Een bushalte naast of tegenover een station bouwen wil ook nog wel eens helpen. Kunnen ze het eerste stukkie met de bus en daarna op de trein.
En hoeveel bushaltes plaatsen jullie? (ik redelijk wat, maar dan zeurt mijn adviseur steeds dat ze niet worden gebruikt en ik heb ze toch echt naast van die rode wegen geplaatst)
Oh, enige goederenstation dat met fatsoen wordt gebruikt is die van de industrie naar de rand van de kaart (andere stad).
Verder moet je weten dat je Sims bereid zijn om 6 tot 8 vakjes te lopen. Je kunt je bushaltes dus 12 tot 16 vakjes uit elkaar zetten voor een optimaal gebruik.
Zet je ze dichter bij elkaar, dan wordt de spreiding natuurlijk dunner, en dan krijg je inderdaad gezeur dat ze niet worden gebruikt. Al staat het je uiteraard vrij om je daar niets van aan te trekken
Metro moet je pas aan denken bij enkele tienduizenden inwoners.
quote:Dank je
Op donderdag 27 maart 2003 11:22 schreef Frollo het volgende:
www.sc4ever.com en dan naar Interact > Discussion gaan. Vinnik zelf een erg fijn forum
Anders moet ik maar wat anders verzinnen om me nog 2 uurtjes te vermaken.
Toch irritant dat ik mijn oude stad niet kan laden zeg
Volgende keer beter
Wat ik trouwens mega-irritant vind is dat als je je stad mooier wilt maken omdat je daar op zich het geld wel voor hebt, je dan maandelijks ook weer veel meer geld kwijt bent (parkjes, mooie bezienswaardigheden, etc etc). Is er nou niets dat 1x heel duur is en daarna niets meer kost?
Cemeteries en House of Worship zijn dingen waar mensen heel graag naast wonen maar die geen onderhoudskosten hebben.
Ik heb een paar ton op de bank staan, maar een zeer krap budget (net meer inkomsten dan uitgaven). Ik kan op zich wel erg dure dingen kopen, maar ik kan ze niet onderhouden.
quote:Als je te weinig geld overhoudt, moet je toch echt meer inwoners krijgen voordat je ze kunt verwennen. Meer zoneren dus, of in een hogere density.
Op donderdag 27 maart 2003 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar die zijn gratis!Ik heb een paar ton op de bank staan, maar een zeer krap budget (net meer inkomsten dan uitgaven). Ik kan op zich wel erg dure dingen kopen, maar ik kan ze niet onderhouden.
quote:Nee, budget gaat terug naar 1 ton helaas.
Op donderdag 27 maart 2003 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je je hele stad wegvaagt (met die mooie sterretjes etc.) gaat je budget dan weer naar 1 ton voor dat gebied of hou je je oude budget? (overnieuw beginnen met een paar ton lijkt me ook wel leuk)
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:50 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is sc 4 origneel?
quote:excuses voor het er zo lang over doen om te antwoorden. cdtje idd origineel, en patch deroverheen. werkte nog steeds niet. toen maar extra geheugen derin gedaan (was ik toch wel van plan), opnieuw geinstalleerd en *tada* toen werkte het opeens wel. geheugen was trouwens 128 mb en is nu 256 mb. wat er op de verpakking staat (minimum requirement is 126 mb ram) klopte dus (in mijn geval) niet!
Op dinsdag 25 maart 2003 21:41 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Ik neem aan dat je hem gepatcht hebt...
Probeer eens wat programma's/processen af te sluiten in taakbeheer, ik weet niet wat je er allemaal op hebt staan.
Misschien is er een programma geladen dat aan het etteren is en er voor zorgt dat sc4 niet opstart... Ik heb dat wel eens met andere programma's gehad (ik draai ook win2k), misschien is dat hier ook wel het geval...
quote:Zo heb ik het gedaan: zorgen dat er meer afval eruit gaat dan erin komt, oftewel een vuilverbrander plaatsen en/of je troep aan een buurstad verkopen.
Op zondag 6 april 2003 21:02 schreef Quintony het volgende:
Ik vroeg me af of iemand een idee heeft hoe ik landfills kan verwijderen? Ik heb een stadje van 17.000 mensen op zo'n klein kaartje en ik ben de industrie eruit aan het kicken, maar ik krijg de landfills niet weg.
quote:Nope
Op maandag 7 april 2003 10:09 schreef Frollo het volgende:[..]
En zo schijnt het ook te kunnen: de weg naar de landfill weghalen, dan is ie binnen een paar jaar leeg en kun je 'm dezonen.
En ben weer net met een nieuwe stad begonnen gaat goed
quote:Och, dit topic is wel vaker dood geweest maar er blijft toch altijd wel gepost worden.
Op woensdag 9 april 2003 16:01 schreef Quintony het volgende:
is er nog iemand die dit spelletje speelt? of is iedereen er nu op uitgekeken?
quote:
Op woensdag 9 april 2003 16:01 schreef Quintony het volgende:
is er nog iemand die dit spelletje speelt? of is iedereen er nu op uitgekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |