Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.11.
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 28-12-2000 22:18]
1. Charles Mingus - "Nostalgia in Times Square"
2. Thelonius Monk - "Pannonica (live)"
3. Ornette Coleman - "Freeway Express"
4. John Coltrane - "I Want to Talk About You (live)"
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 22:22]
27-12 Resume van de vergadering door Tante Bep:
Er wordt bij de bezoekers gepolst over er animo is om Panonica open te houden en evt. suggesties hebben voor een nieuwe stek.
Het BB2 zal waarschijnlijk worden gesloten, ook als het open zou kunnen blijven is het nog maar de vraag of Panonica dan nog wel bestaansrecht zal hebben omdat de BB-loop er dan uit is.
Suggesties tot op heden voor een nieuwe stek zijn:
het Fok! Eiland Forum, sommige leden voelen zich daar niet thuis (Bep heeft zich er nog niet over uit gelaten maar laat weten niet naar het eiland toe te willen, leg dat nog wel eens uit)
Torp laat voorzichtig weten dat hij een web adresje? heeft.
Cynix oppert : Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje? Torp laat weten dit een goed plan te vinden. (Bep vind dit een heel goed idee zelfs!)
Omdat de vergadering niet was aangekondigd en iedereen halverwege binnenkomt neemt Tink het volgende besluit:
Iedereen die een idee heeft over de toekomst van deze Club, mag dat de aankomende week posten op dit prikbord. Als je geen idee hebt, maar je wil dat de Club blijft bestaan, noteer dat dan ook vooral! Als je
actie wil ondernemen, mag dat ook!
notities op het prikbord 28-12
Tinkerbell:
*Film, TV en Muziek lijkt mij de geschikste plek. In GC, Onzin en Eiland sterft m.i. de Club een droevige dood.
*Is Uitgaan & Vrije tijd een optie?
Cynix:
Stelde al eerder voor Film, TV en Muziek.
Is ook bang dat de club een zachte dood sterft op onzin en het Eiland. Op 't Onzinforum kun je drie keer per dag een nieuw deel openen als de vaste posters daar zich er mee gaan bemoeien.
Simba:
* Simba stemt tegen "eiland" en zeker tegen "onzin"
* Voorkeur 1: Club Pannonica als forum onder kopje Showbiz met (veel grotere) topics die niet door iedereen kunnen worden geopend maar in vergaderingen worden besloten.
Deze plek omdat de club zowel een virtueel cafe is als (jazz)muziek heeft, live optredens en diverse thema avonden, deze zie ik een toekomst hebben. Bovendien staat BB hier
* 2. Als we geen eigen forum kunnen hebben, dan maar in "Uitgaan en vrije tijd" zolang we dit niet met Ed-himself kunnen regelen. (als deel van www.Pannonica.nl?)
Moor:
Voor PRIKBORD: lijkt me goed idee, onder Film,TV, en Muziek, wat te denken van de titel: RealLifeSoap-TV ?
Als op 1 januari a.s.weer een dagelijks uitgezonden reallife/internet-programma begint: The HUNT, dan hoeft er niet eens een hiaat te ontstaan in postings, voor de geïnteresseerden in dat programma.
Moor stemt ook tegen 'Eiland' en 'Onzin'.
Suirad:
Deze club mag niet sluiten.
Laat het BB forum gewoon bestaan.
Haal de 2 erachter weg.
We kunnen dan eventuele reunies etc. blijven verslaan/commentaar op leveren.
Alle uitspattingen van ex-bewoners volgen.
En we kunnen de aanloop naar deel 3 ook weer volgen.
Bovendien stelt Suirad voor in navolging van onze grote baas Ed om ER NIET UIT TE GAAN
Tararaboemdijee:
We hebben nog geen idee hoelang we doorgaan met BB, en of er nog een wekelijks programma komt over hoe het met de bewoners gaat
vorig jaar hadden we hier de succesvolle Rehab-kliniek tot 3 februari, toen de reunie was
daarna werd onzin geopend
voor de club, als die niet overgaat in de Kliniek, hebben we 3 plekken
1) General Chat (a la de Sunclub): maar ik ben bang dat het te snel onzinnig wordt
2) onzin (a la Pension Zeerust en de Badkamer) gezellig en druk
3) Eiland, een rustige plek in de stille zuidzee, waar volgens mij geen jazzclub aanwezig is
Jullie hoeven trouwens niet bang te zijn dat dit forum overmorgen direct sluit, de sluiting van dit forum zal denk ik wel op tijd worden aangekondigd
Tante Bep:
De optie Film, TV en Muziek staat er niet bij, dat lijkt me een perfecte stek, het is er nog vrij rustig. Bep zal het daar eens aan Verbal vragen. (of werkt het niet zo, wie beslist dat eigenlijk?)
-GC, Onzin en het Eiland zijn nl. erg druk en ik denk dat als Panonica daar zal worden gevestigd we binnen no time ondergesneeuwd zijn.
Willen jullie allemaal eens een kijkje nemen op deze drie forums en dan hier laten weten wat je de beste stek voor Panonica vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 00:20]
Nu alleen nog 'n portie bitterbaletjes en 'n pilsje!
Ik geef 'n rondje!!!
quote:*Bep snapt niet wat Cynix bedoelt, zou hij misschien een verkeerd beeld hebben van wat Bep onder ruzie maken verstaat?
Cynix maakt zich een beetje zorgen om Tante Beppie. Ze staat alwéér ruzie te maken bij de buren. Volgens mij verspilde energie.
quote:*Bep denkt met wie dacht Moor dan dat hij die dampende vrijpartij op de heide heeft gehad?
Moor : Voor Bep: hopelijk heb je mijn laatste reply vannacht nog gezien ?
quote:Bep hoopt dan maar dat de geruchten dat Zeeuws Meisje een kloon zou zijn niet waar zijn want anders zit die lieverd op Marky te wachten!
Simba schreef: heb gisteren een afspraakje gemaakt voor hier in de club.
enne ik lust nog wel een biertje
Nog best glad zeg!
Doe me maar een rode wijn en een ijsblokje (de kat hing zojuis met 1 nagel met zijn volle gewicht in m'n onderlip.
Wie heeft er bardienst eigenlijk? Zit niet op te letten....
quote:Met mijn eigenste Bep natuurlijk ! (Moor drinkt niet) Maar Moor wou 't ook ff checken met dat volkomen onbelangrijke niet-virtuele deel van ons allemaal, dat droomt dat het in de 3D-wereld leeft en een normaal leven leidt
Op 28 december 2000 23:07 schreef Tante Bep het volgende:*Bep denkt met wie dacht Moor dan dat hij die dampende vrijpartij op de heide heeft gehad?
quote:Dus jij hebt dat ook wel eens Moor!
Op 29 december 2000 00:02 schreef Moor:
dat volkomen onbelangrijke niet-virtuele deel van ons allemaal, dat droomt dat het in de 3D-wereld leeft en een normaal leven leidt
Doe mij maar 'n glaasje Champagne!!!
*Bep ziet ineens dat Simba buiten errug triestig rondloopt en aangezien zij in een opperbeste stemming is kan ze dat niet aanzien, ze besluit 'm 's even op te gaan vrolijken
Hai Simba, er wordt binnen een lekker swingend muziek gedraaid, wil je met me dansen?
quote:[encryption ON]
Op 29 december 2000 00:31 schreef Tante Bep het volgende:
Bep slaakt een zucht van opluchting, Moor wist 't zich gelukkig nog te herinneren, anders zij wel, ze heeft de hele dag al vlinders in haar buik!
Johnny schaamt zich de botten uit z'n lijf voor de snottebellen...
* SelfKicker durft niemand aan te kijken en ijlt zich uit de club...
En dan nu eindelijk aan de drank! Op de Club, op Ed, op Torp!
En op de LIEFDE!
Bep heeft op het muziek forum gevraagd wat ze er van zouden vinden als Panonica zich daar zou vestigen. Uhm laat ik het zo zeggen, van de reacties tot op heden, kunnen we wel stellen dat we daar niet met open armen ontvangen zullen worden. (zijn nog maar 6 reacties hoor, maar toch)
gezien de reacties idd geen open armen, maar ik vraag me af of we nu werkelijk collectief denken dat er enorme hoge wanden zitten binnen FOK, m.a.w als je in 1 forum post kun je pas met heel veel moeite in een ander posten. Als het hier een zooitje had geworden was dat allang gebeurd denk ik. Het maakt toch niet uit waar deze toko zit, <verheven boven het plebs mode on> het publiek destilleert zich uiteindelijk toch wel weer tot een bepaalde kern van vaste posters.<verheven boven het plebs mode off>
Toch? Ben ik van overtuigd.
edit- nuance (??)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 29-12-2000 01:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |