abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2003 @ 11:48:38 #151
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_10089153
kan iemand die terrain generator van maxis ff online zetten. Ik heb namelijk simcity 4 geregistreerd op simcity.com maar ik heb daarna geen emailtje meer ontvangen om me account te activeren. Dus nu zit ik met een probleem. Ik kan niet opnieuw simcity 4 registreren omdat ik dan de melding krijg dat mijn serial number al in gebruik is of ongeldig. Ongeldig is ie zeker niet. (Nieuw uit de winkel)...

Please help

Of weet iemand waar een een goede New york city map kan downloaden. Niet zoals de orginelen en ook niet die van Forkboy2's.

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_10164847
Ik heb nou een redelijk goed lopende stad, en ineens vanuit het niets zitten ze allemaal zonder werk iemand enig idee hoe dat komt?

En heeft iemand een spoorlijn die ook gebruikt wordt? Bij mij gebruiken ze hem helemaal NIET het kan toch nooit erger zijn als de ns?

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene post is even lang
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:10:15 #153
27074 Dezz
The Dog
pi_10165729
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 19:38 schreef veertje_nl het volgende:
Ik heb nou een redelijk goed lopende stad, en ineens vanuit het niets zitten ze allemaal zonder werk iemand enig idee hoe dat komt?

En heeft iemand een spoorlijn die ook gebruikt wordt? Bij mij gebruiken ze hem helemaal NIET het kan toch nooit erger zijn als de ns?

Bij mij heb ik een paar stations en m'n station in het centrum van de stad is het drukste paar honderd gebruikers per dag
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10216032
quote:
te veel inwoners - te weinig werk => werkloosheid
je kan dat oplossen door meer van die blauwe dingen te bouwen en meer industrie hopelijk beetje geholpen
Nee ik ben geen 14
pi_10216095
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:36 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

te veel inwoners - te weinig werk => werkloosheid
je kan dat oplossen door meer van die blauwe dingen te bouwen en meer industrie hopelijk beetje geholpen

ik veronderstel dat er werd gezocht naar een iets geavanceerdere oplossing, denk je niet?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_10216191
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:39 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik veronderstel dat er werd gezocht naar een iets geavanceerdere oplossing, denk je niet?

Ja, want alles zit al vol, werkt het bijvoorbeeld ook als je in de stad naast de werkeloze stad veel industrieen/comercie bouwt?
pi_10220148
[topicplak]
Ik ben onlangs in Amerika geweest en heb daar toen Simcity 4 gekocht, die is dus in het Engels! Is er nu ook een patch beschikbaar die hem hem in het Nederlands kan omtoveren?
Alvast bedankt!

U kunt ook mailen: flipjesonneveldt@hotmail.com.

!! En geen warez request maar een doodnormale vraag !!
[/topicplak]

Werd nog aanbevolen ook hier te posten maar goed als iemand het weet!

Trouwens, waarom duurt het zo onwijs lang voordat de blauwe vakjes (commercieel) gaan bouwen cq groeien? En als ze dan in het commerciele gebied iets beginnen te bouwen, is het uitgebrand?

pi_10220248
quote:
Kan door het opleidingsniveau komen (het aanbod van banen dat er niet op aansluit).
Structureel te weinig van een soort industrie (sluit aan bij bovenstaande reden).
Inwoners uit buursteden die ineens massaal de banen inpikken.
123
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:54:25 #159
40339 Justus
Dat was ik niet!
pi_10265401
Ik weet niet hoe active dit topic nog is is, maar voor de liefhebbers is hier mijn interpertatie van Nerdeland voor simcity
Je zult zelf de map even moeten 'compilen', ik had niet genoeg ruimte op de hele map te posten, dus vandaar alleen de Bitmap

als je problemen hebt met je stad, kijk eens op Simcity4.nl

Women... can't live with 'em.... - Norm -
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:27:38 #160
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10267327
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:54 schreef Justus het volgende:
Ik weet niet hoe active dit topic nog is is, maar voor de liefhebbers is hier mijn interpertatie van Nerdeland voor simcity
Oeh, ziet er netjes uit!
pi_10270340
Damn, de harde kern komt hier nog steeds.. Me stad staat al 2 mnd op pauze
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:45:41 #162
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10270556
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:37 schreef Atreidez het volgende:
Damn, de harde kern komt hier nog steeds.. Me stad staat al 2 mnd op pauze
Ik vind het ook leuk om dit topic in de gaten te houden, maar zelf spelen doe ik al tijden niet meer.
't Is gewoon dat... tja... zó geweldig is het spel nou ook weer niet. Nadat de verbazing over de zeer mooie graphics is weggetrokken en je de meeste gebouwtjes wel een keer gezien hebt, ontdek je dat je toch steeds hetzelfde aan het doen bent, alleen op steeds grotere schaal naarmate het aantal inwoners toeneemt.
Voor mij is SC4 slechts een paar weken leuk gebleven.
pi_10270790
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:45 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk om dit topic in de gaten te houden, maar zelf spelen doe ik al tijden niet meer.
't Is gewoon dat... tja... zó geweldig is het spel nou ook weer niet. Nadat de verbazing over de zeer mooie graphics is weggetrokken en je de meeste gebouwtjes wel een keer gezien hebt, ontdek je dat je toch steeds hetzelfde aan het doen bent, alleen op steeds grotere schaal naarmate het aantal inwoners toeneemt.
Voor mij is SC4 slechts een paar weken leuk gebleven.

Hoi Frollo

Ja dat ook, en me verbouwing

Maar het is idd zo dat het spel bestaat uit steeds meer van hetzelfde op grotere schaal. Ik zal me stad zeker wel bewaren en mee verder gaan als ik weer zin heb om doelloos een halve dag (of nacht) te clicken maar voorlopig zit ik nog even aan de Blitzkrieg

pi_10271339
Ik heb het in de vakantie weer even opgepakt dus, maar na 5 dagen spelen heb je het toch wel weer even gezien voor een tijdje volgende keer weer verder
pi_10271492
ik heb straks weer 'lang weekend' (twee dagen thuiswerken ), dus dan ga ik wel weer verder met SC4. Ben nu bezig met een eigen region aan het bouwen, maar die is nog niet af. Af en toe speel ik een stad in die region (zijn er nu 2, plus een dorpje dat bij een brug ligt).
123
  vrijdag 9 mei 2003 @ 12:12:50 #166
27074 Dezz
The Dog
pi_10316441
Speel nog iedere dag en onze region heeft nu 280.000 inwoners
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10374281
Er komt een Add-On!

http://www.tothegame.com/article.asp?id=244

quote:
SimCity 4 Rush Hour (PC) Info

Electronic Arts today announced that the first expansion pack for SimCity(TM) 4, SimCity 4 Rush Hour Expansion Pack* is in development at the company's Walnut Creek-based Maxis(TM) studio. SimCity is on the move in SimCity 4 Rush Hour. Players will now have the ultimate level of control over their city's transportation network by completely taking charge of roads, rail, air, waterways, and even vehicles. SimCity 4 Rush Hour will make its debut to industry insiders on May 13th at the Electronic Entertainment Exposition in Los Angeles and is scheduled to ship in fall 2003.

Posted 07-May-2003

"Transportation is the pulsing life-blood of every city and is the number one requested area to expand upon among SimCity 4 fans," said Lucy Bradshaw, vice president and executive producer of the game at EA's Maxis studio. "Players will experience the thrill and power of creating and controlling the ultimate transportation utopia in SimCity 4 Rush Hour."

Players will put their Sims on the road to happiness as they take control of their city's transportation. Players can accelerate their Sims on their way to work or play with a wide variety of new transportation options. They can create the elevated train networks of Boston, the wide avenues of New York, or the winding one-way streets of San Francisco. Players also will be able to develop a seamless mass-transit system including rail, subway, or even a scenic ferry service that connects to a greater regional travel network. With all-new problem-solving maps and tracking tools, players will be able to see the pulsing flow of traffic, map out the most efficient routes, and quickly get Sims from one city to another.

For the first time, players will take charge of vehicles in their cities. Is the fire department stuck in traffic on its way to a four-alarm fire? Players will take direct control of the "hook and ladder" and pursue the quickest route to the blazing inferno. Players will also solve missions such as catching car-jackers and thwarting bank robbers to earn reward buildings and other vehicles. As players gain traction by fixing transportation problems and solving missions, they will watch their mayor approval rating soar and their Sim population grow! They will also be able to put their Sims on the move in new cars, ferries, helicopters, and zeppelins.

New to SimCity 4 Rush Hour are a variety of new bridge options and the ability to create a city based on a modern European building set. Players will also be able to add popular structures to their cities such as historic train stations, classic Americana road marks, or European tourist attractions. They can make their final mark as mayor and personalize their city by labeling street names, mountains, neighborhoods, and points of interest.

True to the SimCity series, the expansion pack will also feature new disasters. Car accidents and train derailments can wreak havoc throughout the city and snarl traffic. Players may test their nerve and stop a car at the intersection of a rail road and watch what happens next. Players also will be able to start a UFO alien invasion and watch the abduction of Sims, the destruction of buildings, and the creation of crop circles. Others may want to take control of their own flying saucer and create mayhem. Players can now put their foot on the gas and get their Sims on the go in SimCity 4 with SimCity 4 Rush Hour.

*SimCity 4 Rush Hour Expansion Pack requires SimCity 4 to play.

pi_10374370
Hoop leuks te zien! Vooral die snelweg -> gewone weg, zonder die stomme ramps is een vooruitgang. Ook verhoogde spoorlijnen en naam herkenning. Ze waren er denk ik wel over uit dat het op een gegeven moment erg onoverzichtelijk werd

Ik krijg spontaan weer nieuwe motivatie om te gaan spelen

pi_10375792
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:18 schreef Atreidez het volgende:

Ik ook! Ga het denk ik binnenkort maar weer eens installeren. Dan ben ik er weer op uitgekeken tegen de tijd dat de add-on komt.
And there was much rejoicing.
pi_10392352
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Hoop leuks te zien! Vooral die snelweg -> gewone weg, zonder die stomme ramps is een vooruitgang. Ook verhoogde spoorlijnen en naam herkenning. Ze waren er denk ik wel over uit dat het op een gegeven moment erg onoverzichtelijk werd

Het einde v/e snelweg is me altijd al een irritatiegeweest vanaf het moment dat snelwegen geintroduceerd werden.
In het expansion-pack ook (voor degenen die niet zomaar een lap quote willen lezen):
Avenues a la New York, eenrichtingswegen, verhoogde spoorbanen en zelfs een veerbootdienst!

Meer integratie van de transportdiensten in de regio, dat mocht ook wel .
123
pi_11264814
Ik wil dit spel graag kopen, maar is het dat waard met een 1ghz pc met 384mb ram en een 32mb videokaart?

PS: Ik weet dat ie al maanden uit is maarja, verder zijn er weinig leuke spellen die ik nog niet heb. En ik wil ff wat anders.

pi_11266503
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 11:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil dit spel graag kopen, maar is het dat waard met een 1ghz pc met 384mb ram en een 32mb videokaart?

PS: Ik weet dat ie al maanden uit is maarja, verder zijn er weinig leuke spellen die ik nog niet heb. En ik wil ff wat anders.

Ja hoor, met zo'n systeem is het goed te spelen. Je kan misschien niet alle (grafische) opties aanzetten, maar het is zeker goed speelbaar.
And there was much rejoicing.
pi_11266552
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 13:00 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ja hoor, met zo'n systeem is het goed te spelen. Je kan misschien niet alle (grafische) opties aanzetten, maar het is zeker goed speelbaar.

Dat is voor mij al genoeg, en ik zag dat er nu toch een patch uit is die de performance beter moet maken. Maar voor ik hem daadwerkelijk koop ga ik eerst nog ff rondsnuffelen voor wat reviews.
  donderdag 26 juni 2003 @ 09:22:18 #174
24964 Frggl
»» »»
pi_11384921
De Lot Editor is nu uit (als je geregistreerd hebt te downloaden op simcity.ea.com) waarmee je zelf 'lots' kan ontwerpen.

Mijn eerste creatie, het Wimbledon-stadion (Minor League Stadium mod):

pi_11385161
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 09:22 schreef Frggl het volgende:
De Lot Editor is nu uit (als je geregistreerd hebt te downloaden op simcity.ea.com) waarmee je zelf 'lots' kan ontwerpen.

Mijn eerste creatie, het Wimbledon-stadion (Minor League Stadium mod):

[afbeelding]

Vet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')