ik vind ze echt 3 keer niks
de gewone cola is inmiddels met een platic laag omhuld die recht uit hun nieuwe reclame is gekomen (veeeeeel rood tinten)
Light is inmiddels een geheel grijse fles met een "normale" band er om heen
quote:iew...
Op donderdag 6 maart 2003 18:08 schreef Cybart het volgende:
wat vinden we ervan?ik vind ze echt 3 keer niks
de gewone cola is inmiddels met een platic laag omhuld die recht uit hun nieuwe reclame is gekomen (veeeeeel rood tinten)
Light is inmiddels een geheel grijse fles met een "normale" band er om heen
dat ziet er zó goor en chemisch uit, ondoorzichtige flesjes... of zijn ze slechts gekleurd en nog wel transparant?
quote:de "normale" is dus puur helemaal dichtgeplatic'd (leuk nieuw woord)
Op donderdag 6 maart 2003 18:11 schreef Jordy-B het volgende:[..]
iew...
dat ziet er zó goor en chemisch uit, ondoorzichtige flesjes... of zijn ze slechts gekleurd en nog wel transparant?
en de light is dus echt gewoon een grijs flesje waardoor je dus niet kan kijken
quote:plastic... als je het uitspreekt hoor je een "k"-> +t
Op donderdag 6 maart 2003 18:13 schreef Cybart het volgende:[..]
de "normale" is dus puur helemaal dichtgeplatic'd (leuk nieuw woord)
en de light is dus echt gewoon een grijs flesje waardoor je dus niet kan kijken
geplastict.
Wel 1 coke pluspunt; er zijn weer flessen cherry-coke !
quote:Die waren er voorheen ook nog wel.
Op donderdag 6 maart 2003 18:35 schreef MAXTIJN het volgende:
t ziet er niet uit, je kan ook niet zien hoeweinig er nog inzit.Wel 1 coke pluspunt; er zijn weer flessen cherry-coke !
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:40 schreef 2Mini het volgende:
Chihuahua
Het moet gezegd worden: Het ziet er prachtig uit. Zeer flitsend en stijlvol. Ik zou die rode haast puur als versiering van het huis kopen. Voor op de schouw of zo.
Echter: Ik ben zo'n zuinig type dat lege halve liter-flesjes bewaart, en er daarna nog een aantal keren water in doet (als ik ergens heen ga), en ik wil er dan wel doorheen kunnen kijken. Als ze te vies worden van binnen (kalkaanslag of zo) gooi ik ze namelijk weg. Wat dat betreft is het erg lastig, ik ZIE niks.
Pepsi heeft er dus een nieuwe klant bij. (Mits ze hun flesjes wel gewoon doorzichtig houden.). Of First Choice, goedkoop en lekker, maar die flesjes zijn qua materiaal weer heel slap en relatief snel kapot.
quote:Pepsi?
Op donderdag 6 maart 2003 19:10 schreef postinggirl het volgende:
Het was mij ook al opgevallen.Het moet gezegd worden: Het ziet er prachtig uit. Zeer flitsend en stijlvol. Ik zou die rode haast puur als versiering van het huis kopen. Voor op de schouw of zo.
Echter: Ik ben zo'n zuinig type dat lege halve liter-flesjes bewaart, en er daarna nog een aantal keren water in doet (als ik ergens heen ga), en ik wil er dan wel doorheen kunnen kijken. Als ze te vies worden van binnen (kalkaanslag of zo) gooi ik ze namelijk weg. Wat dat betreft is het erg lastig, ik ZIE niks.
Pepsi heeft er dus een nieuwe klant bij.
(Mits ze hun flesjes wel gewoon doorzichtig houden.). Of First Choice, goedkoop en lekker, maar die flesjes zijn qua materiaal weer heel slap en relatief snel kapot.
quote:blikken sucks!
Op donderdag 6 maart 2003 23:58 schreef Mr. Orange het volgende:
de halve liter blikken moeten weer terug komen.
ik heb trouwens gehoord op het tankstation waar ik vanaaf ff was, dat ze alweer normale coca cola flessen binnenkregen
quote:Sheet, dan moet ik maar snel eentje gaan halen, voor de heb.
Op vrijdag 7 maart 2003 00:49 schreef Cybart het volgende:[..]
blikken sucks!
ik heb trouwens gehoord op het tankstation waar ik vanaaf ff was, dat ze alweer normale coca cola flessen binnenkregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |