abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8916722
Ik ben op zoek naar een redelijke tweedehands tafeltennis tafel. Met een stevig frame (tafel liefst boven de 75KG). Dus zoek geen tafel die nieuw rond de 200/300 euro zijn maar meer tweedehands competitietafeltennistafels. Op marktplaats is er praktisch geen keuze, op viavia had ik er nog 1 gevonden maar dat bleek niks te zijn.

Weet iemand wellicht een sport speciaal zaak waar tweedehands tafeltennistafel te vinden zijn? Ded grootste winkel die ik tot dusver heb kunnen vinden is tt-shop.com maar die verkoopt geen tweedehands spullen en 600/700 euro voor een nieuwe tafel vind ik iets te gortig. Dan heb ik liever een gebruikte.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:37:53 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_8916837
--> Vraag en Aanbod??
Camera 1... 1!
pi_8916964
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:37 schreef 2Mini het volgende:
--> Vraag en Aanbod??
[GEZ] Winkel

staat al een topic met vraag om een tafel zelf, dat lijkt me een V&A topic. Of iemand toevallig een winkel kent lijkt me meer iets voor hier, wellicht is er een tafeltennisfokker die zo een winkel kent

Topic in V&A levert niet veel reacties op trouwens

donderdag 6 maart 2003 @ 18:46:42 #4
30560 2Mini
Official Logo
pi_8916987
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:45 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

[GEZ] Winkel

staat al een topic met vraag om een tafel zelf, dat lijkt me een V&A topic. Of iemand toevallig een winkel kent lijkt me meer iets voor hier, wellicht is er een tafeltennisfokker die zo een winkel kent

Topic in V&A levert niet veel reacties op trouwens

nee.. ik bedoelde voor een tafel natuurlijk
Hier kan ook... niet geschoten is altijd mis
Camera 1... 1!
pi_8917678
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:46 schreef 2Mini het volgende:

[..]

nee.. ik bedoelde voor een tafel natuurlijk
Hier kan ook... niet geschoten is altijd mis

Onder dat motto plaatste ik het topic ook ja Wellicht is er een kans dat er iemand FOK!t die dat toevallig weet. Thnx voor je suggestie ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')