abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8916391
Tja, nav de radio in wc topic heb ik maar besloten om dit topic te openen na lang nadenken.

Ik heb in mijn douche/badkamer een aansluiting boven de CVketel die achter zo'n Western zwaai deur zit. Ik sluit altijd mijn minidisc en boxen aan om ff lekker in bad muziek te luisteren. Nu ben ik benieuwd of dit ook lukt met een tv.

Tja, ik wil niet proberen omdat mijn vriendin (ok, ik ook een beetje) bang is/zijn voor eventuele stroomschokken.

Ik wil gewoon met een kleine phillips 14 inch tv proberen. Het wordt wel redelijk vochtig, alhoewel er geen water spat op de tv, daar is ie simpelweg te ver voor.

Ik weet zeker dat er mensen zijn die ook een tv in hun douche/bad kamer hebben. Hoe doen jullie dit ?

...
pi_8916408
euhm.. jee.. als ik jou was zou het maar uit je hoofd zetten...
pi_8916426
Als je het zelf wilt gaan knutselen, kijk dan heel erg goed uit en denk goed over wat je doet.

Volgens mij moet het wel kunnen, maar laat het even door prof doen ofzow

pi_8916450
Pleeg gelijk zelfmoord!
pi_8916453
Ach joh, gewoon doen!
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2003 @ 18:15:14 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8916466
Het vocht (damp) is waarschijnlijk niet goed voor de TV, voor de rest geen probleem. Voordat er gevaar ontstaat moet je zelfs een hogere luchtvochtigheid hebben dan in een sauna en dat zal wel niet zo snel gebeuren.
pi_8916469
Je kan het doen... Maar dan zou ik de tv in een plexiglas kast zetten... Met aluminium profielen de boel bij elkaar houden, en dan zeker het aluminium aarden!!! Op deze manier kan er weinig fout gaan...
pi_8916493
De tv in een afgesloten kast houden, idd. Hou er rekening mee dat zo'n ding warm wordt, en dat je dus zorgt voor wat ventilatie.

Je zou ook een LCD-schermje kunnen aanschaffen, daar heb je minder problemen mee.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8916503
Conclusie: Niet doen dus.

Jammer, met een opendeur zal het ook niet lukken: vriendin vind het te koud dan

Dan maar yathzee'en in bad (ik heb nog nooit gewonnen )

...
pi_8916514
Wel een vet idee iig. DVD'tje erbij...
pi_8916522
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:15 schreef NorthernStar het volgende:
Het vocht (damp) is waarschijnlijk niet goed voor de TV, voor de rest geen probleem. Voordat er gevaar ontstaat moet je zelfs een hogere luchtvochtigheid hebben dan in een sauna en dat zal wel niet zo snel gebeuren.
er ontstaat vrij snel condens. En daar heb je maar 'n klein beetje van nodig.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8916525
Geen enkel probleem

dat vocht boeit geen reet, zolang je dat ding maar niet in je bad flikkert...
en er geen douchekop op zet..

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8916537
zorg voor goeie afzuiging voor vochtigheid
pi_8916548
koop zo'n "los" bad en plaats die in je huiskamer ...klaar
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8916606
installeer zo'n ventalator, alle nieuwe badkamers hebben dat al...

zorgt ervoor dat de damp weggaat en spiegels dus niet meer beslaan en dat er geen schimmel op plafond e.d. komt....

zou er ook voor moeten zorgen dat er geen damp bij je tv komt.

黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_8916642
overigens: waarom wil je tv kijken als je in bad zit? alsof het relaxen in bad inferieur is aan het geweldige tv-aanbod van tegenwoordig
pi_8916667
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
overigens: waarom wil je tv kijken als je in bad zit? alsof het relaxen in bad inferieur is aan het geweldige tv-aanbod van tegenwoordig
DVD kijken dolby surround in je bad
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2003 @ 18:29:58 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8916704
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

er ontstaat vrij snel condens. En daar heb je maar 'n klein beetje van nodig.

Slecht voor de TV dus. Ik heb er een radio/cd speler staan en de luidsprekers zijn behoorlijk achteruitgegaan, gaan kraken enzo. Maakt me voor in de badkamer niets uit, maar ik zou er niet je nieuwste breedbeeld neerzetten.

Maar voordat een eventuele kortsluiting je kan bereiken moet je je badkamer onder water zetten. Een klein beetje stoom geleid echt niet.

donderdag 6 maart 2003 @ 18:39:35 #19
30560 2Mini
Official Logo
pi_8916860
ik plaats mijn tv altijd voor de deuropening..
Camera 1... 1!
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:43:10 #20
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_8916923
Vraag het eens op GO-T... die dudes weten alles over water i.c.m. gevoelige apparatuur
Sterf moeilijk met een wraak
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:47:08 #21
30560 2Mini
Official Logo
pi_8916995
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:43 schreef MacManus het volgende:
Vraag het eens op GO-T... die dudes weten alles over water i.c.m. gevoelige apparatuur
Camera 1... 1!
pi_8917273
Het lijkt me wel wat!!!
beetje zappen vanuit een schuimbad

Maar technisch lijkt het me een beetje eng

pi_8917781
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Slecht voor de TV dus. Ik heb er een radio/cd speler staan en de luidsprekers zijn behoorlijk achteruitgegaan, gaan kraken enzo. Maakt me voor in de badkamer niets uit, maar ik zou er niet je nieuwste breedbeeld neerzetten.

Maar voordat een eventuele kortsluiting je kan bereiken moet je je badkamer onder water zetten. Een klein beetje stoom geleid echt niet.

Maar je hoort toch ook weleens verhalen over kortsluitende fohns, omdat er teveel stoom in de badkamer staat.
pi_8917862
Mijn ouders hebben een tv in hun badkamer. Ik weet niet of het een speciale is.

'k Heb net even gekeken, maar het is een hele platte en volgens mij zit hij in de muur en zit er nog een extra glasplaat voor. Het is in ieder geval wel goed afgeschermd en afgekit.

Trouwens wel een leuk idee hoor. Hij is op ooghoogte geplaatst, dus je kunt tv kijken terwijl je lekker ligt te bubbelen!

pi_8917895

kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')