* Tinkerbell zou dat ook wel erg veel moeite vinden. Soms is ze nogal lui
Het lijkt me leuk om de Mol te zijn
Je weet wat er gaat gebeuren en moet nog zorgen dat men je gaat vertrouwen en aardig gaat vinden.
Wie ik denk?
Even iedereen langs:
Sigrid: was wel erg nerveus. Het lijkt mij dat de Mol minder nerveus is. Een typefoutje is zo gemaakt 67-76. Maar aan de andere kant... En ze zeurde over het rekenen van Nazife, eerlijk gezegd vond ik haar geheugen ook niet geweldig.
Ik denk het niet eigenlijk.
Bjorn: wat had ie een haast om naar boven te komen zeg. Zou de Mol zich de eerste dag zo buiten de groep plaatsen? Als ik Mol zou zijn zou ik proberen goed in de groep te liggen en niet mezelf zo egoistisch opstellen. Nee, Bjorn is volgens mij NIET de mol.
Doortje: wat deed zij deze aflevering? Niet echt veel van gezien. Nog geen mening over.
enne tuurlijk kan je navigeren en een cd op zetten tegelijk. Dat kunnen vrouwen wel
Ward: was wel goed met de opdrachten (behalve de eerste) daarna ook hard aan het rennen. Heel eerlijk dat hij in die kabelbaan zei dat hij en Nico het makkelijker hadden en zelfs nog probeerde te waarschuwen dat ze niet te snel moesten zijn (op raam kloppen) Ik denk dat hij ook niet de mol is.
Dan: Te weinig gezien. Op de achtergrond. Was hij nou degene die zei dat hij het vreemd vond dat Nazife hartkloppingen had zonder te zweten? Dat zijn toch twee dingen die niets met elkaar te maken hebben. Mogelijk de Mol, voornamelijk door zijn houding. Beetje rustig, heeft zich nog niet opgeworpen voor het geld of een opdracht.
Nazife: zo zeg wat was die nerveus. Het lijkt mij te overduidelijk als zij de Mol zou zijn. Het enige waardoor ik ging twijfelen was haar lauwe reactie bij de bank.
Dat ze zich opwierp voor het rekenen kan ik wel begrijpen. De berg op ging haar al niet zo goed af en ze wilde denk ik toch goed bij de groep vallen.
Nico: een leidersfiguur. Zou ook eens heel goed de Mol kunnen zijn. Het lijkt of de groep al vertrouwen in hem heeft. Maar wat ik wel raar vind, stel hij is de Mol. Waarom heeft hij dan bij de eerste opdracht gekozen voor de spelletjes en niet het de berg oplopen. Ik denk dat de Mol dat wel heeft gedaan om op die manier in de eerste uren een band te creeren met de rest.
Yvonne: die mag er van mij gelijk uit . Wat een dictator zeg. Ik hoop niet dat zij de Mol is dan moeten we haar alle afleveringen zien. Het is wel mogelijk, door haar goede organisatie vermogen zou ze makkelijk kunnen manipuleren. Maar vorig jaar kon de Mol goed manipuleren door bepaalde gevoelens te laten zien. Dat hoef je denk ik bij Yvonne niet te verwachten.
Cor: tja, ook hij is een kanshebber. Ik vind het vreemd dat hij zich nog nergens voor heeft opgegeven. Het lijkt mij een typ met een behoorlijke intelligentie, waarom deed hij die rekenopdracht niet? Verder een rustige man (deze aflevering in ieder geval) waar men snel vertrouwen in zal krijgen.
quote:Gerda stemde op Nazife, op tv had ze het over het postkantoor en zei ik weet het 100% zeker
Op 05 januari 2001 22:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou nou???? Wie is het?Op wie had Gerda nou gestemd ook alweer?
En de datums waren : 1973, 1939, 1967
Ik zelf ga voor Sigfrid
Wat mij opviel was dat Nico (schijnbaar) wel een beetje snel riep "We slaan deze maar even over" bij de wateropdracht. En toen bleek dat ze daarmee de opdracht verspeeld hadden. Maar misschien kwam het door de montage.
En iets wat ik niet helemaal begreep: Kwamen ze nu wel of niet op tijd met die 2e plunjezak met kampeerspullen?
Verder vind ik ze nu allemaal nog wel een beetje verdacht. Ik hoop alleen maar dat het Cor niet is, want dat lijkt inderdaad een beetje teveel op de Belgische serie. De opdrachten inderdaad tot nu toe ook, maar dat had ik ook al een beetje verwacht. Ben benieuwd wat de rest van de opdrachten zal zijn.
quote:Maar het zou toch vreemd zijn als alleen die drie geboortejaren vermeld waren? Die kandidaten zijn toch ook niet gek?
Op 06 januari 2001 15:59 schreef Moesta het volgende:En de datums waren : 1973, 1939, 1967
quote:Er stonden echt maar drie datums op hun scherm , maar er zouden meerdere pagina's kunnen zijn
Op 06 januari 2001 16:02 schreef Jane het volgende:
Maar het zou toch vreemd zijn als alleen die drie geboortejaren vermeld waren? Die kandidaten zijn toch ook niet gek?
Volgens mij was het lijstje langer, maar stond het gewoon niet helemaal in beeld.
Nog even een opmerking over één van de aanwijzingen van vorig jaar. Zoals iemand anders al opmerkte was het toen zo dat je aan het beginfilmpje had kunnen zien wie de Mol was en wie de winnaar zou worden. Als ik me niet vergis was de volgorde: winnaar, verliezer (in de finale), mol en daarna de afvallers op volgorde.
Ik heb het beginfilmpje van gisteren nog even bekeken en daarin was de volgorde:
Dan
Nico
Gerda
Cor
Ward
Yvonne
Sigrid
Doortje
Nazife
Björn
Als we in de loop van de weken hierin een logische volgorde kunnen vinden, kunnen we dus zien wie de Mol is. Ik hoop het eigenlijk niet, want ik wil het niet weten...
En dan te bedenken dat ik via via bijna een baantje bij dat programma aangeboden had gekregen...
quote:Volgens deze redenatie zou Gerda de mol zijn. Maar zij is er al uit. Dus, misschien precies andersom (dus Doortje?)
Op 06 januari 2001 19:30 schreef Jane het volgende:
Ik heb het nu zelf ook nog eens gezien en ik denk dat er meer jaren hebben gestaan, maar die waren gewoon niet in beeld.Nog even een opmerking over één van de aanwijzingen van vorig jaar. Zoals iemand anders al opmerkte was het toen zo dat je aan het beginfilmpje had kunnen zien wie de Mol was en wie de winnaar zou worden. Als ik me niet vergis was de volgorde: winnaar, verliezer (in de finale), mol en daarna de afvallers op volgorde.
Ik heb het beginfilmpje van gisteren nog even bekeken en daarin was de volgorde:
Dan
Nico
Gerda
Cor
Ward
Yvonne
Sigrid
Doortje
Nazife
BjörnAls we in de loop van de weken hierin een logische volgorde kunnen vinden, kunnen we dus zien wie de Mol is. Ik hoop het eigenlijk niet, want ik wil het niet weten...
quote:HUH?
Op 06 januari 2001 23:26 schreef golfer het volgende:
Dan blijft dus toch Cor over, als het Nazife niet is...
*Tink is even in de war
quote:Dan heeft hij de andere vragen beter beantwoord. En volgens mij zeiden ze er vorig jaar bij dat ook de snelheid meetelt. Dus als je precies dezelfde antwoorden geeft, maar je bent eerder klaar, dan heb je het 'beter' gedaan.
Op 07 januari 2001 11:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Die Dan dacht (in het filmpje) ook dat het Nazife was. Als hij dan tijdens het beantwoorden van de vragen haar ook voor ogen had, waarom is hij dan niet weg. Of heeft hij het dan nog beter gedaan dan Gerda?*Tink is even in de war
En nog even over de volgorde in het filmpje: ik realiseerde me later dat het vorige keer niet de leader was waaruit de volgorde kon worden opgemaakt, maar de beelden tijdens de aftiteling. Straks toch nog maar even naar de video kijken...
Maar ik blijf erbij dat het wel stom zou zijn als ze deze keer dezelfde aanwijzing geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 07-01-2001 11:25]
quote:Ik ook, Barb.
Op 05 januari 2001 22:46 schreef Barb het volgende:
Kunnen jullie trouwens wel klikken op "Wat vindt jij?" of ligt het aan mijn pc dat ik een error krijg?
Wie de mol is? Ik denk dat het moeilijk is om na 1 aflevering al conclusies te trekken maar ja op een of andere manier ga ik voor Doortje
Waarom? Gevoel denk ik. Ook doordat ze nauwelijks opviel. Dat kan een taktiek zijn. Kijk maar naar expeditie Robison. Karin, de persoon met de minste ruzie en die het meest op de achtergrond was, was het meest geliefd. Misschien is de tactiek van de mol gewoon om 'onzichtbaar' te zijn?
quote:Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik denk dat het programma hetzelfde opgebouwd is als in Belgie en dat dan uiteindelijk Cor de mol blijkt te zijn (Net zoals de oude Hugo in Belgie vorig jaar) COR is de mol!
Op 06 januari 2001 00:10 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij opviel is dat het exact dezelfde opdrachten waren als in Belgie begin dit jaar.
Eerst het stuk lopen in de bergen en daarna het zoeken naar de bank.
Hele sterke overeenkomst, ik ga dan ook nog wel even voor Cor.
Gewoon omdat het allemaal wel heel goed overeenkomt met Belgie!Ik heb trouwens alleen maar de laatste 10 minuten gezien. De rest is opgenomen, dus ik zal de geboortejaren even plaatsen als ik de video heb gezien!
quote:* Elbutre heeft nog nooit zo snel een hekel gekregen aan iemand maar Yvonne heeft het voor elkaar.
Op 06 januari 2001 14:51 schreef sjak het volgende:
Yvonne: die mag er van mij gelijk uit. Wat een dictator zeg. Ik hoop niet dat zij de Mol is dan moeten we haar alle afleveringen zien. Het is wel mogelijk, door haar goede organisatie vermogen zou ze makkelijk kunnen manipuleren. Maar vorig jaar kon de Mol goed manipuleren door bepaalde gevoelens te laten zien. Dat hoef je denk ik bij Yvonne niet te verwachten.
Wat een grafwijf! Als ik me niet vergis is ze volgens mij ook vrij lesbisch aangelegd, wat weer een interessante theorie oplevert:
Zijn lesbische vrouwen per definitie irritant?
Bianca uit BB1 - Bianca uit BB2 - Yvonne uit De Mol?
quote:Vind je Melissa Etheridge irritant?
Op 08 januari 2001 09:52 schreef Elbutre het volgende:Zijn lesbische vrouwen per definitie irritant?
Bianca uit BB1 - Bianca uit BB2 - Yvonne uit De Mol?
gebruiken de kandidaten zelf ook nog bepaalde tactieken (zoals zo verdacht mogelijk overkomen, opdat mensen op jou stemmen en dan een grotere kans hebben om naar huis te worden gestuurd omdat ze op de verkeerde gokken), of proberen ze allemaal gewoon zo onschuldig mogelijk over te komen?
Ik denk dat ik als ik mee zou doen wel voor het eerste zou kiezen... me lekker een beetje verdacht opstellen enzo...
V.
quote:Zou mijn tactiek ook zijn! betekent wel dat je degene die zich nu al profileren gelijk kunt wegstrepen! Die zijn het toch niet
Op 08 januari 2001 15:30 schreef Verbal het volgende:
Wat ik me nou zat af te vragen...gebruiken de kandidaten zelf ook nog bepaalde tactieken (zoals zo verdacht mogelijk overkomen, opdat mensen op jou stemmen en dan een grotere kans hebben om naar huis te worden gestuurd omdat ze op de verkeerde gokken), of proberen ze allemaal gewoon zo onschuldig mogelijk over te komen?
Ik denk dat ik als ik mee zou doen wel voor het eerste zou kiezen... me lekker een beetje verdacht opstellen enzo...
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |