abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 28 december 2000 @ 21:35:10 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_596696
Nou ja, chatten.. het was druk, héél druk. Normaal gesproken is dat chatten niet echt mijn ding, maar ja, het is vakantie tenslotte en ik wilde de kans op een goed gesprek met deze twee beauties niet laten liggen.

Dat viel dus tegen. Allereerst was Hieke veel te laat, vanwege noodweer in het hoge noorden. Maar ook voordat de Friese schone aanschoof was het al erg druk.
Helaas deed Desiree niets anders dan antwoorden op steunbetuigingen. "Bedankt hè". Vragen over de VOO-gids, Bart enz.. negeerde ze straal. (zou ik ook doen als ik haar was, maar het wordt er wel een saaie boel van).

Uiteraard zwermde ons aller itsme als een horzel rond in de chatbox, maar voorzover ik meegekregen heb, kreeg ze geen contact met haar idool.

Toen Hieke dan eindelijk arriveerde, was de drukte helemaal niet meer te harden. De vragen die over het scherm schoten, varieerden van hoe het met Indy was, of haar kindje nog ziek was, hoe het met de amandelen van de kleine ging, tot of haar dochter al weer beter was. Geslijm dus.

Toen werd ik eruit geknald en vond ik het ook meteen welletjes geweest. Misschien dat andere FOK-chatters nog langer zijn gebleven en allerlei interessants hebben kunnen optekenen, voor zover mogelijk?

'k Heb nog wel een paar plaatjes geschoten met mijn wegwerpcameraatje:

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-12-2000 21:36]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 28 december 2000 @ 21:39:44 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_596711
De vragen en antwoorden vlogen voorbij het was geen doen. Met een BBer is het al geen doen.

Er was eigenlijk van wat ik heb kunnen lezen helemaal niks nieuws te melden. Het was allemaal top en fantastisch bedankt enz.

  donderdag 28 december 2000 @ 21:58:25 #3
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_596768
Wat een Chaos zeg die chat,dat gaat toch helemaal nergens over man!
En waarom ze in de vredesnaam de vragen over Bart ontwijkt,snap ik al helemaal geen biet van.
Bij koffietijd vertelde ze vlot ,dat ze hem had gesproken(zal wel op de avond v/d exit zijn geweest) maar verder helemaal nix tussen hen!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_596878
Nou dit was ook mijn eerste ervaring (onderdaad als een horzel wachte ik mijn kansen af ) maar nee het lukte niet.
Alleeen vriendelijke vragen kwamen aan bod. Dus ik mijn techniek wat veranderen. slijmen met Dezeuree kan ik echt niet dus ik dacht zal laten denken dat ik Hieke iets liefs wil vragen en dan. ....tjakka. maar nee hoor. wat een K*^%$#$#$te zooi daar.
Je moet wachten of je uitgenodigt word een vraag te stellen. En inderdaad alleen maar geslijm. Toevallig allemaal mensen met dezelfde techniek als ik of toevallig waren dit niet de meer dan 80% die Dezeuree er uit wilden hebben?
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 16:56:59 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599487
quote:
Op 28 december 2000 22:29 schreef itsme het volgende:
Je moet wachten of je uitgenodigt word een vraag te stellen.
??? Dat kreeg ik niet mee! Je moet toch gewoon je vragen intypen en dan geven ze antwoord als ze daar zin in hebben? (als ze je vraag zien tenminste, want het gaat veel te snel natuurlijk).
Dus: hoe bedoel je "uitnodigen" dan?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')