abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8924837
Ok, lang verhaal, maar ik probeer het kort te houden:

Heb 2 maanden vriendin gehad, ze heeft een aantal klote relaties achter de rug (niet zomaar klote, maar heeeel erg klote voor haar). Door die vorige relaties was ze dus een psychisch een beetje beschadigd, maar ze was dr bijna overheen en was heel erg blij met me, ze zou er samen met mij overheen komen. Oke, ik natuurlijk ook blij met haar, echt helemaal verliefd en na een tijdje ook houden van.

Eergister, (twas 2,5 maanden aan) beetje ruzie gehad, maakt ze het meteen uit. De ruzie was alleen de aanleiding, de oorzaak was dat het niet zo heel goed meer ging. Ze kon haar gevoelens voor mij niet goed tonen door dr verleden en ik had dus echt het gevoel dat alles van mijn kant kwam. Ze deed wel dr best en dat wist ik ook.

Ik heb dus tegen haar gezegd waar ik mee zat en dat begreep ze bijna allemaal ook, maar omdat ze me geen pijn wou doen, omdat ik een aantal dingen gezegd had die dr pijn hebben gedaan (heb een paar keer hele domme dingen dr uit geflapt, die haar veel pijn hebben gedaan, ging ook over dr verleden) en vooral omdat ze ff alleen moest zijn met zichzelf om overal helemaal bovenop te komen heeft ze het uitgemaakt. Maar ze houd nog wel erg veel van me zegt ze. Dat zei ze vandaag nog zelfs, ze miste me enzo.

Ik heb haar een paar keer gevraagd om het niet uit te maken of tenminste niet helemaal definitief, maar ze was zeker van haar zaak en ze gaf onze relatie in de toekomst weinig kans.

Ik voelde me verdrietig en gekwetst, komt haar vriendin me troosten, ik was met haar vriendinnengroep mee uit en ik stond daar helemaal alleen een beetje te janken (schaam me nu nog rot maarja). Met die vriendin heb ik een hele goede band en we begrijpen elkaar en vonden elkaar ook wel leuk, maar hebben nooit meer toegelaten, omdat ik een vriendin had.

Ik heb de volgende dag nog aan mijn toen ex vriendin gevraagd wat de kansen waren om door te gaan met elkaar, die waren er dus helemaal niet, maar ze hield nog wel van me en heeeel misschien, later als we allebei zouden willen dan zou er misschien nog een kans zijn. Ik was eerst helemaal verdrietig, maar na na te denken en te praten met iemand ben ik er achter gekomen dat ik helemaal niet gelukkig was in de relatie, het moest elke keer van mijn kant komen, ze was zelfs een beetje egoïstisch.

Nu komt het grootste probleem, die vriendin van haar die mij die avond getroost heeft is nu verliefd op mij en ik heb dus nog steeds die gevoelens voor haar en die worden alleen maar sterker, heb het gevoel eindelijk iemand gevonden te hebben die ook tijd en moeite in een relatie wil steken, wat bij mijn vorige serieuze vriendinnen meestal niet was. Maar zij is dus een van de beste vriendinnen van mijn ex-vriendin en ze zit er nu ook erg mee, net als ik. We willen allebei mijn ex geen pijn doen, maar we blijven die gevoelens natuurlijk houden voor elkaar.

Kweet niet of iemand de moeite neemt om dit stuk te lezen, ik moest er in ieder geval van af en ik hoop dat er mensen zijn met goede raad.

pi_8924918
En dit noem jij complex ? Wait till I'll tell you my story Dan is dat van jou peanuts (niet minderwaardig tegenover jou maar meer dan mijn relatie zo gek is )

Maar om ff iets te zeggen waar je ook wat aan hebt:
Begin niet meteen iets met die vriendin. Probeer het gewoon ffies uit te stellen, al ist het maar een paar weken. Meteen de dag erna staat echt heel erg slecht. Jij weet dat je het zo niet bedoeld maar het staat zo ontiegelijk raar. Gewoon rustig aan steeds meer toenadering zoeken tot die vriendin en dan uiteindelijk kan dat ook wel.

Zorg alleen wel voor strikte afspraken wat betreft je ex, met uitgaan etc. Of je wel of niet over die ex praat, of je wel of niet met haar mee uitgaat (aangezien je nieuwe vriendin daar bij hoort) etc etc. Anders kwets je mensen onnodig of loopt het onnodig slecht af

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8924929
Je bent een bloedhond. Op het moment dat mensen zichzelf openstellen over hun verleden, is het wel zo verschrikkelijk laag dat als middel te gebruiken om haar pijn te doen. 'Het flapte er zomaar uit' : mag ik even een bakje Gatverdamme, leer nadenken man

Maar over je probleem: voor jou is er in principe geen probleem. Voor dat meisje wel: is er geen ongeschreven regel die zegt dat je exen van vriend(inn)en met rust laat?

Big dick.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:39:48 #4
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8924951
pffff. wat een vaagprobleem zeg.

ik weet eik niet een goede oplossing. het lijkt of je ex wel met je wilt maar bang is voor de relatie zelf OF je gewoon aan het lijntje houd maar dat lijkt me van niet.

wat je moet doen? tja eh. ik ebn zelf ook niet zo'n relatie god

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:42:04 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_8925000
liefde overwint alles, dus laat je hart spreken. Denk dus dat je voor die vriendin moet gaan, jullie zijn verliefd op elkaar......., En je ex heeft zelf gezegt dat er geen toekomst tussen jullie is, dus ik zie daar het probleem i.i.g niet.

Maar je wilt je ex natuurlijk niet kwetsen, praat er daarom ook met haar over, en zeg dus dat je verliefd bent op die vriendin, en dat je met haar een relatie wilt beginnen.

Weg is weg, zij heeft het uitgemaakt en zij wil je niet meer hebben, maak haar dat duidelijk!

suc6, p.s. was kleine moeite om te lezen hoor

pi_8925034
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:38 schreef HassieBassie het volgende:
Je bent een bloedhond. Op het moment dat mensen zichzelf openstellen over hun verleden, is het wel zo verschrikkelijk laag dat als middel te gebruiken om haar pijn te doen. 'Het flapte er zomaar uit' : mag ik even een bakje Gatverdamme, leer nadenken man
Dat was ik idd nog ff vergeten. Dat vind ik inderdaad heeeeeeeeeeel erg laag en alleen om die reden verdien je eigenlijk die vriendin niet
pi_8925043
quote:

Maar over je probleem: voor jou is er in principe geen probleem. Voor dat meisje wel: is er geen ongeschreven regel die zegt dat je exen van vriend(inn)en met rust laat?

Bedankt voor je kortzichtige reactie.

Je kent me niet, je weet niet wat ik gezegd heb en je weet niet wat ze meegemaakt heeft. Ik hou nog steeds van dr (maar op een andere manier) en daarom vind ik het heel erg als ik dr zou kwetsen. Het waren dingen die je normaal kan zeggen tegen een vriendin, maar die bij haar verkeerd gevallen zijn. Ik had dat moeten weten, maar soms zeg je iets en dan denk je daarna pas, shit dat valt verkeerd bij haar. Ze neemt het me ook helemaal niet kwalijk, ze heeft het me allang vergeven.

En over haar vriendin, ze heeft al tegen me gezegd dat ik best met een vriendin van haar wat mag krijgen, want ze wist dat er 2 vriendinnen ware die me leuk vonden. Zij heeft het uitgemaakt en heeft me daar veel pijn mee gedaan en dat weet ze ook. Ik vind het ook enorm lullig als haar vriendin en ik iets zouden krijgen. We zijn nog niks van plan, maar dat haalt onze gevoelens niet weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Ximo op 07-03-2003 00:46]

pi_8925077
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:44 schreef Ximo het volgende:

[..]

Bedankt voor je kortzichtige reactie.

Je kent me niet, je weet niet wat ik gezegd heb en je weet niet wat ze meegemaakt heeft. Ik hou nog steeds van dr (maar op een andere manier) en daarom vind ik het heel erg als ik dr zou kwetsen. Het waren dingen die je normaal kan zeggen tegen een vriendin, maar die bij haar verkeerd gevallen zijn. Ik had dat moeten weten, maar soms zeg je iets en dan denk je daarna pas, shit dat valt verkeerd bij haar.

Daar heb je ook wel weer gelijk in Ik geef je wel het voordeel van de twijfel, ik heb zelf ook wel eens in die situatie gezeten alleen heb ik altijd zeer grondig nagedacht voor ik iets zei. Dus toch vind ik het stom van je maar ok ik geef je dan wel het voordeel
pi_8925883
quote:

Groot gelijk, tis enorm laag dat je haar op dr zwakste punt hebt aangevallen (ook al is het alleen maar om jezelf te verdedigen).

Het maakt ook niets uit of wij weten wat jij hebt gezegd of wat zij heeft meegemaakt, dat je ons verteld dat je haar hebt gekwetst met haar verleden is genoeg.

Maar ok, genoeg gezeik erover want ik vind dat die ex ook een beetje erg paranoïde reageert. Meteen uitmaken...lekker dan...

Als je echt van haar houdt (nou ja...slechts 2,5 maand maar ok) dan probeer je het nog even. Kijk als zij echt niet wilt, dan kun je net zo goed gaan met die vriendin van haar. Jij hebt het tenminste echt geprobeerd en als jij verliefd bent op dat andere meisje...
Maar als je een man bent laat je daar wel ff wat ruimte tussen natuurlijk.

Complex...ach als je toch eens wist

IG

pi_8926220
2 maanden ... en dan is het al zo'n probleen
pi_8926282
2 maanden verkering met een meid en het loopt stuk???Echt heej,ze zal wel van je houden,maar niet op de manier zoals het moet.Zij vond dat het over was jij gaat door en je bent verliefd,of althans je voeld iets voor dat ene meisje,grijp die kans.Je leeft maar 1 keer en daar moet je van genieten.Je kunt nit alles te wens maken naar die persoon bij je op dat moment bent.Je kunt wel respect hebben voor iemand en liefde(echte liefde) erbij is eens te mooier.Dus ga ervoor zij(je ex)zal er vrede mee moeten hebbenje was ooit een keer en zij heeft het verspeeld.Wat is nu 2 mnd,als het nu een half jaar of een jaar was,das wat anders.Be yourself and enjoy you only live once
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')