wat staat me te wachten, of kan ik de dokter om een ander (paarden)middel vragen?
hoe ben jij van je acne afgekomen?
werkt als de tierelier
quote:op mijn leeftijd krijg je ook temaken met de dames enzo, en toch is het niet leuk zoiets in je gezicht te hebben.
Op vrijdag 7 maart 2003 13:00 schreef Tha.Gnome het volgende:
Niet wassen met zeep enzo.En ja, het hoort gewoon bij je leeftijd.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:59 schreef P.bertens het volgende:
je eerste ochtendurine over je gezicht smerenwerkt als de tierelier
quote:ik eet uit voorzorg zo min mogelijk chocolade
Op vrijdag 7 maart 2003 13:03 schreef Lucille het volgende:
Kan allerlei oorzaken hebben. Pubertijd bijvoorbeeld. Dan gaat het vanzelf wel weg (maar latijd later dan dat je wilt). Verder is vet voedsel natuurlijk een mogelijke oorzaak. En sommige mensen reageren heftig op chocolade en krijgen dan puistjes. Verder is er weinig aan te doen, behalve inderdaad een medicijnkuur. Wat je wel kan doen is je huid goed verzorgen, zodat de acne niet ontstoken raakt.
quote:ik ben nu 30 dagen bezig (le-zen
Op vrijdag 7 maart 2003 13:09 schreef renewing het volgende:
Ik ben eraf gekomen met een zware medicijnenkuur. Ik weet niet hoelang jij al bezig bent, maar het was mijn allerlaatste redmiddel. Ik raad dit ook niet aan om bij lichte acne te gebruiken, alleen als laatste redmiddel dus. (ik was al 4 jaar aan het klooien met zalfjes, maar niets hielp)
wat voor middel was het, en waarom raadt je het me af?
verder:
-Elke ochtend en avond eerst met warm water spoelen en dan met koud water.
-Let op het vette eten!! (heel belangrijk!) (patat, chips, chocolade etc)
-Veel (vroeg, genoeg) slapen wil ook wel eens helpen.
en als je die ochtendurine smerig vind, kun je ook nog altij overstappen op een bus zoutzuur. kun je je gezicht ook mooi meee egalizeren
quote:
Door MarkyB - vrijdag 7 maart 2003 13:08--------------------------------------------------------------------------------
ik heb gehoord: niet uitknijpen, dan wordt je gezicht een maanlandschap.
quote:Toeval ? Of heeft TiGG de post van MaryB nageschreven?
Geplaatst door TiGG - vrijdag 7 maart 2003 13:08--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ooit eens gehoort dat je ze iig niet moet uitknijpen.
quote:[mod-modus]
Op vrijdag 7 maart 2003 13:12 schreef P.bertens het volgende:
owja
en als je die ochtendurine smerig vind, kun je ook nog altij overstappen op een bus zoutzuur. kun je je gezicht ook mooi meee egalizeren
opzouten en alleen met normale serieuze antwoorden komen!
[/mod-modus]
quote:Als je nog maar 30 dagen bezig bent, laat dan maar hangen. De kuur was erg zwaar en was op dokters advies. Er zaten veel risico's aan verbonden. Niets voor jou dus, aangezien je nog maar kort bezig bent en waarschijnlijk niet teveel last hebt van acne.
Op vrijdag 7 maart 2003 13:11 schreef Devils_Child het volgende:[..]
ik ben nu 30 dagen bezig
wat voor middel was het, en waarom raadt je het me af?
quote:wat was er zwaar aan die kuur, gaat je huid naar de kote? is het een slikkuur die je lichaam kapot maakt?
Op vrijdag 7 maart 2003 13:15 schreef renewing het volgende:[..]
Als je nog maar 30 dagen bezig bent, laat dan maar hangen. De kuur was erg zwaar en was op dokters advies. Er zaten veel risico's aan verbonden. Niets voor jou dus, aangezien je nog maar kort bezig bent en waarschijnlijk niet teveel last hebt van acne.
ik wil er graag vanaf komen, maarja, dat lukt niet zomaar.
quote:Ik vermoed dat je het over Roaccutane hebt.. Is inderdaad een heel erg drastisch geneesmiddel dat veel risico's inhoudt, en enkel bij de ergste gevallen wordt voorgeschreven.
Op vrijdag 7 maart 2003 13:15 schreef renewing het volgende:[..]
Als je nog maar 30 dagen bezig bent, laat dan maar hangen. De kuur was erg zwaar en was op dokters advies. Er zaten veel risico's aan verbonden. Niets voor jou dus, aangezien je nog maar kort bezig bent en waarschijnlijk niet teveel last hebt van acne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |