abonnement Unibet Coolblue
pi_596165
...en vast!
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_596169
Natuurlijk weer 'n hoop gezit, gehang en gelig.

Verder 'n verhaaltje van Bianca over 'mijn tijd bij de Aboriginals'...

Tsja...

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_596217
Bianca vraagt zich, al spelend in de sneeuw, af of ze meer van BB had moeten maken. Volgens Robin niet, zíj hebben er alles uitgehaald wat er in zat.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 28-12-2000 19:18]

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_596239
Koos geeft weer een verhandeling over sex. Dat 't vooral belangrijk is dat de vrouw eers klaarkomt want als de man eerst is, heeft-ie geen energie meer om daarna nog 'iets' voor de vrouw te doen.

En tegelíjk klaarkomen, nou, dat is hém misschien één keer gelukt, hooguit!

Bianca begint hierop onbedaarlijk te lachen!

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  Trouwste user 2022 donderdag 28 december 2000 @ 19:23:18 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_596243
Koos geeft het toe : "Ik ben ooit 1x tegelijk met mezelf klaar gekomen !"
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 december 2000 @ 19:27:02 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_596263
Je zou haast gaan denken dat Bi-anca moet vertrekken vanavond. Ze was wel heel erg veel in beeld.

Hahahahahahahahahahahaha dat was zo'n beetje de inhoud van de uitzending van vanavond.

  Trouwste user 2022 donderdag 28 december 2000 @ 19:29:27 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_596270
quote:
Op 28 december 2000 19:27 schreef marky het volgende:
Je zou haast gaan denken dat Bi-anca moet vertrekken vanavond. Ze was wel heel erg veel in beeld.

Hahahahahahahahahahahaha dat was zo'n beetje de inhoud van de uitzending van vanavond.


Nou je het zegt, Compleet met afscheidsrede.

Duimen!!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_596289
quote:
Op 28 december 2000 19:27 schreef marky het volgende:
Je zou haast gaan denken dat Bi-anca moet vertrekken vanavond. Ze was wel heel erg veel in beeld.

Hahahahahahahahahahahaha dat was zo'n beetje de inhoud van de uitzending van vanavond.


Dat idee kreeg ik ook een beetje vooral door de uitspraken van de voice-over voor de uitzending!
Ik hoop het
  Moderator donderdag 28 december 2000 @ 19:57:13 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_596378
Ik hoop dat Bianca pas over twee dagen te horen krijgt dat ze het niet is geworden. Niet nu al.

Verder vond ik het wel aandoenlijk hoor, Sjors & Sjimmie in de sneeuw. Beter dan de 'vadsige mannen', die al vroeg op de avond maar weer besloten om een bejaardensoos op de slaapkamer te houden.

't Is goed dat het nog maar twee dagen duurt. Voor de bewoners en voor ons. Ik verheug me nog wel op het weerzien zaterdag. Ben benieuwd hoe de bewoners op elkaar reageren. Ben benieuwd of Desiree nog durft te komen, nadat ze door meerdere bewoners totaal is afgebrand in de VOO-gids. Ben benieuwd of Edje Raketje weer komt jennen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 20:11:11 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_596422
Ze zullen allemaal wel tegen Desiree slijmen dat 't niet zo bedoeld was. En dat 't onvolledig weergegeven is. Zoals ze dus ook bij de openlijke nominaties spraken.

En Dees, die heeft niks in de gaten. Is oost-indisch doof voor kritiek. Is ze immers haar hele leven al gewend.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_596471
Ik wordt wel helemaal gestoooooooord van dat hysterische gelach en gegil van Bi, JEUMMM!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 28 december 2000 @ 21:22:38 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_596660
Ik heb weer niks gemist, dus?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_596686
"kom" zei Robin in de besneeuwde tuin tegen Bianca "dan til ik je op, is een mooi plaatje"

vervolgens speelden de 2 vrolijk verder en hielden de camera's nauwlettend in de gaten, want stel je voor dat ze net iets deden terwijl de camera de schutting gericht stond...

(sorry, dit viel mij wederom erg op tijdens de uitzending, telkens heel even de zoekende oogjes die in een flits keken of de camera hen nog volgde, normaal kijk je namelijk niet continu schuin omhoog als je bezig bent, deze twee deelnemers doen dit continu)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_596760
quote:
Op 28 december 2000 21:32 schreef Xamira het volgende:
"kom" zei Robin in de besneeuwde tuin tegen Bianca "dan til ik je op, is een mooi plaatje"

vervolgens speelden de 2 vrolijk verder en hielden de camera's nauwlettend in de gaten, want stel je voor dat ze net iets deden terwijl de camera de schutting gericht stond...

(sorry, dit viel mij wederom erg op tijdens de uitzending, telkens heel even de zoekende oogjes die in een flits keken of de camera hen nog volgde, normaal kijk je namelijk niet continu schuin omhoog als je bezig bent, deze twee deelnemers doen dit continu)


Ik zag ze niet echt in de camera kijken (ligt aan mij hoor ) Maar ik kreeg zulke idee-en bij R&B bij het in slow-motion zingen van Last Christmas terwijl de sneeuw valt. Weet zeker dat minstens 1 van hen maar misschien beiden al dachten aan een door VOO ingemonteerd sfeermuziekje bij deze beelden.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_596791
Leuk ook, om te zien hoe Bianca tamelijk langzaam tegen dat houten paaltje aankwakt, zich dan wel degelijk pijn doet, en dat handig ombuigt naar een geintje met Robin, waarbij zij ff volop kan kreunen, (zelfmedelijden) en daarna giechelend speelt dat ze Robin in de maling neemt.

En op de vraag van Robin: "Was Hieke nou jouw vriendin hier?" valt ze helemaal door de beruchte FOK!mand : ze geeft er géén rechtstreeks antwoord op, draait eromheen, verandert het onderwerp Hieke naar "allemaal",
maar intussen logenstraft ze alle opmerkingen naar Honeybun Hieke over wat een maatjes zij met haar was !

Draaikont Bianca: óf vanavond, óf op het eind, maar verliezen zul je !!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')