zijn er mensen die hem elke avond netjes uitzetten, zoja waarom?
is dit gevaarlijk of...
quote:Jahaa
Op donderdag 6 maart 2003 15:55 schreef F1908 het volgende:
is niet gevaarlijk als je het aan laat staan. Meestal als ik op vakantie ga of een weekend weg zet ik hem alleen uit. Als je elke nacht die knop uitzet en de volgende dag weer aan is de kans op het defect raken van je tv overigens groter.
Ik zet hem snachts op mijn kamer nooit helemaal uit, want ik lig in bed als ik kijk en stel een timer in, welke ik 90 % van de keren toch nooit haal... dus..
quote:elke avond gaat ie hier uit. twee hoofdredenen
Op donderdag 6 maart 2003 15:53 schreef Buijssen het volgende:
Veel mensen laten de stand-by knop van de tv vaak 's nachts aanstaan.
(ik meestal ook)zijn er mensen die hem elke avond netjes uitzetten, zoja waarom?
is dit gevaarlijk of...
Tegenwoordig is het volkomen veilig
of het waar is, weet ik eigenlijk ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door McShaka op 06-03-2003 15:59]
quote:NEE
Op donderdag 6 maart 2003 15:56 schreef BigBear het volgende:
Het schijnt dat je televisie in de fik kan vliegen... Doordat het lampje heeft wordt, kan het zijn dat de stof die erop ligt, in de fik vliegt...of het waar is, weet ik eigenlijk ook niet
quote:Whahaha
Op donderdag 6 maart 2003 15:56 schreef McShaka het volgende:
Ik moet m wel aanlaten anders vergeet ie alle kanalen en geluid en kleur settings. (tijd voor een nieuwe TV LMOA)
quote:Onzin, dan zou die eerder in de fik vliegen als ie aan zou staan.
Op donderdag 6 maart 2003 15:56 schreef BigBear het volgende:
Het schijnt dat je televisie in de fik kan vliegen... Doordat het lampje heeft wordt, kan het zijn dat de stof die erop ligt, in de fik vliegt...of het waar is, weet ik eigenlijk ook niet
quote:Same here
Op donderdag 6 maart 2003 15:56 schreef ReSiever het volgende:[..]
Jahaa
Ik zet hem snachts op mijn kamer nooit helemaal uit, want ik lig in bed als ik kijk en stel een timer in, welke ik 90 % van de keren toch nooit haal... dus..
quote:omdat ik meestal vanuit bed tv kijk, en dan geen zin meer heb om da ding uit te gaan zetten
Op donderdag 6 maart 2003 16:00 schreef cptmarco het volgende:
's nachts of als ik niet thuis ben zet ik de TV altijd helemaal uit, schijnt veiliger te zijn dus waarom zou je de gok nemen?
Ik zet mijn tv ook helemaal uit, ook al weet ik dat het veilig is. Beschouw 't maar als bijgeloof
Zo gaat dat al een jaar of 10.
//offtopic
Waarom zal je hem aan laten staan??
quote:In een video of dvd zit ook niet zoon zware voeding als in een tv.
Op donderdag 6 maart 2003 16:03 schreef Frollo het volgende:
Het gekke is, videorecorders en dvd-spelers kunnen niet eens uit. Die staan altijd op stand-by. Is dat dan niet gevaarlijk? Daar hoor je nooit iemand over.Ik zet mijn tv ook helemaal uit, ook al weet ik dat het veilig is. Beschouw 't maar als bijgeloof
Maar een tv daarintegen heeft meerdere hoogspanings voedingen.
Als je die in standby zet worden die ook uitgeschakeld. Maar het "kan " gebeuren dat er een defect in zit. Vroeger ontstonden de branden dan ook vaak in het hoogspannings gebeuren van een tv.
Tegen woordig is dat volkome veilig. alles is digitaal in ee ntv.. Meestal ook de voeding.
Gaat die defect gaat hij gewoon niet meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |