan (zie screenshot). Manhattan is 3,3 km breed en ongeveer 20 km lang. Om de screenshot is ie ongeveer 3 km breed en 11 km lang. Dus ik ben weer bezig met een nieuwe
... Ja ik ben een mierenneuker
.
Bij de nieuwe map zullen Brooklyn, Staten Island het zelfde blijven qua vorm. The Bronx moet ik een beetje aanpassen en Queens ook. Manhattan heb ik totaal vernieuwd. Het hele totaal is nog groter geworden... Ik moet nu nog het water doen en de bergen toevoegen en eventueel de kustlijn smooth maken.
Als iemand interessen heeft in de oude map (zie screenshots hierboven) dan wil ik hem wel online zetten...
quote:als je even omhoog scrollt dan zie je waarom ik mijn eigen region heb gemaakt
Op zondag 6 juli 2003 20:31 schreef Rellehenk het volgende:[..]
Je kan een hele goede NY region ook hier downloaden ipv zelf helemaal te maken
http://www.rebel13.com/SimCity/Home.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |