abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8920017
Hallo,

Een tijd terug vond ik iemand heel erg leuk (naam noem ik niet, noem haar hier nu Pietje), ze had mij toen afgewezen en ik was er overheen.

Maandje later ging ik snowboarden, heel leuk meisje, mee gechat daarna nog om contact te houden enzo (vroeg daar haar MNS-adres) en ging lekker, nou vindt Pietje mij opeens leuk maarja, ik haar dus niet meer dus nu heb IK HAAR afgewezen...

Ook door Snowboardgirl afgewezen, ook poosje terug en nu weer heel leuk meisje in het spel, maar dat is de allerbeste vriendin van Pietje.

Ze weet niet of ze mij leuk vind maar wilt me beter leren kennen en ze vindt me wel heel lief...
Ook wilt ze Pietje niet kweten maar toch wilt ze wel wat denk ik.

Wat moet ik nu??!!!!

Doei
pi_8920111
Als jullie elkaar echt leuk vinden, gaan met die banaan..
Jammer voor Pietje dan..

Trouwens, had je echt niks beters kunnen verzinnen dan PIETJE?

pi_8920116
naar de hoeren
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:29:25 #4
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8920119
Simpel antwoord:

Eerlijkheid duurt het langste,
en om heel eerlijk te zijn wat is nou het beste voor je eigen,
dat je Pietje recht in der ogen kan aankijken, of altyd met schuldgevoel moet blijven lopen ?!

pi_8920154
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef itsnotm3 het volgende:
naar de hoeren
Zeg dan niks
pi_8920397
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef Migwi het volgende:
Als jullie elkaar echt leuk vinden, gaan met die banaan..
Jammer voor Pietje dan..

Trouwens, had je echt niks beters kunnen verzinnen dan PIETJE?

Tja, maar zij vindt het ook wel lullig, ik ook wel maar toch.

En ze zegt net dat ze me beter wilt leren kennen, film kijken ofzo, maar ik wil liever gewoon ff rustig aan. Gewoon ff lopen door het park ofzo en het allemaal ff op een rijtje zetten, maar dan vindt ze me misschien weer saai???

Doei
pi_8920455
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:46 schreef GeileBeer het volgende:

[..]

maar dan vindt ze me misschien weer saai???

Gewoon vragen of ze wilt nuecken...
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:50:53 #8
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8920481
Sorry dak het niet laten kan en dit min of meer een off-topic reactie is,
maar ikvind dat er echt stelletje zielige gastenz ijn hiero op de forums.

Als je geen nuttige reply hebt reply dan niet, en laat mensen replyen die wle nuttig ON-TOPIC replyen.

BVD !!!

donderdag 6 maart 2003 @ 22:44:06 #9
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8921856
Vindt Pietje (inderdaad beetje raar gekozen naam) jou nu nog wel leuk dan? Ik bedoel, in de zin van dat ze nog steeds iets met je wil?
Verder moet je gewoon dat andere meisje beter leren gaan kennen en dan de keuze aan haar overlaten. Daar heb jij helaas niet zo veel over te vertellen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:53:03 #10
49109 toutunique
Winnaar Fok!Idols 3/2003
pi_8922163
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:25 schreef GeileBeer het volgende:
Hallo,

Een tijd terug vond ik iemand heel erg leuk (naam noem ik niet, noem haar hier nu Pietje), ze had mij toen afgewezen en ik was er overheen.

Maandje later ging ik snowboarden, heel leuk meisje, mee gechat daarna nog om contact te houden enzo (vroeg daar haar MNS-adres) en ging lekker, nou vindt Pietje mij opeens leuk maarja, ik haar dus niet meer dus nu heb IK HAAR afgewezen...

Ook door Snowboardgirl afgewezen, ook poosje terug en nu weer heel leuk meisje in het spel, maar dat is de allerbeste vriendin van Pietje.

Ze weet niet of ze mij leuk vind maar wilt me beter leren kennen en ze vindt me wel heel lief...
Ook wilt ze Pietje niet kweten maar toch wilt ze wel wat denk ik.

Wat moet ik nu??!!!!

Niks, ik zou moet door wil veranderen.
Alles wat ik schrijf is slechts een uiting van mijn essentie. Gezien die niet beschrijfbaar is, kan ik moeilijk uitleggen waarom ik dit schrijf.
pi_8924350
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 22:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vindt Pietje (inderdaad beetje raar gekozen naam) jou nu nog wel leuk dan? Ik bedoel, in de zin van dat ze nog steeds iets met je wil?
Verder moet je gewoon dat andere meisje beter leren gaan kennen en dan de keuze aan haar overlaten. Daar heb jij helaas niet zo veel over te vertellen.
Ja ze vind me nog steeds leuk maar weet niet dat ik haar beste vriendin leuk vind.
Doei
pi_8925920
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef i.K.K.e het volgende:
Simpel antwoord:

Eerlijkheid duurt het langste,
en om heel eerlijk te zijn wat is nou het beste voor je eigen,
dat je Pietje recht in der ogen kan aankijken, of altyd met schuldgevoel moet blijven lopen ?!

Je vergeet de 3e optie: eerlijk eenzaam zijn

Ik zou gewoon voor die vriendin van Pietje de Kanarie gaan. Pietje zelf heeft je toch afgewezen? Pech voor haar dan...als jij die vriendin (hoe noem je die? ) leukvindt en zij vindt jou leuk, go for it!!!
Jij hoeft niet eerlijk te gaan lopen doen tegen Pietje tenzij zij een hele goede vriendin is waar je zowat dagelijks mee omgaat. Fuk Pietje en ga voor de ander!!! Zeg maar tegen pietje dat je geen jojo bent!

IG

vrijdag 7 maart 2003 @ 12:33:41 #13
30098 Mo6
DaDookie
pi_8931412
ik denk dat je je maar beter ff los kunt laten van alle meiden en goed bij jezelf na moet gaan wat je nou eigenlijk wilt! zoveel meiden achter elkaar leuk vinden is toch niet normaal!? weet je wel zeker dat je ze leuk vindt, want het zou heel lullig zijn als je net met zo iemand hebt en dan alweer een nieuwe leuk vind, wat me heel waarschijnlijk lijkt. dan doe je die persoon heel veel verdriet...

naja, misschien dat mijn kijk op dit soort verliefdheden gewoon wel heel anders is. ik ben nooit zo snel achter elkaar op verschillende mensen verliefd....

"the best way to predict the future, is to invent it..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')