Nu dringt het pas echt goed door dat het definitief over is. Ik had achter in mijn hoofd nog altijd een beetje het beeld dat ik binnen een paar jaar met haar zou gaan samenwonen en dat we een toekomst hadden enzo. Helaas is dat nu definitief weg.
Komt nog bij dat ik me de laatste tijd al behoorlijk kut voelde (steeds aan de dood denken en weet ik het wat). Zo'n klap als dit erbij maakt het allemaal extra zwaar.
quote:jah zoiets heb ik ook meegemaakt.
Op donderdag 6 maart 2003 22:48 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik voel me ongelovelijk KUT en machteloos. Mijn ex vertelde me net dat ze een nieuwe jongen heeft ontmoet. Ik heb het een maandje of 4 geleden uit gemaakt maar we zagen elkaar nog erg vaak en ik begon weer een beetje te twijfelen. Nu voel ik me echt totaal uit het veld geslagen!
Jaloers, verdrietig en machteloos tegelijk. En de enige die ik de schuld kan geven ben ik zelf. Had ik maar eerder gezegd dat ik weer twijfelde. Misschien was het dan nog goed gekomen.Nu dringt het pas echt goed door dat het definitief over is. Ik had achter in mijn hoofd nog altijd een beetje het beeld dat ik binnen een paar jaar met haar zou gaan samenwonen en dat we een toekomst hadden enzo. Helaas is dat nu definitief weg.
Komt nog bij dat ik me de laatste tijd al behoorlijk kut voelde (steeds aan de dood denken en weet ik het wat). Zo'n klap als dit erbij maakt het allemaal extra zwaar.
Ik heb me toen 1 dag heel klote gevoeld en de volgende lekker opgestaan en opnieuw begonnen, dan begint het feest pas!
Wens je heel veel sterkte toe!
Nu zit er niks anders op dan haar los te laten en door te gaan met je leven.
sowieso als jullie nog zo'n goede band hebben (vaak zien & relatie gehad) kan je er toch alsnog over praten?
maar oke, na 4 maanden moet je t wel loslaten, helemaal als jij t uitgemaakt hebt
ook is het zo, dat zelfs áls je had gezegd dat je 'twijfelde' (niet echt denderend enthousiast ) had ze misschien (waarschijnlijk?) niks meer gewild met je
maar ik snap dat t kut is, ken t van nog voor mijn huidige relatie, succes met het verwerken iig
quote:Hoeft toch niet persee...
Op donderdag 6 maart 2003 22:59 schreef WeirdMicky het volgende:ook is het zo, dat zelfs áls je had gezegd dat je 'twijfelde' had ze misschien (waarschijnlijk?) niks meer gewild met je
Ik heb vaker een keer gehad, dat iemand het echt totaal niet (meer) wilde en bij nader inzien (3 weken later) wel.
quote:daarom zeg ik ook misschien/waarschijnlijk
Op donderdag 6 maart 2003 23:01 schreef The-What het volgende:[..]
Hoeft toch niet persee...
Ik heb vaker een keer gehad, dat iemand het echt totaal niet (meer) wilde en bij nader inzien (3 weken later) wel.
als je een nieuwe relatie hebt, neem ik namelijk aan dat je je oude relatie wel aardig afgesloten hebt
als dat niet t geval is, maakt die alsnog kans, maar dat is niet te zeggen aan de hand van alleen deze post
quote:Ja maar zij heeft nu dus een ander. Dat is haar keuze, en die moet je respecteren. Je mag haar nog best vertellen dat je nog weer twijfels begon te krijgen, al zal je haar daar waarschijnlijk geen plezier mee doen. Het enige wat je kunt doen is verder gaan met je eigen leven, geen hoop meer koesteren (moeilijk moeilijk) en je richten op andere meiden.
Op donderdag 6 maart 2003 23:01 schreef The-What het volgende:[..]
Hoeft toch niet persee...
quote:als jullie echt voor elkaar bestemd zijn, komen jullie later nog wel bij elkaar
Op donderdag 6 maart 2003 23:08 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ja, dat gevoel heb ik dus ook steeds meer, dat ik haar echt mis enzo. Dat gevoel had ik al een hele tijd maar ik onderdrukte het steeds omdat ik het uitgemaakt heb om weer vrij te kunnen zijn. Ik heb haar een mailtje gestuurd hoe ik erover denk. Ze zei zelf net in de auto dat ze niet voor eeuwig op me kon blijven wachten, en daar heeft ze volkomen gelijk natuurlijk.
Ik weet niet hoe het loopt, ik weet alleen dat ik me eigen wel voor me kop kan slaan.
en ik had t bij mn eerste vriendinnetje, toen na een half jaar dat t uitging kreeg ze met een ander, en toch voelde dat zoo klote, terwijl ik eigenlijk helemaal niks meer met dr wilde
kijk dus goed naar jezelf wat voor gevoelens je koestert, want dat kunnen ook gevoelens zijn van: 'zij was van mij...'
snapje?
quote:Ze heeft je nu in haar macht jongen. Ze geniet waarschijnlijk van de aandacht die ze nu krijgt van jou (en van haar nieuwe vriend), en dat is best wel begrijpelijk. Laat haar los. Wat je nu ook zal doen om haar terug te krijgen, werkt alleen maar averechts. Ze heeft nu 'iets nieuws' en dat is altijd beter. Probeer haar te negeren, hoe moeilijk dat ook is.
Op donderdag 6 maart 2003 23:08 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ja, dat gevoel heb ik dus ook steeds meer, dat ik haar echt mis enzo. Ze zei zelf net in de auto dat ze niet voor eeuwig op me kon blijven wachten, en daar heeft ze volkomen gelijk natuurlijk.
en kop op kerel
quote:Hahahaa, is wel zo!
Op donderdag 6 maart 2003 23:18 schreef Vision het volgende:
probeer haar wat minder te zien tot je er een beetje overheen bent.en kop op kerel
Als ik iets niet trek, blijf ik mooi uit iemands buurt
quote:Ik ken het gevoel.
Ik voel me ongelovelijk KUT en machteloos. Mijn ex vertelde me net dat ze een nieuwe jongen heeft ontmoet. Ik heb het een maandje of 4 geleden uit gemaakt maar we zagen elkaar nog erg vaak en ik begon weer een beetje te twijfelen. Nu voel ik me echt totaal uit het veld geslagen!
Jaloers, verdrietig en machteloos tegelijk. En de enige die ik de schuld kan geven ben ik zelf. Had ik maar eerder gezegd dat ik weer twijfelde. Misschien was het dan nog goed gekomen.Nu dringt het pas echt goed door dat het definitief over is. Ik had achter in mijn hoofd nog altijd een beetje het beeld dat ik binnen een paar jaar met haar zou gaan samenwonen en dat we een toekomst hadden enzo. Helaas is dat nu definitief weg.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en ben er een half jaar goed ziek van geweest.
Zij had een maand nadat het uit was ook een ander, maar toen we elkaar zo af en toen weer eens zagen probeerde ze mij weer te zoenen en mijn foto lag nog onder haar kussen enz enz... Ik heb haar de laatste keer dat ik haar zag goed duidelijk gemaakt dat we ieder onze eigen weg moesten gaan, en dat viel me heel zwaar.
Uiteindelijk heeft zij vervolgens meerdere malen geprobeerd het contakt met mij weer op te zoeken (zelfs via mijn moeder ) maar ik ben er niet meer op ingegaan.
Loslaten, verwerken, en er beter uitkomen.
"one of the most hardest, hurding and powerfull things in life"
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode
Sterkte!
Tsjah zo zie je maar.. Het leven staat niet stil. De èèn z'n dood..
Gelukkig voor mij zit ik aan de andere kant van het verhaal. Maar heb helaas ook jouw versie meegemaakt..
Niet treuren, d'r zijn er nog genoeg.. Ik heb me ook een tijd zoveel voorgesteld bij een relatie. Tegenwoordig zie ik wel waar het uitkomt.. Geloof niet echt in 1 ware ofzo
Sterkte jòh!
Ofwel ik zou even rustig afwachten en nu niet opeens heel veel contact met haar gaan zoeken. Zij moet ook tijd hebben om er voor zichzelf achter te komen wat ze nu eigenlijk echt wil.
Succes!!
quote:Pipo! je bent gewoon in een dip, dan ga je altijd enorm lopen trekken aan een gedachte (dus nu bijv. je EX).
- Ik voel me ongelovelijk KUT en machteloos.
- Ik heb het een maandje of 4 geleden uit gemaakt.
- ik begon weer een beetje te twijfelen.
- Ik had achter in mijn hoofd nog het idee dat we een toekomst hadden enzo.- ik voel me de laatste tijd al behoorlijk kut
Maar als je weer met haar hebt ga jij je echt niet beter voelen ofzo! Leer een beetje omgaan met down periodes...
Enige remedie:
- afleiding! (flink feeste met vriendjes)
- drugs (medicijnen kan ook)
quote:Wat is dat nou voor een stomme tip.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:19 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Enige remedie:
- drugs(medicijnen kan ook)
quote:En wat zegt ze dan?
Op vrijdag 7 maart 2003 08:47 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb ondertussen een mailtje terug gehad, en er gelijk weer een geschreven. Ik heb gisteren de hele nacht wakker gelegen en lopen piekeren, zwaar klote.
het is dus nu te laat en je moet je maar storten op iemand anders... als je trouwens 4 maand geleden niets meer met haar wilde, waarom wil je dan nu wel weer? bedenk goed dat je het toen vast niet zonder reden hebt uitgemaakt, dus dat je je maar beter op een relatie met iemand anders kunt richten!
quote:Een stomme tip is er een die niet normaal wil rolle of eruitschiet als je net een trekje neemt, zo in je keel.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Wat is dat nou voor een stomme tip.
Speel je gitaar ofzo? Piano?
Ik speel zelf basgitaar en echt, muziek is (voor mij) echt de beste uitlaatklep
Try it!
Ze is vandaag bij me langs geweest en we hebben zitten praten. Doordat ik nu ineens mijn gevoelens zo op tafel gooi voelt ze zich (terecht) voor het blok gezet. Ze weet niet wie ze moet kiezen en ze gaat nu een poosje nadenken over wat ze wil. Ik ben in elk geval blij dat ik alles verteld heb en dat ze erover nadenkt.
Wat haar keuze ook zal zijn, ik respecteer het, ook al vind ik het misschien niet leuk.
quote:Ik speel niks, jammergenoeg nooit de tijd voor genomen. Ik heb een cd van Blof opgezet maar daar werd ik niet echt veel vrolijker van maar wel lekkere muziek voor als je verdrietig bent.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:33 schreef Nyles het volgende:
Maak je muziek ?Speel je gitaar ofzo? Piano?
quote:[offtopic]
Op vrijdag 7 maart 2003 19:13 schreef Gaja het volgende:
4 maanden? Dat valt nog wel mee, mijn ex had zat na twee weken met een ander te krikken en dan nog het lef hebben om het tegen mij te zeggen via msn. Nu zijn we weer bijelkaar, maar er gaat geen 1 dag dat ik eraan denk dat hij met een ander is geweest. En ik zal het hem ook vergeven maar vergeten NOOIT.
quote:Ik snap dat nooit als mensen dat zeggen.... als je iemand iets vergeeft ben je het toch ook vergeten? Als je iets niet vergeet draag je het bij je en heb je het ook nog niet vergeven.... lijkt mij dan...
4 maanden? Dat valt nog wel mee, mijn ex had zat na twee weken met een ander te krikken en dan nog het lef hebben om het tegen mij te zeggen via msn. Nu zijn we weer bijelkaar, maar er gaat geen 1 dag dat ik eraan denk dat hij met een ander is geweest. En ik zal het hem ook vergeven maar vergeten NOOIT.
Geniet van elke dag die je tegemoet gaat, en laat je niet gek maken.
Veel sucses ermee.
quote:Oeioei
Geniet van elke dag die je tegemoet gaat, en laat je niet gek maken.
Veel sucses ermee.
Op elk potje passen 1000 dekseltjes.
quote:Helaas liggen de dekseltjes in een grote bak met nog 5 miljoen dekseltjes en hebben ze allemaal verschillende kleuren en maten
Op vrijdag 7 maart 2003 22:08 schreef Diederik-Jan het volgende:
Hey Klinkt allemaal een beetje zielig, je voelt je machteloos. En dat is meestal niet aantrekkelijk voor vrouwen. Ik denk dat je haar in jouw huidige positie niet terugkrijgt. Je kan der het beste vergeten denk ik.Op elk potje passen 1000 dekseltjes.
quote:Dat is dus precies wat ze mij verteld heeft. Ze weet het effe helemaal niet meer, of ze het nou doet om mij te vergeten of omdat ze die jongen echt leuk vindt. Ze zei ook al dat ik knapper ben (dacht dat liefde blind maakte?) en "wij" schelen maar 3 maanden qua leeftijd, de gozer die ze nu heeft scheelt ze 8 jaar mee
Op vrijdag 7 maart 2003 22:15 schreef sabientje het volgende:
Kweet alleen dat je niet te veel waarde moet hechten aan de relatie die ze nu is begonnen met die ander. Het kan natuurlijk zo zijn dat die wel goed gaat, maar uit eigen ervaring kan ik dit zeggen: Als je vriend t uitmaakt zeg je gewoon zulke dingen als ik ga niet eeuwig op je wachten uit zelf bescherming. Je denkt dat je verder kunt en wilt je groot houden. Je zoekt troost en dat zoek je dan soms in een relatie. Stom achteraf, maar op dat moment zie je dat niet zo. Ik wil hier dus mee zeggen dat dit !!!!!! misschien !!!! een bevlieging van dr is en een manier om jou te vergeten.
Ik mis haar nu alleen zo, het is zo'n schatje.
quote:Hmm, dit komt mij wel heel bekend voor. Toen het bij mij uitging had zij na een paar weken ook een ander die 7 jaar ouder was. Maar ze vond mij nog steeds heel leuk en ik was veel knapper en al die onzin meer. Op dat moment zijn dat dingen waar je je aan vastklampt, maar dat moet je niet doen. Ze houdt je aan het lijntje! Ze is niet meer met jou bezig op dit moment, maar meer met haar nieuwe vriend. En als ze jou dan spreekt, wil ze niet onaardig overkomen en zegt dus maar zulke dingen. Zij heeft het makkelijk, en jij hebt het nu moeilijk. Laat haar los, want ze kan je alleen maar heel veel pijn doen nu.
Op zaterdag 8 maart 2003 09:21 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Dat is dus precies wat ze mij verteld heeft. Ze weet het effe helemaal niet meer, of ze het nou doet om mij te vergeten of omdat ze die jongen echt leuk vindt. Ze zei ook al dat ik knapper ben (dacht dat liefde blind maakte?) en "wij" schelen maar 3 maanden qua leeftijd, de gozer die ze nu heeft scheelt ze 8 jaar mee
Maarja, het is haar eigen vrije keus natuurlijk.
Ik mis haar nu alleen zo, het is zo'n schatje.
quote:Heb ik al gedaan, ze twijfelde van zichzelf ook wel. Die gast is 30 en zij 22, kan natuurlijk wel werken maar lijkt me vrij moeilijk. Verder had die gast al gelijk aan haar gevraagd of ze bij hem kwam wonen, en dat al na 1 week
Op zaterdag 8 maart 2003 19:48 schreef bdb het volgende:
Je KAN het natuurlijk gewoon alsnog tegen haar zeggen, dat je al een tijdje aan het twijfelen was. Niet over de telefoon! Gewoon face to face.
Ze heeft nu tijd nodig om te denken. Ik kan verder niks doen dus het is hopen.
quote:Dat zegt toch niks die leeftijd?
Op zaterdag 8 maart 2003 20:06 schreef GEsTOoRD het volgende:Heb ik al gedaan, ze twijfelde van zichzelf ook wel. Die gast is 30 en zij 22, kan natuurlijk wel werken maar lijkt me vrij moeilijk. Verder had die gast al gelijk aan haar gevraagd of ze bij hem kwam wonen, en dat al na 1 week
dat vond ze zelf ook veelste snel gaan.
Ze heeft nu tijd nodig om te denken. Ik kan verder niks doen dus het is hopen.
Maar ik duim voor je, misschien realiseert ze zich, dat ze jou veel liever heeft.
Jij bent vast wel leuker, dan zo'n wrak van 30
Succes
Ik zie haar gelukkig morgenavond weer en ik hoop echt dat ze ook nog wat meer voelt voor mij.
quote:Ja, maar die gevoelens zijn nooit echt weggeweest. Ik heb het uitgemaakt omdat ik genoeg had van allemaal kleine irritaties. In het begin was ik dus blij dat het over was maar ik begon haar gewoon weer te missen.
Op zondag 9 maart 2003 12:14 schreef mister_popcorn het volgende:
als het uit is niet met je ex omgaan totdat alle te liefdevolle gevoelens aan beide kanten weg zijn.
Wij waren gewoon altijd heel erg close, dingen op hetzelfde moment denken en zeggen, aan een blik genoeg hebben om te weten wat de ander denkt. Echte liefde gewoon.
quote:Heb sterk het idee dat je de boel over-romantiseerd op het moment. Dat je denkt dat jullie het ideale koppel zijn. Maar die kleine irritaties gaan weer terugkomen, en dan ga je weer twijfelen, heb ik wel de juiste beslissing genomen. Je eerste gevoel bedriegt je niet. Ik snap dat je het klote vind dat ze nu een ander heeft, en dat je je daardoor een beetje de verliezer voelt. Want je had zo'n mooie luxe-positie, zij wilde jou nog en jij kon 'nee' zeggen. Ik heb hetzelfde gehad. Zij heeft jouw 'nee' nu geaccepteerd en is verder gegaan, ook al is dat moeilijk voor haar. Als jij nu opeens aankomt met: oh, ik bedoel eigenlijk 'ja', dan is dat voor haar ook niet erg geloofwaardig meer natuurlijk.
Op zondag 9 maart 2003 12:35 schreef GEsTOoRD het volgende:Wij waren gewoon altijd heel erg close, dingen op hetzelfde moment denken en zeggen, aan een blik genoeg hebben om te weten wat de ander denkt. Echte liefde gewoon.
Wees eens echt compleet eerlijk ten opzichte van jezelf. Ga niet proberen haar nieuwe relatie kapot te maken alleen omdat jij dan weer vrij spel krijgt om te gaan twijfelen. Dat kun je haar niet aandoen.
We gaan het nu dus nog een keer proberen en ik heb er goede hoop op dat het goed gaat komen. Ik moet me er wel overheen zetten dat ze intussen dus een ander heeft gehad, dat valt behoorlijk tegen. Het geeft je toch het idee dat je verraden bent ofzo, maarja, ik heb het zelf uitgemaakt dus ik moet maar met de consequenties leren leven ookal is ze niet helemaal netjes geweest tenopzichte van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |