abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:08:16 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8916365
wat vinden we ervan?

ik vind ze echt 3 keer niks
de gewone cola is inmiddels met een platic laag omhuld die recht uit hun nieuwe reclame is gekomen (veeeeeel rood tinten)
Light is inmiddels een geheel grijse fles met een "normale" band er om heen

pi_8916378
Linkje.......??? Piccie's...........??

Nee = geen Cola drinker

pi_8916397
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:08 schreef Cybart het volgende:
wat vinden we ervan?

ik vind ze echt 3 keer niks
de gewone cola is inmiddels met een platic laag omhuld die recht uit hun nieuwe reclame is gekomen (veeeeeel rood tinten)
Light is inmiddels een geheel grijse fles met een "normale" band er om heen

iew...

dat ziet er zó goor en chemisch uit, ondoorzichtige flesjes... of zijn ze slechts gekleurd en nog wel transparant?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:13:58 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8916448
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

iew...

dat ziet er zó goor en chemisch uit, ondoorzichtige flesjes... of zijn ze slechts gekleurd en nog wel transparant?

de "normale" is dus puur helemaal dichtgeplatic'd (leuk nieuw woord)

en de light is dus echt gewoon een grijs flesje waardoor je dus niet kan kijken

donderdag 6 maart 2003 @ 18:14:42 #5
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8916457
ik vind het wel mooi
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8916544
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:13 schreef Cybart het volgende:

[..]

de "normale" is dus puur helemaal dichtgeplatic'd (leuk nieuw woord)

en de light is dus echt gewoon een grijs flesje waardoor je dus niet kan kijken

plastic... als je het uitspreekt hoor je een "k"-> +t

geplastict.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8916803
t ziet er niet uit, je kan ook niet zien hoeweinig er nog inzit.

Wel 1 coke pluspunt; er zijn weer flessen cherry-coke !

pi_8916834
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:35 schreef MAXTIJN het volgende:
t ziet er niet uit, je kan ook niet zien hoeweinig er nog inzit.

Wel 1 coke pluspunt; er zijn weer flessen cherry-coke !

Die waren er voorheen ook nog wel.
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:40:27 #9
30560 2Mini
Official Logo
pi_8916876
Die light fles.. (geheel grijs) is wel ok.. die andere niet...

Chihuahua

Camera 1... 1!
pi_8916934
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:40 schreef 2Mini het volgende:
Chihuahua
pi_8917175
Ik zag vandaag de Coca Cola light versie..ik vind het echt niet mooi. Ze gaan dit toch niet ook met de gewone flessen doen, toch?
Mind the gap
  donderdag 6 maart 2003 @ 19:01:48 #12
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_8917246
PICS?!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_8917408
Het was mij ook al opgevallen.

Het moet gezegd worden: Het ziet er prachtig uit. Zeer flitsend en stijlvol. Ik zou die rode haast puur als versiering van het huis kopen. Voor op de schouw of zo.

Echter: Ik ben zo'n zuinig type dat lege halve liter-flesjes bewaart, en er daarna nog een aantal keren water in doet (als ik ergens heen ga), en ik wil er dan wel doorheen kunnen kijken. Als ze te vies worden van binnen (kalkaanslag of zo) gooi ik ze namelijk weg. Wat dat betreft is het erg lastig, ik ZIE niks.

Pepsi heeft er dus een nieuwe klant bij. (Mits ze hun flesjes wel gewoon doorzichtig houden.). Of First Choice, goedkoop en lekker, maar die flesjes zijn qua materiaal weer heel slap en relatief snel kapot.

pi_8917589
Vind t ook wel mooi
  donderdag 6 maart 2003 @ 23:48:56 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8923879
Vind ze wel mooi op zich, maar zal dat niet meer productiekosten opleveren voor Coca-Cola (en dat doorberekenen op de verkoopprijs)?
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 19:10 schreef postinggirl het volgende:
Het was mij ook al opgevallen.

Het moet gezegd worden: Het ziet er prachtig uit. Zeer flitsend en stijlvol. Ik zou die rode haast puur als versiering van het huis kopen. Voor op de schouw of zo.

Echter: Ik ben zo'n zuinig type dat lege halve liter-flesjes bewaart, en er daarna nog een aantal keren water in doet (als ik ergens heen ga), en ik wil er dan wel doorheen kunnen kijken. Als ze te vies worden van binnen (kalkaanslag of zo) gooi ik ze namelijk weg. Wat dat betreft is het erg lastig, ik ZIE niks.

Pepsi heeft er dus een nieuwe klant bij. (Mits ze hun flesjes wel gewoon doorzichtig houden.). Of First Choice, goedkoop en lekker, maar die flesjes zijn qua materiaal weer heel slap en relatief snel kapot.

Pepsi? Dan ben je wel erg zuinig dat je overstapt omdat het flesje niet doorzichtig is. Koop je toch gewoon een nieuw flesje om de zoveel tijd?
The Internets, I needs it..
pi_8924062
Probeer eens First Choice, nr.1 in de kassa consumententest...
pi_8924119
de halve liter blikken moeten weer terug komen.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:49:29 #18
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8925126
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 23:58 schreef Mr. Orange het volgende:
de halve liter blikken moeten weer terug komen.
blikken sucks!

ik heb trouwens gehoord op het tankstation waar ik vanaaf ff was, dat ze alweer normale coca cola flessen binnenkregen

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:57:35 #19
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8925255
Die light ziet er inderdaad niet meer uit nee, en die kleuren van Coca Cola zijn ook slecht uitgekozen ja. Het is een soort digitale banner ofzow geworden met al die computerbelletjes en flashcolagolfjes
Komt een bakker bij de man
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:23:30 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8925584
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:49 schreef Cybart het volgende:

[..]

blikken sucks!

ik heb trouwens gehoord op het tankstation waar ik vanaaf ff was, dat ze alweer normale coca cola flessen binnenkregen

Sheet, dan moet ik maar snel eentje gaan halen, voor de heb.
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')