die moet ik hebben
quote:1975
Op donderdag 27 maart 2003 02:41 schreef static het volgende:[..]
Welk bouwjaar bent u?
Dit was mijn eerste computer, Acorn Atom:
CPU 6502, Draaide op 1 mHz, 2kb ram geheugen, maar ge-upgrade naar maar liefst 32kb!
De hoogste resolutie was 256 x 192 (monochroom)
Onder welke steen zal de bedenker van deze console vandaan zijn gekropen ?
tja mayb iets voor mensen die 30 jaar onder een steen hebben gelegen
Maar ff zonder gein, tuurlijk is die reclame erg over the top, maar op zich zijn die games nog best lache om te spelen toch.
Hoewel 60 euro wel een erg duur geintje is natuurlijk
.
Maar ff zonder dollen. Ik zag een spel voorbij komen dat ik mijn jeugd zo ontzettend veel gespeeld heb op de basisschool. Dit was zo'n racespel, je moest auto's enz ontwijken.
Daar heb ik na school nog veel tijd aan besteed op de computers van school. (daar kan P.bertens ook over mee praten....)
Als het een beetje een normale prijs was geweest zou ik hem gekocht hebben (euro of 10, de prijs die het waard is dus..)
Ik heb echt zo'n hekel aan die reclame, waaaaaaaah
abgjhdsbvhabigbagasg Kan me niet in woorden uitdrukken augbadugfidasflbasf
quote:In ieder geval alles van de Tell Sell "Console"
Op zaterdag 29 maart 2003 16:19 schreef SilverSpirit het volgende:
Ook met supersnelle racegames??
Zelfs voor de NES zijn dit simpele spelletjes. Wat voor malloot probeert er nu om anno, 2003 nog een keer geld te verdienen aan voor-oorlogse computerspelletjes.
die ook niet kunnen gamen. Zitten alleen maar te beuken op alle knoppen, vermoed dat wat wij te zien krijgen eerder is opgenomen.... Maar eh, nu lijkt het net alsof ik er goed naar heb zitten kijken
Maar goed, dat is offtopic.
Dat hele arcade action gewoon links laten liggen. Dat ding gaat volgens mij na 2 dagen van ellende al kapot.
quote:Ik hoop het niet voor ze... Misschien handig als een alternatieve boekensteun ofzo. Voor echte nostalgisten lijkt het me ook niet veel soeps, want het zijn allemaal NET niet de originele spellen uit je (pre)jeugd.
Op zaterdag 29 maart 2003 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand hem eigenlijk al?
(overweeg nogsteeds de nieuwe atari 10-in-1 te kopen)
Een kind die zo een ding krijgt omdat domme opa's en oma's overal 128-bit zien enzo.. en dan een console kopen met 128 games erop ofzo..
In de wehkampf stond ook es zo een ding... leek op een N64 met 64 games erop, van vergelijkbare kwaliteit.
Maar ja, een kerel van 80 weet niet wat 128 bit inhoud, denkt ie ow, daar zal mijn kleinzoon wel blij mee zijn..
Verlakkerij is het in ieder geval.
quote:Nee, ik heb van de week Nintendo ge-emailed dat die fuckers van TellSell hun spellen illegaal verkopen in Europa op TV & online.
Op zaterdag 29 maart 2003 19:53 schreef RAiDEN het volgende:
Waarom is Tellsell down.De server is vast overbelast door enthoussiaste mensen die hun bestelling doorvoeren van dit geweldige apperaat...
Het is goed te zien dat Nintendo's legal department zo snel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |