abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8919759
is het nou ook mogelijk dat als 2 maagden sex hebben, ze toch een soa krijgen bijvoorbeeld?

als je een vrouw wilt beffen en je hebt bijvoorbeeld geen beflapje, das lastig dan zeker

en je kon toch ook een bloedtest laten doen om te weten of jullie een soa hebben, en zo nee, dan hoefde je nie meer condoom te gebruiken

donderdag 6 maart 2003 @ 21:10:40 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8919773
Volgens de Bijbel kunnen maagden zelfs zwanger worden, dus....
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8919857
Ik heb er niet zo'n verstand van maar misschien kan een maagd soa oplopen op een toilet ofzo? tis in ieder geval altijd beter om maar een voorbehoedsmiddel te gebruiken al is het alleen maar om kindjes te vermijden
pi_8919867
okeej, maar alsje dan sex hebt. En je hebt bijv. geen beflapje, dan kan dat dus al niet. En dan kan je eigenlijk alleen nog maar vrijen, en laten pijpen haha.
pi_8919902
Beffen met een beflapje? Doen mensen dat echt?
pi_8919907
Voor zover ik weet kunnen SOA's niet ontstaan tijdens de sex alleen maar overgedragen worden... Maar je kan ook op andere manieren aan ziektes komen, denk aan bloedverminging of wat dan ook... een maagd kan ook op andere manieren sperma or whatever binnen krijgen

Je kan wel een bloed onderzoek doen, bij de gg&gd ofzo...

En tot slot... condooms houden ook de zwemmertjes tegen die maar wat graag een eitje willen bevruchten...

Edit: KAP NOU EENS MET JE URL-dingetjes erbij zetten...

[Dit bericht is gewijzigd door Kaaltie op 06-03-2003 21:24]

pi_8919931
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:19 schreef Roellio het volgende:
pi_8919951
HIV is volgens mij ook een SOA en dat kan je ook krijgen door bv een bloedtransfusie. Dus kun je dat, als je dat hebt, overbrengen op iemand ook als je nog maagd bent, toch?
pi_8919957
maar stel voor, we hebben sex en ik wil haar graag beffen ofzo , maar ik heb geen beflapje . Wat is de kans dat ik zonder beflapje dan een soa krijg, en wat als ze nog maagd is ?
pi_8919977
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:22 schreef dewiii het volgende:
maar stel voor, we hebben sex en ik wil haar graag beffen ofzo , maar ik heb geen beflapje . Wat is de kans dat ik zonder beflapje dan een soa krijg, en wat als ze nog maagd is ?
0.???
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:23:14 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_8919979
AIDS is erfelijk. Dan zijn er nog wat soa's die je ook zonder seks kunt overdragen, platjes, schaamluis e.d. maarja die kun je ook al krijgen door tegen een muur te staan.
De rest hoef je niet bang voor te zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8919985
quote:
kan me er niks bij voorstellen
pi_8920014
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:22 schreef dewiii het volgende:
Geen maagd, heeeeeeeeeel erg klein.
Wel maagd, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein.

Zo goed?

pi_8920036
Een beflapje is geloof ik eerder tegen ongesteldheidsbloed dan SOA's ist nie?.....

[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 06-03-2003 21:26]

donderdag 6 maart 2003 @ 21:26:12 #15
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_8920043
man waar maak je je druk om, denk dat er maar weinig mensen zijn die beffen met zo'n lapje hoor. is natuurlijk wat anders als je echt met elkaar gaat neuken.

Zolang jezelf geen wondjes in je mond hebt is de kans op een ziekte gering tijdens het beffen.

pi_8920053
ja haha

wou ff weten, want ik heb nooit echt diepgaand werkstuk over SOA's ofzo gehouden. Dus wist niet of je door beffen enzo ook echt wat gevaarlijks enzo kon krijgen

Admin donderdag 6 maart 2003 @ 21:26:43 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8920058
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:23 schreef speknek het volgende:
platjes, schaamluis e.d. maarja die kun je ook al krijgen door tegen een muur te staan.
?? Wanouweer?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_8920093
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:26 schreef dewiii het volgende:
ja haha

wou ff weten, want ik heb nooit echt diepgaand werkstuk over SOA's ofzo gehouden. Dus wist niet of je door beffen enzo ook echt wat gevaarlijks enzo kon krijgen

Okeeeee dan... ik zou zeggen lees asjeblieft heel Sexualiteit hier eens door en zorg dat je weet waar je aan begint, en waar het goeie gat zit enzo....
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:28:45 #19
47631 iefow
I love lamp
pi_8920102
je kunt geloof ik niet samen een SOA 'maken'. 1 van de 2 maagden zal dus op de een of andere manier iets hebben moeten opgelopen...

dat beflapje... dat lijkt me dus echt een hel om dat te gebruiken, hoe werkt dat in godsnaam? (wat is eigenlijk het ergste wat zou kunnen gebeuren als je geen beflapje gebruikt maar haar wel beft?)

*o/*
  FOK!fossiel donderdag 6 maart 2003 @ 21:28:49 #20
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8920105
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Een beflapje is geloof ik eerder tegen ongesteldheidsbloed dan SOA's ist nie?.....
Nou, wat dacht je van herpes? Als je koortslip heb als beffer zijner kan je het dus overdragen zodat je vriendinneke herpes genitalis krijgt..
Voorbeeld 2 van soa die je kan overdragen als maagd zijnde (de 1e was hiv)
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_8920120
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:28 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Okeeeee dan... ik zou zeggen lees asjeblieft heel Sexualiteit hier eens door en zorg dat je weet waar je aan begint, en waar het goeie gat zit enzo....

hahahaha, ja dat weet ik wel hoor
Opzich wist ik eerst ong. alles, behalve dan over SOA's want dat boeide me vroeger eigenlijk nooit. Maar vond het toch wel ff interessant om te vragen
pi_8920130
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:28 schreef iefow het volgende:
je kunt geloof ik niet samen een SOA 'maken'. 1 van de 2 maagden zal dus op de een of andere manier iets hebben moeten opgelopen...

dat beflapje... dat lijkt me dus echt een hel om dat te gebruiken, hoe werkt dat in godsnaam? (wat is eigenlijk het ergste wat zou kunnen gebeuren als je geen beflapje gebruikt maar haar wel beft?)

Dat je mond nat word!
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:33:08 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_8920188
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:26 schreef yvonne het volgende:
?? Wanouweer?
Dat zijn uitwendige bacterien/beestjes, maar alleen doordat ze in de schaamstreek nestelen is de kans groot dat je het door sexueel verkeer overbrengt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8920205
Sensoa.be

Voor overdracht van soa via seksueel contact is direct contact tussen twee slijmvliezen nodig.
Dit betekent dat contacten tussen penis-vagina, penis-aars, penis-mond, penis-penis, vagina-vagina, mond-aars, mond-vagina en mond-mond mogelijk soa kunnen overdragen.
Niet alleen contact tussen de slijmvliezen, maar ook contact van een slijmvlies met vaginaal vocht, menstruatiebloed, sperma of voorvocht kan voor de overdracht van soa zorgen. Daarom is het bijvoorbeeld aan te raden seksspeelgoed niet te delen of bij het wisselen goed te reinigen. Het betekent ook dat je met soa kan besmet raken door wederzijdse masturbatie indien er contact is tussen een vocht van één persoon en een slijmvlies van de ander.
Soa komen vooral voor waar er slijmvliezen zijn: rond, op of in de geslachtsorganen en de mond, maar ook op de huid en soms zelfs in de keel of de ogen. Enkele soa manifesteren zich ook elders.
Bij seksueel contact kan het correct gebruik van een condoom of een liklapje, besmetting met de meeste soa voorkomen.

genoeg mogelijkheden om een soa op te lopen dus en ook "erfelijk" :

Een zwangere vrouw die besmet is met een soa kan deze infectie op verschillende momenten op haar kind overdragen.
Syfilis bijvoorbeeld kan tijdens de zwangerschap overgaan met ernstige gevolgen voor het kind. Dit is echter zeldzaam omdat iedere zwangere vrouw in België sowieso op syfilis onderzocht wordt.
Tijdens de bevalling kan een moeder een besmetting met hiv, hepatitis B, herpes, chlamydia, syfilis, genitale wratten of gonorroe doorgeven aan het kind. Zo kan chlamydia tijdens de geboorte tot een oogontsteking of longontsteking bij het kind leiden.
Ook herpes is gevaarlijk voor de ongeboren baby. Bij een eerste besmetting met het virus tijdens de zwangerschap kan het tot het afsterven van de vrucht leiden. Heeft de moeder een herpesinfectie tijdens de bevalling, dan kiest men vaak voor een keizersnede om besmetting van de baby te vermijden. Want een baby besmet met herpes kan aan deze infectie overlijden.
Vindt een heropflakkering van de infectie tijdens de zwangerschap plaats, dan is dat "zonder gevaar" voor het kind tijdens de zwangerschap zelf. Ook bij de geboorte is het gevaar op besmetting dan miniem.

donderdag 6 maart 2003 @ 21:35:05 #25
47631 iefow
I love lamp
pi_8920217
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef Brendovic het volgende:

[..]

Dat je mond nat word!

ah dan krijgt zij ook een keer om te zeggen 'slikken kreng' ...
ik weet nie of je daar wakker van zou moeten liggen.. geen beflapje voor mij
*o/*
  Admin donderdag 6 maart 2003 @ 21:35:12 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8920219
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zijn uitwendige bacterien/beestjes, maar alleen doordat ze in de schaamstreek nestelen is de kans groot dat je het door sexueel verkeer overbrengt.

Jahaaaaaaaaaaaaaa, bennietblondt, jij zegt dat je ze ook krijgt van tegen een muur aanstaan

Platjes krijg je vanelkaar bij sexueel contact of via besmette kleding cq beddengoed, dus muur, wcbril, nope

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 6 maart 2003 @ 21:35:54 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8920234
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:29 schreef dewiii het volgende:

[..]

hahahaha, ja dat weet ik wel hoor
Opzich wist ik eerst ong. alles, behalve dan over SOA's want dat boeide me vroeger eigenlijk nooit. Maar vond het toch wel ff interessant om te vragen

Er zijn bij S.O.A. lang niet altijd verschijnselen die er op wijzen dat je besmet bent. Het kan weken, maanden en soms zelfs jaren duren, voor de verschijnselen optreden. Soms zijn er nauwelijks verschijnselen of merk je helemaal niets. Soms ook zijn de verschijnselen zo vaag dat je er geen last van hebt. Vooral vrouwen hebben vaak geen klachten. Op die manier ben je en blijf je zonder behandeling besmettelijk en kun je de ziekte ongemerkt doorgeven. Ook mensen die met het Aids-virus zijn besmet (ook wel seroposief genoemd) hoeven dat niet te weten. Vaak hebben ze geen verschijnselen of klachten en je kunt het ook niet aan hen zien. Toch kunnen ze het virus wel degelijk doorgeven.

donderdag 6 maart 2003 @ 21:37:56 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_8920268
Als je het via besmette kleding kunt overbrengen dan toch ook wel via een muur? .
(okee ik heb het wat overdreven, maar het ging om het punt)
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:47:00 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8920410
Dat Fok, dat is ook net een grote encyclopedie
Soa's en hulpinstanties
voor al uw vragen en antwoorden

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8920591
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:23 schreef speknek het volgende:
AIDS is erfelijk. Dan zijn er nog wat soa's die je ook zonder seks kunt overdragen, platjes, schaamluis e.d. maarja die kun je ook al krijgen door tegen een muur te staan.
De rest hoef je niet bang voor te zijn.
AIDS erfelijk? Enig idee wat er wordt bedoeld met erfelijk? Das niet het juiste woord dus. Wel kan een moeder AIDS overdragen aan een foetus, maar dat gaat niet erfelijk (via genen), maar wederom via het bloed.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:00:29 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_8920655
Ja je hebt gelijk, het is inderdaad niet het juiste woord want het is geen genetische afwijking, ik bedoelde overdraagbaar op kinderen inderdaad.
pi_8953061
in principe niet, maar aids kan bijvoorbeeld nog door besmette bloedtransfusies of een niet steriele besmette naald bij tattoeages etc
pi_8953160
Voordat iedereen weer compleet paranoide wordt: de beste bescherming tegen SOA-s is nog altijd een maagdenvlies (bij je partner)
pi_8953353
Kijk, wat is 'maagd'.
Stel dat het meisje nog geen gemeenschap heeft gehad, maar wel iemand heeft gepijpt zonder condoom, en die jongen heeft bijv. Chlamydia, dan is de kans heel erg groot dat zij besmet is geraakt.
pi_8954947
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:19 schreef Roellio het volgende:
doe het ook nooit, lijkt me alleen maar lastig en vervelend ook voor de vrouw
en me vriendin is aan de pil, dus condooms (we zijn elkaars 1e sexuele partner)
*iets met rechterhand*
  zaterdag 8 maart 2003 @ 18:25:41 #36
41677 mama-in-spe
18 juli 2003 is het zover :-)
pi_8958850
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:19 schreef RiddlerMark het volgende:

[..]

doe het ook nooit, lijkt me alleen maar lastig en vervelend ook voor de vrouw
en me vriendin is aan de pil, dus condooms (we zijn elkaars 1e sexuele partner)

is inderderdaad het perfecste......mijn vriend is ook mijn eerste sexuele partner en andersom..is ideaal......we hebben alleen in het begin condooms gebruikt, omdat ik nog niet aan de pil was, maar meteen daarna hebben we die ondingen aan de kant gedaan.....en toen ik stopte met de pil (vanwege gezondheidsredenen) en we weer aan het condoom wilden, wilde dat niet echt werken.....vandaag mijn nick...hihi.....gelukkig was het zeker niet ongewenst , we waren namelijk net
leonietje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')