Een tijd terug vond ik iemand heel erg leuk (naam noem ik niet, noem haar hier nu Pietje), ze had mij toen afgewezen en ik was er overheen.
Maandje later ging ik snowboarden, heel leuk meisje, mee gechat daarna nog om contact te houden enzo (vroeg daar haar MNS-adres) en ging lekker, nou vindt Pietje mij opeens leuk maarja, ik haar dus niet meer dus nu heb IK HAAR afgewezen...
Ook door Snowboardgirl afgewezen, ook poosje terug en nu weer heel leuk meisje in het spel, maar dat is de allerbeste vriendin van Pietje.
Ze weet niet of ze mij leuk vind maar wilt me beter leren kennen en ze vindt me wel heel lief...
Ook wilt ze Pietje niet kweten maar toch wilt ze wel wat denk ik.
Wat moet ik nu??!!!!
Trouwens, had je echt niks beters kunnen verzinnen dan PIETJE?
Eerlijkheid duurt het langste,
en om heel eerlijk te zijn wat is nou het beste voor je eigen,
dat je Pietje recht in der ogen kan aankijken, of altyd met schuldgevoel moet blijven lopen ?!
quote:Tja, maar zij vindt het ook wel lullig, ik ook wel maar toch.
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef Migwi het volgende:
Als jullie elkaar echt leuk vinden, gaan met die banaan..
Jammer voor Pietje dan..Trouwens, had je echt niks beters kunnen verzinnen dan PIETJE?
En ze zegt net dat ze me beter wilt leren kennen, film kijken ofzo, maar ik wil liever gewoon ff rustig aan. Gewoon ff lopen door het park ofzo en het allemaal ff op een rijtje zetten, maar dan vindt ze me misschien weer saai???
quote:Gewoon vragen of ze wilt nuecken...
Op donderdag 6 maart 2003 21:46 schreef GeileBeer het volgende:[..]
maar dan vindt ze me misschien weer saai???
Als je geen nuttige reply hebt reply dan niet, en laat mensen replyen die wle nuttig ON-TOPIC replyen.
BVD !!!
quote:Niks, ik zou moet door wil veranderen.
Op donderdag 6 maart 2003 21:25 schreef GeileBeer het volgende:
Hallo,Een tijd terug vond ik iemand heel erg leuk (naam noem ik niet, noem haar hier nu Pietje), ze had mij toen afgewezen en ik was er overheen.
Maandje later ging ik snowboarden, heel leuk meisje, mee gechat daarna nog om contact te houden enzo (vroeg daar haar MNS-adres) en ging lekker, nou vindt Pietje mij opeens leuk maarja, ik haar dus niet meer dus nu heb IK HAAR afgewezen...
Ook door Snowboardgirl afgewezen, ook poosje terug en nu weer heel leuk meisje in het spel, maar dat is de allerbeste vriendin van Pietje.
Ze weet niet of ze mij leuk vind maar wilt me beter leren kennen en ze vindt me wel heel lief...
Ook wilt ze Pietje niet kweten maar toch wilt ze wel wat denk ik.Wat moet ik nu??!!!!
quote:Ja ze vind me nog steeds leuk maar weet niet dat ik haar beste vriendin leuk vind.
Op donderdag 6 maart 2003 22:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vindt Pietje (inderdaad beetje raar gekozen naam) jou nu nog wel leuk dan? Ik bedoel, in de zin van dat ze nog steeds iets met je wil?
Verder moet je gewoon dat andere meisje beter leren gaan kennen en dan de keuze aan haar overlaten. Daar heb jij helaas niet zo veel over te vertellen.
quote:Je vergeet de 3e optie: eerlijk eenzaam zijn
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef i.K.K.e het volgende:
Simpel antwoord:Eerlijkheid duurt het langste,
en om heel eerlijk te zijn wat is nou het beste voor je eigen,
dat je Pietje recht in der ogen kan aankijken, of altyd met schuldgevoel moet blijven lopen ?!
IG
naja, misschien dat mijn kijk op dit soort verliefdheden gewoon wel heel anders is. ik ben nooit zo snel achter elkaar op verschillende mensen verliefd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |