quote:Hmm, een fatsoenlijk filmprogramma op tv? Ik heb de hoop al opgegeven.
Op donderdag 6 maart 2003 17:50 schreef Sai het volgende:
Ik heb het laatst voor het eerst (en het laatst) gezien, wat was dat een kutprogramma. Op het kleine stukje interview na, was het een ramp. De presentatrice wist duidelijk evenveel van films als mijn nichtje van acht, vond alle films geweldig en maakte de meest stomme grapjes.
Bleeegh, geef mij maar FilmSpot, het enige redelijke filmprogramma op de Nederlandse TV (waar is dat trouwens gebleven? ik kan het op de teletekst van AT5 niet meer terugvinden. Hij is er toch niet mee gestopt?)
quote:mtv hebben we hier niet
Op donderdag 6 maart 2003 17:50 schreef Sai het volgende:Bleeegh, geef mij maar FilmSpot, het enige redelijke filmprogramma op de Nederlandse TV (waar is dat trouwens gebleven? ik kan het op de teletekst van AT5 niet meer terugvinden. Hij is er toch niet mee gestopt?)
en filmspot dat hebben we wel
maar ik krijg spontaan exzeem van die gast!
quote:Da's Movie facts op TMF.
Op donderdag 6 maart 2003 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
Vooral het commentaar van Jeroen Post is irritant en gay ingesproken
Het programma van MTV heet trouwens geen Movie Factory maar MTV Movie Special. Het eerste halfuur is altijd klote, maar de tweede helft is al een stuk beter te pruimen.
enne om over dat praatprogramma op Yorin maar heeeeeelemaal niet te spreken (met rene mioch o.a.)
quote:Gewoon om half 10 op de zondagavond op AT5. Herhaling op woensdag, dacht ik.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:10 schreef BrauN het volgende:
FilmSpot, is dat niet het programma van Jaques Goderie? Da's namelijk wel eenprogramma..., maar komt altijd op Omroep Brabant, dus voor velen niet te bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |