abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8932029
ik heb er last van, ben 30 dagen geleden uiteindelijk naar meneer huisarts geweest, en daar heb ik een kuur Zineryt meegekregen. deze heb ik nu helemaal afgemaakt, zonder resultaat.
dadelijk ga ik weer naar de huisarts om dit resultaat te laten zien.

wat staat me te wachten, of kan ik de dokter om een ander (paarden)middel vragen?

hoe ben jij van je acne afgekomen?

Made by Satan®________________En opeens kreeg ik een helder moment
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:59:47 #2
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_8932075
je eerste ochtendurine over je gezicht smeren

werkt als de tierelier

trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_8932091
Niet wassen met zeep enzo.

En ja, het hoort gewoon bij je leeftijd.

Niets.
pi_8932117
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:00 schreef Tha.Gnome het volgende:
Niet wassen met zeep enzo.

En ja, het hoort gewoon bij je leeftijd.

op mijn leeftijd krijg je ook temaken met de dames enzo, en toch is het niet leuk zoiets in je gezicht te hebben.
pi_8932122
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:59 schreef P.bertens het volgende:
je eerste ochtendurine over je gezicht smeren

werkt als de tierelier

pi_8932155
Kan allerlei oorzaken hebben. Pubertijd bijvoorbeeld. Dan gaat het vanzelf wel weg (maar latijd later dan dat je wilt). Verder is vet voedsel natuurlijk een mogelijke oorzaak. En sommige mensen reageren heftig op chocolade en krijgen dan puistjes. Verder is er weinig aan te doen, behalve inderdaad een medicijnkuur. Wat je wel kan doen is je huid goed verzorgen, zodat de acne niet ontstoken raakt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:03:30 #7
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_8932166
antibiotica is zo'n knijpflessie. Stink enorm maar helpt wel
There is no ultimate truth
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:03:56 #8
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_8932178
Er valt niet echt super veel aan te doen. Al die middelen werken niet.
Gewoon vele je gezicht wassen.
pi_8932184
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:03 schreef Lucille het volgende:
Kan allerlei oorzaken hebben. Pubertijd bijvoorbeeld. Dan gaat het vanzelf wel weg (maar latijd later dan dat je wilt). Verder is vet voedsel natuurlijk een mogelijke oorzaak. En sommige mensen reageren heftig op chocolade en krijgen dan puistjes. Verder is er weinig aan te doen, behalve inderdaad een medicijnkuur. Wat je wel kan doen is je huid goed verzorgen, zodat de acne niet ontstoken raakt.
ik eet uit voorzorg zo min mogelijk chocolade
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:05:24 #10
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8932221
Gaat vanzelf over.
M'n beste vriend had het ook en nix hielp er tegen en na mate je volwassener word verdween het bij hem, dus denk bij jou ook wel.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:07:00 #11
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_8932256
Ik kreeg altijd puistjes van varkensvlees of olijfolie...
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_8932284
ik heb gehoord: niet uitknijpen, dan wordt je gezicht een maanlandschap.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:08:58 #13
14844 TiGG
Giraffe DNA detected
pi_8932309
Ik heb ooit eens gehoort dat je ze iig niet moet uitknijpen.
Don't take everything for granted but question and educate...
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:09:54 #14
26670 renewing
Mooi vals is niet lelijk
pi_8932328
Ik ben eraf gekomen met een zware medicijnenkuur. Ik weet niet hoelang jij al bezig bent, maar het was mijn allerlaatste redmiddel. Ik raad dit ook niet aan om bij lichte acne te gebruiken, alleen als laatste redmiddel dus. (ik was al 4 jaar aan het klooien met zalfjes, maar niets hielp)
pi_8932350
Gaat vanzelf wel over... maar je kan ook naar de huidarts gaan, ik had een zalf gekregen genaam ''BENZOYLPEROXIDE HYDROGEL'' (1 keer per dag op je huid smeren) en ''ERYDERM'' (2 keer per dag deppen op je huid). Dan gaat het wel wat sneller over denk ik. En verder ook niet veel patat en chips en andere vette troep eten
pi_8932359
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:09 schreef renewing het volgende:
Ik ben eraf gekomen met een zware medicijnenkuur. Ik weet niet hoelang jij al bezig bent, maar het was mijn allerlaatste redmiddel. Ik raad dit ook niet aan om bij lichte acne te gebruiken, alleen als laatste redmiddel dus. (ik was al 4 jaar aan het klooien met zalfjes, maar niets hielp)
ik ben nu 30 dagen bezig (le-zen )

wat voor middel was het, en waarom raadt je het me af?

pi_8932360
ik heb er ook retelast van, maar ik kan je 1 tip geven, met je poten vanaf blijven, daar heb ik zelf namelijk ook nogal moeite mee, en naderhand sla ik mezelf weer voor me kop omdat het dan weer alleen maar erger is geworden.

verder:
-Elke ochtend en avond eerst met warm water spoelen en dan met koud water.
-Let op het vette eten!! (heel belangrijk!) (patat, chips, chocolade etc)
-Veel (vroeg, genoeg) slapen wil ook wel eens helpen.

vrijdag 7 maart 2003 @ 13:11:50 #18
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_8932380
Ik heb het ook een jaartje of 1\2 gehad en kwam er met een zware mediceinkuur vanaf. Maar aan de lidtekens kom je nog wat drastischer werk te doen.
"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:12:24 #19
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_8932397
owja

en als je die ochtendurine smerig vind, kun je ook nog altij overstappen op een bus zoutzuur. kun je je gezicht ook mooi meee egalizeren

trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_8932401
quote:
Door MarkyB - vrijdag 7 maart 2003 13:08

--------------------------------------------------------------------------------
ik heb gehoord: niet uitknijpen, dan wordt je gezicht een maanlandschap.

quote:
Geplaatst door TiGG - vrijdag 7 maart 2003 13:08

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ooit eens gehoort dat je ze iig niet moet uitknijpen.

Toeval ? Of heeft TiGG de post van MaryB nageschreven?
pi_8932440
ik weet zeker dat ''BENZOYLPEROXIDE HYDROGEL'' en ''ERYDERM'' goed werkt. je moet alleen uitkijken dat je niet teveel erop gaat smeren anders krijg je een droge huid (schilvertjes enzo, das helemaal klote) of je huid kan erg rood worden. ik zou toch is naar de huidarts gaan en een recept vragen. die weten er alles van.
pi_8932453
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:12 schreef P.bertens het volgende:
owja

en als je die ochtendurine smerig vind, kun je ook nog altij overstappen op een bus zoutzuur. kun je je gezicht ook mooi meee egalizeren

[mod-modus]
hey we zitten niet in onzin hoor

opzouten en alleen met normale serieuze antwoorden komen!
[/mod-modus]

vrijdag 7 maart 2003 @ 13:15:19 #23
26670 renewing
Mooi vals is niet lelijk
pi_8932455
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:11 schreef Devils_Child het volgende:

[..]

ik ben nu 30 dagen bezig

wat voor middel was het, en waarom raadt je het me af?

Als je nog maar 30 dagen bezig bent, laat dan maar hangen. De kuur was erg zwaar en was op dokters advies. Er zaten veel risico's aan verbonden. Niets voor jou dus, aangezien je nog maar kort bezig bent en waarschijnlijk niet teveel last hebt van acne.
pi_8932491
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:15 schreef renewing het volgende:

[..]

Als je nog maar 30 dagen bezig bent, laat dan maar hangen. De kuur was erg zwaar en was op dokters advies. Er zaten veel risico's aan verbonden. Niets voor jou dus, aangezien je nog maar kort bezig bent en waarschijnlijk niet teveel last hebt van acne.

wat was er zwaar aan die kuur, gaat je huid naar de kote? is het een slikkuur die je lichaam kapot maakt?

ik wil er graag vanaf komen, maarja, dat lukt niet zomaar.

pi_8932493
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:15 schreef renewing het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je het over Roaccutane hebt.. Is inderdaad een heel erg drastisch geneesmiddel dat veel risico's inhoudt, en enkel bij de ergste gevallen wordt voorgeschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')