Ik heb in mijn douche/badkamer een aansluiting boven de CVketel die achter zo'n Western zwaai deur zit. Ik sluit altijd mijn minidisc en boxen aan om ff lekker in bad muziek te luisteren. Nu ben ik benieuwd of dit ook lukt met een tv.
Tja, ik wil niet proberen omdat mijn vriendin (ok, ik ook een beetje) bang is/zijn voor eventuele stroomschokken.
Ik wil gewoon met een kleine phillips 14 inch tv proberen. Het wordt wel redelijk vochtig, alhoewel er geen water spat op de tv, daar is ie simpelweg te ver voor.
Ik weet zeker dat er mensen zijn die ook een tv in hun douche/bad kamer hebben. Hoe doen jullie dit ?
Volgens mij moet het wel kunnen, maar laat het even door prof doen ofzow
Je zou ook een LCD-schermje kunnen aanschaffen, daar heb je minder problemen mee.
Jammer, met een opendeur zal het ook niet lukken: vriendin vind het te koud dan
Dan maar yathzee'en in bad (ik heb nog nooit gewonnen
)
quote:er ontstaat vrij snel condens. En daar heb je maar 'n klein beetje van nodig.
Op donderdag 6 maart 2003 18:15 schreef NorthernStar het volgende:
Het vocht (damp) is waarschijnlijk niet goed voor de TV, voor de rest geen probleem. Voordat er gevaar ontstaat moet je zelfs een hogere luchtvochtigheid hebben dan in een sauna en dat zal wel niet zo snel gebeuren.
dat vocht boeit geen reet, zolang je dat ding maar niet in je bad flikkert...
en er geen douchekop op zet..
zorgt ervoor dat de damp weggaat en spiegels dus niet meer beslaan en dat er geen schimmel op plafond e.d. komt....
zou er ook voor moeten zorgen dat er geen damp bij je tv komt.
quote:DVD kijken
Op donderdag 6 maart 2003 18:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
overigens: waarom wil je tv kijken als je in bad zit?alsof het relaxen in bad inferieur is aan het geweldige tv-aanbod van tegenwoordig
quote:Slecht voor de TV dus. Ik heb er een radio/cd speler staan en de luidsprekers zijn behoorlijk achteruitgegaan, gaan kraken enzo. Maakt me voor in de badkamer niets uit, maar ik zou er niet je nieuwste breedbeeld neerzetten.
Op donderdag 6 maart 2003 18:18 schreef Jordy-B het volgende:[..]
er ontstaat vrij snel condens. En daar heb je maar 'n klein beetje van nodig.
Maar voordat een eventuele kortsluiting je kan bereiken moet je je badkamer onder water zetten. Een klein beetje stoom geleid echt niet.
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:43 schreef MacManus het volgende:
Vraag het eens op GO-T... die dudes weten alles over water i.c.m. gevoelige apparatuur
Maar technisch lijkt het me een beetje eng
quote:Maar je hoort toch ook weleens verhalen over kortsluitende fohns, omdat er teveel stoom in de badkamer staat.
Op donderdag 6 maart 2003 18:29 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Slecht voor de TV dus. Ik heb er een radio/cd speler staan en de luidsprekers zijn behoorlijk achteruitgegaan, gaan kraken enzo. Maakt me voor in de badkamer niets uit, maar ik zou er niet je nieuwste breedbeeld neerzetten.
Maar voordat een eventuele kortsluiting je kan bereiken moet je je badkamer onder water zetten. Een klein beetje stoom geleid echt niet.
'k Heb net even gekeken, maar het is een hele platte en volgens mij zit hij in de muur en zit er nog een extra glasplaat voor. Het is in ieder geval wel goed afgeschermd en afgekit.
Trouwens wel een leuk idee hoor. Hij is op ooghoogte geplaatst, dus je kunt tv kijken terwijl je lekker ligt te bubbelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |